View More
Εν αναμονή της κυκλοφορίας του νέου δίσκου των Whereswilder, Movement In Place, από τη United We Fly στις 12 Νοεμβρίου και της live παρουσίασής του ...
Δεκαπέντε χρόνια πέρασαν από την κυκλοφορία του Back to Black και η Μάρω Αγγελοπούλου βουτάει στη διαχρονική επιρροή του αριστουργήματος της Amy ...
Η Αγγελική Λάλου συνάντησε τον Γιάννη Βεσλεμέ με αφορμή τη μουσική που γράφει για την παράσταση Παράδεισος που ανεβαίνει στη Στέγη Γραμμάτων και ...
Κάθε εβδομάδα, ο Επίτροπος θα επαναφέρει την τάξη, ακόμα κι αν οι χατζημεταλλάδες δεν έχουν σωτηρία. Στο νέο του Παρατηρητήριο γιορτάζει το Halloween ...
 Τα κομμάτια που ξεχωρίσαμε από τις νέες κυκλοφορίες αυτής της εβδομάδας για τη λίστα του Σαββατοκύριακου από το Avopolis Radio. 
Top story

Ο δίσκος με την εκρηκτική εμφάνιση του καλλιτέχνη, με τίτλο Live from the Acropolis, αναμένεται να κυκλοφορήσει στις 29 Οκτωβρίου

Το κομμάτι αποτελεί το τελικό preview για τη νέα δισκογραφική δουλειά του συγκροτήματος

Πότε θα κυκλοφορήσει το ντοκιμαντέρ για το αγαπημένο Beach Boy;

Ο δημοφιλής rapper τίμησε τη μητέρα του η οποία έφυγε από τη ζωή το προηγούμενο Σαββατοκύριακο σε ηλικία 70 ετών

Το νέο τους κομμάτι με τίτλο “ALYGATYR” κυκλοφόρησε εν μέσω της περιοδείας τους στο Ηνωμένο Βασίλειο

Η σειρά περιλαμβάνει νέες ηχογραφήσεις του "Lights", το οποίο συνοδεύεται από την ταινία μικρού μήκους του Lynch με τίτλο I Touch A Red Button Man

Το αγαπημένο Σκαθάρι εξήγησε ότι πάντα έβρισκε τη διαδικασία παράξενη

«Έχουμε μηδενική ανοχή ως προς ζητήματα κακοποίησης, τόσο σωματικής, όσο και λεκτικής, και αυτή η συμπεριφορά παρατηρείται εδώ και δύο εβδομάδες»

Σήμερα  7μμ με 8μμ παρουσιάζει το νέο της ep "1999".  

Ο Springsteen μίλησε με τον παρουσιαστή για το No Nukes concert film, τη φιλία του με τον Barack Obama και πολλά ακόμη

Ο δημοφιλής rapper ευχαρίστησε τόσο τον Snoop Dogg όσο και τους θαυμαστές του για τη στήριξη στις δύσκολες ώρες που περνά

Τα “West” και “25 Years” περιλαμβάνονται στο original score του Greenwood για το δραματικό western της Campion

Ο frontman των Pulp τραγουδά στα Γαλλικά υποδυόμενος τον pop τραγουδιστή Tip-Top

«Αν το ακούσει ποτέ αυτό ο Eddie [Vedder], φίλε σ’ αγαπώ και σ’ ευχαριστώ που ήσουν τόσο ευγενικός απέναντι στο συγκρότημά μας»

Η μήνυση που είχε ασκηθεί στο συγκρότημα είχε συγκροτηθεί στη βάση ότι το design της δημοφιλούς μπλούζας τους ήταν αντιγραφή ενός σχεδίου εμπνευσμένου από την Κόλαση του Δάντη.

Pontiak: Οι περιορισμοί της ηχογράφησης σε ταινία μάς έκαναν πιο δημιουργικούς. Δεν υπήρχε σκάλισμα με το ποντίκι ή κάποιο λογισμικό για να καλυφθούν τα λάθη...

Τα αδέρφια Carney από τα βουνά Μπλου Ριτζ της Βιρτζίνια φέρνουν τους ψυχεδελικούς τους ήχους για πρώτη φορά στην Ελλάδα (21/5, στο Six d.o.g.s.)...

Μιχάλης Τσαντίλας
Μιχάλης Τσαντίλας

Τα αδέρφια Carney από τα βουνά Μπλου Ριτζ της Βιρτζίνια φέρνουν τους ψυχεδελικούς τους ήχους για πρώτη φορά στην Ελλάδα (21/5, στο Six d.o.g.s.)...

Τα αδέρφια Jennings, Van & Lain Carney ξεκίνησαν το 2004 από τα βουνά Μπλου Ριτζ της Βιρτζίνια και μέχρι σήμερα έχουν κυκλοφορήσει μια μακρά σειρά άλμπουμ και EP, γυρίζοντας στο ενδιάμεσο τον κόσμο περιοδεύοντας. Η νέα τους ευρωπαϊκή τουρνέ –προς υποστήριξη του ολοκαίνουργιου Innocence– τρέχει ήδη και θα τους φέρει και στα μέρη μας για πρώτη φορά, για μια εμφάνιση στο Six d.o.g.s., την επόμενη Τετάρτη, 21 Μαΐου. Όντας κάπου στη Γαλλία, ο Jennings (ο μπασίστας) βρήκε τον χρόνο για να κάνουμε μια κουβέντα…

Βρίσκεστε εν μέσω μιας ευρωπαϊκής περιοδείας αυτόν τον καιρό. Πού σας πετυχαίνουμε; Και πώς πάνε τα πράγματα μέχρι στιγμής;

Βρισκόμαστε στη Γαλλία, στον δρόμο για τη Μασσαλία. Χθες βράδυ παίξαμε στη Besancon. Θα κατευθυνθούμε νότια όλη την ερχόμενη εβδομάδα και θα βρεθούμε σε Ισπανία και Πορτογαλία. Η περιοδεία είναι πραγματικά φανταστική! Διασκεδάσαμε πολύ και οι συναυλίες ήταν απίστευτες.

Κυκλοφορήσατε έναν νέο δίσκο πρόσφατα, ο οποίος φέρνει δίπλα-δίπλα μερικά πολύ δυναμικά κομμάτια μαζί με κάποιες μπαλάντες, με τη γραφή σας να μοιάζει κάπως πιο απλή σε σχέση με τα προηγούμενα άλμπουμ. Είναι αυτός ο λόγος που επιλέξατε τη λέξη Innocence (αθωότητα) ως τίτλο;

Όταν βρισκόμαστε στο στούντιο έχουμε μια ιδέα σχετικά με το τι προσπαθούμε να γράψουμε, αλλά πρέπει επίσης να ακολουθήσουμε όποιο ρεύμα έμπνευσης μάς αρπάξει. Έτσι, κάποιες φορές γράφουμε ένα δυνατό τραγούδι, και μετά ένα ήσυχο. Αν πιστεύουμε ότι τα πάνε καλά μαζί, ότι έχουν μια ωραία ροή, τότε θα τα βάλουμε στο ίδιο άλμπουμ. Δεν μου αρέσει να ακούω ένα άλμπουμ που έχει μόνο ένα είδος τραγουδιού, το οποίο επαναλαμβάνεται 12 φορές. Θέλω ο δίσκος να με πηγαίνει κάπου –και κάποια από τα αγαπημένα μου άλμπουμ το κάνουν. Δεν συγκρίνω βέβαια το Innocence με τις δουλειές των Beatles, αλλά κοίτα το White Album, για παράδειγμα: είναι μία έτσι, μία αλλιώς. Ή το Black Sabbath Vol. 4, όπου υπάρχουν και ήρεμες μπαλάντες! Επίσης, το νέο άλμπουμ δεν είναι πιο απλό, είναι πιο άμεσο. Ο τίτλος Innocence λειτούργησε αισθητικά για εμάς.

Pontiak_2

Ηχογραφώντας το, αποφύγατε εντελώς τη χρήση υπολογιστών. Με δεδομένο ότι πρόκειται για μέθοδο χρονοβόρα και πολύ πιο ακριβή, για ποιους λόγους την επιλέξατε; Προσπαθούσατε να πετύχετε έναν συγκεκριμένο ήχο ή θέλατε να δοκιμάσετε τον τρόπο με τον οποίο δούλευαν κάποτε κάποιοι από τους μουσικούς σας ήρωες;

Θα ξεκινήσω λέγοντας ότι βρίσκω την τεχνολογία των υπολογιστών πολύ χρήσιμη και τη χρησιμοποιώ καθημερινά. Άλλωστε, αυτή τη στιγμή πληκτρολογώ τα συγκεκριμένα λόγια στον υπολογιστή μου καθώς κατηφορίζουμε μια λεωφόρο στη Γαλλία! Αποφασίσαμε όμως να ηχογραφήσουμε σε ταινία το Innocence για συγκεκριμένους λόγους: έχω διαπιστώσει ότι όταν χρησιμοποιείς υπολογιστές στην ηχογράφηση, κοιτάς πολύ σε οθόνες. Ουσιαστικά η όλη διαδικασία μετατοπίζεται από τα αυτιά σου στα μάτια σου, μετατρέπεται σε κάτι άλλο. Δεν είναι απαραίτητα κακό –και είμαι σίγουρος ότι για τα μελλοντικά άλμπουμ θα ξαναχρησιμοποιήσουμε υπολογιστές.

Αλλά στην περίπτωση του Innocence «αναγκαστήκαμε» να δουλέψουμε και να ενορχηστρώσουμε τα τραγούδια πριν τα ηχογραφήσουμε. Τραγουδήσαμε λ.χ. φωνητικές αρμονίες όλοι μαζί σε ένα κανάλι. Τέτοιοι περιορισμοί μάς έκαναν πιο δημιουργικούς και καλύτερους εκτελεστές. Δεν υπήρχε σκάλισμα με το ποντίκι ή κάποιο λογισμικό για να καλυφθούν τα λάθη. Προσωπικά, έγινα καλύτερος παίχτης εξ αιτίας αυτού του άλμπουμ. Επίσης, χρησιμοποιήσαμε ταινία επειδή βρίσκουμε πως υπάρχει πολύς χαρακτήρας στο πώς ακούγεται. Συγκεκριμένοι ξέρεις καλλιτέχνες έλκονται από συγκεκριμένα μέσα, π.χ. λάδι στη ζωγραφική, ή σίδηρο και μάρμαρο στη γλυπτική. Για εμάς λοιπόν ήταν η ταινία.

Εκτός από το να είστε μηχανικοί ήχου στους δίσκους σας, σχεδιάζετε και τα εξώφυλλά τους, ενώ τραβάτε και σκηνοθετείτε κι όλα σας τα βιντεοκλίπ. Όλη αυτή η δουλειά πρέπει να εμπεριέχει μπόλικες λογομαχίες... Πώς κρατάτε τις ισορροπίες μεταξύ των διαφορετικών απόψεων μέσα στη μπάντα;

(γέλια) Ναι, υπάρχουν διαφωνίες! Αλλά προσπαθούμε πολύ να είμαστε καλοί άνθρωποι και θέλουμε το καλύτερο για τη μπάντα, οπότε αφαιρούμε τα εγώ μας από τη διαδικασία και αναρωτιόμαστε «είναι αυτό το καλύτερο που μπορούμε να κάνουμε;». Γενικά η απάντηση είναι «όχι, συνεχίστε να το δουλεύετε» και μας σπρώχνει να πάμε παραπέρα. Όταν περνάω το μπάσο μου στον ώμο, δεν είμαι εκεί για επιβεβαίωση των ικανοτήτων μου, αλλά για να κάνω την καλύτερη δυνατή μουσική. Το ίδιο ισχύει και για τα κλιπ μας ή για το artwork των άλμπουμ. Εξετάζουμε πολλές ιδέες πριν καταλήξουμε σε κάτι. Εμπιστευόμαστε ο ένας τις αισθητικές ευαισθησίες του άλλου, οπότε, αν υπάρχουν διαφωνίες, τις συζητάμε μέχρι να βρούμε τη λύση.

Pontiak_3

Από το σχηματισμό της μπάντας το 2004 μέχρι και σήμερα βγάζετε ένα άλμπουμ ή EP σχεδόν κάθε χρόνο. Τι ποσοστό αυτών που δημιουργείτε κυκλοφορεί τελικά επισήμως; Έχετε κάποιον στον κύκλο σας του οποίου τη γνώμη εμπιστεύεστε σχετικά με το τι θα βγει προς τα έξω και τι θα παραμείνει στο συρτάρι;

Θα έλεγα ότι κυκλοφορεί περίπου το 50% όσων ηχογραφούμε. Το άλλο 50% είναι μικρές ποσότητες ιδεών για τραγούδια, ή πλήρη τραγούδια, ή riff τα οποία μετατρέπονται σε άλλα τραγούδια, ή εμείς να τσακωνόμαστε: είναι ξεκαρδιστικό να το ακούς αργότερα, γιατί γενικά περιέχει τελείως άχρηστους διαπληκτισμούς για κάτι γελοίο, όπως το ταξίδι στον χρόνο λ.χ. Δεν υπάρχει κάποιο συγκεκριμένο άτομο που να λειτουργεί ως τελικός κριτής, γίνονται όλα με δημοκρατική διαδικασία.

Ποιος είναι ο τρόπος με τον οποίον συνήθως φτιάχνετε νέο υλικό; Τζαμάρετε ή δουλεύετε πάνω σε προσχηματισμένες ιδέες;

Και τα δύο, πραγματικά εξαρτάται από το πώς δουλεύουμε σε κάθε περίσταση. Ένα μέρος είναι σίγουρα γραμμένο από πριν και μετά ενορχηστρώνεται στο στούντιο· το άλλο είναι τελείως συνεργατικό και γραμμένο στο στούντιο από όλους μαζί.

Έρχεστε στην Αθήνα την επόμενη Τετάρτη, για την πρώτη σας συναυλία στη χώρα μας. Έχετε ξαναβρεθεί στην Ελλάδα; Τι μπορούν να περιμένουν οι φαν σας και ποιες είναι οι δικές σας προσδοκίες σχετικά με το εγχώριο κοινό;

Δεν έχουμε ξαναβρεθεί στην Ελλάδα, ούτε για συναυλίες, ούτε για διακοπές –οπότε είμαστε πολύ ενθουσιασμένοι! Φτάνουμε την προηγούμενη μέρα του λάιβ, οπότε θα δούμε και κάποια αξιοθέατα. Ήμουν φοιτητής Ιστορίας στο κολέγιο, με ειδίκευση στη ρωμαϊκή και ελληνική ιστορία, οπότε ανυπομονώ να δω όλα τα πράγματα για τα οποία έχω διαβάσει. Δεν έχω ιδέα τι να περιμένω από τις συναυλίες! Ξέρω μόνο ότι θα παίζω σε κάτι που ελπίζω ότι θα αποδειχθεί ένα πολύ διασκεδαστικό ροκ σόου.

Pontiak_4

Είστε τρία αδέρφια στο ίδιο συγκρότημα. Φαντάζομαι ότι, όταν τελειώνουν όλα τα μουσικά θέματα και έχετε ελεύθερο χρόνο, ο καθένας σας θα θέλει να ξεφύγει από τους υπόλοιπους και να κάνει τα δικά του. Τι είναι συνήθως αυτό, τι σας χαλαρώνει;

Όταν είμαστε στον δρόμο, έχουμε όλοι τα χόμπι μας. Εγώ διαβάζω πολύ και γράφω. Στην τωρινή περιοδεία πήρα μαζί μου 4 βιβλία και τώρα τελειώνω το 3ο. Ο Van επίσης διαβάζει. Στον Lain αρέσει να δουλεύει ιδέες με το Ableton στον υπολογιστή του. Για μετά την περιοδεία έχουμε σχεδιάσει διακοπές στη Σαρδηνία, μαζί με τις οικογένειές μας και κάποιους φίλους! Αλλά αυτό θα είναι για μία εβδομάδα περίπου, μετά όλοι θα πετάξουμε σε ξεχωριστές κατευθύνσεις. Πραγματικά όμως απολαμβάνουμε να κάνουμε παρέα μεταξύ μας, οπότε όλα είναι κουλ.

Κλείνοντας, ας πούμε και μερικά πράγματα για τα μελλοντικά σχέδιά σας...

Όταν φτάσουμε στα σπίτια μας θα έχουμε περίπου 3 εβδομάδες χώρια για αποφόρτιση. Μετά θα επιστρέψουμε στο στούντιο για το καλοκαίρι και θα ετοιμαστούμε για μία ακόμα ευρωπαϊκή περιοδεία, το φθινόπωρο, στην οποία θα συμπεριλάβουμε όλα τα μέρη στα οποία δεν πήγαμε ετούτη τη φορά.

Top story

Εν αναμονή της κυκλοφορίας του νέου δίσκου των Whereswilder, Movement In Place, από τη United We Fly στις 12 Νοεμβρίου και της live παρουσίασής του στο six d.o.g.s ο Άγγελος Κλειτσίκας συναντήθηκε μαζί τους, συζητώντας μεταξύ άλλων το γιατί η Billie Eilish είναι η ροκ μπάντα του σήμερα, την αδιαφορία της πολιτείας για τους μουσικούς και την

Δεκαπέντε χρόνια πέρασαν από την κυκλοφορία του Back to Black και η Μάρω Αγγελοπούλου βουτάει στη διαχρονική επιρροή του αριστουργήματος της Amy Winehouse.

Το πρώτο "In Women We Trust" event της χρονιάς από το Plisskën Festival και το British Council είναι γεγονός και θα το γιορτάσουν με ένα λαμπερό πάρτι με Female Only Line Up

Η Αγγελική Λάλου συνάντησε τον Γιάννη Βεσλεμέ με αφορμή τη μουσική που γράφει για την παράσταση Παράδεισος που ανεβαίνει στη Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών του Ιδρύματος Ωνάση. 

Κάθε εβδομάδα, ο Επίτροπος θα επαναφέρει την τάξη, ακόμα κι αν οι χατζημεταλλάδες δεν έχουν σωτηρία. Στο νέο του Παρατηρητήριο γιορτάζει το Halloween με 4 σύντομες και πέρα ως πέρα φανταστικές “επιστολές τρόμου”.

 Τα κομμάτια που ξεχωρίσαμε από τις νέες κυκλοφορίες αυτής της εβδομάδας για τη λίστα του Σαββατοκύριακου από το Avopolis Radio. 

Την ημέρα της κυκλοφορίας του νέου τους δίσκου, Sympathy for Life, ο μπροστάρης του γκρουπ, Andrew Savage μας μίλησε σχεδόν για τα πάντα: την κατάσταση του ροκ σήμερα, την πραγματική επανάσταση και για το πως οι Parquet Courts ήταν πάντα μία μπάντα για χορό. 

Στο νέο του Diggin o Ζώης Χαλκιόπουλος μεταφράζει τους Poll σε Αγάπη.
Εμπνευσμένος από τη ρήση του Neil Young, ο Ζώης Χαλκιόπουλος επιλέγει 5 τραγούδια που μοιάζει να ακούγονται καλύτερα στις live εκτελέσεις τους από τις πρωτότυπες ηχογραφήσεις. Συν ένα opposite effect - έκπληξη.
Kάθε εβδομάδα, ο Άγγελος Κλειτσίκας κάνει μια γύρα σε αναλογικά και ψηφιακά στενά κι επιλέγει στιγμιότυπα απ' όσα είδε, άκουσε, σκέφτηκε και ένιωσε την ανάγκη να μοιραστεί. Στο νέο του Snap(shots) ζει με δύο ταινίες που του πήραν το μυαλό.

Ο Κωνσταντίνος Τσάβαλος έγραψε το ελληνικό Trainspotting και επιλέγει ένα soundtrack εμπνευσμένο από 10 καρέ του βιβλίου.

Ο Άρης Καζακόπουλος φτιάχνει λίστες, λίστες, λίστες. Στο σημερινό Listomania -κατ' εξαίρεση- δεν φτιάχνει κάποια λίστα, αλλά αναλύει τα αποτελέσματα της ψηφοφορίας των αναγνωστών του Pitchfork για τους 200 καλύτερους δίσκους των 25 χρόνων λειτουργίας του. 

Με αφορμή τη συζήτηση που έχει ανοίξει ξανά γύρω από το διάσημο εξώφυλλο του Nevermind  των Nirvana, o Μάκης Μηλάτος σταχυολογεί 15 εμβληματικά  album covers που σήμερα, ίσως, δεν θα είχαν κυκλοφορήσει ποτέ.

Κάθε εβδομάδα, ο Επίτροπος θα επαναφέρει την τάξη, ακόμα κι αν οι χατζημεταλλάδες δεν έχουν σωτηρία. Στο νέο του Παρατηρητήριο ενώ φαινομενικά ασχολείται με το beef Πετράκου - Active Member ουσιαστικά σας προσφέρει "αμόλυβδη" Σωτηρία.

Top