Αναστασία Τουρούτογλου

Στο Spotify σχεδόν όποιο τραγούδι επιθυμείς να ακούσεις γίνεται διαθέσιμο αμέσως μόλις το ζητήσεις, και χωρίς την παρεμβολή διαφημίσεων, αν είσαι βέβαια διατεθειμένος να πληρώσεις τα 10 δολάρια τον μήνα.

Το Spotify δεν είναι YouTube και είναι δύσκολο να φανταστούμε ότι κάποιος θα ήθελε να είναι ένα ακόμα YouTube. Είναι το παράθυρο που μένει ανοιχτό στο desktop όταν κάνουμε άλλα πράγματα. Αλλά αυτό μπορεί να αλλάζει αυτή τη στιγμή που μιλάμε. Το Spotify, όπως φαίνεται, επιθυμεί να εξαπλωθεί και προς τα video.

Η Wall Street Journal αναφέρει πως «έχει κάνει κάποιες επαφές με εταιρίες που ειδικεύονται στο να παράγουν υλικό για το YouTube». Αυτό θα μπορούσε να σημαίνει ότι το Spotify προσανατολίζεται να αρχίσει την παραγωγή αυθεντικού video περιεχόμενου, κάτι σαν τα αποκλειστικά που «πουλάει» το Tidal. Επίσης, σκέφτονται να αγοράσουν τα δικαιώματα για αποκλειστικό προϊόν και να συνεταιριστούν με εταιρίες video-production. 

 

 

Ακολούθησε το Avopolis Network στο Google News

 

Διαβάστε Ακόμα

Featured