View More
Με αφορμή το νέο του προσωπικό album, Ταξιδεύεις Ακόμα, βασισμένο στην ποίηση του Χρίστου Λάσκαρη, ο μουσικός και παραγωγός Γιώργος Μπότης μιλάει στο ...
Ο Χάρης Συμβουλίδης συνομίλησε πριν 5 χρόνια με τη Χαρούλα Αλεξίου. Σήμερα αναδημοσιεύουμε τη συζήτηση αυτή, στα πλαίσια του αφιερώματος για τα 25 ...
Ο Ζώης Χαλκιόπουλος, στη νέα σειρά Diggin’ podcasts, παρουσιάζει τους καλύτερους jazz δίσκους του 2021.
Top story

Είσαι σόλο καλλιτέχνης ή παίζεις σε συγκρότημα; Έχεις ιδιαίτερο ήχο, πιστό fanbase και νιώθεις έτοιμος/η να κάνεις το επόμενο μεγάλο βήμα; Κάνε αίτηση τώρα!

Ο δίσκος επανακυκλοφορεί έπειτα από την τεράστια αύξηση της ζήτησής του μετά τον τραγικό θάνατο της SOPHIE στην Αθήνα το περασμένο καλοκαίρι

Σχεδόν τρία εκατομμύρια CDs έχουν πωληθεί τις τελευταίες εννιά εβδομάδες

Keith Richards, Mick Jagger και Ronnie Wood ενώθηκαν σε μια συναυλία με κλασικούς rhythm and blues ήχους για να τιμήσουν τον drummer τους που έφυγε από τη ζωή το περασμένο καλοκαίρι

Ο νέος δίσκος του συγκροτήματος πρόκειται να κυκλοφορήσει σε τέσσερα διακριτά μέρη, με τα εν λόγω κομμάτια να περιλαμβάνονται στο δεύτερο μέρος του

Οι δημοφιλείς μουσικοί διασκεύασαν κομμάτια των Rod Stewart, The Clash, Warren Zevon και πολλών ακόμη για να ενισχύσουν οικονομικά ένα δημοτικό σχολείο.

Το καθένα από τα NFTs θα συνοδεύεται από ένα μοναδικό πορτρέτο

Ο Bobby Gillespie και τα υπόλοιπα μέλη της μπάντας που μεσουράνησε στα χρόνια της έκρηξης της acid κουλτούρας, σχολίασαν τα σχέδια του Boris Johnson ως «παρανοϊκά».

Ένα από τα πιο επιτυχημένα ευρωπαϊκά μουσικά φεστιβάλ αποκτά την αμερικανική του εκδοχή, η οποία θα λάβει χώρα στο Los Angeles

Ακούστε εδώ δύο μουσικά reworks του δίσκου δια χειρός Peaches και The Scientist

Το συγκρότημα tease-αρε επίσης ένα νέο δίσκο διάρκειας 67 λεπτών

Στον δίσκο περιλαμβάνονται κομμάτια των Κ.Βήτα, Playground Theory, Γιώργου Κοντραφούρη, Μπάμπη Παπαδόπουλου και πολλών ακόμη

Fuzztones + Mongrelettes

Ραφαέλα Κομπόρη
Ραφαέλα Κομπόρη

 

Μια εκρηκτική βραδιά, όπως ήταν αναμενόμενο, χάρισαν οι Fuzztones στο κοινό τους την Παρασκευή στο Gagarin. Ο πρώτος οιωνός της εξαιρετικής συναυλίας που θα ακολουθούσε ήταν η εμφάνιση των Mongrelettes, που άνοιξαν σε ένα ικανοποιητικά γεμάτο –αλλά όχι όσο θα περίμενε κανείς– Gagarin.

Το γυναικοκρατούμενο συγκρότημα, με 4 γυναίκες και μόλις έναν άντρα στη σύνθεσή του, κέρδισε αμέσως με το που βγήκε στη σκηνή τις εντυπώσεις, χάρη στο κέφι και στη ζωντάνια του. Με ένα πάντρεμα garage rock, πανκ και ψυχεδελικής ποπ ή με πιο απλά λόγια με μια ευχάριστη για τα αυτιά «μουντίλα» –όρος με τον οποίο η τραγουδίστρια της μπάντας Marika Ye Ye χαρακτήρισε τα περισσότερα κομμάτια τους– οι Mongrelettes ξεσήκωσαν το κοινό. Κι αφού μας προθέρμαναν ιδανικά, ήρθε η στιγμή να δώσουν τη σκυτάλη στους Fuzztones.

Fuzztones_2_Mongrelettes

Η αλήθεια είναι ότι αρχικά ήμουν λίγο καχύποπτη απέναντί τους. Αναρωτιόμουν αν μετά από το «ξεσάλωμά» τους στην Ισπανία, την αναβολή των συναυλιών τους στην Ελλάδα και τις αλλαγές στο line-up τους –στο παρά πέντε της εμφάνισής τους στην Αθήνα– θα κατάφερναν να ικανοποιήσουν τους φίλους τους, αποζημιώνοντάς τους για την αναστάτωση που προκλήθηκε με την αλλαγή των ημερομηνιών. Με διαφορετικό μπασίστα και χωρίς τον κιθαρίστα τους ανέβηκαν λοιπόν στη σκηνή και τελικά κέρδισαν το στοίχημα!

Δυναμικοί, με όλη την τρέλα και το κέφι που περιμένει κανείς από αυτούς, οι Fuzztones δικαίωσαν τον τίτλο των πρωτοπόρων της αναβίωσης του garage. Με τη setlist τους να περιλαμβάνει τις μεγάλες επιτυχίες τους, όπως το "Romilar D'', το ''Gotta Get Some'', το ''Ward 81'' ή το  ''Wicked'', με τον δυνατό και άγριο ήχο τους να ηλεκτρίζει την ατμόσφαιρα και με το ανατρεπτικό τους στιλ –ποτέ δεν υπήρξαν political correct, όπως επεσήμανε και ο ίδιος ο Rudi– ξεφάντωσαν τόσο οι οι ίδιοι όσο και ο κόσμος. Όσο δε προχωρούσε η βραδιά και κυρίως όταν η μπάντα έπαιξε τα πιο αγαπημένα κομμάτια του  ελληνικού κοινού,  όλοι άρχισαν να παραληρούν και να αποθεώνουν τον Rudi. 

Fuzztones_3

Ο τελευταίος δεν δίστασε να αναφερθεί και στις αποχωρήσεις των δύο μελών της μπάντας, με το γνωστό κυνικό και ειρωνικό του χιούμορ: «Όπως βλέπετε, λείπουν απόψε και δύο από τα μέλη μας. Ο ένας βρίσκεται σε ένα δωμάτιο με κάγκελα στα παράθυρα, όπου κανείς δεν μπορεί να τον πειράξει, και ο άλλος είναι πίσω στην Αμερική, όπου ανήκει. Ήταν δύσκολο για μας να προετοιμαστούμε για την αποψινή βραδιά, αλλά κάνουμε ό,τι καλύτερο μπορούσαμε». Πράγματι, παρά τις απώλειες, οι Fuzztones στάθηκαν στο ύψος των περιστάσεων και δεν άφησαν να γίνουν αντιληπτά το όποια κενά δημιούργησαν στη μπάντα τα πρόσφατα γεγονότα στην Ισπανία.

Φυσικά από τη βραδιά δεν έλειψαν και τα γεμάτα σεξουαλικά υπονοούμενα σχόλια του Rudi. Σχολίασε μάλιστα και τη θερμή υποδοχή που είχαν τα αστεία του από τις γυναίκες που βρίσκονταν στο Gagarin, λέγοντας πως αυτός είναι και ο λόγος για τον οποίον αγαπά την Ελλάδα τόσο, επειδή οι Ελληνίδες είναι πιο απελευθερωμένες σε αυτά τα θέματα περισσότερο από το γυναικείο κοινό σε οποιαδήποτε άλλη χώρα. Στα highlights ήταν και η στιγμή που ο Rudi ξεκίνησε να παίζει το ''Highway 69'' με ξεκούρδιστη κιθάρα. Δεν πτοήθηκε όμως, αντίθετα, γελώντας, ρώτησε αν υπάρχει κανείς από το κοινό που να ξέρει κανένα καλό ανέκδοτο να πει για να καλύψει το κενό, όσο εκείνος θα κουρδίζει την κιθάρα του!

Fuzztones_4

Η συναυλία έκλεισε με τον Rudi να αποχαιρετά τον κόσμο στέλνοντας το δικό του μήνυμα για την οικονομική κρίση, λέγοντας πως όλοι περνάμε δυσκολίες, γι’ αυτό και η καλύτερη συμβουλή είναι να μείνουμε ενωμένοι. Δυστυχώς, είναι πολύ δύσκολο να περιγραφεί με λόγια μια τέτοια βραδιά. Μόνο όσοι βρέθηκαν στο Gagarin την Παρασκευή μπορούν να καταλάβουν την όμορφη τρέλα που επικράτησε. Τελικά ο Rudi παραμένει ένα παιδί το οποίο δεν θα γεράσει ποτέ κι αυτό θα το επιβεβαιώνει σε κάθε live των Fuzztones, επιβεβαιώνοντας ταυτόχρονα ότι και το garage είναι ένα κίνημα που δεν θα γεράσει ποτέ.

Top story

Με αφορμή το νέο του προσωπικό album, Ταξιδεύεις Ακόμα, βασισμένο στην ποίηση του Χρίστου Λάσκαρη, ο μουσικός και παραγωγός Γιώργος Μπότης μιλάει στο Avopolis σε μια πλούσια συνέντευξη για το δικό του δημιουργικό ταξίδι. 

Ο Χάρης Συμβουλίδης συνομίλησε πριν 5 χρόνια με τη Χαρούλα Αλεξίου. Σήμερα αναδημοσιεύουμε τη συζήτηση αυτή, στα πλαίσια του αφιερώματος για τα 25 χρόνια Avopolis.

Ο Ζώης Χαλκιόπουλος, στη νέα σειρά Diggin’ podcasts, παρουσιάζει τους καλύτερους jazz δίσκους του 2021.

Λίγο πριν από την εμφάνισή τους στην Αθήνα για τα 20 χρόνια του Ideal Crash, ο Klaas Kanzoons των dEUS είχε μιλήσει στην Τάνια Σκραπαλιώρη για τη μπάντα ο ήχος της οποίας θυμίζει ένα bar κάτω από τη θάλασσα.

Ο Άρης Καζακόπουλος φτιάχνει λίστες, λίστες, λίστες. Στο σημερινό Listomania επιλέγει και ιεραρχεί τους 30 καλύτερους δίσκους της χρονιάς που φεύγει.

Κάποιες χρονιές, τα πορνογραφικά φιλμ αποτέλεσαν την πλειοψηφία της εγχώριας κινηματογραφικής παραγωγής στην Ελλάδα. Ο dj Electric Looser γράφει για την τέχνη της μουσικής επιμέλειας στα εγχώρια πορνογραφικά φιλμ και ετοίμασε ένα χορταστικό mixtape με θέματα από adult film των '70s.

Ο βασιλιάς  «Σουγκ» σε μια συνέντευξη δια χειρός Μάκη Παπασημακόπουλου που δημοσιεύτηκε στο Avopolis πριν 16 χρόνια.

H live και on demand ψυχαγωγία αλλάζει, μέσα από μια ολοκαίνουρια πλατφόρμα με το πιο ενημερωμένο πρόγραμμα ταινιών, σειρών, παιδικού και αθλητικού περιεχομένου.

Κάθε εβδομάδα, ο Επίτροπος θα επαναφέρει την τάξη, ακόμα κι αν οι χατζημεταλλάδες δεν έχουν σωτηρία. Στο νέο του Παρατηρητήριο, συζητά με τον Παντελή Νικηφόρο για το Τρία, τον νέο δίσκο των Λάμδα.

Όταν τη δεκαετία του 1980 οι Stress δυναμίτιζαν στιχουργικά μια φλεγόμενη πόλη με μεταχουντικό σύνδρομο, το εγχώριο πανκ άρχιζε να παίρνει ακούσιες πολιτικές στροφές με βλέμμα αντεστραμμένο προς την καθεστηκυία τάξη. 

Η δέκατη κινηματογραφική ταινία του Wes Anderson βρήκε επιτέλους τον δρόμο της στις ελληνικές αίθουσες και η Ναταλία Πετρίτη σχολιάζει το τελευταίο πόνημα του αγαπημένου σκηνοθέτη

Ο George Pelecanos μίλησε στο Avopolis και τον Θανάση Μήνα: για την αστυνομική λογοτεχνία, τοn ρόλο της μουσικής στα μυθιστορήματά του, το μπάσκετ και μια Ουάσινγκτον που όλο αλλάζει.

Από την Aretha Franklin και την Dolly Parton στα επαναστατικά κορίτσια των Bikini Kill, ο Μάκης Μηλάτος χαρτογραφεί την επανάσταση της γυναικείας φωνής στη μουσική πολύ πριν το σύγχρονο κίνημα του #metoo φτάσει έστω και καθυστερημένα στην καθημερινότητά μας. 

Μια ενδιαφέρουσα συζήτηση -εφ' όλης της ύλης- με τον Γιώργο Νταλάρα. Αναδημοσιεύεται στα πλαίσια του αφιερώματος για τα 25 χρόνια Avopolis.

Στο νέο του Diggin o Ζώης Χαλκιόπουλος αναπολεί τις αγαπημένες του διακοπές στη Δονούσα με τα synths του Jan Hammer.

25 χρόνια κλείνει φέτος το Avopolis και ο Μάκης Μήλατος, συνεργάτης του Avopolis και επί χρόνια σύμβουλος έκδοσης του περιοδικού μας (Sonik), παρουσιάζει -σε δύο podcast επεισόδια- τις διεθνείς κυκλοφορίες που καθόρισαν την ταυτότητά μας.

Τι γίνεται με το νέο άλμπουμ; Είδε τον Τζόκερ; Τι έχει να σχολιάσει για τον ντόρο που έγινε με την παρέλαση της 28ης Οκτωβρίου και την performance των κοριτσιών στη Νέα Φιλαδέλφεια;  Μία από τις (πολλές) ενδιαφέρουσες συζητήσεις με τον Παύλο Παυλίδη, στα πλαίσια του αφιερώματος για τα 25 χρόνια Avopolis.

Το πολυσυζητημένο Utopia Avenue  του David Mitchell κυκλοφόρησε επιτέλους και σε ελληνική μετάφραση από τις εκδόσεις Μεταίχμιο και ο Θανάσης Μήνας έχει το ρεπορτάζ ενός σαγηνευτικού, μουσικού ταξιδιού στην εποχή του Swinging London. 

Μια συνέντευξη που έδωσαν με τη συμπλήρωση 50 χρόνων ζωής ως group, στην οποία σχολίασαν ακόμα και τις (τότε) ελληνογερμανικές σχέσεις...

Top