Δραματοποιημένο ντοκιμαντέρ για την ανεξάρτητη μουσική σκηνή της Αθήνας της δεκαετίας του ’80 (punk, post punk, new wave). Μέσα από συνεντεύξεις μελών των συγκροτημάτων του ’80 και ατόμων που εμπλέκονταν στις μουσικές-κοινωνικές εξελίξεις, αλλά και μέσω της ιστορίας μιας γυναίκας που ψάχνει να βρει το χαμένο οικογενειακό της παρελθόν, αποτυπώνεται το κυρίαρχο συναίσθημα μιας εποχής (που πέρασε αλλά μοιάζει να είναι ακόμα παρούσα) όσο και κάποιων ανθρώπων που «γεννήθηκαν για να χάσουν, όχι για να διαπραγματεύονται».
Πώς είναι να μεγαλώνεις στη «σκοτεινή» συνοικία του Harlem τη δεκαετία του 1960, ενώ είσαι αφρικανοαμερικανός; Ο Duke θα νιώσει την αίσθηση στην ίδια του την ύπαρξη...
Ένας Ισραηλινός μυστικός πράκτορας αναλαμβάνει μετά την αυτοκτονία της συζύγου του, να εκτελέσει έναν πολύ ηλικιωμένο πρώην Ναζί. Στο ενδιάμεσο όμως, συναντά και γνωρίζει τον εγγονό του δεύτερου, Axel, ο οποίος είναι ομοφυλόφιλος. Η απόλυτη φιλοσοφία ζωής του πράκτορα Eyal που χαρακτηρίζεται, κυρίως, από το μίσος του για τους Παλαιστίνιους και λοιπά αντιδραστικά στοιχεία, θα έρθει αντιμέτωπη με τους τρόπους του Axel και μαζί, θα ανακαλύψουν ο καθένας την καλύτερη πλευρά του εαυτού τους και ότι περισσότερα πράγματα τους ενώνουν, παρά τους χωρίζουν.
Μια κάντρι και γουέστερν σύναξη λαμβάνει χώρα σε μια πλούσια πεδιάδα κάπου στα ανατολικά της Γαλλίας. Ο Αλέν είναι από τα ισχυρά πρόσωπα αυτής της κοινότητας. Χορεύει με τη 16χρονη κόρη του, Κέλι, πλάι στη σύζυγο και τον μικρό του γιο, τον Κιντ.
Το ντοκιμαντέρ επικεντρώνεται στην πανκ σκηνή του Λος Άντζελες, που κατά τις αρχές της δεκαετίας του 1980 γνώριζε άνθηση. Μεταξύ των γκρουπ που εμφανίζονται είναι οι: Bag Band, Black Flag, Catholic Discipline, Circle Jerks, Fear, Germs και οι X.
Καθώς ο 87χρονος ποιητής βάδιζε σταδιακά προς τη δύση της ζωής και της σπουδαίας λογοτεχνικής του πορείας έλαβε την πρόσκληση της Σίρλεϊ Κλαρκ για ένα κινηματογραφικό πορτρέτο αφιερωμένο σε εκείνον. Οταν ο αρχικός δισταγμός του τέσσερις φορές βραβευμένου με Πούλιτζερ Ρόμπερτ Φροστ υποχώρησε, η σκηνοθέτης κατάφερε να τον τιμήσει με ένα πανέμορφο φιλμ το οποίο έφερνε σε τέλεια αντιδιαστολή τη δημόσια περσόνα του με την ιδιωτική του ζωή και τον μυστικό κόσμο των σκέψεών του.
Αυθ. Τίτλος: Robert Frost: A Lover's Quarrel with the World
Η πρώτη ταινία της Σίρλεϊ Κλαρκ όταν αποφοίτησε απ' τη σχολή κινηματογράφου ήταν μια μαγευτική διασκευή του μπαλέτου του Ντάνιελ Νάγκριν. Το “Dance in the Sun” είναι στηνουσία ένα παράλληλο μοντάζ της ίδιας χορογραφίας γυρισμένη στη σκηνή και στην παραλία.
Η Σίρλεϊ Κλαρκ αναμίχθηκε στο “Skyscraper” όταν οι αρχικοί σκηνοθέτες Ίρβινγκ Τζάκομπι και Ουίλιαμ βαν Ντάικ άρχισαν να πελαγώνουν. Το πορτρέτο του Tishman Building στην 666 Fifth Avenue είναι ένας φόρος τιμής στην εργατική τάξη που το έχτισε, το οποίο αργότερα η Κλαρκ αποκάλεσε “μια μουσική κωμωδία για την ανοικοδόμηση ενός ουρανοξύστη”.
Ίσως η πιο γνωστή ταινία της Κλαρκ, το “Bridges-Go-Round” είναι ένα αφηρημένο καλειδοσκόπιο γεμάτο αστραφτερά χρώματα, όπου οι γέφυρες της Νέας Υόρκης στήνουν ένα τρελό γαϊτανάκι, ντύνοντας τους ατσάλινους όγκους με κίνηση και συναίσθημα.
Η τρίτη ταινία της Κλαρκ με τίτλο “Bullfight” είναι το μοναδικό κινηματογραφικό ντοκουμέντο της θρυλικής χορογράφου Άννας Σόκολοφ, όπου υποδύεται ταυτόχρονα το κοινό, τον ταυρομάχο και τον ταύρο σε μια ξέφρενη χορογραφία.
Ξεκινώντας ως μεγάλου μήκους ταινία βασισμένη στην “Οικογένεια Σαλτιμπάγκων” του Πάμπλο Πικάσο, το “A Moment in Love” μετεξελίχθηκε σε ένα λυρικό και βαθιά συγκινητικό χορευτικό φιλμ με αφηρημένα χρώματα και εναλλασσόμενα τοπία, από ένα ειδυλλιακό κήπο μέχρι μια έρημη πόλη.
Let it loose! Σαδιστής Λονδρέζος γκάνγκστερ, κυνηγημένος από δικούς του, καταφεύγει σε υπόγειο διαμέρισμα ροκ σταρ σε υπαρξιακή κρίση και ανεξέλεγκτη ?χρήση! Μικ Τζάγκερ και Τζέιμς Φοξ, drugs και drag, ψυχεδέλεια και σεξ, βία και παιχνίδια ρόλων κι εξουσίας.