Ο Νίκολα, ένας άπορος ημερομίσθιος εργάτης, χάνει την κηδεμονία των δύο παιδιών του, ενώ οι αγωνιώδεις προσπάθειές του να αλλάξει την κατάσταση αφήνουν τον επικεφαλής των κοινωνικών υπηρεσιών ασυγκίνητο.
Οι γυναίκες στους πολιτικούς και κοινωνικούς αγώνες του 20ού αιώνα, στη μάχη της επιβίωσης, στον δρόμο της φυλακής, της εξορίας και του εκτελεστικού αποσπάσματος. Τιμωρημένες για τον αγώνα τους για μια καλύτερη ζωή, για τον αγώνα τους ενάντια στους κατακτητές, για τον αγώνα τους για εθνική ανεξαρτησία και Δημοκρατία.
Όταν η Λίσα και ο Γκιόργκι συναντιούνται τυχαία σε έναν δρόμο της Γεωργιανής πόλης Κουταΐσι, γεννιέται ένας έρωτας με την πρώτη ματιά. Ο έρωτας τούς χτυπάει τόσο αιφνιδίως που ξεχνούν ακόμα και να ρωτήσουν ο ένας το όνομα του άλλου. Προτού χωρίσουν οι δρόμοι τους, συμφωνούν να συναντηθούν την επόμενη μέρα.
Κάνσας Σίτι, δεκαετία του 1930. Όταν ο σύζυγος της Μπλόντι, ένας μικροαπατεώνας, πιάνεται από τον Σέλντον Σιν και κρατείται στο κλαμπ του, αυτή συλλαμβάνει ένα απελπισμένο σχέδιο να τον ξελασπώσει. Απαγάγει τη σύζυγο ενός πολιτικού, με σκοπό να εκβιάσει τον άντρα της και με τις διασυνδέσεις του να απελευθερώσει τον Τζόνι.
Ελλάδα, Ρωσία, ΗΠΑ, Βραζιλία, Κίνα, Σενεγάλη. Συναντώντας νέους στις χώρες αυτές πιάνουμε έναν παλμό που προμηνύει μια έκρηξη. Η πτώση του κομμουνισμού, η κρίση του καπιταλισμού, οι οικολογικές καταστροφές, τα μεταναστευτικά ρεύματα, η παγκοσμιοποίηση, μια σειρά από προκλήσεις που έχουν οδηγήσει τη νέα γενιά στην πρώτη γραμμή εκτεθειμένη και με μέλλον αβέβαιο
H Έμυ νιώθει ξένη μέσα στην κλειστή κοινότητα των Φιλιππινέζων Χαρισματικών Καθολικών του Πειραιά, που έχει καλωσορίσει με θέρμη την αδερφή της, την Τερέζα.
Ο άντρας της Φαχριγιέ είναι ένας από τους αγνοούμενος του πολέμου στο Κόσοβο και, παράλληλα με το πένθος, η οικογένειά της αντιμετωπίζει οικονομικές δυσκολίες. Για να μπορέσει να καλύψει τις ανάγκες τους, η Φαχριγιέ ανοίγει μια μικρή αγροτική επιχείρηση, όμως στο παραδοσιακό πατριαρχικό χωριό όπου ζει, οι φιλοδοξίες και οι προσπάθειες της να ενδυναμώσει την ίδια αλλά και τις άλλες γυναίκες δεν τυγχάνουν θετικής αντιμετώπισης.
Ένα ντοκιμαντέρ για τον Καζαντζάκη της δεκαετίας του ’30 αποτελεί από μόνο του μια ωρολογιακή βόμβα, η οποία κανένας δεν θέλει να σκάσει στα χέρια του. Πώς να παρουσιάσεις έναν άνθρωπο που τότε δήλωνε «γοητευμένος από το πρόσωπο του Φράνκο» και σημείωνε πως «ο Μουσολίνι είναι, ίσως, πολύ μεγαλύτερος απ΄ό,τι ωστόρα συνηθίσαμε να θαρρούμε». Τον ίδιο, όμως, άνθρωπο που θα γράψει πως τέσσερα στάθηκαν τ’ αποφασιστικά σκαλοπάτια στο ανηφόρισμά του: «Χριστός, Βούδας, Λένιν, Οδυσσέας».
Μια ερευνήτρια, συντηρήτρια χαρτιού μελετά χρωμολιθογραφίες και παλαιά βιβλία, και μέσω ερωτημάτων σε ιστορικούς, ανακαλύπτει στοιχεία για τη δημιουργία λαϊκών αναγνωσμάτων και εικονογραφίας σχετικά με την Ελληνική Επανάσταση, που δημιουργήθηκαν το 19ο αιώνα.
Η εξαιρετική, μα μοναχική συγγραφέας Λορέτα Σέιτζ έχει αφιερώσει την καριέρα της γράφοντας ρομαντικές περιπέτειες σε εξωτικά μέρη με πρωταγωνιστή το πανέμορφο μοντέλο Άλαν, ο οποίος ερμηνεύει τον χαρακτήρα του «Ντάς». Στη διάρκεια ενός προωθητικού ταξιδιού συνοδεία του Άλαν, η Λορέτα θα πέσει θύμα απαγωγής από έναν εκκεντρικό δισεκατομμυριούχο, ο οποίος ελπίζει πως μπορεί να τον οδηγήσει στον θησαυρό της χαμένης αρχαίας πόλης του τελευταίου μυθιστορήματός της.
Ο Φράνσουα Μερσιέ, ένας συνηθισμένος άντρας με μόνο σκοπό να κάνει οικογένεια με την αγαπημένη του Μπλανς, εργάζεται για τον κύριο Χάφμαν, έναν ταλαντούχο εβραίο κοσμηματοπώλη. Υπό τη σκιά της γερμανικής κατοχής, εργοδότης και υπάλληλος αναγκάζονται να συνάψουν μία συμφωνία που, με το πέρασμα του χρόνου, θα επηρεάσει τη ζωή τους ανεπανόρθωτα.
Μια εγκληματική συμμορία από ζωάκια που ζουν στην παρανομία θα επιχειρήσει την πιο δύσκολη κομπίνα της — να γίνουν υποδειγματικοί πολίτες.
Σελίδα 24 από 465
© 1996 - 2024 Avopolis. All Rights Reserved. Powered by Brainfoodmedia