Αν μας διαβάζει κάποιος εκεί στο Seattle ας περάσει μία βόλτα, αν δεν το έχει κάνει ήδη, από το Giggles Comedy Club, και ας μας στείλει παρακαλώ την γνώμη του για την παρουσία εκεί της Rosie Thomas ως Sheila, το κωμικό alter ego της, με το οποίο η 24χρονη, από ότι μαθαίνω αποτελεί ένα από τα καλύτερα stand up comedy acts των τελευταίων ετών στην Αμερική.

Προς το παρόν αρκούμαι στην Rosie Thomas, στο ρόλο της τραγουδοποιού, όπως αυτός έφθασε στα αυτιά μου μέσω του ντεμπούτου της album στην Sub Pop. Οι μοναδικές δύο προηγούμενες ηχογραφήσεις της ήταν με τον Damien Jurado πρώτα στο δικό του album “Ghost Of David” στο τραγούδι “Parking Lot” καθώς και αργότερα στο extra track, “Wages Of Sin” της συλλογής “Badlands: A Tribute To Bruce Springsteen’s Nebraska”. Πολύ φρέσκια φωνή λοιπόν, και αν κρίνουμε από τις δέκα συνθέσεις του “When We Were Small”, πάρα πολλά υποσχόμενη.

Με μια καθηλοτική ζεστή φωνή, που ίσως θυμίζει σε ορισμένα σημεία λίγο παραπάνω από ότι θα έπρεπε την Jοni Mitchell, και σε κάποια άλλα την Heather Nova, η Rosie Thomas αφηγείται ιστορίες, έντονες εικόνες και συναισθήματα μέσα από την ζωή της κυρίως των παιδικών και εφηβικών της χρόνων. Με αμεσότητα και εκφραστικότητα και με κυρίαρχα όργανα την ακουσtική κιθάρα και το πιάνο, ντυμένα διακριτικά με cello, samples και drums, τα 36 λεπτά που διαρκεί το album κυλάνε μέσα σε μία γλυκιά αθωότητα τόση όσο και το κατάλευκο παιδικό φόρεμα που φοράει η Rosie κάνοντας κούνια στο εξώφυλλο του promo album που έχω στα χέρια μου, το ίδιο με αυτό που κοσμεί το εξώφυλλο και της κανονικής κυκλοφορίας.

Αγόρια που δεν κατάφερε ποτέ να κερδίσει, και αγόρια που στοιχιώσαν τα μοναχικά εφηβικά της βράδια, ανεκπλήρωτα παιδικά όνειρα, φανταστικά μοναχικά ταξίδια στους αυτοκινητόδρομους της Αμερικής, με παρέα μόνο μερικές αγαπημένες κασέτες και αρκετά πακέτα τσιγάρα, αποδράσεις από τα προβλήματα της εφηβείας της αλλά και από τα εξίσου σημαντικά προβλήματα διαβίωσης της ενήλικης καθημερινότητας, καθώς και οι τραυματικές της αναμνήσεις από τον χωρισμό των γονιών της, εδώ σχεδόν ακούγεται να κλαίει, όλα αυτά και αρκετά ακόμα, γίνονται αφορμές αλλά και θέματα των δέκα όμορφων και απλών τραγουδιών της.

Και σαν να μην έφθαναν όλα αυτά, το album είναι διανθισμένο με ηχογραφήσεις από τα παιδικά χρόνια της, ακούγοντας την ίδια να γελάει ως μικρό κοριτσάκι, τους γονείς της να μιλάνε και να παίζουν μαζί της, και άλλες οικογενειακές στιγμές που σίγουρα θα λένε πολλά στην Rosie.
Προσωπικό και συγκινητικό, για ευαίσθητα κορίτσια και όχι μόνο, και για μοναχικές βραδινές ακροάσεις.

 

Ακολούθησε το Avopolis Network στο Google News

 

Διαβάστε Ακόμα

Featured