Όταν ο ψυχίατρος Λόρενς εξαφανίζεται μυστηριωδώς από ένα νοσοκομείο που πρόσφατα ξέσπασε σκάνδαλο, ο Δρ Τόμπι Γκριν καλείται να διεξάγει έρευνες, πριν το θέμα βγει στη δημοσιότητα. Σίγουρος ότι ένας από τους ασθενείς, ο Μάικλ, κρύβει ζωτικά για την υπόθεση στοιχεία, και χωρίς να βιάζεται να επιστρέψει στη δυσμενή προσωπική του ζωή, οπ Γκριν αποφασίζει να ελέγξει πλήρως την υπόθεση και τον ασθενή, αγνοώντας τις συμβουλές της προσωπικής του νοσοκόμας, Σούζαν Πίτερσον.
Τα έξι αδέλφια Ανγκούλο, αυτό-επονομαζόμενα ως The Wolfpack, κλειδώνονται σε ένα διαμέρισμα στο Μανχάταν και αποφασίζουν να μάθουν τα πάντα για τον κόσμο μονάχα μέσα από ταινίες. Έτσι περνάνε την παιδική τους ηλικία, αναπαριστώντας και σκηνές από τις αγαπημένες τους ταινίες με χειροποίητα κοστούμια.
Ο Ντένις Στοκ εργάζεται στο φωτογραφικό πρακτορείο Magnum και ως αποστολή του έχει να φωτογραφίσει το αστέρι του κινηματογράφου Τζέιμς Ντιν, πριν βγει στις αίθουσες το Ανατολικά της Εδέμ. Μια στενή φιλία αναπτύσσεται ανάμεσα στους δύο αυτούς άντρες, καθώς ταξιδεύουν από το Λος Άντζελες στη Νέα Υόρκη και την Ιντιάνα.
υτό το αφηρημένο αλλά `συναρπαστικό φιλοσοφικό παραμύθι χρησιμοποιεί τη τεχνική του “pinscreen” που εφηύρε ο Αλεξάντερ Αλεξέγιεφ ως μεταφορά για τα σωματίδια που συνθέτουν το σύμπαν.
Η «Παρακμή του Δυτικού Πολιτισμού ΙΙ» ξεσκεπάζει τη σχεδόν αστεία εγωπάθεια, τους γκροτέσκους θεατρινισμούς και την ακόρεστη δίψα για χρήμα μιας σαφώς πιο mainstream και υλιστικής μουσικής σκηνής απ' ότι οι θιασώτες της πανκ.
Αυθ. Τίτλος: The Decline of Western Civilization Part II: The Metal Years
Στο ινστιτούτο ομορφιάς της Κριστίν έχουν μαζευτεί ένα σωρό ετερόκλιτες πελάτισσες: μια γυναίκα εθισμένη στα φάρμακα, μια πικραμένη ζωντοχήρα, μια βαθιά θρησκευόμενη κοπέλα, μια νεαρή μελλόνυμφη μαζί με τη μητέρα της και τη μέλλουσα πεθερά της, μια έγκυος που νιώθει πως ήρθε η ώρα του τοκετού, η κοπέλα ενός μαφιόζου.
Αγία Πετρούπολη, τέλη του 19ου αιώνα. Η νεαρή Σάσα, κόρη αριστοκρατικής οικογένειας, πεπεισμένη πως ο παππούς της, διάσημος εξερευνητής και κατασκευαστής ενός προηγμένου τεχνολογικά αρκτικού πλοίου, δεν χάθηκε στον Βόρειο Πόλο με το σκάφος του όπως όλοι θεωρούν, αποφασίζει να το σκάσει από το σπίτι και να ξεκινήσει ένα επικίνδυνο ταξίδι σε αναζήτησή του.
Ο Τιερί, ένας απολυμένος εργάτης προσπαθεί να τα βγάλει πέρα στην σκληρή εργατική τάξη της Γαλλίας έχοντας και οικογένεια να συντηρήσει. Αυτό που συναντά σε όλα τα σεμινάρια στα οποία συμμετάσχει αλλά και στις προσπάθειές του να ξεκινήσει δουλειές από το μηδέν, είναι η εκμηδένισή του ως ανθρώπινου όντος από το ίδιο το σύστημα.
Αυθ. Τίτλος: La loi du marché
Σκηνοθέτης: Στεφάν Μπριζέ
Παίζουν: Βενσάν Λιντόν, Καρίν ντε Μιρμπέκ, Ματιέ Σαλέρ
Ο Κλοντ Λερμινιέ έχει πλέον φτάσει 80 ετών, αλλά δεν έχει χάσει διόλου την αξιοπρέπεια του. Ντυμένος με λευκό, λαμέ κοστούμι και πολύχρωμο φουλάρι, ανεβαίνει στο αεροπλάνο με προορισμό τη Φλόριντα. Σαν από καπρίτσιο, αποφασίζει να επιστεφτεί τη νεότερη αδελφή του, Καρόλ.
Παρίσι, 1981. Ο Αράμ, ένας νεαρός αρμενικής καταγωγής, ανατινάζει το αυτοκίνητο του πρέσβη της Τουρκίας, τραυματίζοντας τον Ζιλ, ο οποίος τυχαία περνούσε με το ποδήλατο του. Ο Αράμ καταφέρνει να φυγαδευτεί στον Λίβανο, όπου και ενώνει τις δυνάμεις του με τον απελευθερωτικό στρατό της Αρμενίας.
Ο Κλεμάν, ένας κυνικός, μελαγχολικός, αλλά κι εύθυμος κομπάρσος του σινεμά, είναι ερωτευμένος τρελά με τη Μόνα, η οποία εργάζεται σε πάγκο, πουλώντας σάντουιτς στον κεντρικό σταθμό τρένων του Παρισίου. Αλλά η Μόνα έχει ένα μυστικό, το οποίο την κάνει νωθρή ως άφαντη.
Ο Θεός είναι ένα υπαρκτό, καθημερινό σαν όλα τα άλλα πρόσωπο που ζει στο Βέλγιο. Στη Γη, ωστόσο, ο Θεός δεν είναι τίποτα άλλο από ένας ανήθικος, δειλός, αντιπαθής ακόμα και στην ίδια του την οικογένεια. Από την άλλη, η κόρη του, Εά, πλήττει αφόρητα και «πνίγεται» να είναι κλειδωμένη σε ένα μικρό διαμέρισμα στις βαρετές Βρυξέλες.