Έναν χειμώνα σε ένα απομονωμένο νησί κάνει την εμφάνιση του ένα πλάσμα με δερμάτινο μπουφάν και μάτια που λαμπυρίζουν στο σκοτάδι. Όποιος έρχεται σε επαφή μαζί του, χάνει τα λογικά του. Οι κάτοικοι ζητούν τη βοήθεια μιας παράξενης κοπέλας που μοιάζει να είναι η μόνη που μπορεί να τα βάλει μαζί του.
Το φθινόπωρο του 2013, ο Μιχαήλ Μαρμαρινός αποφασίζει να ανεβάσει Φάουστ. Η κάμερα τον ακολουθεί από τις πρώτες πρόβες μέχρι και την πρεμιέρα της παράστασης, τον Ιανουάριο του 2014. Μέσα από πολλά και δύσκολα γυρίσματα και έναν τεράστιο όγκο κινηματογραφημένου υλικού, η ταινία επιχειρεί όχι μόνο να καταγράψει μια μοναδική θεατρική συγκυρία, αλλά και να συλλάβει κάτι, έστω στοιχειώδες, από τη μέθοδο προσέγγισης ενός τόσο ιδιαίτερου θεατρικού δημιουργού.
Αυθ. Τίτλος: Ο Μιχαήλ Μαρμαρινός στο εργαστήρι του Φάουστ
Γιατί νυστάζει η πολική αρκούδα το φθινόπωρο; Γιατί χάνει την όρεξή της; Γιατί αποφεύγει τους καυγάδες; Δεν είναι εύκολο να μάθουμε τα μυστικά της πολικής αρκούδας. Σε κεντρικό ξενοδοχείο ημιδιαμονής, ένας άντρας συλλαμβάνεται, ενώ το αναίσθητο σώμα μιας κοπέλας μεταφέρεται στο ασθενοφόρο. Μέσα στο περιπολικό που τον μεταφέρει στο αστυνομικό τμήμα, ο άντρας ανακαλεί το διάστημα των τελευταίων μηνών. Από την ανορθόδοξη γνωριμία του με το θύμα στο ίδιο ξενοδοχείο, λίγους μήνες πριν, ως τη δραματική κατάληξη της σχέσης τους το ίδιο πρωί.
Συγγραφέας της τριλογίας «Ακυβέρνητες πολιτείες», της «Χαμένης άνοιξης», του δοκιμίου «Ο Καβάφης και η εποχή του», ποιημάτων, διηγημάτων και πολυάριθμων πολιτικών κειμένων και μεταφράσεων, ο ξακουστός για τους πολιτικούς του αγώνες σε Ελλάδα και Αίγυπτο λογοτέχνης άφησε πλούσια παρακαταθήκη με το έργο του.
Παρθενική τηλεοπτική παρουσίαση ενός από τους σημαντικότερους Έλληνες μεταπολεμικούς συγγραφείς. Γυρισμένο επί πέντε μήνες στο σπίτι του στην Κάτω Κηφισιά όπου ζούσε απομονωμένος, το ντοκιμαντέρ της Εύας Στεφανή δεν ακολουθεί τις επιταγές ενός τυπικού λογοτεχνικού ντοκιμαντέρ, αλλά τολμά την άμεση αποτύπωση της καθημερινότητας του Γονατά που κυριαρχείται από υποδόριο χιούμορ και συνεχή υπαρξιακή αγωνία.
Ο Φίλιππος είναι δημοσιογράφος και ζει απομονωμένος σε κάποιο χωριό της Ελλάδας τα τελευταία έξι χρόνια. Η άγρια δολοφονία του Στέργιου, αδελφικού φίλου και πρώην συνεργάτη του, θα ανατρέψει τη ζωή του, ενώ ο ίδιος γίνεται ο επόμενος στόχος
Ένα ακαταμάχητο οδοιπορικό στις σκηνές του ευρωπαϊκού θεάτρου και της όπερας τα τελευταία σαράντα χρόνια με οδηγό την διεθνούς φήμης σκηνογράφο-ενδυματολόγο. Η εκπομπή μας ταξιδεύει τόσο στο Παρίσι, στα παρασκήνια των ετοιμασιών της όπερας “Διδώ και Αινείας”, όσο και στο Λονδίνο, την περίοδο που η Ομπολένσκυ φιλοτεχνούσε τα κοστούμια για τον “Ευγένιο Ονέγκιν” του Τσαϊκόφσκι στην Εθνική Όπερα της Αγγλίας.
Παρατηρεί ότι στην εποχή μας «δεν υπάρχει ζήτηση σκέψης» και ότι «η μη ανάγκη σκέψης σήμερα συμβαδίζει με την κυρίαρχη τάξη και αταξία των πραγμάτων». Υπογραμμίζει τον περιορισμό του ανθρώπινου οράματος από τα κυρίαρχα κόμματα και επισημαίνει ότι «όσες φορές ο στοχαστής προσπάθησε να καλυφθεί κάτω από μια πολιτική στέγη, αυτή έπεφτε και τον πλάκωνε».
Ο Γιάννης Χουβαρδάς συγκέντρωσε μια εντυπωσιακή ομάδα ηθοποιών και καλλιτεχνικών συντελεστών επιχειρώντας να προσεγγίσει τον Αμλετ, το μνημειώδες σαιξπηρικό αριστούργημα, ως μια κατασκευή του μυαλού του φερώνυμου ήρωα.
Αυθ. Τίτλος: Ο Αμλετ στο μυαλό του Γιάννη Χουβαρδά