Το πολωνικό «8 ½» αποτελεί μια πρωτότυπη εικονογράφηση των παθών, πόθων και αδυναμιών των ανθρώπων του κινηματογράφου. Η ταινία δομείται γύρω από το μοτίβο ενός ηθοποιού, ο οποίος δεν εμφανίζεται στα γυρίσματα της ταινίας. Βασίζεται σε προσωπικά βιώματα του σκηνοθέτη, ο οποίος αδυνατεί να συμφιλιωθεί με το θάνατο του αγαπημένου του ηθοποιού (του εξαιρετικού Ζμπίγκνιεφ Τσιμπούλσκι, γνωστού από την ταινία Στάχτες και διαμάντια).
Ο Φίλιπ Μοζ αγοράζει μια κάμερα για να κινηματογραφήσει τα πρώτα χρόνια του παιδιού του. Τον συναρπάζει τόσο πολύ το καινούργιο του απόκτημα, που τα ενδιαφέροντά του στρέφονται περισσότερο στην κινηματογράφηση καταστάσεων παρά στην οικογένειά του. Στο εργοστάσιο όπου δουλεύει, τα αφεντικά του αρπάζουν την ευκαιρία και τον διορίζουν επίσημο χρονικογράφο της επιχείρησης. Οι ταινίες του κερδίζουν βραβεία σε ερασιτεχνικούς διαγωνισμούς και όσο αναπτύσσεται το δημιουργικό του ταλέντο, δυναμώνει και η επιθυμία να καταγράψει την πραγματικότητα όπως είναι και όχι όπως θέλουν να την παρουσιάζουν οι αρχές.
Μια άκρως μυστική οργάνωση προσφέρει σε πλούσιους ανθρώπους μια δεύτερη ευκαιρία στην ζωή. Ο πελάτης επιλέγει έναν νεότερο που επιθυμεί το σώμα του και η εταιρία σκηνοθετεί τον θάνατο του και τον μεταμορφώνει σε αυτό τον νέο.
Το A Good American αφηγείται την ιστορία του καλύτερου προγραμματιστή που είχαν ποτέ οι ΗΠΑ και πώς δημιούργησε ενα σύστημα παρακολούθησης, το οποίο μπορούσε να εντοπίσει το παραμικρό ηλεκτρονικό σήμα σε όλο τον πλανήτη.
Σε μια ψυχιατρική κλινική εξελίσσεται η ερωτική μάχη του Rocco, ενός τρελού που νομίζει ότι είναι Ιερέας του έρωτα, και της Cleopatra, μιας τρελής που νομίζει ότι είναι η Βασίλισσα Κλεοπάτρα.
Ο Roy Neary, ένας φιλήσυχος οικογενειάρχης, παρουσιάζει προβλήματα συμπεριφοράς όταν γίνεται μάρτυρας ενός είδους εξωγήινης επαφής. Παράξενα οράματα παρουσιάζονται μπροστά του, ενώ μία μουσική σύνθεση κυριεύει τη σκέψη του.
Ο Ρικ Ντέκαρντ εργάζεται στη «ζούγκλα» του Λος Άντζελες του 21ου αιώνα. Είναι ένας «Μπλέιντ Ράνερ». Η δουλειά του: να κυνηγάει και να σκοτώνει παράνομα ανθρώπινα αντίγραφα. Το έγκλημα τους; Θέλουν να γίνουν άνθρωποι.
Με φόντο το Λος Άντζελες, λίγο πριν την έλευση της νέας χιλιετίας, ο Λένι, πρώην αστυνομικός ο οποίος εμπορεύεται μικροτσίπ στα οποία βρίσκονται καταγεγραμμένα συναισθήματα και αναμνήσεις, λαμβάνει μια δισκέτα που περιέχει τις μνήμες ενός δολοφόνου.
Σε μια φουτουριστική Γη που ο υπερπληθυσμός εξαντλεί τα φυσικά αποθέματα τροφής, ένας αστυνομικός ντετέκτιβ από τη Νέα Υόρκη βρίσκει τον εαυτό του παγιδευμένο για φόνο, από κυβερνητικούς πράκτορες, επειδή έφτασε πολύ κοντά στην ανακάλυψη ενός άκρως απόρρητου μυστικού.
Το 1964, η πυρηνική λαίλαπα αφανίζει την ανθρωπότητα σε ολόκληρο το βόρειο ημισφαίριο. Ένα αμερικανικό υποβρύχιο βρίσκει εφήμερο καταφύγιο στην Αυστραλία, όπου η ζωή ακολουθεί τους καθημερινούς ήσυχους ρυθμούς της και καλύπτει τους όλο και αυξανόμενους θρήνους
Ένας πρώην γκάγκστερ που μετατράπηκε σε πληροφοριοδότης, ο Γουίλι Πάρκερ, έχει πλέον ψεύτικη ταυτότητα και ζει τα τελευταία δέκα χρόνια σε ένα ισπανικό χωριό. Δυστυχώς για αυτόν, οι άνθρωποι που κατέδωσε ανακαλύπτουν το πού βρίσκεται και στέλνουν έναν εκτελεστή, Μπράντοκ, μαζί με τον μαθητευόμενο του, Μάιρον, να τον φέρουν στο Παρίσι, όπου βρίσκεται ο πρώην συνεργάτης του.
Όταν η Ζιστίν, μία σκληροπυρηνική χορτοφάγος, υποβάλλεται παρά τη θέλησή της σε ένα τελετουργικό μύησης πρωτοετών που συνδυάζει ωμοφαγία και ένα λουτρό αίματος, αντιλαμβάνεται πως μερικά πράγματα καλό είναι να μην τα δοκιμάζεις ποτέ, γιατί μετά θες κι άλλο!
Σελίδα 221 από 465
© 1996 - 2024 Avopolis. All Rights Reserved. Powered by Brainfoodmedia