View More
Κάθε εβδομάδα, ο Άγγελος Κλειτσίκας κάνει μια γύρα σε αναλογικά και ψηφιακά στενά κι επιλέγει στιγμιότυπα απ' όσα είδε, άκουσε, σκέφτηκε και ένιωσε την ανάγκη να ...
O αρχηγός της μπάντας από το Μπρίστολ μίλησε στην Ελένη Τζαννάτου για το νέο τους δίσκο, Ultra Mono, που αποτελεί μια ευγενική υπενθύμιση του να αποδέχεστε και να ...
Στο νέο του Diggin', ο Ζώης Χαλκιόπουλος ακούει το Today των αυστραλών Babe Rainbow.
Η Τάνια Σκραπαλιώρη φτιάχνει τον χάρτη της πρωτεύουσας με 7 δισκάδικα που συμμετέχουν στην δεύτερη RSD για το 2020, για να τα επισκεφθείτε διαβασμένοι το ...
Ο αναμφίβολα πιο αναγνωρίσιμος μουσικοκριτικός της εποχής μας μιλάει στην Ελένη Τζαννάτου και το Avopolis για τη βίντεο-κριτική που στην περίπτωσή του αποδείχθηκε ...
Top story

Η εκδοχή τους στο "How Lucky" είναι η δεύτερη ηχογράφηση του John Prine που ακούμε μετά τον θάνατό του. 

Ακούστε το "Ghosts" που ο μουσικός κυκλοφόρησε λίγο μετά τα 71α γενέθλιά του. 

Με πάνω από μισό αιώνα καριέρα, η, μεταξύ άλλων, «Μούσα του Υπαρξισμού» έφυγε από τη ζωή στα 93 της χρόνια. 

Οι προγραμματισμένες παραστάσεις του Φοίβου Δεληβοριά για τις 24/9 και 1/10 μεταφέρθηκαν στις 6 και 8/10, αντίστοιχα.

Τα έσοδα της μουσικής συλλογής θα διατεθούν εξ' ολοκλήρου για την αγορά αγαθών για τους πρόσφυγες.

Δείτε το βίντεο για το "Nowhere, Man".

Αυτό, πάντως, δείχνουν τα στοιχεία έρευνας που έγινε στη Μεγάλη Βρετανία.

Το δεύτερο από την επερχόμενη δουλειά της, Disco.

Ο συνθέτης «σήκωσε» το πρώτο του Emmy με το βραβείο «Εξαίρετης Μουσικής Σύνθεσης για Σειρά».

Simple Minds: Tο πνεύμα της μουσικής μας παραμένει. Κι εμείς παραμένουμε μια σπουδαία λάιβ μπάντα...

To "Don't You Forget About Me" είναι από τα κατ' εξοχήν τραγούδια-ορόσημα των 1980s, οι Σκοτσέζοι παραμένουν όμως στις επάλξεις. Και έρχονται τώρα στο φετινό φεστιβάλ του Εν Λευκώ (20/6, στην Τεχνόπολη)

Μιχάλης Τσαντίλας
Μιχάλης Τσαντίλας

To "Don't You Forget About Me" είναι από τα κατ' εξοχήν τραγούδια-ορόσημα των 1980s, οι Σκοτσέζοι παραμένουν όμως στις επάλξεις. Και έρχονται τώρα στο φετινό φεστιβάλ του Εν Λευκώ (20/6, στην Τεχνόπολη)

 

Μετρούν πια περισσότερα από 35 χρόνια πορείας, από το πανκ ξεκίνημά τους στη Γλασκώβη, την εκλεκτική art-rock αισθητική των πρώτων άλμπουμ τους, τη μεγάλη εμπορική επιτυχία κατά τη δεκαετία του 1980, το LiveAid και τις τεράστιες περιοδείες. Αλλά οι SimpleMinds παραμένουν στις επάλξεις, κυκλοφορώντας δίσκους και γεμίζοντας στάδια ανά την υφήλιο. Καθώς ετοιμάζονται να μας επισκεφθούν για μια εμφάνιση στο φετινό φεστιβάλ του Εν Λευκώ (την Παρασκευή 20 Ιουνίου, στην Τεχνόπολη), ο JimKerr βρέθηκε στην άλλη άκρη της γραμμής για μια σύντομη κουβέντα...

(φωτογραφία εξωφύλλου: PaulCox)

Έρχεστε στην Αθήνα για να παίξετε στο φετινό φεστιβάλ του ραδιοσταθμού Εν Λευκώ. Έχοντας ξαναεμφανιστεί στα μέρη μας, ποιες ήταν οι εντυπώσεις σας από το ελληνικό κοινό; Και τι θα είναι διαφορετικό αυτή τη φορά;

Διαφορετικό; Κάθε συναυλία είναι διαφορετική, κάθε κοινό είναι διαφορετικό, κάθε κατάσταση είναι διαφορετική. Έχουν περάσει πολλά χρόνια από τότε που παίξαμε στη χώρα σας, οπότε ακόμα και η Αθήνα (αλλά και η Ελλάδα) είναι διαφορετικές. Όμως το πνεύμα της μουσικής μας παραμένει, όπως κι εμείς παραμένουμε μια σπουδαία λάιβ μπάντα –ελπίζω...

Πώς πάνε τα πράγματα μέχρι στιγμής για τη GreatestHitsTour; Τι συγκρίσεις κάνετε με την προηγούμενη, την 5x5 LiveTour, σχετικά με τις αντιδράσεις του κόσμου, τις πωλήσεις εισιτηρίων και την απόλαυση από τη δική σας μεριά;

Η αλήθεια είναι ότι δεν μπορείς πραγματικά να συγκρίνεις. Γιατί η 5x5 Live Tour, όπως δηλώνει και ο τίτλος της, είχε ένα συγκεκριμένο στυλ: ήταν ένα πρόγραμμα αποτελούμενο από πέντε τραγούδια από κάθε ένα από τα πέντε πρώτα μας άλμπουμ. Η Greatest Hits Tour, από την άλλη, παρουσιάζει τραγούδια από ολόκληρη την καριέρα μας.

Simplmn_2

Έχουν περάσει πλέον πέντε χρόνια από την κυκλοφορία του GraffitiSoul, του τελευταίου σας στούντιο άλμπουμ. Υπάρχουν σχέδια για κάποια νέα κυκλοφορία σύντομα;

Πράγματι, βρισκόμαστε στη διαδικασία του τελειώματος ενός εντελώς νέου άλμπουμ και είμαστε ενθουσιασμένοι με τα αποτελέσματα. Θα είστε σε θέση να κρίνετε και μόνοι σας, αργότερα μέσα στη χρονιά...

Τα τελευταία χρόνια, μπάντες όπως οι PrimalScream και οι ManicStreetPreachers αναγνώρισαν ότι έχουν επηρεαστεί από δικά σας άλμπουμ όπως τα RealToRealCacophony και EmpireAndDance. Τι σας δίνει μεγαλύτερη ικανοποίηση, να λαμβάνετε αναγνώριση από νεότερους συναδέλφους σας ή να λατρεύεστε από το κοινό σας;

Είναι ωραίο που μέσα στο ακροατήριό μας υπάρχουν και φαν οι οποίοι έφτιαξαν τις δικές τους μπάντες και ακολούθησαν μουσικές καριέρες. Εκτιμούμε όλους όσους ακούν τη μουσική μας. Αν εμπνέουμε τους ανθρώπους, είναι καλό.

Simplmn_3

Κατά τη διάρκεια της καριέρας σας αλλάξατε πολλές φορές ηχητική κατεύθυνση. Ποιο είναι, κατά τη γνώμη σας, το ενοποιητικό χαρακτηριστικό του συνόλου του έργου σας; Τι αποτελεί δηλαδή την επιτομή των SimpleMinds;

Η μουσική και το πνεύμα μας, ο ήχος μας: αυτά αποτελούν την επιτομή των Simple Minds. Όλα μαζί είναι ένα πράγμα μοναδικό.

Υπήρξατε πολιτικοποιημένο γκρουπ, γράφοντας τραγούδια όπως τα “MandellaDay” και “BelfastChild”. Υπάρχει σήμερα κάποιο ανάλογο θέμα για το οποίο νιώθετε την ανάγκη να μιλήσετε;

Στην πραγματικότητα δεν επιλέγω εγώ να γράψω για κάποια πράγματα, φαίνεται πως έχω το ένστικτο να γράφω λέξεις που να ταιριάζουν στην ατμόσφαιρα της μουσικής. Συχνά μένω κατάπληκτος κι εγώ ο ίδιος από αυτό που προκύπτει...

Υπήρξε μια εποχή που ο κόσμος σας συνέκρινε με μπάντες όπως οι U2 και οι EchoAndTheBunnymen. Βρίσκατε τέτοιες συγκρίσεις κολακευτικές ή άδικες; Βλέπατε ομοιότητες με αυτά τα γκρουπ;

Όλοι μας ανήκαμε στην ίδια γενιά και μοιραζόμασταν πολλές από τις βασικές επιρροές μας. Και οι δύο μπάντες που αναφέρετε είναι σπουδαίες, κατά τη γνώμη μου. Είμαι φαν τους, αγόραζα τους δίσκους τους, πήγαινα στις συναυλίες κλπ.

Simplmn_4

Κοιτάζοντας πίσω τα 35 χρόνια πορείας της μπάντας, ποιες είναι οι στιγμές που θυμάστε περισσότερο και ποιο θεωρείτε ως το σπουδαιότερο επίτευγμά σας;

Τα επιτεύγματά μας είναι η μουσική και οι συναυλίες. Το να εφεύρουμε τους εαυτούς μας –να άλλο ένα μεγάλο επίτευγμα. Η φαντασία μας είναι πολύ ισχυρή, πάντα ήταν και παραμένει. Νομίζω...

Τι σας κινητοποιεί να συνεχίζετε; Σας περνάει ποτέ από τη σκέψη να βάλετε το όνομα SimpleMinds στην άκρη και να ακολουθήσετε ένα διαφορετικό μονοπάτι;

Ναι, θέλω να γίνω ταξιτζής στο Δελχί (γέλια). Απλώς αστειεύομαι!

 

 
Top story

Κάθε εβδομάδα, ο Άγγελος Κλειτσίκας κάνει μια γύρα σε αναλογικά και ψηφιακά στενά κι επιλέγει στιγμιότυπα απ' όσα είδε, άκουσε, σκέφτηκε και ένιωσε την ανάγκη να μοιραστεί. Κι αναρωτιέται, αλήθεια, πότε θα πάψουμε να «χαϊδεύουμε» την εγχώρια μουσική παραγωγή;

O αρχηγός της μπάντας από το Μπρίστολ μίλησε στην Ελένη Τζαννάτου για το νέο τους δίσκο, Ultra Mono, που αποτελεί μια ευγενική υπενθύμιση του να αποδέχεστε και να αγαπάτε τον εαυτό σας.

Στο νέο του Diggin', ο Ζώης Χαλκιόπουλος ακούει το Today των αυστραλών Babe Rainbow.

Η Τάνια Σκραπαλιώρη φτιάχνει τον χάρτη της πρωτεύουσας με 7 δισκάδικα που συμμετέχουν στην δεύτερη RSD για το 2020, για να τα επισκεφθείτε διαβασμένοι το Σάββατο 26/9.

Ο αναμφίβολα πιο αναγνωρίσιμος μουσικοκριτικός της εποχής μας μιλάει στην Ελένη Τζαννάτου και το Avopolis για τη βίντεο-κριτική που στην περίπτωσή του αποδείχθηκε μονόδρομος, τη σημασία του γραπτού λόγου αλλά και το μέλλον της pop μουσικής που διαγράφεται παγκόσμιο.

Ο Ανδρέας Κύρκος βρήκε ευρηματικό και διασκεδαστικό το sequel του Karate Kid στο Netflix και ανυπομονεί ήδη για τον επόμενο κύκλο της σειράς.

Κάθε εβδομάδα, ο Επίτροπος θα επαναφέρει την τάξη, ακόμη κι αν οι χατζημεταλλάδες δεν έχουν σωτηρία. Στο νέο του Παρατηρητήριο, κοιτά στη σκοτεινή πλευρά των Pink Floyd.

Κάθε εβδομάδα, ο Άγγελος Κλειτσίκας κάνει μια γύρα σε αναλογικά και ψηφιακά στενά κι επιλέγει στιγμιότυπα απ' όσα είδε, άκουσε, σκέφτηκε και ένιωσε την ανάγκη να μοιραστεί. Πλέον αναπολεί όσα γινονταν μετά τα μεσάνυχτα στα αναλογικά στενά και βρίσκει το δρόμο του στα ψηφιακά.

Στο νέο του Incoming, ο Δημήτρης Λιλής αναρωτιέται πώς γίνεται τη στιγμή που ο Iggy Pop παίζει στο BBC Radio 6 μια garage μπάντα από την Αθήνα (Nerrves), εδώ να χειροκροτάμε τα  αθηναϊκά FM όταν ακούμε Stooges.

Ακριβώς 50 χρόνια μετά το θάνατο του σπουδαίου κιθαρίστα, ο Άγγελος Κλειτσίκας ψάχνει ανάμεσα στις ρίμες και βρίσκει τα samples του Jimi Hendrix που «έκοψαν και έραψαν» hip hop καλλιτέχνες, από τους A Tribe Called Quest μέχρι  τους Death Grips.

Η Τάνια Σκραπαλιώρη αναζήτησε απαντήσεις από διοργανωτές, μέσα στο ρευστό σκηνικό που διανύουμε και εκείνοι συνιστούν υπομονή.

Ο Ανδρέας Κύρκος επιλέγει τις ταινίες εκείνες που θα μας κάνουν τους επόμενους μήνες να καθίσουμε στη σκοτεινή αίθουσα με μάσκα -αλλά και στον καναπέ μας, μπροστά στις streaming πλατφόρμες.

Κάθε εβδομάδα, ο Επίτροπος θα επαναφέρει την τάξη, ακόμη κι αν οι χατζημεταλλάδες δεν έχουν σωτηρία. Συνεχίζοντας σε εκπαιδευτικό κλίμα, ξετυλίγει το κεφάλαιο Λεντ Ζέππελιν.

Κάθε εβδομάδα, ο Άγγελος Κλειτσίκας κάνει μια γύρα σε αναλογικά και ψηφιακά στενά κι επιλέγει στιγμιότυπα απ' όσα είδε, άκουσε, σκέφτηκε και ένιωσε την ανάγκη να μοιραστεί. Περνάει το νέο του Snap(shots) κάπου ανάμεσα στον Charile Kaufman, τον  Lionel Messi και τους Radiohead.

O Travis Scott λανσάρει μαξιλάρι-γιγάντια κοτομπουκιά McDonald’s κι η Ελένη Τζαννάτου βουτάει στα άδυτα του μουσικού merchandise κι αναρωτιέται «Γιατί;».

Instagram





Top