Ο Νόνο θέλει να μοιάσει στον μπαμπά του, τον καλύτερο αστυνομικό επιθεωρητή του κόσμου, αλλά το μόνο που καταφέρνει είναι να μπαίνει σε μπελάδες. Παραμονές του Μπαρ Μιτσβά του, οι γονείς του τον στέλνουν να μείνει στον θείο του προκειμένου να τον συμμορφώσει.
Η Λουτσία, αριστούργημα του κουβανικού κινηματογράφου, είναι μίας σπονδυλωτή ταινία με τρεις αυτόνομες ιστορίες που έχουν ωστόσο έναν κοινό συνδετικό κρίκο: τοποθετούνται χρονικά σε 3 χαρακτηριστικές περιόδους του αγώνα για την απελευθέρωση της Κούβας, έχουν για ηρωίδα πάντα μια γυναίκα ονόματι Λουτσία, σε κάθε σκετς ο αφηγηματικός άξονας είναι κεντρωμένος γύρω από μια ερωτική ιστορία. Το πρώτο επεισόδιο μας μεταφέρει στα 1895,στην εποχή της Ισπανικής αποικιοκρατίας, όταν μία αριστοκρατική οικογένεια διχάζεται ανάμεσα σε αριστοκράτες και αντάρτες. Ο Ουμπέρτο Σόλας ανατρέχει σ’ένα μπαρόκ στυλ που θυμίζει Βισκόντι, τον κατεξοχήν σκηνοθέτη που κατέγραψε την παρακμή της αριστοκρατίας. Στο δεύτερο επεισόδιο, βρισκόμαστε στο 1932,περίοδο της δικτατορίας του Ματσάντο, όπου η αμερικανική νεοαποικιοκρατία έχει πάρει τη θέση των Ισπανών. Ωστόσο, αποδεικνύεται πως οι νέοι κυβερνώντες είναι το ίδιο διεφθαρμένοι με τους παλιούς. Στην τρίτη ιστορία ο Σόλας περιγράφει τα προβλήματα μιας όμορφης αγρότισσας στην Κούβα του Κάστρο, που ο ζηλιάρης άνδρας της δεν την αφήνει να πηγαίνει στο λαϊκό πανεπιστήμιο. Σε αντίθεση με άλλες σπονδυλωτές ταινίες, και τα τρία σκετς της Λουτσίας είναι ολοκληρωμένες ιστορίες που μιλούν η κάθε μια με τον τρόπο της για τους εκάστοτε κυρίαρχους εχθρούς της Κούβας και τους αγώνες του κουβανικού λαού για την απελευθέρωσή του.
Με τη S.H.I.E.L.D. καταστραμμένη, οι Εκδικητές χρειάζονται ένα διάλειμμα από τη δράση. Ο Τόνι Σταρκ κατασκευάζει τον Ούλτρον, ένα αυτο-αναπτυσσόμενο πλάσμα τεχνητής νοημοσύνης, το οποίο σκοπός είναι να υπερασπίζεται τους Εκδικητές. Όμως, η νοημοσύνη του Ούλτρον αποφασίζει ότι οι άνθρωποι είναι η μεγάλη απειλή και ετοιμάζεται να τους αφανίσει από τη Γη.
Η Τζέιν Χάντσον, μια ευπαρουσίαστη γραμματέας, επιτέλους καταφέρνει να κάνει το ταξίδι που ήθελε στη Βενετία. Εκ πεποιθήσεως εργένισσα, αλλά ανακαλύπτει πως η μοναξιά δεν ταιριάζει στην ιταλική πόλη. Στην πλατεία του Σαν Μάρκο, η Τζέιν τραβάει την προσοχή ενός όμορφου αντικέρη, ονόματι Ρενάτο ντε Ρόσι.
Ο Τζος Σρέμπνικ είναι ένας σκηνοθέτης ντοκιμαντέρ από τη Νέα Υόρκη, τον οποίο δεν θα τον έλεγες απόλυτα πετυχιμένο. Καθώς εργάζεται στο μοντάζ της τελευταίας του ταινίας, είναι φανερό ότι έχει πιάσει δημιουργικό πάτο. Με τη σύζυγο του, Κορνίλια, αποφάσισαν να μη μεγαλώσουν την οικογένεια κι ως προς αυτό, είναι ικανοποιημένος.
Ο Ντέσμοντ και οι φίλοι του θέλουν να παίζουν αμέριμνοι. Αλλά όταν το φοβερό τέρας του βάλτου, που ζει πίσω από σπίτι του κύριου Κροκόδειλου, τρομοκρατεί τους κατοίκους του δάσους και κάνει τη ζωή τους αφόρητη, αποφασίζουν ότι δεν είναι διατεθειμένοι να το ανεχτούν.
Το 1912 σε μια μικρή πόλη κοντά στο Παρίσι, η Seraphine Louis εργάζεται ως οικιακή βοηθός στο σπίτι της κυρίας Ντιφό, η οποία νοικιάζει ένα διαμέρισμα σε έναν γερμανό έμπορο και κριτικό τέχνης. Η Seraphine στον ελεύθερό της χρόνο ζωγραφίζει χρησιμοποιώντας οτιδήποτε πέσει στα χέρια της. Μια μέρα, ο γερμανός θα δει τυχαία ένα πίνακά της και θα της ζητήσει να του δείξει και τα άλλα της έργα.
Το 1983 στη Βικτόρια της Αυστραλίας, ο πρόσχαρος, αφελής κι ελαφρώς αργόστροφος Ρέι Τζένκινς συμφωνεί για χάρη του φίλου του, Γκάβιν Έλις, ο οποίος είναι πρωτοπαλίκαρο του τοπικού μαφιόζου Πατ, να γίνει «βαποράκι» ναρκωτικών,καταπίνοντας και μεταφέροντάς τα στο στομάχι του.
Μια ομάδα ομοφυλόφιλων Λονδρέζων ακτιβιστών φτάνει σε μια μικρή πόλη της Ουαλίας για να συμπαρασταθεί σε μια χούφτα απεργών ανθρακωρύχων και στις οικογένειες τους, που πεισματικά αντιστέκονται στην Θατσερική πολιτική της εποχής εκείνης.