Η νέα σειρά παραγωγής FX/Hulu, αφηγείται την ιστορία της Phyllis Sclafyly, μιας από τις πιο αμφιλεγόμενες προσωπικότητες της «μαμάς Αμερικής» κι ο Ανδρέας Κύρκος ...
Η νέα σειρά του Netflix περπατάει σε μουσκεμένα σοκάκια του Παρισιού με jazz υπόκρουση αλλά, για την Τάνια Σκραπαλιώρη, αυτό δεν είναι αρκετό.
Στο νέο του Diggin' ο Ζώης Χαλκιόπουλος ακούει δυνατά το ομώνυμο ντεμπούτο των MadMadMad, που γεννήθηκαν από τα σπλάχνα των Ill Considered και νιώθει θυμωμένος, ...
Μαύροι Πάνθηρες, chicanos, ασιάτες, LGBTQ κοινότητα, φόνοι, αντικουλτούρα, μουσική στο Λος Άντζελες της δεκαετίας του '60 αποτελούν τα κινητήρια καύσιμα του ...
Κάθε εβδομάδα, ο Επίτροπος θα επαναφέρει την τάξη, ακόμη κι αν οι χατζημεταλλάδες δεν έχουν σωτηρία. Στο νέο του Παρατηρητήριο, αφού μας πήραν το moshing και μας άφησαν ...

To podcast της ημέρας από το Avopolis Radio.
Συντονιστείτε στο www.avopolisradio.gr, για special dj sets, αφιερώματα, mixtapes και την καλύτερη μουσική!

Top story

Το 2017, 20 εκατομμύρια άνθρωποι "πάλεψαν" διαδικτυακά για ένα εισιτήριο στο tribute για τον συν-ιδρυτή της Atlantic, Ahmet Ertegün.

Ένας διαδικτυακός προορισμός με events από καλλιτέχνες όπως Anna Netrebko, Daniel Barenboim, Rudolf Buchbinder, Andris ...

Η 18χρονη ποπ σταρ έφτιαξε μόνη της το συγκεκριμένο βίντεο το οποίο είχε χρησιμοποιηθεί πρόσφατα και στην περιοδεία της.

Έγινε γνωστός και ο τίτλος για τον δίσκο που θα ακούσουμε στις 5 Σεπτεμβρίου.

Με τη στολή Micrashell θα μπορούμε να μπούμε στο moshpit με ασφάλεια -αφήστε που θα μοιάζουμε με sci-fi ήρωες...

O Dr. Dre δεν θέλει να ξέρετε που είναι και τι κάνει, όπως δήλωσε σε πρόσφατη συνέντευξή του στο βρετανικό GQ.

Ακούστε το νέο ελληνόφωνο κομμάτι της μπάντας «Χαμομήλι».

Στο πλευρό του απεργού πείνας και δίψας Βασίλη Δημάκη βρίσκονται καλλιτέχνες και χιλιάδες κόσμος στα social media.

Omega Monolith: Eίναι βασικό το ότι μπαίνουμε σε ανεξερεύνητους χώρους...

metal.team
metal.team

Omega_Monolith_Small

To παρθενικό τους cassette EP εξαντλήθηκε εν ριπή οφθαλμού, αφήνοντας αρκετό κόσμο άφωνο και εντυπωσιασμένο. Οι OMEGA MONOLITH δεν είναι "άλλη μια ελληνική μπάντα". Ο λόγος στους ίδιους...

Πρώτα απ’ όλα δώστε μας ένα σύντομο ιστορικό της μέχρι τώρα πορείας των OMEGA MONOLITH και τι έγιναν οι προηγούμενες μπάντες σας.

Η μπάντα δημιουργήθηκε στις αρχές του 2012. Μέχρι τώρα έχουμε κυκλοφορήσει το cassette EP “Black Campaign” μέσω της CTS Productions και έχουμε κάνει 3 live, τα δύο από αυτά με δύο πολύ σημαντικές μπάντες, τους Βρετανούς CONAN και τους Σουηδούς SWITCHBLADE.
Οι προηγούμενες μπάντες μας, σε ότι μας αφορά, ολοκλήρωσαν τον κύκλο ζωής τους. Έχοντας αποκομίσει σημαντικές εμπειρίες σε όλα τα επίπεδα, καθώς και πιο συγκεκριμένη άποψη στο τι θέλουμε και πώς να το πετύχουμε, η συμμετοχή και των δύο σε αυτές τις μπάντες είναι ένας από τους λόγους που οι OMEGA MONOLITH έχουν τη μορφή και το ύφος που έχουν.

Η πρώτη έκδοση του EP σας εξαντλήθηκε σε λιγότερο από ένα μήνα. Περιμένατε μια τέτοια εξέλιξη; Και τι feedback έχει μέχρι τώρα λάβει η μπάντα;

Η αλήθεια είναι πως όχι, δεν το περιμέναμε ούτε εμείς ούτε η CTS. Αναμένουμε από μέρα σε μέρα την δεύτερη κοπή της κασέτας και το γεγονός ότι το ελληνικό κοινό στηρίζει μια ίσως ιδιόρρυθμη κυκλοφορία (όσον αφορά το format) μας χαροποιεί ιδιαίτερα.
To feedback είναι πραγματικά ενθαρρυντικό! Ο κόσμος που μας έχει ακούσει έχει να πει αρκετά πράγματα για την μουσική, τον ήχο και όχι μόνο… το οποίο είναι και κάτι σαν στόχος για εμάς, αφού ένα από τα πράγματα που έχουμε μάθει είναι ότι το να περνάς απαρατήρητος είναι ότι χειρότερο!

6dogs_Pedals

Η πρώτη μου επαφή με τη μπάντα ήταν λόγω του ονόματός σας που παραπέμπει στην ομώνυμη κομματάρα των FLESHPRESS. Παρόλα αυτά οι OMEGA MONOLITH δεν έχουν τόση σχέση με τον ήχο των Φιλανδών, και για να είμαι ειλικρινής, δυσκολεύομαι να σας κατατάξω εύκολα κάπου ηχητικά, όχι ότι αυτό είναι κακό βέβαια, τουναντίον. Εσείς έχετε κάποια σχήματα που αναγνωρίζετε ως επιρροή; Ή κάποια άλλα ως συνοδοιπόρους; Θεωρείτε την μπάντα μέρος κάποιας συγκεκριμένης σκηνής;

Κομματάρα όπως ακριβώς το λες! Θεωρούμε ότι η αισθητική μας ταιριάζει απόλυτα με το όνομα. Η επιλογή δεν έγινε με βάση τόσο τον ήχο, αλλά περισσότερο με τη μουσική αντίληψη της συγκεκριμένης μπάντας. Σαν επιρροές αναγνωρίζουμε όλο το μουσικό φάσμα που ακούμε τόσα χρόνια.
Ένα από τα βασικά στοιχεία στους OMEGA MONOLITH που μας τσιτώνει είναι ακριβώς το ότι μπαίνουμε σε ανεξερεύνητους, για εμάς, χώρους και μουσικά και τεχνικά. Ο ακροατής μπορεί φιλτράρει τη μουσική τελείως διαφορετικά και να αναγνωρίσει επιρροές τις οποίες ούτε καν μπορούμε να φανταστούμε.
Δεν νιώθουμε μέρος κάποιας συγκεκριμένης σκηνής. Είμαστε ανοιχτοί να παίξουμε με οποιαδήποτε μπάντα η οποία έχει να μας πει κάτι μουσικά.

Πώς προέκυψε η ανάγκη για instrumental έκφραση; Είναι αυτοσκοπός ή υπάρχει περίπτωση στο μέλλον να ακούσουμε κάτι με φωνή από τους OMEGA MONOLITH;

Από την πρώτη μέρα δημιουργίας του σχήματος ξέραμε ότι δεν θα έχουμε φωνητικά χωρίς να τεθεί ως προβληματισμός και ως θέμα συζήτησης. Πλέον για εμάς είναι πολύ οικείο να γράφουμε με αυτό τον τρόπο μουσική. Κατά γενική ομολογία το instrumental μπορεί να θεωρείτε πιο δύσκολο στην σύνθεση, σε εμάς όμως κάθεται πολύ καλά και μας δίνει τον απαραίτητο χώρο για να εξελίσσονται οι συνθέσεις όπως θέλουμε.
Τα φωνητικά βέβαια δεν αποτελούν κάποιο ταμπού για εμάς. Εννοείται πως αν νιώσουμε την ανάγκη να βγει και τέτοιο υλικό, θα γίνει.

Η ποικιλία των θεμάτων της μουσικής σας, μου δημιουργεί την απορία αν αυτό που ακούμε είναι το αποτέλεσμα μιας jamming οδύσσειας ή αν υπάρχει κάποιο ελαφρύ concept-ικό υπόβαθρο. Πρόκειται δηλαδή για το αποτέλεσμα αλλεπάλληλων πειραματισμών ή προσπαθεί (έστω και χωρίς στίχους) να αφηγηθεί μια ιστορία;

Η απάντηση βρίσκεται κάπου στη μέση. Αυτό που θέλουμε να εκφράσουμε συναισθηματικά είναι πολύ συγκεκριμένο και υπάρχει μέσα μας με πολύ συγκεκριμένο τρόπο. Δεν θέλουμε -τουλάχιστον ακόμα- να αφηγηθούμε μια ιστορία. Αυτό που θέλουμε είναι να δημιουργήσουμε μια ατμόσφαιρα, με τέτοιο τρόπο ώστε ο ακροατής να μην μπορεί να ξεφύγει από αυτήν από τη μια, αλλά από την άλλη να «ταξιδεύει» όσο θέλει μέσα σε αυτή. Μια απόλυτα ελεγχόμενη ελευθερία αν θες. Για να το καταφέρουμε αυτό, πρέπει να περάσουμε αρκετές ώρες παίζοντας ή τζαμάροντας.

K44_RigΠοια είναι η διαδικασία για τη δημιουργία ενός OMEGA MONOLITH κομματιού; Ξεκινάτε με βάση τις κιθαριστικές ιδέες ή μπορεί και ένας δυνατός ρυθμός στα τύμπανα να δώσει το έναυσμα;

Η διαδικασία σύνθεσης μπορούμε να πούμε ότι είναι διαφορετική από ότι είχαμε συνηθίσει στις προηγούμενες μπάντες μας. Γενικά έρχονται ιδέες έτοιμες (είτε κιθαριστικά μέρη είτε drum patterns) οι οποίες όμως αλλάζουν πολύ μέχρι να ολοκληρωθεί η σύνθεση. Όπως είπαμε παραπάνω, το τελικό υλικό είναι αποτέλεσμα πολλών ωρών στο προβάδικό μας αλλά και αρκετής συζήτησης μεταξύ μας. Θεωρούμε ότι η επικοινωνία μας είναι εξίσου σημαντικός παράγοντας.

Για άλλη μια φορά το artwork των Viral Graphics κεντρίζει το ενδιαφέρον. Πώς προέκυψε η συνεργασία, και πώς δουλέψατε μαζί τους; Δώσατε κάποια guidelines ή τους αφήσατε να πορευτούν όπως νομίζουν;

Θεωρούμε τους εαυτούς μας πολύ τυχερούς που συνεργαζόμαστε με την Viral Graphics. Εκτός από μεγάλοι fan της δουλειάς αλλά και της εξέλιξης των παιδιών, είμαστε και (σε προσωπικό επίπεδο) φίλοι με τον Κωνσταντίνο και τον Αλέξανδρο. Τους έχουμε ζήσει από τα πρώτα βήματα της Viral και μέσα σε λίγο καιρό τα βήματα αυτά έγιναν άλματα. Τόσο σε ποιοτικό επίπεδο, όσο και σε συνεργασίες με μεγάλες μπάντες. Με τη δημιουργία των OMEGA MONOLITH, ήρθε ένα καταπληκτικό layout και logo από τον Αλέξανδρο. Το εικαστικό του “Black Campaign” ετοιμάστηκε χωρίς να δώσουμε στα παιδιά καμία οδηγία παρά μόνο τις διαστάσεις για την κασέτα. Γνωρίζουν την μπάντα μας και την έχουν ζήσει από το πρώτο μας live οπότε αυτό που μας παρέδωσαν ήταν πολύ καλύτερο και από τις προσδοκίες μας!

Σχέδια από δω και πέρα;

Πέρα από την/τις κλεισμένες support εμφανίσεις, υπάρχει κάτι άλλο στα σκαριά;Στο κοντινό μέλλον έρχεται η συμμετοχή μας στο “Monomanic vol.2/3”. Το συγκεκριμένο θα κυκλοφορήσει (από την Blastbeat Mailmurder / Productions) μέσα στον Απρίλιο, σε 12” βινύλιο και είμαστε περήφανοι που συμμετέχουμε με ένα μονόλεπτο (!!!) κομμάτι, μαζί με αρκετές πολύ σημαντικές μπάντες παγκοσμίως. Στα πλάνα μας είναι να κάνουμε όσες περισσότερες live εμφανίσεις είναι εφικτό (σε Ελλάδα αλλά και εξωτερικό) και ήδη δουλεύουμε το νέο μας υλικό, για το οποίο είμαστε πολύ ενθουσιασμένοι!
Παράλληλα προσπαθούμε συνέχεια να αξιοποιούμε κάθε ευκαιρία ώστε να βελτιώσουμε τον ήχο μας και την απόδοσή μας είτε στα live είτε στις ηχογραφήσεις μας. Ευχαριστούμε πολύ για το ενδιαφέρον και το χρόνο σου!

Top story

Η νέα σειρά παραγωγής FX/Hulu, αφηγείται την ιστορία της Phyllis Sclafyly, μιας από τις πιο αμφιλεγόμενες προσωπικότητες της «μαμάς Αμερικής» κι ο Ανδρέας Κύρκος υποκλίνεται στην ερμηνεία της Cate Blanchett σε άψογο 70s φόντο.

Η νέα σειρά του Netflix περπατάει σε μουσκεμένα σοκάκια του Παρισιού με jazz υπόκρουση αλλά, για την Τάνια Σκραπαλιώρη, αυτό δεν είναι αρκετό.

Στο νέο του Diggin' ο Ζώης Χαλκιόπουλος ακούει δυνατά το ομώνυμο ντεμπούτο των MadMadMad, που γεννήθηκαν από τα σπλάχνα των Ill Considered και νιώθει θυμωμένος, οργισμένος, τσαντισμένος -για καλό.

Μαύροι Πάνθηρες, chicanos, ασιάτες, LGBTQ κοινότητα, φόνοι, αντικουλτούρα, μουσική στο Λος Άντζελες της δεκαετίας του '60 αποτελούν τα κινητήρια καύσιμα του νέου βιβλίου  των Mike Davis & Jon Wiener, Set the Night on Fire: L.A. in the Sixties. Ο Θανάσης Μήνας βούτηξε στις σελίδες του και μας πήγε ένα βήμα πέρα από ...

Κάθε εβδομάδα, ο Επίτροπος θα επαναφέρει την τάξη, ακόμη κι αν οι χατζημεταλλάδες δεν έχουν σωτηρία. Στο νέο του Παρατηρητήριο, αφού μας πήραν το moshing και μας άφησαν με το greek sirtaki, βλέπει το μέλλον του καλοκαιριού στον Sin Boy και τη Rina. Άλλωστε, "it's a trap" (#διπλής).

Κάθε εβδομάδα, ο Άγγελος Κλειτσίκας κάνει μια γύρα σε αναλογικά και ψηφιακά στενά κι επιλέγει στιγμιότυπα απ' όσα είδε, άκουσε, σκέφτηκε και ένιωσε την ανάγκη να μοιραστεί. Στο πρώτο Snap(shots) εκτός καραντίνας, ξανανακαλύπτει την πόλη και τη νέα μουσική, όσο ο Neil Young ανακαλύπτει τις χαρές του να παίζει μουσική στις κότες του.

Ο Ανδρέας Κύρκος είδε την μίνι σειρά του Ryan Murphy στο Netflix και οδηγήθηκε στο ασφαλές συμπέρασμα που συνοψίζει όλη την καριέρα του: ήταν πάντα καλύτερος στο να εντοπίζει μεγάλες ιδέες παρά να εκφράζει μεγάλα συναισθήματα.

Music Types: Η Τάνια Σκραπαλιώρη διάβασε την αυτοβιογραφία του Tricky, Hell Is Round The Corner και κατάλαβε πως, όταν έχεις ζήσει ανάμεσα στη βιωματική φθορά και την δημιουργική αφθαρσία, δεν σου μένει τίποτα παρά να κοιτάς τα πράγματα και να γελάς. Αφού πρώτα τα γράψεις όπως είναι.

Στο νέο του Diggin', ο Ζώης Χαλκιόπουλος νιώθει νοσταλγία για ζεστά καλοκαίρια, μακριά από τις μεγαλουπόλεις. Γι' αυτό και κατεβάζει από το ράφι δύο δίσκους του Ben Lamdin aka Nostalgia 77 (Octet).

Όταν ξαναγράφεις καλά την ιστορία, έχεις μια «διαβασμένη» επικαιροποίηση της. Τι γίνεται, όμως, όταν το κάνεις σαν μια φθηνή ταινία της Marvel; Ο Ανδρέας Κύρκος βάζει στη ζυγαριά τα τηλεοπτικά παραδείγματα του The Plot Against America και του Hunters και είναι ξεκάθαρος προς τα που αυτή γέρνει.

Κάθε εβδομάδα, ο Επίτροπος θα επαναφέρει την τάξη, ακόμη κι αν οι χατζημεταλλάδες δεν έχουν σωτηρία. Σε αυτό το Παρατηρητήριο, πονάει που δεν έχει Eurovision. Έχει, όμως, νέους Firewind.

To ντουέτο των αδερφών Mael, εδώ και πέντε δεκαετίες «το κάνει με τον δικό του τρόπο». Ομοίως και στον νέο δίσκο των Sparks, A Steady Drip, Drip, Drip, που υπήρξε η αφορμή για τον Russell Mael να αφηγηθεί στην Ελένη Τζαννάτου μια μουσική πορεία που κινούταν πάντα στο δικό της μεταίχμιο.

Με αφορμή τον θάνατο του Phil May των -πρωτοπόρων στους concept δίσκους- The Pretty Things, παραθέτουμε είκοσι συν μία περιπτώσεις - με χρονολογική σειρά, για να μην έχουμε παρεξηγήσεις...

Πριν από 10 χρόνια, ο Γιάννης Ιωάννου, ο Νίκος Σβέρκος, η Όλγα Σκούρτη, ο Χάρης Συμβουλίδης, ο Στυλιανός Τζιρίτας και η Αναστασία Τουρούτογλου αποχαιρέτησαν με αυτό το μικρό αφιέρωμα τον άνθρωπο που πάντα στο μυαλό τους θα στέκεται στην κορυφή του Ασημένιου Βουνού, αναρωτώμενος για τον Παράδεισο και την Κόλαση...

Στο νέο του Incoming, ο Δημήτρης Λιλής βλέπει στο πρόσωπο της καριέρας του Nicolas Cage αυτό της (παγκόσμιας και εγχώριας) μουσικής βιομηχανίας, με όσο Adaptation χρειάζεται στο ενδιάμεσο.

Instagram





Top