View More
Η αυτοσχέδια καμπάνια πίσω από το #ReleaseTheSnyderCut χαιρετίστηκε ως η πρώτη νίκη των αδικημένων fans απέναντι στα αρτηριοσκληρωτικά studio. Είναι, ...
Κάθε μήνα το Avopolis θα συγκεντρώνει τους δίσκους που έμειναν λίγο παραπάνω στα ακουστικά του. Και τον μήνα που μας έφτασε μέχρι το Πάσχα ακούσαμε ...
Ο Μάκης Μηλάτος κάνει μια διαλογή των πιο αξιόλογων ειδικών κυκλοφοριών που μας φέρνει φέτος η γιορτή των δισκοπωλείων στις 12 Ιουνίου και τις 17 ...
O Άρης Καζακόπουλος φτιάχνει λίστες, λίστες, λίστες. Στο νέο του Listomania, ακούει τα καλύτερα κομμάτια της Annie Clark σε αντίστροφη μέτρηση, λίγο ...
Ο Ανδρέας Κύρκος γράφει για την ταινία για την οποία η Emerald Fennell απέσπασε το Όσκαρ Καλύτερου Πρωτότυπου Σεναρίου στα 93α βραβεία της Ακαδημίας.
Top story

Ακούστε και δείτε το "Woman" που μας κάνει να περιμένουμε τον νέο δίσκο της βρετανής ράπερ λίγο περισσότερο.

Ακούστε το "Higher Power" που ακούστηκε πρώτη φορά επίσημα μέσω διαστημικής αποστολής, με χορευτές-ολογράμματα να συμπληρώνουν το πακέτο.

Από 28 ως 30 Μαΐου, ένα τριήμερο με εναλλακτικά εγχώρια ονόματα, ζωντανά από το ΚΠΙΣΝ.

Από 27 ως 29 Μαΐου το φεστιβάλ επιστρέφει στην hybrid edition του.

Ραντεβού 9 Ιουνίου του 2023 στο ΟΑΚΑ, ευελπιστούμε χωρίς μάσκες.

Μέσα στον Μάιο ξεκινούν θερινά σινεμά, συναυλίες και θέατρα, εάν δώσει το πράσινο φως η επιτροπή λοιμωξιολόγων

Η βράβευση θα γίνει στις 13 Μαΐου μέσω livestreaming.

180 μουσικοί υπογράφουν επιστολή που καλεί το Spotify να μη χρησιμοποιήσει την τεχνολογία «ανοιχτών μικροφώνων» που εντοπίζει τη συναισθηματική κατάσταση,  το φύλο, την ηλικία ή την προφορά μας για να προτείνει μουσική.

Τον Ιούνιο έρχεται η μεγάλη ποδοσφαιρική διοργάνωση και οι U2 μαζί με τον Ολλανδό DJ δημιούργησαν το "We Are The People We’ve Been Waiting"

Κυκλοφορεί την Παρασκευή η νέα δουλειά του άγγλου ερμηνευτή που γνωρίσαμε με το "Human"

Η γενιά του MTV των αρχών των '90s άκουσε χιλιάδες φορές το "I Promised Myself", ενώ θα τον θυμάται και από την εμβληματική διαφήμιση της Levi's

«Κάνε αυτό που θέλεις όταν το θέλεις. Γ@μησε όλα τα υπόλοιπα», λέει στο συνοδευτικό post του εξωφύλλου της Vogue που έχει συγκεντρώσει 16 εκ. likes σε λίγες ώρες!

Ακούστε το πρώτο single από το νέο άλμπουμ των Stranglers, που είναι αφιερωμένο στον μακαρίτη Dave Greenfield

Σε ένα κοινό 27.000 θεατών που παίρνει ξανά μια δόση κανονικότητας: δείτε τους επί σκηνής

The Fall + Mongrelettes

Κάλλια Κακαλέτρη
Κάλλια Κακαλέτρη

 

Ο πιο αχώνευτος από τους αχώνευτους ήρωες της παγκόσμιας μουσικής ιστορίας επέστρεψε στην Αθήνα μέσα στην «τούρλα του Σαββάτου», εν μέσω δηλαδή απεργιών και εν δυνάμει ολοκαυτωμάτων. Παρ’ ολ’ αυτά δεν ήταν λίγος ο κόσμος που πέρασε χωρίς δεύτερη σκέψη από το Gagarin 205 για να παρακολουθήσει άλλη μία ζωντανή εμφάνιση του Mark E. Smith.

Οι Mongrelettes, που άνοιξαν τη συναυλία, είναι από εκείνα τα ονόματα τα οποία ακούγονται τόσο συχνά εσχάτως, ώστε είχε έρθει η ώρα για μια ζωντανή εμφάνιση σε μεγαλύτερη σκηνή απ' όσες τις είχαν μέχρι τώρα φιλοξενήσει. Τέσσερα κορίτσια ντυμένα σε ασπρόμαυρο τουίντ μοτίβο και ο Titto –ο μόνος άντρας που έχει παρεισφρήσει στην ομάδα τους– παρουσίασαν, μεταξύ άλλων, το μείγμα από garage, yé-yé και ψυχεδέλεια που περιλαμβάνεται στο ντεμπούτο EP τους Mon Mec À Moi (κυκλοφόρησε σχετικά πρόσφατα από τη FuzzOverdose). Ασυγκράτητη θηλυκή ενεργητικότητα και μουσική παιγμένη με στιβαρότητα και σοβαρότητα εφάμιλλη με των μουσικών του Mark E. Smith, έφτιαξαν ένα εξαιρετικό ηχητικό πλαίσιο για τη συνέχεια. Το οποίο έσπευσε να μπει και να διαλύσει χωρίς πολλές κινήσεις το ξινισμένο πρωτοπαλίκαρο του απλοϊκού αλλά απαρχιακού μαντσεστερικού post-punk.

Fall_2_Mongrelettes

Δύσκολα μπορεί να πει κανείς ότι στον όρο Fall μπορούσε ποτέ να υπαγάγει ένα συγκρότημα, μια ομάδα δηλαδή από συνεργαζόμενους μουσικούς (εκτός ίσως από κάποιες συγκεκριμένες αλλά και πάλι πεπερασμένες χρονικές περιόδους). Πρακτικά είναι «ο Fall» σε ενικό, είναι ο Mark E. Smith και η μονήρης παραξενιά του και σε δεύτερη φάση μπαίνουν όλοι όσοι προσδίδουν μουσικό ένδυμα στην προαναφερθείσα παραξενιά που τον καθιέρωσε. Κάτι τέτοιο δεν σημαίνει βέβαια ότι δεν διαλέγει τους καλύτερους γι' αυτό και –αφού τους αποδώσει τον κατάλληλο ρόλο– αναλαμβάνει τον δικό του, που παραμένει σταθερά εκείνος του «επιβλέποντος» και του «παρεμβαίνοντος», όπου εκείνος το κρίνει απαραίτητο.

Fall_3

Από τον Mark E. Smith της Παρασκευής, δηλαδή τον μισοκοιμισμένο, έτοιμο να καταρρεύσει, αδιάφορο και περιφερόμενο άσκοπα επί της σκηνής του Gagarin, όλοι έδειχναν υπερβολικά ικανοποιημένοι. Αυτό είναι άλλωστε και το ατού του: η καλύτερή του ζωντανή εμφάνιση θα θεωρούνταν η χειρότερη για κάποιον άλλον. Το γνωρίζουμε, το αποδεχόμαστε και –σχεδόν– το επιζητούμε. Οι επιλογές του για το σετ της Αθήνας ήταν προωθητικές της φετινής του πατάτας Ersatz GB (“Cosmos 7”, “Nate Will Not Return”), υπενθυμιστικές της προπέρσινης έκλαμψης του Your Future Our Clutter (“Hot Cake”, “Cowboy George”) και αναμνηστικές των λόγων για τους οποίους κατέχει τον τίτλο της πιο δυσκοίλιας μουσικής ευφυΐας εδώ και περισσότερα από 30 χρόνια (“Mr. Pharmacist”, “Psyckick Dancehall”, “I've Been Duped”).

Fall_4

Καταλυτικοί παράγοντες της βραδιάς οι εξαιρετικοί του μουσικοί, το δέος που προκαλεί η στριφνάδα της φωνής του και το (μάλλον) ενθουσιασμένο αθηναϊκό κοινό. Όλα αυτά άφησαν την εντύπωση ότι δεν θα αργήσει ο Smith να ξαναπάρει τον μύθο του και το γυναικάκι του και να ξανάρθει σύντομα στην Αθήνα...


 

Top story

Η αυτοσχέδια καμπάνια πίσω από το #ReleaseTheSnyderCut χαιρετίστηκε ως η πρώτη νίκη των αδικημένων fans απέναντι στα αρτηριοσκληρωτικά studio. Είναι, όμως, έτσι;

Κάθε μήνα το Avopolis θα συγκεντρώνει τους δίσκους που έμειναν λίγο παραπάνω στα ακουστικά του. Και τον μήνα που μας έφτασε μέχρι το Πάσχα ακούσαμε μερικούς από τους καλύτερους δίσκους της χρονιάς ως τώρα.

Ο Μάκης Μηλάτος κάνει μια διαλογή των πιο αξιόλογων ειδικών κυκλοφοριών που μας φέρνει φέτος η γιορτή των δισκοπωλείων στις 12 Ιουνίου και τις 17 Ιουλίου.

O Άρης Καζακόπουλος φτιάχνει λίστες, λίστες, λίστες. Στο νέο του Listomania, ακούει τα καλύτερα κομμάτια της Annie Clark σε αντίστροφη μέτρηση, λίγο πριν την κυκλοφορία του Daddy's Home.

Ο Ανδρέας Κύρκος γράφει για την ταινία για την οποία η Emerald Fennell απέσπασε το Όσκαρ Καλύτερου Πρωτότυπου Σεναρίου στα 93α βραβεία της Ακαδημίας.

Τα Νησιώτικα, από τον Γιάννη Πάριο. Μέρα που είναι, θα ακουστούν. Στο δικό μας ή σε κάποιο άλλο μπαλκόνι... Ξαναθυμόμαστε τον πιο μοσχοπουλημένο δίσκο στην ελληνική δισκογραφία (1.600.000 αντίτυπα) και αναζητούμε τα μυστικά της τεράστιας αυτής απήχησής του.

Στο νέο του Incoming, ο Δημήτρης Λιλής ακούει 5 δίσκους νέας σοδειάς που δε θα συναντήσετε εύκολα εκεί έξω.

Η Ελένη Τζαννάτου βλέπει την ζωή σε 24 καρέ το δευτερόλεπτο. Στο πρώτο I Lost It At The Movies εξηγεί πώς η καλύτερη θρησκευτική ταινία που υπήρξε ποτέ, θα μπορούσε να έχει γυριστεί μόνο από τον αιρετικό φακό ενός άθεου, ομοφυλόφιλου, μαρξιστή.

Η Τάνια Σκραπαλιώρη επιλέγει και προτείνει 5+1 νέες (ή περίπου νέες) εκδόσεις για να περάσει το φετινό Πάσχα όσο καλύτερα γίνεται.

Ο Μάκης Μηλάτος επιλέγει τα άλμπουμ που θα κάνουν το Πάσχα να ακούγεται λίγο διαφορετικό.

Κάθε εβδομάδα, ο Άγγελος Κλειτσίκας κάνει μια γύρα σε αναλογικά και ψηφιακά στενά κι επιλέγει στιγμιότυπα απ' όσα είδε, άκουσε, σκέφτηκε και ένιωσε την ανάγκη να μοιραστεί. Στο νέο του Snap(shots), κάνει Πάσχα στην πόλη, αλλά είναι σαν να κάνει στο χωριό.

Κάθε εβδομάδα, ο Επίτροπος θα επαναφέρει την τάξη, ακόμα κι αν οι χατζημεταλλάδες δεν έχουν σωτηρία. Στο νέο του Παρατηρητήριο, μιλάει για μικρόκοσμους και μακρόκοσμους με τον Παναγιώτη Χαλουλάκο των ΛΔΛΜ.

Στο νέο του Diggin', ο Ζώης Χαλκιόπουλος γράφει για τον νέο δίσκο των Glacial που έχει beats, σαξόφωνο και Γιώργο Μαζωνάκη.

 O Ανδρέας Κύρκος γράφει για τις δύο τηλεοπτικές σειρές που παρά τις ελλείψεις στο περιεχόμενο, παραμένουν χάρμα οφθαλμών.

Νομίζω ότι ήρθε η ώρα, όλοι εμείς που αγαπήσαμε (και) την ποπ μουσική/κουλτούρα των 80s να ευχαριστήσουμε το ΠΑΣΟΚ. Κάποια επόμενη γενιά, το ίδιο θα έκανε με τον Sean Parker του Napster (και έναν από τους πρώτους χρηματοδότες του Spotify).

Top