View More
Μετά την περσινή hybrid version του, το αθηναϊκό φεστιβάλ για την τζαζ μουσική επιστρέφει πιο δυναμικό από ποτέ από την Τεχνόπολη Δήμου Αθηναίων με ...
Ο Δημήτρης Μάστορης σε μια δημιουργική επισκόπηση της "καυτής" hip hop επικαιρότητας, από τον ΛΕΞ στον Kendrick Lamar και από τον Pusha T. στον Θύτη ...
 H Ναταλία Πετρίτη και ο Βασίλης Σπανός είδαν το The Northman, την πολυαναμενόμενη και πολυσυζητημένη τρίτη ταινία του Robert Eggers και αυτές είναι ...
Top story

Ακούστε το νέο του κομμάτι με συμμετοχή του Γιώργου Κοντραφούρη στο πιάνο

Οι Εκδόσεις Οξύ και το Avopolis σας καλούν στην παρουσίαση της μουσικής σειράς βιβλίων 33⅓ την Παρασκευή 10 Ιουνίου στις 19:00, στον νεογοτθικό, αγγλικανικό ναό του Αγίου Παύλου στην Αθήνα.

Τα δύο αδέρφια δημιούργησαν ωστόσο την προηγούμενη χρονιά από κοινού μια εταιρία παραγωγής για την κυκλοφορία του ντοκιμαντέρ Oasis Knebworth 1996

Το τριώροφο κτίσμα αποτελεί πλέον μέρος της λίστας του Philadelphia Register of Historic Places, γεγονός που το καθιστά και επίσημα διατηρητέο

Ο Helders τοποθετήθηκε γύρω από τη νέα δισκογραφική δουλειά του συγκροτήματος, που οι θαυμαστές των Monkeys περιμένουν με αγωνία

Ο frontman του αγαπημένου συγκροτήματος μιλά για τον επερχόμενο δίσκο τους που θα κυκλοφορήσει στο τέλος του καλοκαιριού

Τον Gardiner αποχαιρέτησε και ο Tony Visconti, που αναφέρθηκε στη συνεισφορά του στους δίσκους του Bowie και του Iggy Pop, Low και The Idiot

Το video του “Hiraeth” γυρίστηκε μετά τη σχεδόν θανατηφόρα εμπειρία του Lanegan με τον COVID-19

Το συγκρότημα μίλησε για τον επερχόμενο δίσκο του, τον οποίο ο Billy Corgan χαρακτήρισε ως sequel στο Mellon Collie(…) του 1995 και στο Machina(…) του 2000

Ο Kai Neukermans βρέθηκε στη θέση του Matt Cameron, αντικαθιστώντας τον  drummer όσο εκείνος αναρρώνει από τον κορονοϊό

Δείτε εδώ το video clip του ομώνυμου κομματιού, σε σκηνοθεσία Evan Κακούρη

Levellers + Ορέστης Ντάντος

Βασίλης Τσιγκρής
Βασίλης Τσιγκρής

Από τότε που πραγματοποίησαν μία από τις καλύτερες εμφανίσεις στην ιστορία του φεστιβάλ του Glastonbury, το 1994, πέρασαν αρκετά χρόνια. Κι από τότε που κυκλοφόρησαν το Levelling The Land, το δεύτερο κι ένα από τα καλύτερα άλμπουμ τους (1991), πέρασαν ακόμη περισσότερα. Για την ακρίβεια, είκοσι. Γιορτάζοντας λοιπόν είκοσι χρόνια από την κυκλοφορία του Levelling The Land, οι Levellers επισκέφθηκαν το Gagarin το Σάββατο το βράδυ και μαζί όλους όσους εναγωνίως περίμεναν από τους Βρετανούς να κάνουν αυτό που ξέρουν να κάνουν καλά: ένα δυνατό live!

Να ’μαι λοιπόν με τη σακαράκα μου έξω από το Gagarin (μιας και το μετρό δεν θα λειτουργούσε μετά τις δέκα το βράδυ) να συγχρονίζομαι με τον Ορέστη Ντάντο, ο οποίος καταλάμβανε εκείνη την ώρα τη σκηνή. Στίχος ελληνικός και μια δεμένη μπάντα να παίζει ένα ποπ/ροκ που άλλοτε γκρούβαρε, άλλοτε ρόκαρε λίγο παραπάνω κι άλλοτε έπεφτε, φτάνοντας κοντά στα μπλουζ. Παρόλα αυτά, τα τραγούδια του Ντάντου δεν κατάφεραν να σηκώσουν τον λιγοστό κόσμο από τα πατώματα του Gagarin. Ο Mark Chadwick και o Jeremy Cunningham υποβοηθούμενος από ένα μπαστούνι –ναι, έχει ακόμα τζίβες!– βρίσκονταν εντωμεταξύ σε διαρκή κίνηση ανάμεσα στον κόσμο και, λίγα τραγούδια αργότερα, η σκηνή ήταν έτοιμη για αυτούς και τους υπόλοιπους Levellers.

Levellers_2_Orestis_Ntantos

Η πλατεία του Gagarin ήταν πλέον μισογεμάτη. O Chadwick κοίταξε για λίγο τον κόσμο, δεν είπε κουβέντα και μπήκε κατευθείαν στο ψητό: «There’s only one way of life and that’s your own!». Στο άκουσμα του “One Way” ο κόσμος άρχισε να τραγουδά και οι Levellers –ξεχνώντας ηλικία, μπαστούνια και καθωσπρεπισμούς– άρχισαν να χοροπηδούν σαν τρελαμένοι έφηβοι, κάνοντας το κοινό να χαμογελά και να χορεύει στον ρυθμό που επέβαλλαν. Η συνέχεια επιφύλασσε τα εξίσου upbeat “The Game” και “Fifteen Years” και το σκηνικό παρέμεινε το ίδιο. Με τις πιο folk μπαλάντες “The Road” και “The Boatman” ο κόσμος ησύχασε για λίγο, η συμμετοχή του όμως παρέμεινε ενεργή.

Τότε ήταν που εμφανίστηκε και ο γνωστός πλέον κλόουν με το ντιτζεριντού του, για ένα σύντομο τζαμάρισμα με το βιολί και τα τύμπανα, παρακινώντας τον κόσμο να ξεσπάσει σε χειροκροτήματα. Οι Sevnik και Cunningham άλλαζαν συνεχώς θέσεις αριστερά και δεξιά της σκηνής, χορεύοντας ασταμάτητα και συμπαρασύροντας τις πρώτες σειρές, όσους από τους παρευρισκομένους είχαν μαζευτεί μπροστά από το κάγκελο. Το Levelling The Land παίχτηκε στο σύνολο του, με τα πιο folk-punk μέρη του –όπως τα “Liberty Song”, “The Riverflow” και “Battle Of The Beanfield”– να αποτελούν τις καλύτερες στιγμές του live, μαζί με τη διασκευή στο “The Devil Went Down To Georgia” του Charlie Daniels.

Levellers_3

Κάπου εκεί οι Levellers μας αποχαιρέτισαν, το κοινό στο Gagarin φώναζε για την επιστροφή τους, αντ’ αυτού όμως είδαμε έναν νεαρό από τη διοργάνωση να ανακοινώνει την κλήρωση όπου ένας τυχερός («lucky bastard» κατά τον Chadwick!) θα κέρδιζε μια κιθάρα υπογεγραμμένη από το συγκρότημα. Η κλήρωση έγινε, ο τυχερός κέρδισε, αλλά ο κόσμος συνέχιζε να αδημονεί για encore, οπότε οι Levellers επέστρεψαν, λέγοντάς μας αντίο με τα “Carry Me” και “What A Beautiful Day”.

Levellers_4

Τα φώτα άναψαν, μα ο κόσμος δεν έλεγε να φύγει –σαν να περίμενε κάτι ακόμα από τους Βρετανούς κι ας είχαν παίξει σχεδόν μιάμιση ώρα. Προσωπικά, περίμενα κι εγώ να πουν δύο λόγια για την παρούσα πολιτική κατάσταση, λόγω της γνωστής ενασχόλησής τους με τα πολιτικά, όντας πράσινοι αναρχικοί. Αρκέστηκαν όμως σε κάποιες ευχαριστίες και φυσικά στο να κάνουν αυτό για το οποίο ήρθαν: να παίξουν μουσική. Και το έκαναν όντως πολύ καλά. Ο κόσμος που ήρθε να τους ακούσει δεν ήταν πολύς, ίσως και λόγω της σχετικά υψηλής τιμής του εισιτηρίου (28 ευρώ η προπώληση, 33 ευρώ στο ταμείο). Παρόλα αυτά οι Levellers δεν μας απογοήτευσαν. Tο δυνατό live που περιμέναμε έγινε πραγματικότητα και όσοι βρέθηκαν στο Gagarin 205 το Σάββατο το βράδυ, το κατευχαριστήθηκαν!

Levellers_5


ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ


Top story

Μετά την περσινή hybrid version του, το αθηναϊκό φεστιβάλ για την τζαζ μουσική επιστρέφει πιο δυναμικό από ποτέ από την Τεχνόπολη Δήμου Αθηναίων με νέα ταυτότητα και όραμα, ως ολοκληρωμένο φεστιβάλ πόλης, με τις γυναίκες της τζαζ στον πυρήνα της φετινής ατζέντας του.

Ο Δημήτρης Μάστορης σε μια δημιουργική επισκόπηση της "καυτής" hip hop επικαιρότητας, από τον ΛΕΞ στον Kendrick Lamar και από τον Pusha T. στον Θύτη και στον Saske. Bonus track το βραδύκαυστο post hip - hop των dälek.

 H Ναταλία Πετρίτη και ο Βασίλης Σπανός είδαν το The Northman, την πολυαναμενόμενη και πολυσυζητημένη τρίτη ταινία του Robert Eggers και αυτές είναι οι ετυμηγορίες τους. 

Ο Επίτροπος φυσάει κεράκια και γιορτάζει την άφιξη του εκατοστού Παρατηρητηρίου με μια εκτεταμένη αναδρομή στα πεπραγμένα του.

Ένα editorial του Μάκη Μηλάτου για την επιστροφή του ευρύτερου ροκ κιθαριστικού ήχου στην κορυφή της δισκογραφικής κούρσας κόντρα στη lifestyle δημοσιογραφία. 

Από την εποχή που η Παρθένος Μαρία μύρισε τον κρίνο (με τις γνωστές συνέπειες) τελείωσε η ιστορία της παρθενογένεσης για το ανθρώπινο είδος...

(αναδημοσίευση από το Sonik)

Ένα άρθρο της Τάνιας Σκραπαλιώρη για το περιοδικό Sonik και το αφιέρωμά του στη μουσική από τα 10s στα 40s

Το νέο βιβλίο της best seller σειράς επιστολογραφίας είναι αφιερωμένο στη μουσική και κυκλοφορεί στα ελληνικά από τις εκδόσεις Archive. 

Εν είδει προλόγου και επεξηγήσεων: επιλέχτηκε η λέξη «χαμένοι», αντί του «αδικημένοι», «υποτιμημένοι», «εγκληματικά αγνοημένοι».... αφενός μεν γιατί οι περισσότεροι από τους παρακάτω δίσκους έτυχαν κριτικής αναγνώρισης, είτε σε πραγματικό χρόνο, είτε με καθυστέρηση, αφετέρου δε επειδή κάποιοι από αυτούς συνάντησαν ακόμη και ικανή εμπορική

Στο νέο του Incoming ο Δημήτρης Λιλής μοιράζεται ένα νέο dj mix και το συνοδεύει με θεωρίες περί εγωκεντρισμού. 

Ο Βαγγέλης Κυριακάκης διαλέγει 57 λεπτά ονειρικής ποπ από τα τέλη των 00s.

Τον Απρίλιο του 1974, σε ένα άρθρο του στο CREEM με τίτλο «Οι στυγνές φρικαλεότητες σπατάλης ενέργειας των Emerson, Lake & Palmer», ο Lester Bangs χαρακτηρίζει το γκρουπ «εγκληματίες πολέμου», θεωρώντας ότι εν μέσω μιας ενεργειακής κρίσης οι ELP δεν έχουν δικαίωμα να περιοδεύουν με 36 τόνους μηχανημάτων. Ήταν απλώς ένα δείγμα της υπερβολής

Η Ευτυχία Διαμαντή ψάχνει κάτω απ' τις περούκες και τα κοστούμια του Bridgerton  τους λόγους επιτυχίας της δημοφιλούς σειράς του Netflix. 

Η εβδομάδα που ο Kendrick Lamar επέστρεψε και τα σαγόνια έφτασαν στο πάτωμα.

 Ο Βασίλης Σπανός ανασύρει από το cult θησαυροφυλάκιο 5 ταινίες που γεννήθηκαν από τον κόσμο των comics, ξεφεύγοντας, ωστόσο, από την superhero πεπατημένη. 

 "Αλλάξαμε συνειδητά αρκετά στοιχεία από τον ήχο μας και δούλεψε καλύτερα απ' ό, τι περιμέναμε” - Ο Δημήτρης Λιλής συνομιλεί με τον Γιάννη Βαγενά των Naxatras λίγο πριν το μεγάλο τους live,  την Παρασκευή 13 Μαΐου στο Fuzz Live Music Club.

Με αφορμή την πρόσφατη κυκλοφορία του πρώτου του ολοκληρωμένου και πολλά υποσχόμενου album SLAVES. συναντήσαμε τον Διαμαντή Αδαμαντίδη (Inner D) και μιλήσαμε για το δυστοπικό του παραμύθι, το όραμα της ουτοπίας και τη μουσική δημοκρατία που πρεσβεύει με τη μουσική του ταυτότητα. 

Ο Επίτροπος επιστρέφει από τις ανοιξιάτικες διακοπές ορεξάτος και αναζωογονημένος από τη live επικαιρότητα και τις νέες κυκλοφορίες. 

Από το Clueless και το Cruel Intentions στο Doom Generation και το Virgin Suicides, τα ‘90s ήταν η δεκαετία για μερικές από τις πιο μνημειώδεις teen movies όλων των εποχών

Top