Ένα μανιφέστο πειθαρχίας λοιπόν. Αυτό μας λέει ο τίτλος της καινούριας τέταρτης full length κυκλοφορίας των NAER MATARON. Δε μπορώ παρά να συμφωνήσω και θα προχωρήσω σε εξήγήσεις παρακάτω. Πρώτα να αναφέρω ότι η μπάντα είναι γνωστή στο ελληνικό κοινό όχι τόσο λόγω του ότι είναι και αυτοί Έλληνες, αλλά λόγω της συνεχώς αυξανόμενης σε ποιότητα δουλειάς τους, καθώς και των άρτιων συναυλιών που έχουν δώσει. Είναι ευτύχημα το γεγονός του ανοίγματός τους στο εξωτερικό τα τελευταία χρόνια, κάτι που έρχονται να επισφραγίσουν οι εμφανίσεις τους σε ξένα φεστιβάλ, με κυρίαρχο το φετινό Inferno Festival της Νορβηγίας.
Σχετικά με την καινούρια τους απόπειρα δεν υπάρχουν και πολλά να πει κάνεις, πέρα από λέξεις που φέρουν άκρατο ενθουσιασμό. Το συγκρότημα θέλει να κάνει τους λοιπούς να πειθαρχήσουν δείχνοντας ότι δικαίως ανήκουν στην elite των εγχωρίων σχημάτων και γιατί όχι και σχημάτων του εξωτερικού. Ώντας ανικανοποίητοι με τον μέχρι τώρα ήχο των δουλειών τους έκαναν την υπέρβαση ταξιδεύοντας στη Νορβηγία. Εκεί έκαναν τη μίξη και το mastering του άλμπουμ με τη σύμπραξη του Vicotnik και του Tom Kvalsvoll. Η εμπειρία των φίλτατων κυρίων δικαίωσε την επιλογή της μπάντας. Ο ήχος είναι όπως πρέπει και όχι τζιτζικέ, αποκαλύπτοντας το ποιόν της μουσικής.
Στο καθαρά μουσικά μέρος τώρα κομμάτια οργισμένα, γρήγορα στη μεγαλύτερη διάρκεια τους βομβαρδίζουν από όλες τις μεριές, συνοδευόμενα από πολύ καλά φωνητικά και μισανθρωπικούς (ως επί τω πλείστω), αλλά όχι αφελείς στίχους. Δεν θα πρέπει να παραλείψω να αναφέρω τη συμμετοχή 3 σημαντικών ατόμων της Νορβηγικής σκηνής που αδιαμφισβήτητα προσφέρουν στα credits του ”Discipline Manifesto”. Τα ονόματα αυτών: Carl-Michael Eide (φωνητικά στο “Land of Dreams”), Apollyon (solo κιθάρας στο “Blessing Of Sin”), Vicotnik (ΚΟΡΥΦΑΙΑ φωνητικά στο “Blessing Of Sin”). Μέλη σε σχήματα όπως οι DODHEIMSGARD, VED BUENS ENDE, VIRUS, LAMENTED SOULS, AURA NOIR, CODE προσφέρουν τις υπηρεσιές τους δίνοντας άλλον αέρα στο όλο πακέτο. Παντώς και χωρίς τη συμμετοχή τους ο δίσκος θα έστεκε στα ίδια υψηλά επίπεδα. Παροχή οξυγόνου στην ελληνική σκηνή.
8.5
- Καλλιτέχνης: Naer Mataron