View More
Μόνο για τα εγγεγραμμένα μέλη: Once Were Brothers, Greek Rock Revolution, Madonna and the Breakfast Club, The Harder They Come, Nick Cave - Straight To You και 1991: The Year Punk Broke, όποια στιγμή επιθυμείτε!
H ταινία που σύστησε τη reggae στον κόσμο, έρχεται στο Backstage Film Festival. 
Η Ζώης Χαλκιόπουλος ξεσκονίζει τα συνθεσάιζερ "made in Greece", μαζί με μια Spotify λίστα που συνεχώς θα μεγαλώνει.
 Ο Ανδρέας Κύρκος προτείνει τα Your Honor, The Good Lord Bird και WandaVision, που θα σας ανταμείψουν για τον χρόνο του binge watching σας.
Η μπάντα κυκλοφόρησε πριν λίγο καιρό το Maze και ο Γιώργος Καρανικόλας μιλάει στον Θανάση Μήνα για τη δημιουργία του άλμπουμ.
Top story

Special mix και αφιερώματα, online party, συνεντεύξεις, 50 βιβλία Μεθυσμένο Ημερολόγιο για εσάς και ταινίες με πολλή μουσική! 

Η προγραμματισμένη για φέτος εμφάνιση των Pet Shop Boys μεταφέρεται για του χρόνου. 'Ετσι, θα εμφανιστούν στην Πλατεία Νερού την Πέμπτη 30 Ιουνίου 2022. Μάθετε τι ισχύει για τα εισιτήρια.

To "Memories of the Age of Anxiety" γράφτηκε για app διαλογισμού, γι' αυτό, πατήστε play και χαλαρώστε.

Ακούστε τη νέα εκδοχή του τραγουδιού της ποπ σταρ με τη συμμετοχή του sir Elton John.

Ο μουσικός έδωσε μια μικρή γεύση από αυτό σε Instagram live.

Μια εκ νέου επίσκεψη στον θαυμαστό κόσμο της Επιθεώρησης έρχεται τον Ιούνιο στο Βεάκειο Θέατρο.

Μια ακόμα ζωντανή εμφάνιση, από το 2005 αυτή τη φορά, που γίνεται διαθέσιμη.

Το 7'' λέγεται Grief και το ένα κομμάτι προέρχεται από απάντηση του Cave σε γράμμα στο Red Hand Files.

«Να ζήσει στον πραγματικό κόσμο» ήταν η προτροπή προς τη Madonna και εκείνη δεν το άφησε να πέσει κάτω.

Το φεστιβάλ θα διοργανωθεί φέτος σε μια υβριδική εκδοχή, από  27 έως 29 Μαΐου.

Οι πρώτες συσκευές ξεκίνησαν να αποστέλλονται σε ενδιαφέρομενους από τις Η.Π.Α. για δοκιμή. Και μαντέψτε τι θα καταγράφουν...

"Δεν δοκιμάσαμε να γράψουμε ακόμα ένα 'Tainted Love'. Ίσως θα έπρεπε!", δήλωσε ο Dave Ball

«Ήρθαμε σε επαφή με τα συγκροτήματα που μας αρέσουν, ώστε να τους προτείνουμε να φτιάξουμε τα άλμπουμ τους ή και να επανεκδώσουμε παλαιότερες δουλειές τους», λένε οι ιδρυτές του.

Προετοιμασίες για ένα μεγάλο (online, τι άλλο) event, με κομμάτια που δεν έχουν ξαναπαίξει.

Death In June + Glimmer Void

Δεν πήγαν πολλά πράγματα καλά στη φετινή τους εμφάνιση στη χώρα μας. Το κόλπο, μάλιστα, άρχισε να «στραβώνει» από νωρίς...

Μιχάλης Τσαντίλας
Μιχάλης Τσαντίλας

Δεν πήγαν πολλά πράγματα καλά στη φετινή τους εμφάνιση στη χώρα μας. Το κόλπο, μάλιστα, άρχισε να «στραβώνει» από νωρίς...

 
 
Δεν πήγαν πολλά πράγματα καλά στη φετινή εμφάνιση των Death In June στη χώρα μας. Το κόλπο, μάλιστα, άρχισε να «στραβώνει» από νωρίς: παρότι ξέραμε από τα δελτία τύπου ως ώρα έναρξης την εννάτη βραδυνή, δεν μας επετράπη η είσοδος στον χώρο παρά μόνο στις 21:45, κι ενώ για αρκετή ώρα έπεφτε δυνατή βροχή. Με την προσέλευση να είναι αρκετά μεγάλη, ευτυχώς που υπήρχε απ’ έξω εκείνο το επιμήκες υπόστεγο...
 
Deatju14_2
 
Ο κόσμος γινόταν ολοένα και περισσότερος όσο πέρναγε η ώρα, δικαιώνοντας την επιλογή της εταιρείας παραγωγής να αλλάξει, λόγω της μεγάλης ζήτησης, τον χώρο διεξαγωγής της συναυλίας. Ενώ όμως πράγματι στη Death Disco δεν θα χωράγαμε με τίποτα, στον μεγάλο και κρύο χώρο του X-Battery Stage της Λεωφόρου Κηφισού φαινόμασταν πολύ λίγοι. Πάντως και την άνεσή μας είχαμε και υπερυψωμένους χώρους για να βλέπουμε ανεμπόδιστοι τη σκηνή.
 
Deatju14_3
 
Στις 22:15 ανέβηκαν στο σανίδι οι Glimmer Void, το εγχώριο neofolk σχήμα που είχε τον ρόλο του support της βραδιάς. Το εξαμελές γκρουπ έπαιξε μόλις 6 κομμάτια (το ένα ακυκλοφόρητο) και νομίζω στάθηκε αξιοπρεπώς. Τους αδίκησε κάπως ο ήχος –ο οποίος δεν ήταν ιδιαίτερα καλός, συνολικά– αλλά και το κοινό, που υπήρξε αγενώς αδιάφορο απέναντί τους. Βέβαια δεν είχαν και οι ίδιοι κάποιο δυνατό χαρτί να καταθέσουν ώστε να αποσπάσουν την προσοχή των παρευρισκομένων, ενώ για μπάντα με 10ετή πια εμπειρία τους ένιωσα αρκετά σφιγμένους. Σε κάθε περίπτωση, η εμφάνισή τους, για όσους την πρόσεξαν, και συνάφεια με το κλίμα της βραδιάς είχε και ως «ζέσταμα» λειτούργησε.
 
Deatju14_4
 
Η ώρα των Death In June ήρθε 10 λεπτά μετά τις 23:00, όταν στη σκηνή ανέβηκε ο πληκτράς τους και επιδόθηκε για αρκετή ώρα σε πιανιστικές εξορμήσεις, συνοδεία φωνητικών σαμπλ. Αργότερα σηκώθηκε, φόρεσε λευκή μάσκα και στρατιωτικό πηλίκιο κι έπιασε το ακορντεόν: ήταν σαφές ότι είχε έρθει η ώρα να σκάσει μύτη ο Douglas P. Εν μέσω αλλαλαγμών, με στρατιωτική περιβολή και επίσης λευκή μάσκα, ο γερόλυκος μουσικός κατέβηκε αργά και προσεκτικά τη σκάλα στο πλάι της σκηνής και πήρε θέση πίσω από το μικρόφωνο. Οι δυο τους άρχισαν έπειτα τα πρώτα τραγούδια (“Life Under Siege”, “Leper Lord” κ.ά.), ακορντεόν/φωνή συν κάποια κρουστά χειρός από τον Douglas Pearce, δημιουργώντας ατμόσφαιρα σκοτεινή.
 
Deatju14_5
 
Η πρώτη –και μάλλον μοναδική– πραγματικά υποβλητική στιγμή της βραδιάς ήρθε λίγο αργότερα, όταν προστέθηκε κι ένας ντράμερ στην παρέα: ξαφνικά ο ήχος απέκτησε φονικές διαστάσεις και ο χώρος σαν να μετατράπηκε αίφνης σε αίθουσα απόκρυφων τελετών. Σοκ και δέος ήταν τα συναισθήματα που ανάβλυσαν εκείνες τις στιγμές, επιβεβαιώνοντας προσωρινά τη φήμη του αμφιλεγόμενου που συνοδεύει τους Death In June. Όμως τα πράγματα δεν άργησαν να αλλάξουν ξανά τροπή: ο Pearce έβγαλε τη μάσκα, άρπαξε την ακουστική κιθάρα του και «έδιωξε» τον ακορντεονίστα.
 
Deatju14_6
 
Από εκεί και κάτω, ελάχιστα πράγματα κράτησαν ζωντανό το ενδιαφέρον. Οι ερμηνείες του Pearce υπήρξαν μάλλον διεκπεραιωτικές, ο συνδυασμός «κουτσή κιθάρα/τύμπανα του ξυλοκόπου» ελάχιστα βοήθησε στη διαφοροποίηση του εκάστοτε τραγουδιού από το προηγούμενο και το επόμενο (για την ιστορία ακούστηκαν μεταξύ άλλων τα “Cathedral Of Tears”, “All Pigs Must Die”, “Good Morning Sun”, “She Said Destroy”), ενώ και το κοινό –πέραν κάποιων φανατικών, που ήταν εμφανές ότι την είχαν καταβρεί– έμεινε αρκετά ψύχραιμο. 
 
Ο Pearce έδωσε πάντως περιθώρια για παραγγελιές, αν και ξενέρωσε όταν, μετά την πρώτη καληνύχτα του, το κοινό ζήτησε encore με όχι ιδιαίτερη ζέση. «Με κάνετε να θέλω να πάω για ύπνο», μάς έκανε. Η πλάκα ήταν ότι κι εγώ εκείνη την ώρα το κρεβάτι μου σκεφτόμουν...
 

Top story

Η Ζώης Χαλκιόπουλος ξεσκονίζει τα συνθεσάιζερ "made in Greece", μαζί με μια Spotify λίστα που συνεχώς θα μεγαλώνει.

 Ο Ανδρέας Κύρκος προτείνει τα Your Honor, The Good Lord Bird και WandaVision, που θα σας ανταμείψουν για τον χρόνο του binge watching σας.

Η μπάντα κυκλοφόρησε πριν λίγο καιρό το Maze και ο Γιώργος Καρανικόλας μιλάει στον Θανάση Μήνα για τη δημιουργία του άλμπουμ.

Κάθε εβδομάδα, ο Επίτροπος θα επαναφέρει την τάξη, ακόμα κι αν οι χατζημεταλλάδες δεν έχουν σωτηρία. Αυτή την εβδομάδα γιορτάζει 1 χρόνο και 50 Παρατηρητήρια επιτυχίες, με μια εποικοδομητική συζήτηση με την Ελένη Τζαννάτου αλλά και δίνοντας το μικρόφωνο στα μέλη του ΚΨΜ.

Η Τάνια Σκραπαλιώρη γράφει για τον δίσκο που πριν 3 δεκαετίες, έβαλε το trip hop στον μουσικό χάρτη.

Με αφορμή τον νέο δίσκο των Brockhampton, ο Δημήτρης Λιλής παρουσιάζει εκείνες τις rap παρέες που άλλαξαν τους όρους στο παιχνίδι.

Άλλωστε, με τον Jim Thompson, τα πράγματα δεν είναι ποτέ όπως φαίνονται. Θα το διαπιστώσετε και με το βιβλίο του που κυκλοφόρησε πρόσφατα στα ελληνικά από τις εκδόσεις Οξύ και στο οποίο θα βασίζεται η επόμενη ταινία του Γιώργου Λάνθιμου.

Ο Δημήτρης Λιλής διαλέγει 7 διεθνή και 3 εγχώρια ονόματα που δίνουν ελπίδα για το μέλλον της rap.

Στο νέο του Diggin', o Ζώης Χαλκιόπουλος βρήκε ήδη τον δικό του κορυφαίο δίσκο του 2021. Σας δίνει και Promises γι' αυτό.

Ο Ζώης Χαλκιόπουλος είδε τα «μικροσκοπικά» live του NPR και διάλεξε τα 10 που δε χορταίνει με τίποτα.

Το ιστορικό metal σχήμα κυκλοφόρησε το At Night We Prey και ο Ευθύμης Καραδήμας μίλησε στον Αλέξανδρο Τοπιντζή για όλα εκείνα, τα μουσικά και προσωπικά, που τον έφεραν ως εδώ.

Κάθε εβδομάδα, ο Άγγελος Κλειτσίκας κάνει μια γύρα σε αναλογικά και ψηφιακά στενά κι επιλέγει στιγμιότυπα απ' όσα είδε, άκουσε, σκέφτηκε και ένιωσε την ανάγκη να μοιραστεί. Στο νέο του Snap(shots) τελειώνει projects και ατενίζει μπροστά.

Το Backstage Festival επιστρέφει. Και πάλι, δωρεάν! Με αγαπημένους μουσικούς ήρωες ή stars (Kurt Cobain, Iggy Pop, Madonna, Johnny Cash, Nick Cave, Michael Hutchence) - και όχι μόνο.

Κάθε εβδομάδα, ο Επίτροπος θα επαναφέρει την τάξη, ακόμα κι αν οι χατζημεταλλάδες δεν έχουν σωτηρία. Στο νέο του Παρατηρητήριο, τα λέει με τον Απόστολο Παπαδημητρίου των ντεθοθρασομεταλλάδων (ή θρασοντεθάδων;) Rapture.

Γίνεται, όταν μπαίνουν στο Eightball στη Θεσσαλονίκη και τους σκηνοθετεί ο Χρήστος Σαρρής, στο πλαίσιο του Stages A/Live. Λίγο πριν απολαύσουμε τη συναυλία τους στο κανάλι του Ιδρύματος Ωνάση στο YouTube (4/4. 21:00), η μπάντα μίλησε στο Avopolis γι' αυτή την παράξενη εμπειρία.

Top