Κατά τα τελευταία 40 χρόνια, ο φωτογράφος Σεμπαστιάο Σαλγκάδο ταξιδεύει ανά τις ηπείρους, στα χνάρια μιας ανθρωπότητας που συνεχώς αλλάζει. Έγινε μάρτυρας των μεγαλύτερων γεγονότων της σύγχρονης ιστορίας και είχε να παρουσιάζει ένα τεράστιο φωτογραφικό αρχείο ως αφιέρωμα στην ομορφιά του πλανήτη.
Ψάχνοντας στη σοφίτα της γιαγιάς τους, μεταξύ άλλων αναμνηστικών ενθυμίων, βρίσκουν έναν παλαιό χάρτη, που θεωρούν ότι θα τις οδηγήσει σε έναν από καιρό καλά κρυμμένο θησαυρό, κάπου στην πόλη. Τα τέσσερα κορίτσια μαζί με τα κουτάβια τους ξεκινούν για ένα συναρπαστικό κυνήγι θησαυρού και καταλήγουν να ανακαλύψουν πως τον πλέον ανεκτίμητο θησαυρό τον έχουν ήδη αποκτήσει και δεν είναι άλλος από τη μεταξύ τους αγάπη και τις στιγμές ξεγνοιασιάς και γέλιου που μοιράζονται.
Αυθ. Τίτλος: Barbie & Her Sisters in the Great Puppy Adventure
Η ταινία βασίζεται στις τελευταίες ημέρες του περιβόητου Λήσταρχου Νταβέλη. Αναφέρεται στη σύγκρουσή του με τις Αρχές, καθώς και με τους παρανόμους της εποχής του, τη σχέση του με τη Δούκισσα της Πλακεντίας, και την απεγνωσμένη προσπάθειά του για Θείο έλεος.
Αυγή του 20ου αιώνα στην ιταλική επαρχία. Πολλές φτωχικές οικογένειες ζουν στο χωριό κι ο γαιοκτήμονας πληρώνει ανά την παραγωγικότητα του καθενός. Μια από τις οικογένειες έχει έναν πολύ έξυπνο γιο. Τον στέλνουν στο σχολείο, αντί να τον κρατάνε να εργάζεται δίπλα τους, κάτι που αποτελεί θησεία.
Τέσσερις γενιές της μακροσκελούς οικογένειας των Κούπερ μαζεύονται να γιορτάσουν τα Χριστούγεννα, όπως κάνουν κάθε χρόνο. Καθώς η βραδιά κυλάει, μια σειρά από απρόοπτους επισκέπτες και περίεργα γεγονότα φέρνουν τα πάνω κάτω. Χωρίς να το καταλάβουν, όλοι οδηγούνται σε επανεκτίμηση των οικογενειακών δεσμών, αλλά και του νοήματος της εορτής.
Βρισκόμαστε στο Άουσβιτς-Μπίρκεναου, τον Οκτώβριο του 1944. Ο Ούγγρος Σαούλ Άουσλεντερ είναι μέλος της Ζόντερκομμαντο, της ομάδας Εβραίων φυλακισμένων που απομονώθηκαν από το στρατόπεδο συγκέντρωσης και αναγκάστηκαν να βοηθήσουν τους Ναζί στην επιχείρηση της εκτεταμένης εξολόθρευσης. Μια μέρα, καθώς εργάζεται σ’ ένα από τα κρεματόρια, ο Σαούλ ανακαλύπτει το πτώμα ενός παιδιού που θεωρεί πως είναι ο γιος του.
Ένας ποιητής του 18ου αιώνα ταξιδεύει στο χρόνο αναζητώντας την θεία επιφοίτηση. Σε μια μυστηριώδη χώρα συναντά συμβολικούς χαρακτήρες όπως ο Οιδίποδας, η Ευρυδίκη και ο Ορφέας οι οποίοι επιφέρουν το θάνατο και την ανάστασή του. Η τελευταία ταινία του μεγάλου Ζαν Κοκτό.
Το «Αίμα του ποιητή» είναι χωρισμένο σε επεισόδια, κάποια από αυτά ενώνονται, κάποια όχι. Πιθανώς το πιο γνωστό είναι αυτό που απεικονίζει ένα διάσημο ποιητή ο οποίος προχωρώντας σε ένα διάδρομο ξενοδοχείου, σταματάει στις πόρτες των δωματίων και κοιτάζει μέσα από τις κλειδαρότρυπες. Αντικρίζει μια σειρά από tableaux vivants. Ένας από αυτούς δείχνει ένα παιδί που βασανίζει την κουβερνάντα του σκαρφαλώνοντας στον τοίχο. Ένας άλλος μια ομάδα Μεξικανών τυφεκιοφόρων που σκοτώνουν το θύμα τους μόνο και μόνο για να επανέλθει στη ζωή με μια αναπήδηση. Ο τρίτος, ένα σκοτεινό χώρο μέσα στον οποίο ένας άνδρας και μια γυναίκα γράφουν παρατηρήσεις ο ένας για τον άλλο ενώ αγκαλιάζονται.
Η ταινία αφηγείται με μοναδικά χρώματα την ιστορία του Τεντ, ενός 12χρονου αγοριού που ζει στην πλαστική πόλη του Θνίντβιλ και το οποίο, στην προσπάθειά του να κερδίσει την αγάπη της Όντρεϊ, του κοριτσιού των ονείρων του, πρέπει να βρει και να της φέρει ένα αληθινό δέντρο. Για να το πετύχει αυτό, καλείται να ανακαλύψει την ιστορία του Λόραξ, ενός ιδιότροπου, αλλά γοητευτικού πλάσματος που παλεύει για να προστατέψει τον κόσμο του δάσους, και αυτός που αφηγείται την ιστορία του στον Τεντ δεν είναι άλλος από τον επιχειρηματία εκείνον, που λόγω της απληστίας του, προκάλεσε τη μεγαλύτερη οικολογική καταστροφή στην ιστορία του δάσους.
Κατά τα τελευταία 40 χρόνια, ο φωτογράφος Σεμπαστιάο Σαλγκάδο ταξιδεύει ανά τις ηπείρους, στα χνάρια μιας ανθρωπότητας που συνεχώς αλλάζει. Έγινε μάρτυρας των μεγαλύτερων γεγονότων της σύγχρονης ιστορίας και είχε να παρουσιάζει ένα τεράστιο φωτογραφικό αρχείο ως αφιέρωμα στην ομορφιά του πλανήτη.
Δραματοποιημένο ντοκιμαντέρ για την ανεξάρτητη μουσική σκηνή της Αθήνας της δεκαετίας του ’80 (punk, post punk, new wave). Μέσα από συνεντεύξεις μελών των συγκροτημάτων του ’80 και ατόμων που εμπλέκονταν στις μουσικές-κοινωνικές εξελίξεις, αλλά και μέσω της ιστορίας μιας γυναίκας που ψάχνει να βρει το χαμένο οικογενειακό της παρελθόν, αποτυπώνεται το κυρίαρχο συναίσθημα μιας εποχής (που πέρασε αλλά μοιάζει να είναι ακόμα παρούσα) όσο και κάποιων ανθρώπων που «γεννήθηκαν για να χάσουν, όχι για να διαπραγματεύονται».
Ένα ζευγάρι πλούσιο κι εκλεπτυσμένο, η Κάθριν κι ο Αλεξάντερ, ταξιδεύουν στη Νάπολη για να διεκδικήσουν τη βίλα ενός νεκρού θείου. Εκεί, αυτή θυμάται έναν ποιητή που την αγαπούσε τον καιρό του πολέμου. Παρότι αυτή δε τον αγάπησε ποτέ, της θυμίζει το ρομάντζο που λείπει από τη σημερινή της ζωή. Περιδιαβαίνει τα μουσεία της πόλης και της Πομπηίας, εκστασιασμένη από την εμμονή των ντόπιων με τον θάνατο και προσέχει ότι πολλές Ναπολιτάνες είναι έγκυες.