search

ΠΡΟΤΑΣΗ

Το project “SELF’IT” ήταν ο μεγάλος νικητής που θα κάνει το όνειρό του πραγματικότητα

Με απόλυτη επιτυχία και μεγάλη ανταπόκριση, το αγαπημένο σκωτσέζικο ουίσκι The Famous Grouse γιόρτασε την ολοκλήρωση της καμπάνιας “Become Famous For A Reason”, τη Δευτέρα 13 Φεβρουαρίου στο 48 Urban Garden.

Η καμπάνια, που αποτέλεσε έμπνευση και υλοποίηση της ελληνικής ομάδας του The Famous Grouse, πραγματοποιήθηκε για πρώτη φορά στην Ελλάδα και κορυφώθηκε μέσα από μια βραδιά αφιερωμένη σε μοναδικές καινοτόμες ιδέες και σε όλους τους υποστηρικτές και συμμετέχοντες στο ταξίδι ανάδειξης του πιο “Famous For A Reason” project. Οι οκτώ φιναλίστ της καμπάνιας παρουσίασαν τις ιδέες τους και ενέπνευσαν το κοινό που βρέθηκε εκεί για να τους στηρίξει.

Μεγάλος νικητής της καμπάνιας, το project “Self’it”, ένα ολοκληρωμένο mobile κοινωνικό δίκτυο που επιτρέπει στους χρήστες του να μοιράζονται τις αγαπημένες τους στιγμές, με ανθρώπους που βρίσκονται στο ίδιο μέρος την ίδια στιγμή. Δημιουργοί του οι Σωτήρης Κανηράς και Θέμης Δρακωνάκης, οι οποίοι θα έχουν την ευκαιρία να κάνουν το όνειρό τους πραγματικότητα τόσο με την οικονομική στήριξη του The Famous Grouse, όσο και με τη συμμετοχή με το project τους στο TEDx Θεσσαλονίκης, κερδίζοντας σημαντική αναγνώριση.

Την ξεχωριστή βραδιά, αλλά και όλη την καμπάνια “Become Famous For A Reason”, στήριξε με την παρουσία του ως βασικός πρωταγωνιστής της, ο ηθοποιός Νίκος Κουρής, ενώ ambassadors και υποστηρικτές της προσπάθειας ήταν ο Διευθυντής του Design Lobby και κυνηγός ταλέντων Βασίλης Μπαρτζώκας, και ο διεθνούς φήμης τζαζίστας Δημήτρης Βασιλάκης.

Η διαδικασία ανάδειξης του νικητή έγινε μέσω online ψηφοφορίας στην πλατφόρμα famousforareason.gr. Τα οκτώ projects που επιλέχθηκαν για την τελική φάση του διαγωνισμού, με κριτήριο την καινοτομία, την αυθεντικότητα και την αφοσίωση των συμμετεχόντων, παρουσιάστηκαν στο κοινό μέσα από videos που δημιούργησε μαζί τους το The Famous Grouse. Το κοινό με τη σειρά του, στήριξε τις πιο καινοτόμες ιδέες που θεώρησε πως αξίζουν να γίνουν Famous For A Reason.

Οι καινοτόμες ιδέες οι οποίες επικράτησαν και προβλήθηκαν στην τελική φάση της καμπάνιας “Become Famous For A Reason” είναι οι:

- “City Lights” του Πέτρου B. Hatillari
- “Clio Muse” των Δάφνη Τσεβρένη, Ανδρέα Φατούρου, Γιάννη Νικολόπουλου
- “Cocoon Modules” της Ναστάζια Σπυροπούλου


- “Eye Q” των Γεώργιου Βαρβαρέλη και Δημήτρη Ευαγγελόπουλο
- “Follow The Sun Lines” των Αναστασία και Άννα Σαπουνάκη
- “Greece Revisited” των Θεανώ Πετρίδου και Σέργιου Φωτιάδη
- “Mezoura” των Γιάννη Στεφανίδη και Νίκου Πουλόπουλου
- “Self’it” των Σωτήρη Κανηρά και Θέμη Δρακωνάκη

Το The Famous Grouse ξεκινώντας από τον ιδρυτή του Mathew Gloag, ο οποίος πριν από 120 χρόνια ακολούθησε το όνειρό του, μας σύστησε στην περσινή του καμπάνια 60 ανθρώπους με όραμα και όνειρα, και φέτος, έδωσε την ευκαιρία σε μια καινοτόμο ιδέα να αναδειχθεί και να γίνει famous for a reason! Όπως είπε και ο ίδιος ο ιδρυτής του, «όταν έχεις ένα όνειρο και το κυνηγάς με αφοσίωση, η αναγνώριση θα έρθει».

Μάθε περισσότερα: famousforareason.gr

Facebook: TheFamousGrouseGR

Απολαύστε Υπεύθυνα

HOT ΣΗΜΕΡΑ!

Release Athens 2019 μέρα 3: Manowar + Rhapsody Of Fire, Imperia, Battleroar

Το άκαμπτο μέταλλο της φωνής του Eric Adams και η αρχηγική στόφα του Joey DeMaio έκαναν τους…

Rolling Thunder Revue: A Bob Dylan Story

To νέο ντοκιμαντέρ του Μάρτιν Σκορσέζε για την περιοδεία που έκανε ο Bob Dylan τη σαιζόν 1975/1976…

Pink Floyd - Wish You Were Here [1975]

Αντί να μπουν στο στούντιο για το «επόμενο μεγάλο αριστούργημα» μετά το The Dark Side Οf Τhe Moon,…

Δείτε το πρώτο trailer της κινηματογραφημένης συναυλίας των Cure στο Λονδίνο

Μια γεύση από το τι περιμένει και μας τον Ιούλιο, στο Ejekt Festival; 

Η βρετανική μουσική στα 2010s: 10 δίσκοι που ξεχώρισαν

Η στήλη επιλέγει τον καλύτερο βρετανικό δίσκο για κάθε χρονιά της τρέχουσας δεκαετίας, από το 2010…

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ

Αφιέρωμα Iggy Pop, μέρος 1: From Jimmy to Iggy, 1947-1970

Είναι ο πρώτος που έκανε stage diving σε μια συναυλία στο Ντιτρόιτ, ο πρώτος που αποφάσισε πως έχει…

Αφιέρωμα Iggy Pop, μέρος 4: τα 1990s και η νέα χιλιετία

Η "Candy", η επανασύνδεση των Stooges, τα γαλλικά ρομάντσα...

Αφιέρωμα Iggy Pop, μέρος 5: Στα άκρα του Iggy

Όταν φτάνει η Μερσεντές που τον φέρνει και κάνω το λάθος να του ανοίξω την πόρτα κρατώντας στο άλλο…

Αφιέρωμα Iggy Pop, μέρος 3: Η δεκαετία του 1980 –περισσότερο ...Pop, παρά Iggy;

Στην προσπάθεια του να γίνει εμπορικός, έκανε ίσως τους πιο αντι-εμπορικούς δίσκους της καριέρας…

Αφιέρωμα Iggy Pop, μέρος 2: τα 1970s

Το ροκ των Stooges είναι μια άμορφη μάζα από ακατέργαστο θόρυβο: γυμνό από στολίδια, αλλά…