Ο Αμερικανός παραγωγός Τζέρεμι Πρόκος (Τζακ Πάλανς) προσλαμβάνει τον γνωστό Αυστριακό σκηνοθέτη Φριτς Λανγκ (υποδύεται τον εαυτό του στην ταινία) προκειμένου να μεταφέρει στον κινηματογράφο την Οδύσσεια του Ομήρου. Δυσαρεστημένος με την «καλλιτεχνική» προσέγγιση που ακολουθεί ο σκηνοθέτης, προσλαμβάνει τον Πωλ Ζαβάλ (Μισέλ Πικολί), συγγραφέα αστυνομικών ιστοριών και θεατρικών έργων, για να επεξεργαστεί το σενάριο. Η σύγκρουση μεταξύ καλλιτεχνικής έκφρασης και εμπορικής απήχησης ακολουθεί μια παράλληλη πορεία με την προοδευτική αποξένωση του Πωλ από τη σύζυγο του Καμίλ (Μπριζίτ Μπαρντό) η οποία φαίνεται να ξεκινά από τη στιγμή που ο Πωλ αφήνει την Καμίλ μόνη με τον εκατομμυριούχο παραγωγό.
Οι περιπέτειες της 12χρονης Λίλι και του νέου κολλητού της, ενός σκύλου, σε έναν κόσμο νικητών και χαμένων. Όταν ο πατέρας της απομακρύνει από κοντά της τον σκύλο, η κοπέλα θα το σκάσει από το σπίτι για να τον βρει, πολεμώντας και με τον δικό της τρόπο την αδικία.
Η παράνομη σχέση μεταξύ του Μπερνάρ (Ζεράρ Ντεπαρντιέ) και της Ματίλντ (Φανύ Αρντάν), γραμμένη από το χέρι του ίδιου του Τρυφώ, αποτελεί μια από τις σημαντικότερες κινηματογραφικές στιγμές του Γάλλου σκηνοθέτη. Με πολύ δυνατό καστ και πολλές διακρίσεις η ταινία είναι μια από τις πιο δημοφιλείς και αισθησιακές ερωτικές ιστορίες της μεγάλης οθόνης. Ο Τρυφώ, θαυμαστής του Ά. Χίτσκοκ, χρησιμοποιεί αρκετά Χιτσκοκικά στοιχεία όπως η ενοχή και το πάθος, αποτίοντας φόρο τιμής στο σινεμά του σασπένς.
Ο Αμερικανός παραγωγός Τζέρεμι Πρόκος (Τζακ Πάλανς) προσλαμβάνει τον γνωστό Αυστριακό σκηνοθέτη Φριτς Λανγκ (υποδύεται τον εαυτό του στην ταινία) προκειμένου να μεταφέρει στον κινηματογράφο την Οδύσσεια του Ομήρου. Δυσαρεστημένος με την «καλλιτεχνική» προσέγγιση που ακολουθεί ο σκηνοθέτης, προσλαμβάνει τον Πωλ Ζαβάλ (Μισέλ Πικολί), συγγραφέα αστυνομικών ιστοριών και θεατρικών έργων, για να επεξεργαστεί το σενάριο. Η σύγκρουση μεταξύ καλλιτεχνικής έκφρασης και εμπορικής απήχησης ακολουθεί μια παράλληλη πορεία με την προοδευτική αποξένωση του Πωλ από τη σύζυγο του Καμίλ (Μπριζίτ Μπαρντό) η οποία φαίνεται να ξεκινά από τη στιγμή που ο Πωλ αφήνει την Καμίλ μόνη με τον εκατομμυριούχο παραγωγό.
Οι περιπέτειες της 12χρονης Λίλι και του νέου κολλητού της, ενός σκύλου, σε έναν κόσμο νικητών και χαμένων. Όταν ο πατέρας της απομακρύνει από κοντά της τον σκύλο, η κοπέλα θα το σκάσει από το σπίτι για να τον βρει, πολεμώντας και με τον δικό της τρόπο την αδικία.
Το Βιβλίο της Ζούγκλας διηγείται την ιστορία του Μόγλη, ενός μικρού αγοριού που μεγάλωσε στη ζούγκλα από μια οικογένεια λύκων. Ο ίδιος αντιλαμβάνεται ότι δεν είναι πλέον καλοδεχούμενος στη ζούγκλα, όταν ο θηριώδης τίγρης Σιρ Χαν, που τρομοκρατεί όλα τα υπόλοιπα ζώα, θέλει να τον εξοντώσει.
Ο Ράτσετ κι ο Κλανκ, δύο απίθανοι ήρωες, πρέπει να σταματήσουν έναν μοχθηρό εξωγήινο, τον πρόεδρο Ντρεκ, πριν καταστρέψει όλους τους πλανήτες του γαλαξία Σολάνα. Ο Ράτσετ είναι ο τελευταίος του είδους του -ένας αθώος «Λόμπαξ» που μεγάλωσε μόνος του χωρίς οικογένεια.
Αυτό το ντοκιμαντέρ, δεν είναι απλά μία ιστορία για το ποδόσφαιρο. Είναι εκατοντάδες ιστορίες για το ποδόσφαιρο. Και επιπλέον, είναι μία ολοζώντανη καταγραφή ενός κόσμου που μοιάζει καταδικασμένος να μείνει για πάντα στην αφάνεια αλλά επιβιώνει, κόντρα στις ελλείψεις, γεμάτος πάθος και δύναμη. Η κάμερα ταξιδεύει σε όλα τα μήκη και τα πλάτη της Αργεντινής και αποτυπώνει ποδοσφαιρικές ιστορίες, καλά κρυμμένες σε επαρχίες, χωριά και γειτονιές.
Ένας άνθρωπος αναζητά νόημα, πέρα από όσα η κοινωνία του προσφέρει, πέρα από όσα δεν αρκούν για να τον κάνουν ευτυχισμένο. Αλλά όσο η περιπλάνηση του συνεχίζεται τόσο συνειδητοποιεί ότι δεν μπορεί να έχει περισσότερα, δεν δικαιούται περισσότερα, και αυτό αρνείται να το δεχτεί.
Πρώτη ιστορία: Η ταινία ξεκινάει με έναν χωρικό της Σικελίας του 15ου αιώνα (Pierre Clementi), ο οποίος αναζητά σε μια έρημο το φαγητό του (τελικά βρίσκει μια πεταλουδίτσα και αργότερα ένα φιδάκι, τα οποία και καταβροχθίζει). Δεύτερη ιστορία: Βρισκόμαστε στη Γερμανία του ΄68. Ένας ιδεαλιστής και επηρεασμένος από τις ιδέες του Μάη του ΄68 νεαρός (Jean-Pierre Leaud) αντιμετωπίζει έντονα ψυχολογικά προβλήματα, γιατί αφενός δεν έχει καμία επικοινωνία με τους γονείς του και, αφετέρου, η φίλη του δεν του κάθεται.
Ο Vittorio Accattone είναι σωματέμπορος και ζει εκμεταλλευόμενος τη Maddalena ενώ ο ίδιος περνάει την ώρα του με άλλα ρεμάλια στις υποβαθμισμένες συνοικίες της Ρώμης. Όταν η Maddalena μπαίνει στη φυλακή ο Accattone βρίσκεται σε απελπιστική θέση.
Ένα στέλεχος καναλιού, που έχει χάσει την εμπιστοσύνη του στη δουλειά του, περνάει τις μέρες του παρακολουθώντας βίαια προγράμματα στις έξι οθόνες του γραφεί του, ενώ τα βράδια παραμελεί την αποθαρρημένη του σύζυγο.