Αφού έχει ήδη καταφέρει να επιβιώσει από οκτώ, σχεδόν θανάσιμα, ατυχήματα κατά τη διάρκεια της άτυχης ζωής του, ο Λουί Ντραξ πηδά από έναν απόκρημνο γκρεμό ανήμερα των ένατων γενεθλίων του. Ενόσω η αστυνομία ερευνά τα αίτια της παραλίγο θανατηφόρας πτώσης του Λουί και το που βρίσκεται ο βίαιος πατέρας του, Πίτερ, ο αναγνωρισμένος νευρολόγος Δρ. Άλαν Πασκάλ καταφεύγει σε ανορθόδοξες μεθόδους σε μία προσπάθεια να "μπει" στο υποσυνείδητο του μικρού και να αποκαλύψει την αλήθεια για τα γεγονότα.
Ο νεαρός Αρθούρο, κυρίαρχος των δρόμων του Λοντόνιουμ με την συμμορία του, αγνοεί τον σκοπό για τον οποίο ήρθε στη ζωή, μέχρι τη στιγμή που παίρνει στα χέρια του το Εξκάλιμπερ και μαζί με αυτό το μέλλον του. Από την πρώτη στιγμή, το θρυλικό ξίφος θα τον προκαλέσει να πάρει δύσκολες αποφάσεις. Συντασσόμενος με την αντίσταση και με μια μυστηριώδη γυναίκα, πρέπει να μάθει να τιθασεύει τη δύναμη του ξίφους, να αντιμετωπίζει τους δαίμονές του και να ενώσει τον λαό ενάντια στον τύραννο Βόρτιγκερν, ο οποίος έκλεψε το στέμμα του και δολοφόνησε τους γονείς του, και να γίνει Βασιλιάς.
Ο Νορμ είναι μια πολική αρκούδα. Μπορεί να μην ξέρει να κυνηγά, έχει όμως ένα σπάνιο χάρισμα: όπως και ο παππούς του, που κάποτε βασίλευε στην Αρκτική, μπορεί να μιλήσει στους ανθρώπους.Όταν η Βέρα, μια θαρραλέα διευθύντρια μάρκετινγκ μιας μεσιτικής εταιρίας ταξιδεύει στην Αρκτική, για τις ανάγκες ενός τηλεοπτικού σποτ προώθησης πολυτελών σπιτιών για την εταιρία του ανήθικου αφεντικού της, τον δισεκατομμυριούχο εργολάβο κ. Γκριν, ο Νορμ καταλαβαίνει πως πρέπει να κάνει κάτι για να σώσει τον τόπο του.
Αυτή η σχεδόν άγνωστη –αν και επαναστατική στις μεθόδους κινηματογράφησής της- ταινία των σοβιετικών σκηνοθετών Grigori Aleksandrov και Sergei M. Eisenstein εξιστορεί με συμβολικό και δραματοποιημένο τρόπο το έργο της νεοσύστατης σοβιετικής εξουσίας για την κολεκτιβοποίηση της αγροτικής παραγωγής. Ένα χωριό της σοβιετικής επαρχίας στην πορεία του προς τη συλλογικότητα και την εκμηχάνιση κόντρα στις προλήψεις και την παλαιά καθεστηκυία τάξη των πραγμάτων.
Αυτή η σχεδόν άγνωστη –αν και επαναστατική στις μεθόδους κινηματογράφησής της- ταινία των σοβιετικών σκηνοθετών Grigori Aleksandrov και Sergei M. Eisenstein εξιστορεί με συμβολικό και δραματοποιημένο τρόπο το έργο της νεοσύστατης σοβιετικής εξουσίας για την κολεκτιβοποίηση της αγροτικής παραγωγής. Ένα χωριό της σοβιετικής επαρχίας στην πορεία του προς τη συλλογικότητα και την εκμηχάνιση κόντρα στις προλήψεις και την παλαιά καθεστηκυία τάξη των πραγμάτων.
Η «Πεντάμορφη και το Τέρας» ακολουθεί το υπέροχο ταξίδι της Μπελ, μιας πανέμορφης και ανεξάρτητης νεαρής κοπέλας, που φυλακίζεται από ένα Τέρας στο κάστρο του. Παρά τους φόβους της, γίνεται φίλη με τα μαγεμένα πράγματα που ζουν στο κάστρο και μαθαίνει πώς να κοιτά πίσω από την απόκοσμη παρουσία του Τέρατος, ανακαλύπτοντας την ευγενική καρδιά του Πρίγκιπα που κρύβεται μέσα του
Η «Πεντάμορφη και το Τέρας» ακολουθεί το υπέροχο ταξίδι της Μπελ, μιας πανέμορφης και ανεξάρτητης νεαρής κοπέλας, που φυλακίζεται από ένα Τέρας στο κάστρο του. Παρά τους φόβους της, γίνεται φίλη με τα μαγεμένα πράγματα που ζουν στο κάστρο και μαθαίνει πώς να κοιτά πίσω από την απόκοσμη παρουσία του Τέρατος, ανακαλύπτοντας την ευγενική καρδιά του Πρίγκιπα που κρύβεται μέσα του
Μετά τον γάμο του Ντομ και της Λέτι και την αποχώρηση από την ενεργό δράση του Μπράιαν και της Μία, η παρέα προσπαθεί να ζήσει μια φυσιολογική ζωή. Όταν, όμως, η Σίφερ, μια μυστηριώδης γυναίκα, σαγηνεύει τον Ντομ και τον παρασύρει στον κόσμο του εγκλήματος, εκείνος προδίδει τα κοντινά του πρόσωπα, η οικογένεια διαλύεται και η ομάδα (με επικεφαλής τον Χομπς που για χάρη του Ντομ πέρασε στην παρανομία) μπλέκει σε επικίνδυνες περιπέτειες.
Μετά τον γάμο του Ντομ και της Λέτι και την αποχώρηση από την ενεργό δράση του Μπράιαν και της Μία, η παρέα προσπαθεί να ζήσει μια φυσιολογική ζωή. Όταν, όμως, η Σίφερ, μια μυστηριώδης γυναίκα, σαγηνεύει τον Ντομ και τον παρασύρει στον κόσμο του εγκλήματος, εκείνος προδίδει τα κοντινά του πρόσωπα, η οικογένεια διαλύεται και η ομάδα (με επικεφαλής τον Χομπς που για χάρη του Ντομ πέρασε στην παρανομία) μπλέκει σε επικίνδυνες περιπέτειες.
Ο Νέλο είναι ένας συνδικαλιστής στα χρόνια των 1980, όταν επικράτησε ο περιβόητος νόμος Basaglia, όπως ονομάστηκε η πρωτοβουλία του φωτισμένου Ιταλού καθηγητή της ψυχιατρικής με τον οποίο έκλεισαν τα ψυχιατρεία κι ελευθερώθηκαν οι τρόφιμοι. Ήταν μια πολύ επαναστατική κίνηση στην Ιταλία και στην ίδια την επιστήμη. Όταν, λοιπόν, συμβαίνει αυτό, ο Νέλο προσπαθεί να δει τι θα κάνουν όλους αυτούς τους τροφίμους που βγαίνουν ελεύθεροι στην αχρηστία του τίποτα. Και φτιάχνει μια «κολεκτίβα», από την οποία θα δοθούν αφορμές για τσουχτερές επισημάνσεις.
Σελίδα 211 από 465
© 1996 - 2024 Avopolis. All Rights Reserved. Powered by Brainfoodmedia