View More
Η αυτοσχέδια καμπάνια πίσω από το #ReleaseTheSnyderCut χαιρετίστηκε ως η πρώτη νίκη των αδικημένων fans απέναντι στα αρτηριοσκληρωτικά studio. Είναι, ...
Κάθε μήνα το Avopolis θα συγκεντρώνει τους δίσκους που έμειναν λίγο παραπάνω στα ακουστικά του. Και τον μήνα που μας έφτασε μέχρι το Πάσχα ακούσαμε ...
Ο Μάκης Μηλάτος κάνει μια διαλογή των πιο αξιόλογων ειδικών κυκλοφοριών που μας φέρνει φέτος η γιορτή των δισκοπωλείων στις 12 Ιουνίου και τις 17 ...
O Άρης Καζακόπουλος φτιάχνει λίστες, λίστες, λίστες. Στο νέο του Listomania, ακούει τα καλύτερα κομμάτια της Annie Clark σε αντίστροφη μέτρηση, λίγο ...
Ο Ανδρέας Κύρκος γράφει για την ταινία για την οποία η Emerald Fennell απέσπασε το Όσκαρ Καλύτερου Πρωτότυπου Σεναρίου στα 93α βραβεία της Ακαδημίας.
Top story

Ακούστε και δείτε το "Woman" που μας κάνει να περιμένουμε τον νέο δίσκο της βρετανής ράπερ λίγο περισσότερο.

Ακούστε το "Higher Power" που ακούστηκε πρώτη φορά επίσημα μέσω διαστημικής αποστολής, με χορευτές-ολογράμματα να συμπληρώνουν το πακέτο.

Από 28 ως 30 Μαΐου, ένα τριήμερο με εναλλακτικά εγχώρια ονόματα, ζωντανά από το ΚΠΙΣΝ.

Από 27 ως 29 Μαΐου το φεστιβάλ επιστρέφει στην hybrid edition του.

Ραντεβού 9 Ιουνίου του 2023 στο ΟΑΚΑ, ευελπιστούμε χωρίς μάσκες.

Μέσα στον Μάιο ξεκινούν θερινά σινεμά, συναυλίες και θέατρα, εάν δώσει το πράσινο φως η επιτροπή λοιμωξιολόγων

Η βράβευση θα γίνει στις 13 Μαΐου μέσω livestreaming.

180 μουσικοί υπογράφουν επιστολή που καλεί το Spotify να μη χρησιμοποιήσει την τεχνολογία «ανοιχτών μικροφώνων» που εντοπίζει τη συναισθηματική κατάσταση,  το φύλο, την ηλικία ή την προφορά μας για να προτείνει μουσική.

Τον Ιούνιο έρχεται η μεγάλη ποδοσφαιρική διοργάνωση και οι U2 μαζί με τον Ολλανδό DJ δημιούργησαν το "We Are The People We’ve Been Waiting"

Κυκλοφορεί την Παρασκευή η νέα δουλειά του άγγλου ερμηνευτή που γνωρίσαμε με το "Human"

Η γενιά του MTV των αρχών των '90s άκουσε χιλιάδες φορές το "I Promised Myself", ενώ θα τον θυμάται και από την εμβληματική διαφήμιση της Levi's

«Κάνε αυτό που θέλεις όταν το θέλεις. Γ@μησε όλα τα υπόλοιπα», λέει στο συνοδευτικό post του εξωφύλλου της Vogue που έχει συγκεντρώσει 16 εκ. likes σε λίγες ώρες!

Ακούστε το πρώτο single από το νέο άλμπουμ των Stranglers, που είναι αφιερωμένο στον μακαρίτη Dave Greenfield

Σε ένα κοινό 27.000 θεατών που παίρνει ξανά μια δόση κανονικότητας: δείτε τους επί σκηνής

Grave Miasma: Δεν θα ήθελα να είμαι σε μια μπάντα που θα χρησιμοποιούσε την ίδια φόρμουλα κυκλοφορία με κυκλοφορία, σε σημείο κούρασης...

Από τα ηγετικά ονόματα του ευρωπαϊκού underground death metal, έχουν νέο άλμπουμ και έρχονται για συναυλίες σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη (10 & 11/5, αντίστοιχα). Μιλήσαμε λοιπόν για όλα αυτά με τον Yoni...

metal.team
metal.team
Από τα ηγετικά ονόματα του ευρωπαϊκού underground death metal, έχουν νέο άλμπουμ και έρχονται για συναυλίες σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη (10 & 11/5, αντίστοιχα). Μιλήσαμε λοιπόν για όλα αυτά με τον Yoni...

grave-miasma-1

Οι Grave Miasma αναμφισβήτητα αποτελούν ένα από τα ηγετικά ονόματα του Ευρωπαϊκού underground death metal και το Avopolis Metal δε θα μπορούσε να χάσει την ευκαιρία επικοινωνίας με τον Yoni, ενός εκ των βασικών μελών του σχήματος, σχετικά με τη νέα κυκλοφορία του group ονόματι “Odori Sepulcrorum”, τα μελλοντικά του σχέδια, αλλά και τις επερχόμενες συναυλίες που πρόκειται να δώσουν στο πλευρό των Dead Congregation, Cruciamentum και The Psalm σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη στις 10 και 11 Μαϊου αντίστοιχα.

Έχετε ένα νέο άλμπουμ που ονομάζεται “Odori Sepulcrorum” στις αποσκευές σας. Τι γνώμες έχετε αποκομίσει απο τον τύπο και τους οπαδούς σας μέχρι στιγμής; Είστε ικανοποιημένοι;

Σε γενικές γραμμές, οι απόψεις και οι κριτικές που έχουμε αντιμετωπίσει ήταν ιδιαίτερα ευνοϊκές. Παρά το γεγονός ότι πολύ μεγαλύτερη σημασία έχει η συλλογική ικανοποίηση μας με το άλμπουμ, και είμαι βέβαιος ότι το “Odori Sepulcrorum” θα αναγνωρίζεται για τα επόμενα χρόνια ως δημιούργημα ικανό να αντέξει στη δοκιμασία του χρόνου. Ο μεταλλικός τύπος - είτε σε έντυπη, είτε σε ηλεκτρονική μορφή - δρα πολύ γρήγορα αυτές τις μέρες για να εκθειάσει ένα συγκρότημα, ή ένα άλμπουμ με μια ορμητική ροή υπερβολών. Ως εκ τούτου, έχω εκλάβει πολλά θετικά σχόλια με μια δόση κυνισμού και σκεπτικισμού.

Τα περισσότερα riffs στο “Odori Sepulrcorum” ακούγονται λιγότερο προσιτά και πιο δύσκολα στη χώνεψη σε σύγκριση με τις προηγούμενες κυκλοφορίες σας. Προσπαθήσατε να δημιουργήσετε κάτι διαφορετικό, ή έγινε εντελώς τυχαία; Τι έχετε στο μυαλό σας όταν γράφετε ένα νέο τραγούδι;

Αυτή είναι μια ενδιαφέρουσα ερώτηση, καθώς, ενώ υπήρχε μια συνειδητή προσπάθεια να εισαγάγουμε στοιχεία που δεν είχαν διερευνηθεί με το “Exalted Emanation” και τις προηγούμενες ηχογραφήσεις μας, έχω την αίσθηση ότι ιδιόμορφα χέρια μετέτρεψαν αυτή τη σκέψη σε δράση. Τα riffs είναι ίσως πιο περίπλοκα από μια καθαρά ακουστική άποψη, αν και το κύριο «δύσπεπτο» στοιχείο είναι η μεγαλύτερη ρυθμική ποικιλία που κάνει τις συνθέσεις τις πιο δυναμικές μας μέχρι σήμερα. Δεν θα ήθελα να είμαι σε μια μπάντα που θα χρησιμοποιούσε την ίδια φόρμουλα σε σημείο κούρασης κυκλοφορία με κυκλοφορία. Αντίθετα, απεχθάνομαι τον πειραματισμό απλά για να είμαι ανοικτόμυαλος. Έτσι, αυτό που σκεπτόμαστε όταν αρχίζουμε να γράφουμε είναι να δημιουργήσουμε κάτι πιο obscure, πιο σκοτεινό, πιο βαρύ και με πιο χαρακτηριστικό ήχο από την προηγούμενη κυκλοφορία.

grave-miasma-4Οι Grave Miasma και Cruciamentum θεωρήθηκαν δύο από τα κορυφαία underground σχήματα της εποχής μας, ακόμη και πριν από την κυκλοφορία του άλμπουμ σας. Πώς νιώθεις γι 'αυτό; Είναι ένα θέμα «ποιότητας πάνω από την ποσότητα» για εσάς;

Συμφωνώ ότι θεωρούμαστε ως ένα σημαντικό συγκρότημα μέσα στο underground. Αλλά αυτό έχει γίνει μέσα από αμέτρητες ώρες σε γράψιμο και προβάρισμα υλικού. Προσωπικά, δεν θα μπορούσα να νοιάζομαι λιγότερο για οποιοδήποτε αντιληπτό status της μπάντας, καθώς πάντα επικεντρώνονται στα νέα riffs, το επόμενο άλμπουμ και ούτω καθεξής. Σίγουρα προτιμούμε την ποιότητα έναντι της ποσότητας. Η διαδικασία της σύνθεσης του “Odori Sepulcrorum” άρχισε το 2010, με τα κομμάτια να επαναδουλεύονται σταθερά μέχρι την πλήρη ικανοποίηση μας. Επιπλέον, με ορισμένα μέλη να ασχολούνται με άλλα συγκροτήματα, το να δουλεύουμε με τους Grave Miasma ως full μπάντα μπορεί συχνά να περιορίζεται σε ορισμένες περιόδους του μήνα / έτους.

Προσωπικά , πιστεύω ότι βρήκατε το δικό μας ξεχωριστό ήχο με το “Odori Sepulrcorum”. Ποιες είναι οι σκέψεις σας γι 'αυτό; Η πρωτοτυπία αποτελεί σημαντικό θέμα για εσάς;

Από την ίδρυση και το demo μας, έχουμε απομακρυνθεί από τα θεμέλια τα οποία έχτισαν τις μουσικές επιρροές μας, αν και ακόμη και από αυτό το πρώιμο στάδιο, πιστεύω ότι είχαμε ένα χαρακτηριστικό ήχο. Το “Odori Sepulcrorum” είναι μέχρι στιγμής η μεγαλύτερη έκφραση αυτού. Όντας σε μια μπάντα με ακεραιότητα είναι πιο σημαντικό από τη σκοπιμότητα του να ακούγεσαι πρωτότυπος. Παρεμπιπτόντως, πιστεύω ότι τα καλύτερα death metal άλμπουμς που κυκλοφόρησαν τα τελευταία χρόνια εύκολα ανταγωνίζονται τις κλασικές ηχογραφήσεις των 80s/90s.

Ποια είναι τα μελλοντικά σχέδια των Grave Miasma; Πρόκειται να δώσετε νέες ζωντανές εμφανίσεις; Μήπως και να κυκλοφορορήσετε κάποιο νέο υλικό ως split, ή ένα νέο EP;

Εμφανίσεις έχουν κλείσει για την Πορτογαλία, την Ελλάδα, τη Γερμανία, τη Νορβηγία και το Ηνωμένο Βασίλειο. Βιώνοντας την αστείρευτη ενέργεια ενός live show είναι εξαιρετικά σημαντικό για το συγκρότημα, αν και θα επανέλθουμε σε κατάσταση ηρεμίας μετά από το καλοκαίρι, προκειμένου να συνθέσουμε νέο υλικό.

Ποια είναι τα κριτήριά σας όταν κλείνετε μια ζωντανή εμφάνιση; Σας είδα να παίζετε στο Roadburn Festival, και ήμουν αρκετά έκπληκτος που αποφασίσατε να παίξετε εκεί γιατί το billing ήταν μακριά από αυτό που αποκαλούσατε ένα ακραίο underground metal fest. Το billing έχει κάποια σημασία για εσάς;

Στην αρχή, ήμασταν εξαιρετικά επιλεκτικοί με τα billings στα οποία συμμετείχαμε, ευνοώντας αποκλειστικά το underground black and death metal (με κάποια σημαντική διάκριση, ακόμη και μέσα σε ένα τέτοιο ορισμό!). Αυτές τις μέρες είμαστε πιο «ώριμοι», καθώς σκεπτόμαστε κατά πόσο η μη-metal μουσική εμπνέει τους Grave Miasma, γνωρίζουμε ότι τα όρια είναι πολύ λεπτά ανάμεσα στα διάφορα μουσικά είδη αυτές τις μέρες. Ήταν μια τεράστια τιμή να μας ζητηθεί να παίξουμε στο Roadburn, καθώς το φεστιβάλ είναι ένα σπουδαίο παράδειγμα για το πώς το άκαμπτο μπορεί να συμπλέκεται με τον πειραματισμό. Τελικά, έχουμε αντλήσει τεράστια επιρροή από το progressive rock, το krautrock, την ανατολίτικη λαϊκή μουσική για να αναφέρουμε μερικά είδη. Δεν περιορίζουμε τι μπαίνει στις δημιουργίες μας, ως εκ τούτου το να περιορίζουμε το κοινό δεν φαίνεται λογικό.

grave-miasma-2

Οι Grave Miasma μοιράζονται ορισμένα μέλη με τους Cruciamentum, οπότε υποθέτω ότι η επόμενη ερώτηση είναι αναπόφευκτη... ποιά είναι η τρέχουσα κατάσταση με τους Cruciamentum; Νόμιζα ότι σχεδίαζαν να διαλύσουν μετά την εμφάνισή τους στο Hells Pleasure festival. Ποιοι λόγοι οδήγησαν σε αυτή την απόφαση;

Οι Cruciamentum δεν διέλυσαν ποτέ. Προγραμμάτιζαν μια περίοδο που δεν θα έπαιζαν ζωντανά, ωστόσο η σκηνή μπορεί πάντα να αποδειχθεί σαγηνευτική για κάθε μπάντα, ειδικά για ένα κυρίαρχο επί σκηνής συγκρότημα όπως οι Cruciamentum.

Ποιες είναι οι προσδοκίες σας από τις επερχόμενες συναυλίες σας στην Ελλάδα; Πρόκειται να μοιραστείτε τη σκηνή με τους Dead Congregation. Έχετε κάποια γνώμη που θα θέλατε να μοιραστείτε γι’ αυτούς;

Το να παίζουμε στην Ελλάδα είναι μια τεράστια τιμή για μας, καθώς η Θεσσαλονίκη και η Αθήνα είναι απίστευτες πόλεις. Η παλιά ελληνική metal σκηνή είναι επίσης σημαντική επιρροή για τους Grave Miasma. Οι Dead Congregation είναι ένα κοσμοϊστορικό συγκρότημα. Τους έχω δει στη σκηνή αμέτρητες φορές, πάντα να μένω με την εντύπωση ότι κάθε φορά ήταν καλύτερη από την προηγούμενη σε σημείο που αυτό δεν φαίνεται να μπορεί να προσδιοριστεί επακριβώς. Παίζουν μπάλα εκτός χάρτη, απλά. Επιπλέον, είμαστε στην ευχάριστη θέση να μοιραστούμε τη σκηνή με τους The Psalm κατά τη διάρκεια αυτών των πρώτων ετών της αναγέννησής τους.

Νομίζω πως κλείσαμε, σας ευχαριστώ πολύ . Τα τελευταία λόγια είναι δικά σας.

Σε ευχαριστώ για τη συνέντευξη. Το ελληνικό κοινό μπορεί να αναμένει Esoteric Death Metal στη πιο έντονη μορφή του.

Top story

Η αυτοσχέδια καμπάνια πίσω από το #ReleaseTheSnyderCut χαιρετίστηκε ως η πρώτη νίκη των αδικημένων fans απέναντι στα αρτηριοσκληρωτικά studio. Είναι, όμως, έτσι;

Κάθε μήνα το Avopolis θα συγκεντρώνει τους δίσκους που έμειναν λίγο παραπάνω στα ακουστικά του. Και τον μήνα που μας έφτασε μέχρι το Πάσχα ακούσαμε μερικούς από τους καλύτερους δίσκους της χρονιάς ως τώρα.

Ο Μάκης Μηλάτος κάνει μια διαλογή των πιο αξιόλογων ειδικών κυκλοφοριών που μας φέρνει φέτος η γιορτή των δισκοπωλείων στις 12 Ιουνίου και τις 17 Ιουλίου.

O Άρης Καζακόπουλος φτιάχνει λίστες, λίστες, λίστες. Στο νέο του Listomania, ακούει τα καλύτερα κομμάτια της Annie Clark σε αντίστροφη μέτρηση, λίγο πριν την κυκλοφορία του Daddy's Home.

Ο Ανδρέας Κύρκος γράφει για την ταινία για την οποία η Emerald Fennell απέσπασε το Όσκαρ Καλύτερου Πρωτότυπου Σεναρίου στα 93α βραβεία της Ακαδημίας.

Τα Νησιώτικα, από τον Γιάννη Πάριο. Μέρα που είναι, θα ακουστούν. Στο δικό μας ή σε κάποιο άλλο μπαλκόνι... Ξαναθυμόμαστε τον πιο μοσχοπουλημένο δίσκο στην ελληνική δισκογραφία (1.600.000 αντίτυπα) και αναζητούμε τα μυστικά της τεράστιας αυτής απήχησής του.

Στο νέο του Incoming, ο Δημήτρης Λιλής ακούει 5 δίσκους νέας σοδειάς που δε θα συναντήσετε εύκολα εκεί έξω.

Η Ελένη Τζαννάτου βλέπει την ζωή σε 24 καρέ το δευτερόλεπτο. Στο πρώτο I Lost It At The Movies εξηγεί πώς η καλύτερη θρησκευτική ταινία που υπήρξε ποτέ, θα μπορούσε να έχει γυριστεί μόνο από τον αιρετικό φακό ενός άθεου, ομοφυλόφιλου, μαρξιστή.

Η Τάνια Σκραπαλιώρη επιλέγει και προτείνει 5+1 νέες (ή περίπου νέες) εκδόσεις για να περάσει το φετινό Πάσχα όσο καλύτερα γίνεται.

Ο Μάκης Μηλάτος επιλέγει τα άλμπουμ που θα κάνουν το Πάσχα να ακούγεται λίγο διαφορετικό.

Κάθε εβδομάδα, ο Άγγελος Κλειτσίκας κάνει μια γύρα σε αναλογικά και ψηφιακά στενά κι επιλέγει στιγμιότυπα απ' όσα είδε, άκουσε, σκέφτηκε και ένιωσε την ανάγκη να μοιραστεί. Στο νέο του Snap(shots), κάνει Πάσχα στην πόλη, αλλά είναι σαν να κάνει στο χωριό.

Κάθε εβδομάδα, ο Επίτροπος θα επαναφέρει την τάξη, ακόμα κι αν οι χατζημεταλλάδες δεν έχουν σωτηρία. Στο νέο του Παρατηρητήριο, μιλάει για μικρόκοσμους και μακρόκοσμους με τον Παναγιώτη Χαλουλάκο των ΛΔΛΜ.

Στο νέο του Diggin', ο Ζώης Χαλκιόπουλος γράφει για τον νέο δίσκο των Glacial που έχει beats, σαξόφωνο και Γιώργο Μαζωνάκη.

 O Ανδρέας Κύρκος γράφει για τις δύο τηλεοπτικές σειρές που παρά τις ελλείψεις στο περιεχόμενο, παραμένουν χάρμα οφθαλμών.

Νομίζω ότι ήρθε η ώρα, όλοι εμείς που αγαπήσαμε (και) την ποπ μουσική/κουλτούρα των 80s να ευχαριστήσουμε το ΠΑΣΟΚ. Κάποια επόμενη γενιά, το ίδιο θα έκανε με τον Sean Parker του Napster (και έναν από τους πρώτους χρηματοδότες του Spotify).

Top