H ηθοποιός εμφανιζόταν στο trailer, όμως οι σκηνές της είχαν κοπεί από την τελική εκδοχή της ταινίας.
Δύο τύποι νοίκιασαν την ταινία στο Prime Video για τέσσερα δολάρια και όταν διαπίστωσαν ότι η Άνα Ντε Αρμάς δεν εμφανίζεται τελικά, προχώρησαν στην αγωγή κατά της Universal, ζητώντας πέντε εκατομμύρια δολάρια κατηγορώντας την εταιρεία για παραπλανητική διαφήμιση.
Και ο δικαστής που εξέτασε την υπόθεση σε αρχικό στάδιο, έκρινε πως παρά το γεγονός ότι τα trailer έχουν όντως δημιουργική ελευθερία, αποτελούν μία μορφή διαφήμισης. Έτσι η υπόθεση θα πάει σε δίκη!
Στην ταινία του 2019 μετά από ένα γενικό black out σε όλο τον κόσμο, ένας νεαρός και άσημος μουσικός διαπιστώνει κάτι απίστευτο. Πουθενά δεν υπάρχει καταγεγραμμένο το όνομα των Beatles και ο ίδιος πρέπει να είναι ο μοναδικός άνθρωπος στη Γη που θυμάται την ύπαρξή τους!
Ο ίδιος εκμεταλλεύεται αυτή τη συγκυρία και αποφασίζει να κάνει καριέρα με τα τραγούδια τους, γίνεται άμεσα το νέο παιδί-θαύμα της μουσικής βιομηχανίας. «Επειδή στους καταναλωτές δόθηκε η υπόσχεση για μία ταινία με την Ana de Armas αλλά δεν είδαν μία ταινία με την Ana de Armas, η αξία της ενοικίασης ή αγοράς δεν ήταν αυτή που περίμεναν» αναφέρει η μήνυση και καταλήγει λέγοντας ότι η ηθοποιός χρησιμοποιήθηκε για να ανέβουν οι πωλήσεις των εισιτηρίων.
Ακολουθήστε το Roxx στο για να μαθαίνετε πρώτοι για μουσική, σειρές και ταινίες. Στο instagram μας βρίσκετε .