View More
Ο Άρης Καζακόπουλος φτιάχνει λίστες, λίστες, λίστες. Στο τελευταίο του Listomania για το 2020, επιλέγει τους 40 κορυφαίους δίσκους που μένουν από τη χρονιά που ...
Κάθε εβδομάδα, ο Επίτροπος θα επαναφέρει την τάξη, ακόμη κι αν οι χατζημεταλλάδες δεν έχουν σωτηρία. Στο νέο του Παρατηρητήριο, βάζει τον Weeknd να πει "Vre Ante Grammys ...
Πόσο κοντά βρίσκονται τα ρεμπέτικα με τα blues;
Πολυφορεμένη η ατάκα: το Μέσο είναι το Μήνυμα. Το εν λόγω αξίωμα εκστομίστηκε για πρώτη φορά από τον καναδό επικοινωνιολόγο Μarshall McLuhan πριν πάνω ...
Πάντως, λίγο πριν η μουσικός επιχειρήσει το συγκεκριμένο ταξίδι δισκογραφικά (4/12, Inner Ear), πήγε μια βόλτα μέχρι την άκρη της πόλης για να εξηγήσει στον Άγγελο ...
Top story

Το μουσικό site δημοσίευσε την, ως είθισται, εκλεκτική του λίστα με τους 100 δίσκους που ξεχωρίζει για τη χρονιά που φεύγει. 

Ο μουσικός θα ερμηνεύσει αγαπημένα τραγούδια σε μια online συναυλία ειδικά σχεδιασμένη για το ΚΠΙΣΝ, την Τρίτη 1 Δεκεμβρίου.

H σταρ βρέθηκε στο Πακιστάν για να συνοδεύσει τον ελέφαντα Kaavan σε καταφύγιο στην Καμπότζη.

Το έτερον ήμισυ των Sleater-Kinney θα γράψει και θα σκηνοθετήσει το biopic για τη μπάντα από το Σιάτλ για λογαριασμό του Amazon.  

Μεταφέρουμε απλά τα δικά του λόγια...Ακούστε το "All You're Dreaming Of".

To Security By Shadow ηχογραφήθηκε στο Sugar Hill Supper Club του Μπρούκλιν το 2014.

Πρόσφατα το «Δεν Θέλω Να Γίνω Δυσάρεστος Αλλά Πρέπει Να Μιλήσουμε Για Κάτι Πολύ Σοβαρό», τη μουσική του οποίου υπογράφει η Kid Moxie βραβέυτηκε στο φεστιβάλ

U2, Brian May, Liam Gallagher, Primal Scream, Massive Attack, ανάμεσα στους μουσικούς που αποχαιρέτησαν από τα social media τον «Θεό» του ποδοσφαίρου που

Ακούστε το κομμάτι που θα περιλαμβάνεται στη deluxe έκδοση της φετινής της δουλειάς.

Είσαι καλλιτέχνης; Θέλεις να ανοίξεις τα φτερά σου στο εξωτερικό; Μπορείς να υποβάλεις την αίτησή σου μέχρι τις 23 Δεκεμβρίου.

Ακούστε το κομμάτι «Μισή Ζωή» από την επερχόμενη δουλειά της μπάντας.

Δείτε το βίντεο με χειροποίητο κολάζ της ίδιας της μουσικού.

Η πλήρης λίστα με όλους όσους διεκδικούν (όχι ο Weeknd) τα φετινά μουσικά  βραβεία.

Για να γιορτάσει το 1 δισ. views του βίντεο, η ποπ σταρ λανσάρει στο Youtube το πρώτο άπειρο μουσικό βίντεο στην ιστορία, το οποίο περιλαμβάνει χιλιάδες ...

Levellers + Ορέστης Ντάντος

Βασίλης Τσιγκρής
Βασίλης Τσιγκρής

Από τότε που πραγματοποίησαν μία από τις καλύτερες εμφανίσεις στην ιστορία του φεστιβάλ του Glastonbury, το 1994, πέρασαν αρκετά χρόνια. Κι από τότε που κυκλοφόρησαν το Levelling The Land, το δεύτερο κι ένα από τα καλύτερα άλμπουμ τους (1991), πέρασαν ακόμη περισσότερα. Για την ακρίβεια, είκοσι. Γιορτάζοντας λοιπόν είκοσι χρόνια από την κυκλοφορία του Levelling The Land, οι Levellers επισκέφθηκαν το Gagarin το Σάββατο το βράδυ και μαζί όλους όσους εναγωνίως περίμεναν από τους Βρετανούς να κάνουν αυτό που ξέρουν να κάνουν καλά: ένα δυνατό live!

Να ’μαι λοιπόν με τη σακαράκα μου έξω από το Gagarin (μιας και το μετρό δεν θα λειτουργούσε μετά τις δέκα το βράδυ) να συγχρονίζομαι με τον Ορέστη Ντάντο, ο οποίος καταλάμβανε εκείνη την ώρα τη σκηνή. Στίχος ελληνικός και μια δεμένη μπάντα να παίζει ένα ποπ/ροκ που άλλοτε γκρούβαρε, άλλοτε ρόκαρε λίγο παραπάνω κι άλλοτε έπεφτε, φτάνοντας κοντά στα μπλουζ. Παρόλα αυτά, τα τραγούδια του Ντάντου δεν κατάφεραν να σηκώσουν τον λιγοστό κόσμο από τα πατώματα του Gagarin. Ο Mark Chadwick και o Jeremy Cunningham υποβοηθούμενος από ένα μπαστούνι –ναι, έχει ακόμα τζίβες!– βρίσκονταν εντωμεταξύ σε διαρκή κίνηση ανάμεσα στον κόσμο και, λίγα τραγούδια αργότερα, η σκηνή ήταν έτοιμη για αυτούς και τους υπόλοιπους Levellers.

Levellers_2_Orestis_Ntantos

Η πλατεία του Gagarin ήταν πλέον μισογεμάτη. O Chadwick κοίταξε για λίγο τον κόσμο, δεν είπε κουβέντα και μπήκε κατευθείαν στο ψητό: «There’s only one way of life and that’s your own!». Στο άκουσμα του “One Way” ο κόσμος άρχισε να τραγουδά και οι Levellers –ξεχνώντας ηλικία, μπαστούνια και καθωσπρεπισμούς– άρχισαν να χοροπηδούν σαν τρελαμένοι έφηβοι, κάνοντας το κοινό να χαμογελά και να χορεύει στον ρυθμό που επέβαλλαν. Η συνέχεια επιφύλασσε τα εξίσου upbeat “The Game” και “Fifteen Years” και το σκηνικό παρέμεινε το ίδιο. Με τις πιο folk μπαλάντες “The Road” και “The Boatman” ο κόσμος ησύχασε για λίγο, η συμμετοχή του όμως παρέμεινε ενεργή.

Τότε ήταν που εμφανίστηκε και ο γνωστός πλέον κλόουν με το ντιτζεριντού του, για ένα σύντομο τζαμάρισμα με το βιολί και τα τύμπανα, παρακινώντας τον κόσμο να ξεσπάσει σε χειροκροτήματα. Οι Sevnik και Cunningham άλλαζαν συνεχώς θέσεις αριστερά και δεξιά της σκηνής, χορεύοντας ασταμάτητα και συμπαρασύροντας τις πρώτες σειρές, όσους από τους παρευρισκομένους είχαν μαζευτεί μπροστά από το κάγκελο. Το Levelling The Land παίχτηκε στο σύνολο του, με τα πιο folk-punk μέρη του –όπως τα “Liberty Song”, “The Riverflow” και “Battle Of The Beanfield”– να αποτελούν τις καλύτερες στιγμές του live, μαζί με τη διασκευή στο “The Devil Went Down To Georgia” του Charlie Daniels.

Levellers_3

Κάπου εκεί οι Levellers μας αποχαιρέτισαν, το κοινό στο Gagarin φώναζε για την επιστροφή τους, αντ’ αυτού όμως είδαμε έναν νεαρό από τη διοργάνωση να ανακοινώνει την κλήρωση όπου ένας τυχερός («lucky bastard» κατά τον Chadwick!) θα κέρδιζε μια κιθάρα υπογεγραμμένη από το συγκρότημα. Η κλήρωση έγινε, ο τυχερός κέρδισε, αλλά ο κόσμος συνέχιζε να αδημονεί για encore, οπότε οι Levellers επέστρεψαν, λέγοντάς μας αντίο με τα “Carry Me” και “What A Beautiful Day”.

Levellers_4

Τα φώτα άναψαν, μα ο κόσμος δεν έλεγε να φύγει –σαν να περίμενε κάτι ακόμα από τους Βρετανούς κι ας είχαν παίξει σχεδόν μιάμιση ώρα. Προσωπικά, περίμενα κι εγώ να πουν δύο λόγια για την παρούσα πολιτική κατάσταση, λόγω της γνωστής ενασχόλησής τους με τα πολιτικά, όντας πράσινοι αναρχικοί. Αρκέστηκαν όμως σε κάποιες ευχαριστίες και φυσικά στο να κάνουν αυτό για το οποίο ήρθαν: να παίξουν μουσική. Και το έκαναν όντως πολύ καλά. Ο κόσμος που ήρθε να τους ακούσει δεν ήταν πολύς, ίσως και λόγω της σχετικά υψηλής τιμής του εισιτηρίου (28 ευρώ η προπώληση, 33 ευρώ στο ταμείο). Παρόλα αυτά οι Levellers δεν μας απογοήτευσαν. Tο δυνατό live που περιμέναμε έγινε πραγματικότητα και όσοι βρέθηκαν στο Gagarin 205 το Σάββατο το βράδυ, το κατευχαριστήθηκαν!

Levellers_5

Top story

Ο Άρης Καζακόπουλος φτιάχνει λίστες, λίστες, λίστες. Στο τελευταίο του Listomania για το 2020, επιλέγει τους 40 κορυφαίους δίσκους που μένουν από τη χρονιά που φεύγει.

Κάθε εβδομάδα, ο Επίτροπος θα επαναφέρει την τάξη, ακόμη κι αν οι χατζημεταλλάδες δεν έχουν σωτηρία. Στο νέο του Παρατηρητήριο, βάζει τον Weeknd να πει "Vre Ante Grammys Sou" για τις φετινές υποψηφιότητες των βραβείων.

Πόσο κοντά βρίσκονται τα ρεμπέτικα με τα blues;

Πολυφορεμένη η ατάκα: το Μέσο είναι το Μήνυμα. Το εν λόγω αξίωμα εκστομίστηκε για πρώτη φορά από τον καναδό επικοινωνιολόγο Μarshall McLuhan πριν πάνω από μισό αιώνα, το 1964, κι αναφερόταν σε κάθε νέο Μέσο με δυνητική επιρροή…

Πάντως, λίγο πριν η μουσικός επιχειρήσει το συγκεκριμένο ταξίδι δισκογραφικά (4/12, Inner Ear), πήγε μια βόλτα μέχρι την άκρη της πόλης για να εξηγήσει στον Άγγελο Κλειτσίκα τι είναι αυτό που κινεί μια μουσικό να γράψει σε μια τέτοια περίοδο και τι κρατάει η ίδια για την ημέρα που θα έρθει η επόμενη, «κανονική» ζωή.

Στο νέο του Incoming, o Δημήτρης Λιλής επιλέγει πέντε επίκαιρες θέσεις του σπουδαίου παραγωγού, ηχολήπτη και μουσικού για την μουσική βιομηχανία που αξίζει να διαβαστούν.

Μια σκακιστική οπερέτα εποχής που κυλάει σαν νερό και θα σας καθηλώσει. Σύμφωνα με τον Ανδρέα Κύρκο, ακόμη κι αν αδιαφορείτε για το σκάκι.

Λίγο πριν κυκλοφορήσουν το Her Kind Fight Everything, οι 2 by bukowski μοιράζονται αποκλειστικά στο Avopolis το track "Mahone" από το νέο τους δίσκο και αφηγούνται μια μουσική πορεία 23 χρόνων  με κιθάρες, μάσκες του Elvis, αποκόμματα περιοδικών και μισοφαγωμένα τοστ.

Κάθε εβδομάδα, ο Άγγελος Κλειτσίκας κάνει μια γύρα σε αναλογικά και ψηφιακά στενά κι επιλέγει στιγμιότυπα απ' όσα είδε, άκουσε, σκέφτηκε και ένιωσε την ανάγκη να μοιραστεί.  Στο νέο του Snap(shots) βρίσκει (αναγκαστικά) καταφύγιο στον δικό του ποπ μικρόκοσμο, ξανά και ξανά.

Κάθε εβδομάδα, ο Επίτροπος θα επαναφέρει την τάξη, ακόμη κι αν οι χατζημεταλλάδες δεν έχουν σωτηρία. Στο νέο του Παρατηρητήριο, ασχολείται ενδελεχώς με το αγαπημένο φαινόμενο του «μονομεηντενισμού».

Η χρήση και η σημασία του όρου από τη δεκαετία του ‘30 ως τα τέλη των 70s.

Πέρα από το πρώτο ταξίδι που θέλει να κάνει όταν οι συνθήκες το επιτρέψουν, ο ηγέτης των Madrugada μίλησε στην Τάνια Σκραπαλιώρη για τις τωρινές συνθήκες των live εμφανίσεων στη Νορβηγία, αλλά και για το επερχόμενο προσωπικό ep του, Roses of Neurosis.

Στο νέο του Diggin', ο Ζώης Χαλκιόπουλος «τρώει» Μασημένη Τροφή Για Σκέψη από Το Σφάλμα και μαζί θαυμάζει τις παλιές ημέρες του ελληνικού hip hop.

Η Τάνια Σκραπαλιώρη ρίχνει μια ματιά στην πορεία του «τρομερού παιδιού» της αμερικάνικης λογοτεχνίας: από τις ιστορίες φαντεζί ενηλικίωσης του «Λιγότερο από Μηδέν» μέχρι τα εμπρηστικά δοκίμια του «Λευκός» (εκδόσεις Οξύ).

Ο Δημήτρης Λιλής φτιάχνει έναν κατατοπιστικό οδηγό των live streamings, με όσα είδαμε αλλά και όσα έπονται να μας κρατήσουν μουσική συντροφιά στο δεύτερο αυτό lockdown.

Instagram





Top