Η Ναταλί είναι ζευγάρι με τον Αντουάν, αλλά ενώ αυτός την αγαπάει, αυτή έχει τάση να φύγει από κοντά του. Ο πρώην της, ο Ερίκ, δεν θέλει ξανά δεσμό μαζί της, αλλά η Ναταλί δεν μπορεί να το αποδεχτεί αυτό. Στην απόγνωση της, πετυχαίνει να βασανίσει τόσο τον εαυτό της, όσο και τους δύο άντρες.
Ο 17χρονος Νόι ζει σ`ένα απομακρυσμένο φιόρδ στη βόρειο Ισλανδία. Το χειμώνα, το φιόρδ αποκόβεται από τον υπόλοιπο κόσμο, καθώς περιβάλλεται από δύσβατα βουνά και σκεπάζεται από πυκνό χιόνι. Ο Νόι ονειρεύεται να δραπετεύσει από αυτή τη λευκή φυλακή μαζί με την Ίρις. Οι αδέξιες απόπειρές του να φύγει ξεφεύγουν από τον έλεγχό του και καταλήγουν σε αποτυχία. Μόνο μια φυσική καταστροφή μπορεί να ταράξει τον κόσμο του Νόι και να του ανοίξει το δρόμο για έναν καλύτερο κόσμο.
Ο Εντμούντο δουλεύει σε ένα κομμωτήριο. Ένα αναπάντεχο γεγονός θα πυροδοτήσει μια εσωτερική ανάγκη για εξερεύνηση του παρελθόντος και ανακατασκευή των σκέψεων του. Η Τερέζα πηγαίνει καθημερινά σε ένα δημόσιο νοσοκομείο για να δουλέψει σε ένα εργοστάσιο σεξουαλικών φαντασιώσεων, όπως ονομάζεται, με σκοπό τη διάδοση χρήσης των προφυλακτικών στο αγοραίο σεξ. Κάποια στιγμή, ανακαλύπτει ότι ο άντρας της διατηρεί σχέσεις με μία εκδιδόμενη κοπέλα, μαθαίνοντας και λεπτομέρειες για τις συναντήσεις τους. Μια μέρα την παρακολουθεί και καταλήγει στο κομμωτήριο του Εντμούντο.
Ενας δρομεας ο Αταναρτζουατ, ειναι ερωτευμενος με την ομορφη Ατουατ, η οποια ειναι λογοδοσμενη με τον Οκι, τον φανφαρονο και ψευτοπαλικαρα γιο του αρχηγου των νομαδων. Οταν μαθαινει ο Οκι τις προθεσεις του Αταναρτζουατ αποφασιζει να τον εκδικηθει.
Εδώ. Κι εκεί. Εδώ, ο Πέδρο επιστρέφει στο χωριό του στο Μεξικό κι επανασυνδέεται με τη γυναίκα και τις δυο κόρες του, οι οποίες έχουν τόσα χρόνια να τον δουν που ουσιαστικά πρέπει να τον γνωρίσουν από την αρχή. Η εξοικείωση με πρόσωπα και περιβάλλον δεν αργεί να έρθει, όπως κι ένα τρίτο παιδί, το οποίο προσθέτει περισσότερες οικονομικές έγνοιες στο κεφάλι του Πέδρο. Αλλά η αγάπη του είναι μεγάλη.
Αυθ. Τίτλος: Here and There
Σκηνοθέτης: Αντόνιο Μέντεζ Εσπάρζα
Παίζουν: Νικόλας Παρά Κουίροζ, Χέιντι Λόρα Σολάνο Εσπινόζα, Χουάν Ντε Λος Σάντος, Τερέζα Ραμίρεζ Αγκουίρε, Χορχέ Ντε Λος Σάντος, Νέστορ Τεπετέιτ Μεντίνα, Καρολίνα Πράντο Άνγκελ, Κόπα Κινγκς, Πέντρο Ντε Λος Σάντος
Ένας υδραυλικός, ο αθώος κι ιδεαλιστής Ντίμα, αφιερώνει τον ελεύθερο χρόνο του μελετώντας για να γίνει μηχανικός. Ένα βράδυ πηγαίνοντας σε μια εργατική πολυκατοικία για μια διαρροή, αντιλαμβάνεται ότι το πολυώροφο κτίριο όπου στοιβάζονται δεκάδες οικογένειες πρέπει να εκκενωθεί, γιατί υπάρχει άμεσος κίνδυνος να καταρρεύσει. Τρέχει να ειδοποιήσει τη δήμαρχο και τις δημοτικές αρχές, όμως καταλαβαίνει ότι τα πράγματα δεν είναι όπως φαίνονται.
Το Βιβλίο της Ζούγκλας διηγείται την ιστορία του Μόγλη, ενός μικρού αγοριού που μεγάλωσε στη ζούγκλα από μια οικογένεια λύκων. Ο ίδιος αντιλαμβάνεται ότι δεν είναι πλέον καλοδεχούμενος στη ζούγκλα, όταν ο θηριώδης τίγρης Σιρ Χαν, που τρομοκρατεί όλα τα υπόλοιπα ζώα, θέλει να τον εξοντώσει.
Ένας συγγραφέας προσπαθεί να μεγαλώσει μόνος την κόρη του μέχρι τη στιγμή που θα καταρρεύσει ψυχολογικά και η κηδεμονία της θα περάσει σε συγγενείς. 27 χρόνια μετά, ενώ η κόρη προσπαθεί να φτιάξει τη ζωή της, οι δυο τους θα ξαναβρεθούν.
Λος Άντζελες, δεκαετία του 1970. Ο Χόλαντ Μαρτς είναι ένας νεαρός ντετέκτιβ, ενώ ο Τζάκσον Χίλι είναι ο ιδιωτικός του συνάδελφος που ποτέ δεν πιάνει την καλή.
Ο νεαρός Σίλβιο εντάσσεται στην ιταλική εθνική αντίσταση για να πολεμήσει τους Γερμανούς. Η γνωριμία του με την Έλενα θα είναι καθοριστική. Μεταπολεμικά, θα ενταχθεί στο σύστημα που πολέμησε, αλλά τελικά η σύγκρουση δεν θα αργήσει.
Κάποτε ήταν ένας σπασίκλας που τον καταδίωκαν οι νταήδες του σχολείου, αλλά μεγαλώνοντας έγινε ένας φονικός πράκτορας της ΣΙΑ. Τώρα, ο Μπομπ επιστρέφει στον τόπο του μαρτυρίου του για το reunion του γυμνασίου του. Υποτρίζοντας ότι εργάζεται σε μια αποστολή ύψιστης ασφάλειας, στρατολογεί τη βοήθεια του πάλαι ποτέ μεγάλου του σχολείου, που πλέον είναι ένας απλός λογιστής και νοσταλγεί τα παλιά του μεγαλεία.
Η κοσμική Νεοϋορκέζα Florence Foster Jenkins πιστεύει πως είναι το αηδόνι της όπερας ενώ στην πραγματικότητα είναι εντελώς φάλτσα. Ο σύζυγος και μάνατζέρ της St Clair Bayfield , ένας Άγγλος αριστοκράτης και ηθοποιός, συντηρεί αυτήν της την ψευδαίσθηση.