Ο Άρης Καζακόπουλος φτιάχνει λίστες, λίστες, λίστες. Στο νέο του Listomania ακούει τα καλύτερα κομμάτια της Lady Gaga σε αντίστροφη μέτρηση.
Με αφορμή την πρόσφατη δολοφονία του George Floyd που έκανε τη Μινεάπολις το δυναμίτη μιας φλεγόμενη Αμερικής, ο Μάκης Μηλάτος ξεκινάει από αυτό το ματωμένο "I ...
Κάθε μήνα το Avopolis θα συγκεντρώνει τους δίσκους που έμειναν λίγο παραπάνω στα ακουστικά του. Για τον Μάιο αυτό σημαίνει πολύ Perfume Genius και neo soul (Moses ...
Κάθε εβδομάδα, ο Επίτροπος θα επαναφέρει την τάξη, ακόμη κι αν οι χατζημεταλλάδες δεν έχουν σωτηρία. Στο νέο του Παρατηρητήριο μας κάνει βασικά μαθήματα ροκ, ψάχνοντας ...
Κάθε εβδομάδα, ο Άγγελος Κλειτσίκας κάνει μια γύρα σε αναλογικά και ψηφιακά στενά κι επιλέγει στιγμιότυπα απ' όσα είδε, άκουσε, σκέφτηκε και ένιωσε την ανάγκη να ...

To podcast της ημέρας από το Avopolis Radio.
Συντονιστείτε στο www.avopolisradio.gr, για special dj sets, αφιερώματα, mixtapes και την καλύτερη μουσική!

Top story

Ο πρώτος αφρικανός μουσικός που υπέγραψε ποτέ στην Interscope, πέθανε στα 57 του χρόνια, ύστερα από σοβαρό πρόβλημα υγείας.

Κι ακόμα είμαστε στην αρχή. Φανταστείτε τι έχουν να δουν τα ματάκια μας...

Ο r'n'b σταρ δώρισε το ποσό σε οργανισμούς υπέρ της φυλετικής δικαιοσύνης και προτρέπει τους φανς του να βοηθήσουν ο καθένας όπως μπορεί.

Ο πάλαι ποτέ μπασίστας των Nirvana χαρακτήρισε τα λόγια του αμερικανού προέδρου «δυνατά και άμεσα».

«Πρόκειται για συστηματικό ρατσισμό, για αστυνομική βία και για ανισότητες» γράφει η βρετανίδα τραγουδίστρια.

Ariana Grande, John Legend, Ice-T ανάμεσα σε αυτούς που εξέφρασαν τη διαδικτυακή δυσαρέσκειά τους για τις δηλώσεις του αμερικανού προέδρου περί στρατιωτικής

The Gathering: Η κύρια έμπνευσή μας είναι να είμαστε όσο πιο αυθεντικοί γίνεται...

metal.team
metal.team

the_gathering_1

Οι Ολλανδοί THE GATHERING είναι μια από τις “αδυναμίες” των μεταλλάδων που ασχολούνται με τον ατμοσφαιρικό ήχο, γεγονός που οφείλεται τόσο στα μαγικά κομμάτια που περιέχει η δισκογραφία τους, όσο και στην μέχρι πριν κάποια χρόνια, παρουσία της Anneke Van Giersbergen πίσω από το μικρόφωνο της μπάντας. Η έλευση της Silje Wergeland σηματοδότησε μια νέα εποχή για το συγκρότημα και το ολόφρεσκο “Disclosure” είναι το δεύτερό τους album αυτής της εποχής. Το Avopolis Metal περίεργο όπως πάντα, επικοινώνησε με τον Frank Boeijen (πλήκτρα) και συζήτησε για τον καινούργιο δίσκο…

Καλησπέρα Frank. Ακούω συνέχεια τις τελευταίες μέρες το καινούργιο σας δίσκο και τον βρίσκω καταπληκτικό. Πως αισθάνεσαι τώρα που είναι έτοιμος να κυκλοφορήσει? Θα μπορούσες με μια λέξη να μας τον περιγράψεις;

Λοιπόν, μου είναι πραγματικά δύσκολο να βρω μία μόνο λέξη για να το περιγράψω. Αφιερώσαμε την καρδιά μας και τη ψυχή μας σε αυτό το δίσκο και εξελίχθηκε σε μια πολύ προσωπική δουλειά για όλους μας. Ελπίζουμε ο ακροατής να “πιάσει” όλα τα συναισθήματα που βάλαμε εκεί μέσα και να αφιερώσει χρόνο σε αυτό. Μέχρι στιγμής πάντως οι αντιδράσεις είναι πραγματικά καλές! Έτσι λοιπόν είμαστε πολύ ενθουσιασμένοι που το “Disclosure” είναι έτοιμο για κυκλοφορία. Είναι πολύ όμορφο το συναίσθημα. Δουλεύαμε για δύο χρόνια πάνω σε αυτό το δίσκο και μας αφήνει μια όμορφη γεύση τώρα που το έχουμε ολοκληρωμένο  στα χέρια μας και θα δείξουμε στον κόσμο που βρισκόμαστε αυτή τη στιγμή.

Θα ήθελα να μας πεις μερικά πράγματα σχετικά με τον τρόπο που δουλέψατε πάνω στο “Disclosure” μιας και είναι ουσιαστικά η πρώτη φορά που δουλέψατε συλλογικά με την Silje, μιας και οι συνθέσεις του “The West Pole” ήταν έτοιμα πριν μπει στο συγκρότημα…

Αυτή τη φορά μας πήρε περισσότερο χρόνο να γράψουμε όλοι παρέα τα κομμάτια του δίσκου. Όταν η Silje ήρθε στο συγκρότημα το 2008, είχαμε σχεδόν όλα τα κομμάτια έτοιμα. Αυτή τη φορά ξεκινήσαμε από το μηδέν και η Silje ανακατεύτηκε από την αρχή  στην διαδικασία σύνθεσης. Συνήθως απλοποιούμε την ιδέα ενός κομματιού μόνο στο πιάνο ή στην κιθάρα και δουλεύουμε παράλληλα πάνω στα φωνητικά. Έτσι με αυτό τον τρόπο μπορούμε να παραλλάσουμε να τη δομή ενός κάποιου κομματιού, όπου αυτό χρειάζεται και να το βελτιώνουμε, συμπεριλαμβάνοντας και τα φωνητικά.

the_gathering_2

Κάνοντας μια σύγκριση με τον προηγούμενο δίσκο, στο “Disclosure” δίνετε έμφαση στην ατμόσφαιρα, συναντάμε μεγαλύτερα σε διάρκεια κομμάτια και παρατηρούμε έναν όμορφο συνδυασμό του οργανικού ήχου με ηλεκτρονικά στοιχεία, με τρανταχτό παράδειγμα το κομμάτι “Meltdown”, όπου οι breakbeat ρυθμοί συνυπάρχουν με την ηλεκτρική κιθάρα και την τρομπέτα. Εντοπίζεις και κάποιες άλλες διαφορές με το “The West Pole”;

Μας αρέσουν πολλά είδη μουσικής και αυτό είναι εύκολο να το διακρίνεις στα τραγούδια μας. Στον καινούργιο δίσκο όντως υπάρχει ελαφρώς μια κόκκινη κλωστή που χωρίζει τον οργανικό και συναισθηματικό, με τον συνθετικό, μηχανικό και σκληρό κόσμο. Πιστεύω πως είμαστε πολύ καλοί στο να κάνουμε αυτό τον συνδυασμό. Στο “The West Pole” τα τραγούδια ήταν πιο άμεσα και εστιασμένα ως προς τον ήχο τους. Στο “Disclosure” ανακατέψαμε πολλά στοιχεία διαφορετικά μεταξύ τους, ακριβώς όπως κάναμε και στα “How to Measure a Planet” και “Souvenirs”.

Πρόλαβες εν μέρει την επόμενή μου ερώτηση. Στo “Disclosure” η μουσική έχει μεγάλη ποικιλία ήχων και πολλά στρώματα, όπως και τα δύο albums που ανέφερες. Τι σας ενέπνευσε αυτή τη φορά;

Θέλαμε να φτιάξουμε το δίσκο όσο πιο φυσικά γινόταν, χωρίς καμία εξωτερική πίεση. Στην πορεία φάνηκε πως τα τραγούδια είχαν μια ταξιδιάρικη διάθεση, με χώρο για πειραματισμό και αποτελούσαν μια ενδοσκόπηση του προσωπικού μας εσωτερικού κόσμου. Αυτή ήταν και η κύριά μας έμπνευση, να είμαστε όσο πιο αυθεντικοί γίνεται…

Το εξώφυλλο είναι εντελώς διαφορετικό σε σχέση με οτιδήποτε άλλο έχετε δοκιμάσει στο παρελθόν. Θα ήθελες να μας δώσεις μερικές πληροφορίες;

Γνωρίζαμε τον Carlos Vergara Rivera, ο οποίος είναι ένας Χιλιανός καλλιτέχνης. Κάποια στιγμή αρχίσαμε να ασχολούμαστε με τις δουλειές του όλο και περισσότερο και τελικά του ζητήσαμε να φτιάξει κάτι για το καινούργιο μας album. Πιστεύουμε πως έκανε φανταστική δουλειά. Το κορίτσι του εξωφύλλου, αν και είναι περικυκλωμένο από τη δική του μυστηριώδη φύση, ζει μέσα σε ένα μηχανικό και υλικό κόσμο. Καταφέρνει να αντιμετωπίζει όλα τα σκατένια πράγματα (σ.σ.: ναι, shitty things είπε…) του κόσμου που την περιβάλει, αλλά το κάνει όντας δημιουργική και ακούγοντας τη φωνή που βγαίνει από μέσα. Πιστεύω πως αντιπροσωπεύει ιδανικά τα συναισθήματά μας για αυτό το δίσκο και είμαστε πολύ ευχαριστημένοι με το artwork.

the_gathering4Στο “The West Pole” υπάρχουν στιγμές που το ύφος των φωνητικών της Silje φέρνει πολύ σε αυτό της Anneke. Αντίθετα στο “Disclosure” τα φωνητικά της είναι καταπληκτικά, ενώ είναι εμφανής η αυτοπεποίθηση της Silje μέσα στη μπάντα, αλλά και της μπάντας με τη Silje…

Συμφωνώ απόλυτα με το δεύτερο που είπες. Η Silje έχει κάνει τεράστια πρόοδο εάν συγκρίνεις τις ερμηνείες της με αυτές του προηγούμενού μας album. Για να είμαι όμως ειλικρινής, δε νομίζω πως τα φωνητικά της Silje είναι παρόμοια με αυτά της Anneke. Προσωπικά πιστεύω πως η Silje έχει ένα εντελώς διαφορετικό χρώμα στη φωνή της και τρόπο τραγουδιού…

Υπάρχουν διαφορές στον τρόπο που δουλεύετε με την Silje σε σχέση με αυτό που συνηθίζατε να δουλεύετε με την Anneke?

Λοιπόν, η Silje δεν ζει εδώ στην Ολλανδία, αλλά στο Bergen της Νορβηγίας. Αυτό από μόνο του φυσικά, αλλάζει ουσιαστικά τον τρόπο με τον οποίο δουλεύουμε μαζί της.

Όποτε συμβαίνει μια αναχώρηση κάποιου μέλους από ένα συγκρότημα, αυτό σαν γεγονός αλλάζει τόσο το ίδιο το συγκρότημα, όσο και το κοινό του. Τι αντίκτυπο είχε στους THE GATHERING η αποχώρηση της Anneke;

Οπωσδήποτε μετά την αποχώρηση της  Anneke οφείλαμε να ξανα-προσαρμοστούμε στην ίδια μας τη μπάντα και αυτό χρειάζεται χρόνο. Επίσης όμως ήταν μια καινούργια αρχή, με νέες προοπτικές, γεγονός που μας έδωσε έμπνευση. Ελπίζω το κοινό μας να νιώθει και να καταλαβαίνει αυτή την έμπνευση επίσης.

Θα ήθελα να σε ρωτήσω κάτι πιο προσωπικό. Πως είναι το συναίσθημα του να δημιουργείς μουσική και πως αυτό να την παρουσιάζεις μετά μπροστά σε ανθρώπους που την έχουν αγκαλιάσει;

Αυτό είναι ίσως ένα από τα πιο πολύτιμα συναισθήματα και συγκινήσεις που έχω νιώσει. Είναι σχεδόν σα να ερωτεύεσαι. Έχει την ίδια μαγική φύση και χημεία. Βεβαίως όταν παίζεις ζωντανά τη μουσική σου, μοιράζεσαι αυτό το συναίσθημα με όλους όσους βρίσκονται εκεί. Είναι κάτι πολύ όμορφο!

the_gathering_3Ποια είναι τα πλάνα σας μετά την κυκλοφορία του “Disclosure”. Θα σας δούμε από τα μέρη μας;

Σίγουρα θα περιοδεύσουμε, αλλά δεν υπάρχουν ακόμα συμπαγή πλάνα για μια ευρωπαϊκή περιοδεία. Πάντα αγαπάμε να παίζουμε ζωντανά στην Ελλάδα και έχουμε μόνο καλές αναμνήσεις από τη χώρα σας. Έχετε άλλωστε ένα από τα πιο παθιασμένα κοινά στον κόσμο. Οπότε, ναι ελπίζω να κανονιστεί κάτι σύντομα.

Τελειώνοντας θα ήθελα να σε ευχαριστήσω για το χρόνο. Κλείσε όπως επιθυμείς…

Okidoki! (σ.σ.:αμετάφραστο) Σε ευχαριστώ πολύ για τις ερωτήσεις και ελπίζω να έρθουμε σύντομα στην Ελλάδα και να σας δούμε και από κοντά. Stay slow!

Top story

Ο Άρης Καζακόπουλος φτιάχνει λίστες, λίστες, λίστες. Στο νέο του Listomania ακούει τα καλύτερα κομμάτια της Lady Gaga σε αντίστροφη μέτρηση.

Με αφορμή την πρόσφατη δολοφονία του George Floyd που έκανε τη Μινεάπολις το δυναμίτη μιας φλεγόμενη Αμερικής, ο Μάκης Μηλάτος ξεκινάει από αυτό το ματωμένο "I Can't Breathe" και περπατάει την αμερικάνικη πόλη υπό την υπόκρουση της μουσικής που η ίδια γέννησε.

Κάθε μήνα το Avopolis θα συγκεντρώνει τους δίσκους που έμειναν λίγο παραπάνω στα ακουστικά του. Για τον Μάιο αυτό σημαίνει πολύ Perfume Genius και neo soul (Moses Somney), κάνα δύο top metal κυκλοφορίες (Ulcerate, Huntsmen), λίγη americana (Lucinda Williams) και λίγο πατρινό garage (Goodbye Bedouin).

Κάθε εβδομάδα, ο Επίτροπος θα επαναφέρει την τάξη, ακόμη κι αν οι χατζημεταλλάδες δεν έχουν σωτηρία. Στο νέο του Παρατηρητήριο μας κάνει βασικά μαθήματα ροκ, ψάχνοντας τις ρίζες του κάπου ανάμεσα στον Bach, την Μέση Γη και το Στην Υγειά Μας Ρε Παιδιά.

Κάθε εβδομάδα, ο Άγγελος Κλειτσίκας κάνει μια γύρα σε αναλογικά και ψηφιακά στενά κι επιλέγει στιγμιότυπα απ' όσα είδε, άκουσε, σκέφτηκε και ένιωσε την ανάγκη να μοιραστεί. Σε αυτό το Snap(shots), δεν μπορούσε να μην κοντοσταθεί στην μελανότερη παγκόσμια στιγμή της εβδομάδας: την δολοφονία του αφροαμερικανού George Floyd από λευκό ...

Πριν ακριβώς 15 χρόνια, στις 29 Μαΐου του 2005, το ιστορικό λαιβάδικο της οδού Μάρνη έριξε αυλαία. Επτά άνθρωποι που το έζησαν, ο καθένας με το δικό του τρόπο, θυμούνται και αφηγούνται στην Ελένη Τζαννάτου εκείνες τις στιγμές που θα μείνουν χαραγμένες στο συναυλιακό διηνεκές.

Στο νέο του Incoming, ο Δημήτρης Λιλής επιστρέφει στους 90s ήρωές του, που ακόμη και τη στιγμή που μαζεύουν τα τελευταία τους ένσημα, κάτι έχουν να του μάθουν.

Η νέα σειρά παραγωγής FX/Hulu, αφηγείται την ιστορία της Phyllis Sclafyly, μιας από τις πιο αμφιλεγόμενες προσωπικότητες της «μαμάς Αμερικής» κι ο Ανδρέας Κύρκος υποκλίνεται στην ερμηνεία της Cate Blanchett σε άψογο 70s φόντο.

Η νέα σειρά του Netflix περπατάει σε μουσκεμένα σοκάκια του Παρισιού με jazz υπόκρουση αλλά, για την Τάνια Σκραπαλιώρη, αυτό δεν είναι αρκετό.

Στο νέο του Diggin' ο Ζώης Χαλκιόπουλος ακούει δυνατά το ομώνυμο ντεμπούτο των MadMadMad, που γεννήθηκαν από τα σπλάχνα των Ill Considered και νιώθει θυμωμένος, οργισμένος, τσαντισμένος -για καλό.

Μαύροι Πάνθηρες, chicanos, ασιάτες, LGBTQ κοινότητα, φόνοι, αντικουλτούρα, μουσική στο Λος Άντζελες της δεκαετίας του '60 αποτελούν τα κινητήρια καύσιμα του νέου βιβλίου  των Mike Davis & Jon Wiener, Set the Night on Fire: L.A. in the Sixties. Ο Θανάσης Μήνας βούτηξε στις σελίδες του και μας πήγε ένα βήμα πέρα από ...

Κάθε εβδομάδα, ο Επίτροπος θα επαναφέρει την τάξη, ακόμη κι αν οι χατζημεταλλάδες δεν έχουν σωτηρία. Στο νέο του Παρατηρητήριο, αφού μας πήραν το moshing και μας άφησαν με το greek sirtaki, βλέπει το μέλλον του καλοκαιριού στον Sin Boy και τη Rina. Άλλωστε, "it's a trap" (#διπλής).

Κάθε εβδομάδα, ο Άγγελος Κλειτσίκας κάνει μια γύρα σε αναλογικά και ψηφιακά στενά κι επιλέγει στιγμιότυπα απ' όσα είδε, άκουσε, σκέφτηκε και ένιωσε την ανάγκη να μοιραστεί. Στο πρώτο Snap(shots) εκτός καραντίνας, ξανανακαλύπτει την πόλη και τη νέα μουσική, όσο ο Neil Young ανακαλύπτει τις χαρές του να παίζει μουσική στις κότες του.

Ο Ανδρέας Κύρκος είδε την μίνι σειρά του Ryan Murphy στο Netflix και οδηγήθηκε στο ασφαλές συμπέρασμα που συνοψίζει όλη την καριέρα του: ήταν πάντα καλύτερος στο να εντοπίζει μεγάλες ιδέες παρά να εκφράζει μεγάλα συναισθήματα.

Music Types: Η Τάνια Σκραπαλιώρη διάβασε την αυτοβιογραφία του Tricky, Hell Is Round The Corner και κατάλαβε πως, όταν έχεις ζήσει ανάμεσα στη βιωματική φθορά και την δημιουργική αφθαρσία, δεν σου μένει τίποτα παρά να κοιτάς τα πράγματα και να γελάς. Αφού πρώτα τα γράψεις όπως είναι.

Instagram





Top