Με την ευφάνταστη αφίσα να εμφανίζεται μονάχα δυο μέρες πριν στους δρόμους της Αθήνας, η κοσμοσυρροή στο BIOS αποτέλεσε ευχάριστη έκπληξη για τον υπογράφοντα. Σε αυτό βέβαια συνέβαλε και το προσιτό εισιτήριο (15 ευρώ) που από ότι καταλάβαμε εκ των υστέρων, προφανώς αποτελούσε κίνητρο προσέλευσης σε τούτο το άκρως πειραματικό project του Καλιφορνέζικου τρίο που επικοινωνήθηκε ως “pre-release live show”.

Μικρή η καθυστέρηση έναρξης και κάπου «δικαιολογημένη», αφού το δίωρο θέαμα αποδείχθηκε πολυμορφικό, γεμάτο οπτικοακουστικά σκέρτσα.
Ένας μικρός διάδρομος (σαν photo pit) μισό μέτρο μπροστά από τη σκηνή που όρισε μια ασπροκόκκινη τεντωμένη ταινία από αυτές που χρησιμοποιεί η τροχαία, λειτούργησε τελικά ως «ράμπα» για τα διάφορα σκετς του αυτόχθονος συνεργείου υπό την καλλιτεχνική επίβλεψη του Γιώργου Κακανάκη. Ένα στρώμα ύπνου κολλημένο στον μαύρο τοίχο με ταινία, σύριγγες παραγεμισμένες με μπογιά ως…darts, μάσκα γουρουνοκεφαλής, μια εικονογραφημένη Βίβλος, flyers που κηδεύανε την «Αξιοπρέπεια», Polaroid στιγμής, κλειστό κύκλωμα video και προβολές slides, ήταν μερικά (!) από τα σύνεργα των τριών υπεύθυνων που πλαισίωσαν τους μακρόσυρτους μουσικούς αυτοσχεδιασμούς των Blaine L. Reininger, Steven Brown & Peter Principle.

Βιολί, κιθάρα, laptop, μια μικρή έκθεση Jurassic Park στο μόνιτορ και τρία πακέτα τσιγάρα τα εργαλεία του πρώτου. Πνευστά, synthesizers, loop generators και πιάνο με ουρά παραγεμισμένο με τασάκια, ψαλίδια και άσχετα μικροαντικείμενα ακουμπισμένα στις χορδές του είχε ο δεύτερος. Και ο τρίτος ως στυλοβάτης, να κρατά κάποιες υποτυπώδεις «αυτιστικές» μπασογραμμές με πλούσια ηχοχρώματα από την πεταλιέρα του. Το αποτέλεσμα;;;

Τρέχα γύρευε! Τρία κομμάτια μισής ώρας που ελάχιστα διέφεραν μεταξύ τους, τρεις ηλεκτρονικοί αυτοσχεδιασμοί που (από ότι φάνηκε από τις αντιδράσεις του κοινού) κούρασαν πολλούς και εξιτάρισαν λίγους. Άλλωστε πώς αλλιώς να δικαιολογήσει κανείς το encore που δεν ζήτησε κανείς;

Όμως ως Audio-Visual σύνολο, κακά τα ψέματα, σε φόρτωνε εικόνες για το σπίτι, ως επίγευση μιας γευστικής δοκιμής που σε πήγαινε πολύ πίσω. Πίσω στις μέρες που η έκρηξη του punk αναδιαμόρφωσε για κάποιους τις καλλιτεχνικές ανησυχίες του progressive rock που ψυχορραγούσε. Ήταν 1978 όταν οι Tuxedomoon άνοιγαν το show των Devo στο μεγάλο χωνευτήρι ιδεολογιών, το San Francisco…

 

Ακολούθησε το Avopolis Network στο Google News

 

Διαβάστε Ακόμα

Featured