View More

O Κρίστιαν Μπέιλ θα επέστρεφε στο ρόλο του Batman με έναν όρο

Η τριλογία του Dark Knight θεωρείται σταθμός στο είδος και ο Κρίστιαν Μπέιλ είναι για πολλούς ο καλύτερος Batman που έχουμε δει στη μεγάλη οθόνη.

news.team
news.team

Η τελευταία ταινία συμπληρώνει φέτος μία δεκαετία από την πρεμιέρα της στους κινηματογράφους, ενώ ο ηθοποιός μπαίνει σε λίγες ημέρες στο αφού υποδύεται τον Gorr the God Butcher στη νέα ταινία του Thor. Μιλώντας στο Screen Rant, ο Μπέιλ, ρωτήθηκε για το αν έχει υπάρξει κουβέντα όλα αυτά τα χρόνια για μία νέα ταινία του Batman με αυτόν πρωταγωνιστή. «Όχι. Κανένας δεν μου το έχει αναφέρει ποτέ ούτε καν σαν ενδεχόμενο. Κατά καιρούς με προσεγγίζουν και με ρωτάνε αν ισχύουν φήμες ότι μου έχουν προσφέρει το τάδε ποσό, αλλά πάντα λέω ότι δεν ξέρω τίποτα. Γιατί κανένας δεν μου έχει πει τίποτα» τόνισε ο 48χρονος ηθοποιός «Είχα μία συμφωνία με τον Κρίστοφερ Νόλαν. Είχαμε πει να κάνουμε τρεις ταινίες αν μπορέσουμε. Και μετά να φύγουμε, να μην το παρατραβήξουμε. Στο μυαλό μου θα ήταν ενδιαφέρον αν ο Κρίστοφερ Νόλαν σκεφτόταν ποτέ ότι έχει ακόμα μία ιστορία να πει. Και αν ήθελε να την πει μαζί μου τότε θα το έκανα».  Προς το παρόν πάντως κάτι τέτοιο μοιάζει με όνειρο θερινής νυκτός, ειδικά από τη στιγμή που ο Νόλαν αποχώρησε από τη συνεργασία του με τη Warner μετά από 20 χρόνια. Ο σκηνοθέτης εξέφρασε την έντονη δυσφορία του για τον τρόπο που χειρίστηκε τις πρεμιέρες των ταινιών η εταιρεία την εποχή της πανδημίας και μετά από 20 χρόνια σταθερής συνεργασίας επέλεξε για την επόμενη ταινία του την Universal. Αξίζει να τονίσουμε βέβαια, ότι η Warner βρίσκεται πλέον κάτω από νέο ιδιοκτησιακό καθεστώς που θέλει να εκμεταλλευτεί όλα τα βαριά χαρτιά που περιλαμβάνει το χαρτοφυλάκιο της.



Ακολουθήστε το Roxx στο  για να μαθαίνετε πρώτοι  για μουσική, σειρές και ταινίες. Στο instagram μας βρίσκετε .

Πηγή

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Μια τηλεοπτική σειρά - love letter στο αριστούργημα του Francis Ford Coppola και στους απανταχού

Λίγο πριν την πρεμιέρα της πολυανεμενόμενης τηλεοπτικής μεταφοράς του "Sandman" του Neil Geiman ο

Top