View More
To showcase που συναρπάζει πάνω μια δεκαετία τη γαλλική μουσική σκηνή έρχεται για πρώτη φορά στην Ελλάδα την 1η Απριλίου στο Arch Club Live Stage. 
Είδαμε στο Θέατρο Σφενδονή την "Αφιέρωση", σε σκηνοθεσία Χάρη Φραγκούλη: μια διεισδυτική ανάγνωση του Στράους σε μορφή οπερέτας και ροκ παράστασης. 
Το πιο διεισδυτικό μυθιστόρημα του Τζόναθαν Κόου από την εποχή της "Λέσχης των Τιποτένιων" και του "Τι ωραίο πλιάτσικο!". Του Θανάση Μήνα.
Top story

Το τελευταίο τμήμα της rock όπερας τριών μερών του συγκροτήματος είναι εδώ και ξέρουμε την ημερομηνία κυκλοφορίας της

Αφού ο ίδιος εισήχθη στο Rock & Roll Hall Of Fame την περασμένη χρονιά μαζί με τον κριτή της εκπομπής, Lionel Richie

Το πιο καυτό νέο indie-rock συγκρότημα έρχεται για πρώτη φορά στην Ελλάδα και θα πλαισιώσει τους headliners, Madrugada, σε μια σπουδαία φεστιβαλική βραδιά

Όλα όσα δήλωσε ο θρυλικός καλλιτέχνης για την επέλαση της τεχνητής νοημοσύνης ακόμη και στο κομμάτι της τέχνης

Τα πιο διάσημα μουστάκια της Γαλλίας για πρώτη φορά στην Ελλάδα!

Το Creators Equity Fund δημιουργήθηκε το 2022 μετά τις αντιδράσεις που δημιούργησε το περιεχόμενο του Spotify-exclusive podcast του Joe Rogan

Ο οποίος θα συμμετέχει και στην επίβλεψη της μουσικής στην part-live-action, part-CGI ταινία του κινηματογραφικού κολοσσού

Το “Tell Everybody! (21st Century Juke Joint Blues from Easy Eye Sound)” θα κυκλοφορήσει από τη δισκογραφική εταιρεία του Dan Auerbach, Easy Eye Sound.

Ένα από τα πιο αγαπημένα θέατρα της πόλης επιστρέφει στη ζωή των Αθηναίων, ανοίγοντας ξανά τις πύλες του μετά από επτά χρόνια

Teitanblood - Death

metal.team
metal.team

TEITANBLOOD-Death-DLPΠάνε ήδη 5 χρόνια από το “Seven Chalices”. Ένα δίσκο που σε πολύ κόσμο έσκασε μετωπικά από το πουθενά, ανεβάζοντας αιφνίδια το κολασμένο black/death σε ζοφερά επίπεδα. Βαρβαρότητα στο έπακρο, τρελαμένο riffing αμερικανικής death κοπής, και ατμόσφαιρα «σε ζεματάω στο καζάνι και σου ταΐζω τα σωθικά σου». Πολύ μεγάλος δίσκος, που άφησε εποχή. Δεν ξεχνάμε άλλωστε το εξώφυλλο του “Circle the Wagons” των Darkthrone που περιέχει το logo (και) των Teitanblood. Στα 5 αυτά χρόνια που μεσολάβησαν, η μπάντα δεν ήταν ιδιαίτερα παραγωγική (2 κομμάτια όλα κι όλα γράψανε), αλλά φέτος επιτέλους κυκλοφόρησε το “Death”, δεύτερο  full-length των Ισπανών, από την άμεμπτη Norma Evangelium Diaboli, η οποία έχει πάρει εργολαβία το συγκρότημα. Δυστυχώς δεν έχουμε εδώ  κάποιο από τα 2 (πολύ) παλιότερα μέλη με τα απίστευτα γαμάτα γραφικά ονόματα (Tyrant Spear Carrier of Barbaric Blood Sacrifice και Usurper of Eternal Condemnation and Inverted Crucifixion), αλλά έχουμε συμμετοχή (φωνητικά) του Chris Reifert των Autopsy στο “Burning in Damnation Fires”.

Το “Anteinferno” που ανοίγει το δίσκο δείχνει πως τα δόντια των Teitanblood δεν στόμωσαν ούτε στο ελάχιστο, παρά την ελαφρά βελτιωμένη/οριακά καθαρότερη παραγωγή. Όταν λέω καθαρότερη μην πάει ο νους σας σε γυαλάδες και λοιπές αχρείαστες για αυτό που παίζουν οι Ισπανοί αηδίες. Τα riffs είναι κάπως πιο αντιληπτά μέσα στη μίξη, αλλά ο θορυβώδης βόρβορος παραμένει. Ο αριθμός των κομματιών έχει μειωθεί, αλλά η συνολική διάρκεια αυξήθηκε, ξεπερνώντας κατά 10 λεπτά αυτή του “Seven Chalices”, φτάνοντας αισίως τα 68 λεπτά. Μόνο δυο κομμάτια «τρέχουν» για κάτω από 9 λεπτά. Φιλόδοξη κίνηση, που παρά την αρχική γκρίνια, δουλεύει εις όφελος του δημιουργήματος. Ακόμη και το 16λεπτο “Silence of the Great Martyrs” που κλείνει το “Death”, με τα δέκα λεπτά ησυχίας και κατάνυξης στο τέλος (υποψία καμπάνας, ψαλμών, και μυσταγωγικού ζόφου γενικότερα) κορυφώνει άψογα το concept του ονόματος του άλμπουμ. Αγνός θάνατος εδώ, είτε μανιώδης, έφιππος σε νεκρομεταλλικά ριφς της απέναντι μεριάς του Ατλαντικού, είτε ψυχοβγαλτικός στα λίγα αργά σημεία που υπάρχουν (ένα ντουμάνι από το “Triumph of Death” των Hellhammer ίπταται συναισθητικά πάνω από το ανοσιούργημα των Teitanblood).

Οι κιθάρες είπαμε πως είναι κυρίως επηρεασμένα από αμερικανικό death, αν και ανιχνεύσιμοι εδώ είναι και οι Slayer, ειδικά στα «χλιμιντριστά» σόλο. Τα τύμπανα του J είναι σκέτη απόλαυση, βγάζουν ένα μανιασμένο πρωτογονισμό που φέρνει early 90's μνήμες. Το μπάσο είναι σχετικά διακριτό, χωρίς εξάρσεις προσωπικότητας. Όσο για το λαρύγγι του NSK, παραμένει ένα από τα πιο αγέρωχα βάρβαρα της σκηνής. Συνθετικά, το κάθε κομμάτι έχει 2-3 προσωπεία, με αυτό του ογκώδη οδοστρωτήρα να κυριαρχεί, αλλά και οι όποιες ανάσες αργόσυρτου βασανισμού λάμπουν με την τραχύτητά τους, με τις κιθάρες να φτάνουν σε σχεδόν λαμαρινάτο γδάρσιμο κάπου προς τα τελειώματα του “ Burning in Damnation Fires”, του καλύτερου κομματιού του δίσκου (αγνή ριφ-ο-πανήγυρη).

Φτάσαμε και στο κρίσιμο ερώτημα: είναι το “Death” καλύτερο του “Seven Chalices”; Εκ πρώτης άποψης είναι ορμητικότερο στο σύνολό του, λίγο πιο μαζεμένο στο χάος των δομών, πιο μονολιθικό. Το “Seven Chalices” ήταν δίσκος που κόχλαζε με πρωτεϊκή ευμεταβλητότητα, δεν ήξερες τι να περιμένεις στη γωνία κάθε κομματιού, και έχω την εντύπωση πως είναι πιο ακραίο από το “Death”. Όπως και να 'χει, το φετινό πόνημα των Teitanblood είναι πάρα πολύ καλό, με χαρακτήρα (έχουν πολύ αναγνωρίσιμο ήχο οι Ισπανοί, και αυτό μόνο θετικό είναι). Ένα διαμάντι για το βάρβαρο ακραίο metal του σήμερα, το οποίο πατάει στο χτες χωρίς να μηρυκάζει. Οι Teitanblood είναι το πρωτόγονο death metal του αύριο.

Top story

To showcase που συναρπάζει πάνω μια δεκαετία τη γαλλική μουσική σκηνή έρχεται για πρώτη φορά στην Ελλάδα την 1η Απριλίου στο Arch Club Live Stage. 

Είδαμε στο Θέατρο Σφενδονή την "Αφιέρωση", σε σκηνοθεσία Χάρη Φραγκούλη: μια διεισδυτική ανάγνωση του Στράους σε μορφή οπερέτας και ροκ παράστασης. 

Το πιο διεισδυτικό μυθιστόρημα του Τζόναθαν Κόου από την εποχή της "Λέσχης των Τιποτένιων" και του "Τι ωραίο πλιάτσικο!". Του Θανάση Μήνα.

«Δυστυχώς ή ευτυχώς κάθε φορά που αυτή η χώρα βιώνει μια τραγωδία βλέπουμε να ανακυκλώνεται η κοινωνική πλευρά των κομματιών μας.»

Ανταπόκριση από την εντυπωσιακή και πρώτη επί ελληνικού εδάφους εμφάνιση των Φλαμανδών garage punkers.

Οι 5 στιγμές που το αυστριακό δίδυμο συγκλόνισε το μουσικό σύμπαν.

Ο Δημήτρης Λιλής ξεχωρίζει κάθε εβδομάδα τις καλύτερες νέες κυκλοφορίες και τις παρουσιάζει μέσω podcast, Spotify playlist και YouTube videos. Πατήστε play.

Ο Άρης Καζακόπουλος φτιάχνει λίστες, λίστες, λίστες. Στο σημερινό Listomania επιλέγει και ιεραρχεί τους 15 καλύτερους δίσκους του τριμήνου Ιανουάριος-Μάρτιος 2023.

Κάθε εβδομάδα, ο Επίτροπος θα επαναφέρει την τάξη, ακόμη κι αν οι χατζημεταλλάδες δεν έχουν σωτηρία. Στο νέο του Παρατηρητήριο -άρτι αφιχθείς από Παρίσι- ακούει μεταξύ άλλων τα νέα άλμπουμ των Gorillaz και της Monika και αναφωνεί «είναι τρελοί αυτοί οι Γάλλοι!»

Εντυπώσεις από την έλευση του DVS1 και του The Wall of Sound στην Αθήνα, στον νεοσύστατο industrial συναυλιακό χώρο EON Athens.

Τι λέει τελικά η νέα adult animated σειρά του Netflix, που βλέπει τον βασιλιά του rock ‘n’ roll να μεταμορφώνεται σε μυστικός πράκτορας;

Στο νέο του Diggin ο Ζώης Χαλκιόπουλος ξεκινάει από το Ανδρομέδα FM και προσγειώνεται σε μια πιο άγρια εκδοχή του από τα Γιάννενα του 1990 με τις σκοτεινές ευλογίες της δεκαετίας του '80. 

Με αφορμή την κυκλοφορία του νέου του album Γεννηθήκαμε Χθες  και λίγο πριν την πρώτη ζωντανή παρουσίαση του στο ΙΛΙΟΝ Plus στις 24 Μαρτίου ο Μπάμπης Παπαδόπουλος μας μιλάει για την ποίηση, τη μελοποίηση και κάποια σημεία των καιρών και της τέχνης. 

Με αφορμή την επιστροφή της στον αγγλικό στίχο, εννέα ολόκληρα χρόνια μετά το Secret In The Dark, η Monika μιλά στην Εύη Χουρσανίδη για το τι σημαίνει για εκείνη αυτό το comeback, για τη χορτάτη ζωή της σε Ελλάδα και Αμερική, για περηφάνεια και προκαταλήψεις, για το high της επιτυχίας και για τις αλλαγές που έφερε στη ζωή της η μητρότητα.

Top