Αναστασία Τουρούτογλου

Και περιμέναμε και περιμέναμε για το Boys Don't Cry, όμως ο Frank Ocean δεν φαινόταν διατεθειμένος να λύσει τον γρίφο της αγωνίας όσων fans απόκτησε με το channel ORANGE το 2012 -άλμπουμ που τον έκανε ένα από τα μεγάλα μαύρα ονόματα του σήμερα, «χτυπώντας» το #2 τόσο στα εθνικά charts των Ηνωμένων Πολιτειών, όσο και στη Βρετανία.

Πέρα από το 45λεπτο visual album Endless που τελικά κυκλοφόρησε (απροειδοποίητα) το βράδυ της Πέμπτης μέσω της Apple Music, στη συνέχεια φάνηκε να μετανιώνει τον τίτλο Boys Don't Cry που θα είχε το 2ο «κανονικό» του άλμπουμ, με την ημερομηνία κυκλοφορίας του να γίνεται ξανά αβέβαιη. Παράλληλα, δημοσιεύτηκε ένα ολοκαίνουριο κομμάτι ονόματι "Nikes", που στο Endless δεν ήταν, μα δεν διασαφηνιζόταν κι αν θα 'ναι στη νέα δουλειά -το ακούτε στον σύνδεσμο παρακάτω.

Τελικά, όμως, το Blonde (όπως λέγεται τώρα ο δίσκος, όπου και εν τέλει περιέχεται και το "Nikes") βγήκε προχθές -κατά κάποιον τρόπο, τέλος πάντων. Αυτό που έγινε, δηλαδή, ήταν ότι ο Frank Ocean πόσταρε μια διαφήμιση στην επίσημη ιστοσελίδα για 4 pop-up καταστήματα σε Λος Άντζελες, Νέα Υόρκη, Σικάγο και Λονδίνο. Εκεί, οι φίλοι του βρήκαν έναν σωρό περιοδικά με 3 διαφορετικά εξώφυλλα, τα οποία μοιράζονταν δωρεάν, αν και κάθε άτομο μπορούσε να πάρει μόνο ένα. Σε κάθε εξώφυλλο, βρισκόταν και το Blonde σε ενσωματωμένο CD.

Λίγες ώρες μετά, ο δίσκος διατέθηκε και ψηφιακά μέσω iTunes και Apple Music. Πότε τώρα θα κυκλοφορήσει σε πιο ...ορθόδοξα formats, άγνωστο.

{youtube}lrHA1TVChzs{/youtube}

 

Ακολούθησε το Avopolis Network στο Google News

 

Διαβάστε Ακόμα

Featured