Insider

girl

- Η λιανική έχει καταρρεύσει. Ήταν που ήταν τα πράγματα δύσκολα, η πώληση της οποιουδήποτε προϊόντος, ειδικά στο κέντρο της Αθήνας πλέον είναι για ρομαντικούς και επιμένοντες. Σίγουρα παράπλευρες είναι οι απώλειες όχι απλά μιας ασταθούς κατάστασης όπως θέλουν μερικοί να πιστεύουμε, αλλά ενός ξεκάθαρου αγώνα πλέον, όπου το θολό και πλήρως αμφισβητήσιμο όλον χωρίζει τα τσανάκια του από την προσωπική επιβίωση. Οι απώλειες αυτές όμως οδηγούν ξεκάθαρα στο τέλος και της χονδρικής. Και η χονδρική στην ελληνική μουσική πραγματικότητα ταυτίζεται δυστυχώς με τη χρηματοδότηση κάθε νέας δουλειάς.

metropolis- Για να τα λέμε τα πράγματα με τ' όνομά τους. Τα Μετρόπολις έχουν μπει στο άρθρο 99 από το Μάρτιο. Οι μικροί αγκομαχούν και με τις λίγες εισπράξεις προσπαθούν να καλύψουν τους προμηθευτές τους, χωρίς ιδιαίτερο αποτέλεσμα. Από την άλλη, οι δισκογραφικές εταιρίες, μικρές και μεγάλες στη χώρα μας, βλέπουν τις πωλήσεις μόνο στα χαρτιά. Ένα μεγάλο μέρος των πωλήσεών τους παραμένει απλήρωτο. "Κάτι γίνεται" σου λένε σχεδόν όλοι, αλλά αυτό το κάτι δεν πληρώνεται ποτέ. Το καθεστώς της απλήρωτης παρακαταθήκης (ενός τζίρου που υπάρχει μόνο στα χαρτιά) που διέλυσε (και) όλους τους εκδότες του βιβλίου και στο τέλος διέλυσε και τα ίδια τα μαγαζιά (-αλυσίδες) που το εμπνεύστηκαν στην πονηρή εκδοχή του... σε πλήρη εφαρμογή στη μουσική.

girl2

- Μέσα σε όλο αυτό το "κολλημένο" σύστημα, όπου ο κόσμος δεν έχει διάθεση για αγορές, όπου τα σημεία πώλησης παραμένουν νεκρά εδώ και μερικούς μήνες και πληρώνουν διπλά ενδεχομένως και μια έλλειψη καλής διαχείρισης στο παρελθόν, στο σύστημα που η χονδρική ασφυκτιά από την έλλειψη εισπράξεων, που οι τράπεζες σκαρφίζονται κάθε λογής αηδία για να ξεκόψουν συνεργασίες με τις εταιρίες παραγωγών και ενδιάμεσων, καλούμαστε να μιλήσουμε και πολλές φορές να κρίνουμε αυστηρά νέες δουλειές που πολλές φορές βγαίνουν με χρηματοδότηση των δημιουργών τους ή κάποιων τρελών που ελπίζουν ότι θα αλλάξει το περιβάλλον...

- Τούτο όμως δεν απαλλάσσει τις δισκογραφικές από τη δουλειά τους. Διότι η κατάσταση αυτή επιδεινώθηκε τα τελευταία δύο χρόνια. Ενώ για χρόνια οι σχέσεις μέσων (που θα μπορούσαν να βοηθήσουν) και δισκογραφικών στη χώρα μας ταλανίζονται από τη δυσκολία βασικής συνεννόησης και το στρογγυλοκάθισμα στις ίδιες θέσεις ανθρώπων που επί χρόνια δεν παρήγαγαν ούτε μια δημιουργική ιδέα.

parios- Η Minos-EMI, πάντως, παρά τα πολλά προβλήματά της, εξακολουθεί και είναι η εταιρία που συνεχίζει να το παλεύει και στον τομέα της λιανικής (είναι άλλωστε και η μοναδική με σοβαρό τμήμα προώθησης των cd της), αλλά και στον τομέα των προσφορών -θυμίζουμε την πολύ μεγάλη συμφωνία με την Καθημερινή και τα cd που παρέλασαν τις Κυριακές της σεζόν που μόλις μας άφησε. Η νέα της συμφωνία αφορά όλη τη δισκογραφία του Γιάννη Πάριου και θα το έχετε ήδη αντιληφθεί από τα πολυάριθμα spot που κατέκλυσαν τα κανάλια τις τελευταίες δύο εβδομάδες. Και για τις δύο πλευρές έχει κλείσει ένα σημαντικό άγχος της σεζόν. Με τα 40 συνολικά άλμπουμ που πήρε η Real News, εξασφάλισε τα μουσικά δώρα της για όλη τη χρονιά. Με το ένα εκατομμύριο που λέγεται ότι θα εισπράξει η EMI, ξελάσπωσε αρκετά...

- Δεν είναι και τόσο δραματική η πτώση των cd στην αμερικανική αγορά; Χμμμ... 4% είναι η πτώση μέχρι και τις 18 Σεπτεμβρίου, σύμφωνα με τη Nielsen SoundScan, έπειτα από μια σειρά ετών κατά τα οποία η πτώση είχε δύο ψηφία. Η φάβα έχει πράγματι όμως λάκκο, κι αυτός είναι η προσθήκη των πωλήσεων μέσω του Amazon Marketplace, όπου πωλούνται χρησιμοποιημένα cd απευθείας από τους χρήστες.

- Πάντως, το 2011 δεν είναι και άσχημη χρονιά για τις πωλήσεις των άλμπουμ γενικώς (ψηφιακές και φυσικές) στις Η.Π.Α. Είναι η πρώτη χρονιά στην οποία παρουσιάζουν αύξηση: 2-3% σε σχέση με το 2010.

- Αυτό οδηγεί τους δυνατούς παίκτες και ειδικά σε δυνατές αγορές, να προσδοκούν τουλάχιστον σταθεροποίηση της αγοράς και να είναι σε θέση να κάνουν προγραμματισμούς σοβαρούς και (γιατί όχι;) και επενδύσεις.

universal

- Αυτά μάλλον βλέπει και η Universal στην Αμερική και ετοιμάζει την αντεπίθεσή της στη μιζέρια του τελευταίου καιρού. Επιθετική θα είναι η πολιτική της εταιρίας όσον αφορά στο διαφημιστικό της μπάτζετ. 40 εκατομμύρια θα δαπανήσει σε διαφήμιση, σύμφωνα με την AdAge -σίγουρα εντυπωσιακή αύξηση σε σχέση με τα 18 εκατομμύρια της προηγούμενης χρονιάς! Η έμφαση θα δοθεί σε social και interactive media, με δημιουργικές ιδέες (τί λέγαμε για την Ελλάδα;).

rosemond- Ρέει η κόκα στα γραφεία της Interscope, μίας εκ των πιο επιτυχημένων δισκογραφικών εταιριών παγκοσμίως, η οποία ανήκει στο άρμα της Universal Music Group. Τα γραφεία της, σύμφωνα με έρευνα που διενεργήθηκε, χρησιμοποιήθηκαν για διακίνηση μεγάλων ποσοτήτων ναρκωτικών ουσιών. Μουσικά φορτία (και όχι κουραμπιέδες όπως εδώ) φέρεται να πηγαινοέρχονταν γεμάτα με μεγάλες ποσότητες κοκαϊνης, αλλά και μετρητών, ενώ στην υπόθεση (πραγματικά για ταινία) εμπλέκονται και αρκετά συνεργαζόμενα στούντιο ανά την αμερικανική επικράτεια. Κεντρική φιγούρα στην καλοστημένη αυτή "επιχείρηση" αναδείχθηκε ο rap manager James "Jimmy Henchman" Rosemond - πρόεδρος της Czar Entertainment με top πελάτη τον The Game... Μπλέξιμο στην υπόθεση δεν φαίνεται να έχει ακόμα ο τελευταίος, αλλά ας κρατάμε μικρό καλάθι...

Η Interscope πάντως αρνείται οποιαδήποτε εμπλοκή:

{youtube}3w4oWZ-hetc{/youtube}

 

Ακολούθησε το Avopolis Network στο Google News

 

Featured