Όταν χάνει το 17χρονο γιο της σε αυτοκινητιστικό ατύχημα μια νοσοκόμα παει στη Βαρκελώνη για να ψάξει τον πατέρα του. Χώρισαν πριν γεννηθεί το παιδί γιατί εκείνος έγινε τραβεστί. Κατά τη διάρκεια της αναζήτησης συναντά μια νεαρή καλόγρια με έιτζ και μια σταρ του θεάτρου. Ζει μια μικρή περιπέτεια στον κόσμο των τραβεστί με δραματικό τέλος.
Ο Μπενινιο, ένας νεαρός νοσοκόμος, και ο Μάρκο, ένας μεσήλικας συγγραφέας δεν γνωρίζονται αλλά κάθονται δίπλα δίπλα στην παράσταση του Café Muller της Πίνα Μπαους. Οι δυο γυναίκες της σκηνής αφήνουν το κορμί τους να παρασυρθεί με νωχελικές κινήσεις από τη μουσική του Περσελ. Οι δυο θεατές συγκινούνται το ίδιο αλλά ενώ ο Μάρκο κλαιει ο Μπενινιο συγκρατείται. Μετά από μήνες οι δυο άγνωστοι θα ξανασυναντηθούν στην κλινική όπου ο ο Μπενινιο περιθάλπει μια νεαρή χορεύτρια, την Αλισια.
Στις αρχές του `60, ο Ignacio και ο Enrico ανακαλύπτουν την αγάπη και το φόβο σε ένα Χριστιανικό σχολείο. Ο Πατέρας Manolo, πoυ είναι ο διευθυντής του σχολείου και φιλόλογος θα συμβάλλει ενεργά στη ζωή των δυο αγοριών. Και οι τρεις, θα έρθουν αντιμέτωποι στο τέλος της δεκαετίας του `70 και του `80…
Ο αριστοκράτης Τούλιο ζητά από τη σύζυγό του Τζουλιάνα κατανόηση για τις συζυγικές του απιστίες με μια κόμισσα. Όταν όμως διαπιστώνει ότι η Τζουλιάνα φλερτάρει με ένα συγγραφέα, αρχίζει να ζηλεύει παθολογικά. Αποπειράται να ξανακερδίσει ερωτικά τη γυναίκα του, εκείνη όμως είναι έγκυος από τον εραστή της.
Ένας μοναχικός νέος, ο Μάριο, συναντά μια εξίσου μοναχική κοπέλα, τη Ναταλία. Μα ο καθένας τους ζει στη μοναξιά για διαφορετικό λόγο. Ο Μάριο είναι νεοφερμένος στην πόλη και δεν έχει κκάνει καμία ακόμα γνωριμία, ενώ η Ναταλία ζούσε πάντα στην απομόνωση, ακόμα κι αν βρίσκεται στην καρδιά της πόλης.
Η ιστορία συνεχίζεται από το σημείο που την είχαμε αφήσει στο τέλος της ταινίας Η Αλίκη στη Χώρα των Θαυμάτων. Θα παρακολουθήσουμε ακόμη ένα ταξίδι της Αλίκης, αυτή τη φορά μέσα από έναν καθρέφτη. Η ηρωίδα μας θα μεταφερθεί -παραδοσιακά- σε μια άλλη διάσταση, θα συναντήσει καινούργιους, αλλά και γνώριμους χαρακτήρες. Θα κάνει νέους φίλους, αλλά και εχθρούς που θα της στήσουν πολλές και επικίνδυνες παγίδες. Σκοπός τους να την εγκλωβίσουν σε ένα άλλο χωροχρονικό σύμπαν.
Αυθ. Τίτλος: Alice Through the Looking Glass
Σκηνοθέτης: Τζέιμς Μπόμπιν
Παίζουν: Μία Ουασικάουσκα, Τζόνι Ντεπ, Έλενα Μπόναμ Κάρτερ
Η Μαίρη Μέιπς είναι μια δημοσιογράφος πεπεισμένη ότι ο Τζορτζ Μπους ήταν ανάμεσα σε πολλά ηχηρά ονόματα που πέτυχαν να αποφύγουν να πολεμήσουν για την πατρίδα τους στο Βιετνάμ. Ακολουθώντας μια πληροφορία που δίνει σαφείς ενδείξεις, η δυναμική ρεπόρτερ δημιουργεί μια ομάδα ατόμων που περιλαμβάνει μια καθηγήτρια δημοσιογραφίας, έναν άνεργο ερευνητή και έναν απόστρατο συνταγματάρχη των πεζοναυτών.
Λος Άντζελες, δεκαετία του 1970. Ο Χόλαντ Μαρτς είναι ένας νεαρός ντετέκτιβ, ενώ ο Τζάκσον Χίλι είναι ο ιδιωτικός του συνάδελφος που ποτέ δεν πιάνει την καλή.
Η συναυλία έλαβε χώρα το 1975 στο Hammersmith Odeon στο Λονδίνο , εποχή που το συγκρότημα των Queen ήταν στο απόγειο της δημιουργικότητάς του με τραγούδια όπως τα Killer Queen, Liar, Keep Yourself Alive , Now I Αm Here και φυσικά Bohemian Rhapsody.
Ένα τρένο που μεταφέρει Ελληνο-εβραίους προς το Άουσβιτς σταματάει σε μια μικρή πόλη της Βουλγαρίας. Το τοπικό σχολείο μετατρέπεται σε στρατόπεδο συγκέντρωσης. Περνώντας από τον σιδερόφρακτο φράχτη, ο ναζιστής λοχίας Βάλτερ γνωρίζει μια νεαρή Εβραία, τη Ρουθ, και την ερωτεύεται.
Η Μαίρη Μέιπς είναι μια δημοσιογράφος πεπεισμένη ότι ο Τζορτζ Μπους ήταν ανάμεσα σε πολλά ηχηρά ονόματα που πέτυχαν να αποφύγουν να πολεμήσουν για την πατρίδα τους στο Βιετνάμ. Ακολουθώντας μια πληροφορία που δίνει σαφείς ενδείξεις, η δυναμική ρεπόρτερ δημιουργεί μια ομάδα ατόμων που περιλαμβάνει μια καθηγήτρια δημοσιογραφίας, έναν άνεργο ερευνητή και έναν απόστρατο συνταγματάρχη των πεζοναυτών.
Λος Άντζελες, δεκαετία του 1970. Ο Χόλαντ Μαρτς είναι ένας νεαρός ντετέκτιβ, ενώ ο Τζάκσον Χίλι είναι ο ιδιωτικός του συνάδελφος που ποτέ δεν πιάνει την καλή.