Γιατί ο 2Pac χώρισε τη Madonna, πίσω στη δεκαετία του 1990;

Γράμμα της εποχής βγαίνει τώρα σε δημοπρασία, παρά τις προσπάθειες της Βασίλισσας της Ποπ να τη σταματήσει με νομικά μέσα

Skid Row

Skid Row και sold-out το 2019, γίνεται; Και όμως, γίνεται! Και όχι μόνο αυτό, αλλά όσοι δεν ήρθαν, πραγματικά έχασαν...

Τα 300 drones των Duran Duran

Το γκρουπ γιόρτασε με τον δικό του τρόπο τα 50 χρόνια από τότε που ο Άνθρωπος πάτησε στο Φεγγάρι

Omara Portuondo

Παρότι 88, πλέον, η Κουβανέζα βασίλισσα του Buena Vista Social Club απέδειξε στην Τεχνόπολη ότι έχει ακόμα μπόλικη φλόγα μέσα της, αποχαιρετώντας έτσι το ελληνικό κοινό με μια συναυλία που θα μείνει χαραγμένη με δέος μα και τρυφερότητα στις μνήμες...

  


search

HOT

Skid Row

Skid Row και sold-out το 2019, γίνεται; Και όμως, γίνεται! Και όχι μόνο αυτό, αλλά όσοι δεν ήρθαν, πραγματικά έχασαν...

Omara Portuondo

Παρότι 88, πλέον, η Κουβανέζα βασίλισσα του Buena Vista Social Club απέδειξε στην Τεχνόπολη ότι έχει ακόμα μπόλικη φλόγα μέσα της, αποχαιρετώντας…

60 χρόνια από τον θάνατο της Billie Holiday

Το «παράξενο φρούτο» της τζαζ μυθολογίας ήταν μια σαρωτική προσωπικότητα, με πονεμένο μα ταυτόχρονα τρυφερό στυλ, το οποίο επηρέασε κάθε αντρική και…

AthensRocks Festival 2019: Slayer + Rotting Christ, Leprous, Suicidal Angels

Σε μιάμιση ώρα οι Slayer περάσαν 37 χρόνια ιστορίας, σε μια αποχαιρετιστήρια συναυλία που έμοιαζε με το χάος ως αναγνώριση της βίας της ίδιας της…

Tindersticks

Κι αν κάτι έλειψε από τις ενορχηστρώσεις, το τραχύ βελούδο της φωνής του Stuart Staples και η αναδρομή σε 27 χρόνια συνεπούς ροκ μελαγχολίας,…

Avopolis Music Network: Μουσικά νέα, συναυλίες, κριτικές, συνεντεύξεις

Η κυκλοφορία των ιστορικών πια συναυλιών τους στο θέατρο Rainbow (1974), προσφέρουν την ευκαιρία να δούμε με φρέσκο μάτι πώς ακριβώς εκτοξεύτηκαν στη στρατόσφαιρα της δημοφιλίας...

 
Με αφορμή την κυκλοφορία των ιστορικών τους συναυλιών στο θέατρο Rainbow το 1974 (σε διάφορες εκδόσεις κυμαινόμενης πολυτέλειας, απόλυτα αρμόζουσας στην ιστορία και στο «ήθος» τους), κάνουμε μια αναδρομή στα πρώτα χρόνια των Queen, καταγράφοντας τα κομβικά σημεία που οδήγησαν στην εκτόξευσή τους στη στρατόσφαιρα της δημοφιλίας.
 
Blame it on the revolution: από τη Ζανζιβάρη στο Λονδίνο 
 
12 Ιανουαρίου 1964, Σουλτανάτο της Ζανζιβάρης: εξοργισμένοι από την ελλιπή εκπροσώπησή τους στο κοινοβούλιο του πολυφυλετικού κρατιδίου –παρά την ευρεία νίκη τους στις προ εξαμήνου εκλογές– εκπρόσωποι του Aφρικανικού Kόμματος, αλλά και σύμμαχοί τους από την Αριστερά, ανατρέπουν τον Σουλτάνο και καταλαμβάνουν την εξουσία. Οι επαναστάτες κινούνται εναντίον των Αράβων και Ασιατών που ζουν στο νησί, με αποτέλεσμα αδιευκρίνιστο αριθμό θυμάτων. Η οικογένεια του Bomi Bulsara, ο οποίος εργαζόταν ως ταμίας στο Βρετανικό Αποικιακό Γραφείο της Ζανζιβάρης, είναι ανάμεσα σε όσους προσφεύγουν στη Βρετανία για άσυλο.
 
Arthroqueen_2
 
Ο έφηβος γιος του Bomi και της Jer, Farrokh, ο οποίος είχε περάσει το μεγαλύτερο μέρος της παιδικής του ηλικίας στην πατρίδα των γονιών του –την Ινδία– και είχε φοιτήσει σε βρετανικού τύπου σχολείο (όπου τον φώναζαν Freddie), μπήκε σε πολυτεχνική σχολή του Λονδίνου για να σπουδάσει καλές τέχνες. Αφού πήρε το δίπλωμά του, εντάχθηκε σε μια μπάντα διασκευών από το Λίβερπουλ, τους Ibex (αργότερα μετονομάστηκαν σε Wreckage) και έπειτα στους Sour Milk Sea. Η τύχη του όμως άλλαξε όταν συνάντησε ένα λονδρέζικο γκρουπ, τους Smile, κι έγινε θαυμαστής τους.
 
Οι Smile βρίσκονταν στο κουρμπέτι από το 1968, όταν τους ίδρυσε ο κιθαρίστας Brian May, σπουδαστής φυσικομαθηματικών τότε στο Imperial College του Λονδίνου. Παρέα με τον βοκαλίστα και μπασίστα Tim Staffell και τον ντράμερ Roger Taylor, είχαν δώσει αρκετές συναυλίες σε στέκια της βρετανικής πρωτεύουσας και είχαν ηχογραφήσει 6 δικά τους τραγούδια, που δεν κυκλοφόρησαν εντούτοις ποτέ. Στα τέλη του 1970 ο Staffell αποφάσισε να αποχωρήσει για χάρη ενός άλλου γκρουπ, οπότε οι May & Taylor είπαν να το διαλύσουν, όμως ο Freddie Bulsara τους έπεισε να συνεχίσουν, αλλάζοντας το όνομά τους σε Queen –μα και το δικό του σε Freddie Mercury. Όπως ο υδράργυρος μια ζεστή μέρα, είχε στόχο να ανέβει πολύ ψηλά...
 
Arthroqueen_3
 
Don’t stop me now: εμπόδια στον δρόμο προς τη δόξα
 
Τον Φλεβάρη του 1971 η μπάντα κατέληξε στον John Deacon για τη θέση του μπασίστα κι έβαλε πλώρη για αναζήτηση δισκογραφικής στέγης. Κανείς δεν ενδιαφέρθηκε για το πρώτο τους demo, αλλά εκείνοι –απτόητοι– έδωσαν την πρώτη τους συναυλία τον Ιούλιο, σε ένα κολέγιο έξω από το Λονδίνο. Χρειάστηκε πάντως να περάσουν 2 χρόνια από εκείνο το λάιβ για να δουν το πρώτο τους άλμπουμ στα δισκοπωλεία. Είχε μεσολαβήσει η συμφωνία τους με το τμήμα management των φημισμένων Trident Studios, κι ένα συμβόλαιο με την EMI.
 
Το άλμπουμ Queen, παρότι έλαβε θετική ανταπόκριση από τους κριτικούς και έγινε τελικά χρυσό σε Βρετανία και Η.Π.Α., δεν κατάφερε να κάνει ιδιαίτερη αίσθηση στα μεγάλα ακροατήρια, αν και βρισκόταν μέσα στα μουσικά πράγματα της εποχής, καθιστώντας εμφανείς τις hard, metal και progressive rock καταβολές των δημιουργών του. Ο παραγωγός Roy Thomas Baker τους είχε από νωρίς πείσει να μη χρησιμοποιήσουν συνθετητές, μα να αναζητήσουν λύσεις αποκλειστικά στους κιθαρισμούς του May και στις αλλεπάλληλες στρώσεις φωνητικών. Κάπως έτσι γεννήθηκε ο ήχος-σήμα κατατεθέν των Queen, ο οποίος είχε ως κορωνίδα τις χαρισματικές ερμηνευτικές δυνατότητες του Mercury.
 
Arthroqueen_4
 
Το Queen II ακολούθησε λιγότερο από έναν χρόνο αργότερα (Μάρτιος του 1974) και στο εξώφυλλό του απεικόνιζε το συγκρότημα –φωτογραφημένο από τον Mick Rock– σε μια πόζα που θα τους συνόδευε για αρκετά χρόνια μετά. Αν και τούτη τη φορά οι κριτικές δεν ήταν ομόθυμα θετικές, στο υλικό του άλμπουμ αντικατοπτρίζεται ένα καταστάλαγμα: υπάρχει τώρα πιο ξεκάθαρη η σφραγίδα των Queen, πράγμα που φέρνει και τις πρώτες επιτυχίες, με το “Seven Seas Of Rhye” να μπαίνει στο #10 των βρετανικών charts. Μια σημαντική δικαίωση για τη δουλειά ήρθε με αρκετή καθυστέρηση, καθώς αναγνωρίστηκε ως μεγάλη επιρροή των εναλλακτικών ρόκερς των 1990s.
 
Live At The Rainbow: μετρώντας αντίστροφα προς την εκτόξευση
 
Η πρώτη εμφάνιση της μπάντας στο θέατρο Rainbow, στη γειτονιά Finsbury Park της βρετανικής πρωτεύουσας, έγινε 3 εβδομάδες μετά την κυκλοφορία του Queen II. Μόλις πριν λίγους μήνες, το συγκρότημα άνοιγε ως support την περιοδεία των Mott The Hoople, πλέον όμως ήταν headliners. Όταν πάντως έμαθαν από τον ατζέντη τους Mel Bush ότι θα τους έκλεινε τον συγκεκριμένο χώρο, έδειξαν ιδιαίτερα δύσπιστοι. «Mel, πιστεύεις πραγματικά ότι μπορούμε να το γεμίσουμε;», θυμάται ο Brian May: «Τα προηγούμενα 3 χρόνια νιώθαμε σα να ήμασταν μόνο οι τέσσερίς μας που πιστεύαμε σε αυτό που κάναμε». Όχι μόνο βρέθηκαν όμως κι άλλοι πιστοί της μπάντας, μα οι Queen θα επέστρεφαν στον... τόπο του εγκλήματος για δύο ακόμα εμφανίσεις τον Νοέμβριο. Και τότε είχαν στο οπλοστάσιό τους κάποια καινούργια (και σπουδαία) τραγούδια.
 
Arthroqueen_5
 
Το Sheer Heart Attack, το τρίτο τους στουντιακό πόνημα, κυκλοφόρησε στα τέλη του 1974 και είναι αναντίρρητα το πρώτο πραγματικά σημαντικό τους άλμπουμ. Τούτη τη φορά είχαν αποφασίσει να ανοίξουν τη βεντάλια του ήχου τους κι έτσι οι κιθαριστικοί ηρωισμοί του May και τα καλειδοσκοπικά φωνητικά κλήθηκαν να υπηρετήσουν συνθέσεις που άγγιζαν το music hall, το καμπαρέ, την ποπ μπαλάντα και πάει λέγοντας. Άλλωστε, σύμφωνα με τον Mercury, οι Queen ενδιαφέρονταν πολύ περισσότερο για την παράδοση της showbiz, παρά για το ροκ εν ρολ αυτό καθ’ εαυτό. Κάπως έτσι, το άλμπουμ μοιάζει στο σύνολό του σαν μια χύτρα έτοιμη να εκραγεί, περιέχει πολλές συναρπαστικές στιγμές και βέβαια την πρώτη μεγάλη επιτυχία τους, το μαγικό “Killer Queen” (Βρετανία #2, Η.Π.Α. #12).
 
Βλέποντας τους τέσσερις μουσικούς στη σκηνή του Rainbow εκείνο τον Νοέμβρη, προκύπτουν αβίαστα ορισμένες διαπιστώσεις. Είναι μυστήριο, κατ’ αρχάς, πώς καταφέρνουν –τόσο νωρίς στην πορεία τους– να ακούγονται τόσο επαγγελματίες, διατηρώντας συνάμα σε μεγάλο βαθμό ζωντανό και φρέσκο αυτό που κάνουν. Ο Mercury αποδίδει με ακρίβεια μα και συναίσθημα ενώ αλλάζει κουστούμια εν ριπή οφθαλμού, ο May παίζει παπάδες σαν να μην τρέχει τίποτα, οι Deacon & Taylor κρατάνε τον ρυθμό, τραγουδούν και συμπληρώνουν ηχητικές λεπτομέρειες με άνεση η οποία τρομάζει. Από την άλλη, για κάποιον που έχει παρακολουθήσει τις μετέπειτα γιγαντωμένες εμφανίσεις τους, είναι σαφές ότι στα τέλη του 1974 το συγκρότημα δεν είχε αγγίξει το μάξιμουμ της αυτοπεποίθησής του: ο Mercury, για παράδειγμα, ήταν ακόμα αρκετά ταπεινός. Πόσο βαριά ρόκαραν όμως ε;
 
Arthroqueen_6
 
Το Live At The Rainbow ‘74 συλλαμβάνει τους Queen σε μια πολύ κρίσιμη στροφή στην πορεία τους. Ήταν έτοιμοι να εκτιναχθούν σε δημιουργικό και δημοφιλικό επίπεδο και να απενοχοποιήσουν μέσα τους τα πάντα, προκειμένου να αγγίξουν τα όρια της υπερβολής που είχε κατά νου ο Freddie Mercury. Θα ακολουθούσαν πολλά σπουδαία τραγούδια, αμέτρητες συναυλίες, πολλή αγάπη και πολύ ξόδεμα. Και όλα αυτά θα οδηγούσαν σε ένα τέλος τραγικό, το οποίο κανείς δεν θα μπορούσε να φανταστεί όταν η ομάδα ξεκινούσε με όνειρα και υπέρμετρες φιλοδοξίες. Όμως αυτά, όπως λένε, αποτελούν το αντικείμενο ενός άλλου άρθρο...
 


Top
Picks

Top Picks

FRESH NEWS | ΔΙΑΡΚΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

Γιατί ο 2Pac χώρισε τη Madonna, πίσω στη δεκαετία του 1990;

Γράμμα της εποχής βγαίνει τώρα σε δημοπρασία, παρά τις προσπάθειες της Βασίλισσας της Ποπ να τη σταματήσει με νομικά μέσα

Πέθανε ο Pat Kelly

Τέλος στα 70 για τον Τζαμαϊκανό τραγουδιστή που αποκάλεσαν ως «Sam Cooke της reggae»

"Pang!" από τον Gruff Rhys

Ο τραγουδιστής των Super Furry Animals σε νέες, σόλο περιπέτειες

Τα Δυο Νησιά της Γιώτας Νέγκα

Δείτε το νέο της βιντεοκλίπ

To Μαύρο Χιόνι των Pussy Riot

Δείτε το νέο βιντεοκλίπ της συζητημένης ρώσικης κολεκτίβας, που έρχεται τον Σεπτέμβριο στην Ελλάδα για πρώτη φορά

"Last Forever" από τον Nikonn

Indie dance με καλοκαιρινή γεύση για τον ηγέτη των Mikro 

Τα 300 drones των Duran Duran

Το γκρουπ γιόρτασε με τον δικό του τρόπο τα 50 χρόνια από τότε που ο Άνθρωπος πάτησε στο Φεγγάρι

Η Pink κατηγορείται για ασέβεια απέναντι στο Ολοκαύτωμα των Εβραίων

Της βγήκε ξινή η βόλτα που πήγε τα παιδιά της στο Βερολίνο 

Οι IDLES γίνονται χαρακτήρες σε ρετρό ηλεκτρονικό παιχνίδι

Δείτε το βιντεοκλίπ για το "Never Fight A Man With A Perm"

Ο Σωκράτης Μάλαμας συνεχίζει να βαδίζει στην Πρώτη Παράλληλο

Δείτε το βιντεοκλίπ για το νέο τραγούδι "Θέλω Να Γράψω Σ' Αγαπώ"

ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ | ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ

ΑΡΘΡΑ - ΔΙΕΘΝΗ

60 χρόνια από τον θάνατο της Billie Holiday

Ανδρέας Κύρκος
Το «παράξενο φρούτο» της τζαζ μυθολογίας ήταν μια σαρωτική προσωπικότητα, με πονεμένο μα ταυτόχρονα τρυφερό στυλ, το οποίο επηρέασε κάθε αντρική και γυναικεία φωνή που βγήκε μετά το 1950...

50 χρόνια Space Oddity

Σπύρος Χυτήρης
Μισό αιώνα ζωής συμπληρώνει σήμερα το πρώτο αριστούργημα του David Bowie, ο οποίος άφησε την παντομίμα και τον διαλογισμό για να αποτυπώσει κάτι από…

Give Sleep A Chance

Ελένη Τζαννάτου
50 χρόνια από το "Give Peace A Chance" και τα περίφημα bed-ins του John Lennon και της Yoko Ono, είναι όλα αυτά παρωχημένα; Ή παραμένουν μια επίκαιρη…

10+2 αγαπημένοι δίσκοι για τους Social Waste

Lucretia De Manchione, Γιώργος Δούκας, Γιάννης Μιχαηλίδης, Γιώργης Νίκας, Λεωνίδας Οικονομάκης, Γιάννης Σκουλατάκης, Πάνος Σκουτέρης & Χρήστος Στάικος
Μοιράζονται με τον Jamal τη 2η μέρα του επερχόμενου Urban Athens Festival (Τετάρτη 3, Πέμπτη 4, Παρασκευή 5, Σάββατο 6 Ιουλίου, στο Piraeus Academy),…

ΣΤΗΛΕΣ

THE PAST RECEDES

Mort Garson - Mother Earth’s Plantasia

Ελένη Τζαννάτου
Αν και δίσκος προορισμένος για φυτά, μοιάζει να έχει πολλή ανθρώπινη διορατικότητα. Και αυτό που τον κρατά γοητευτικό, είναι ίσως ότι δεν μπορείς να τον αποκωδικοποιήσεις πλήρως: όσο κι αν τον κάνεις κομματάκια, παραμένει ένα απάτητο έδαφος, το οποίο μπορείς να προσεγγίσεις μόνο διαισθητικά...
DIGGIN

Αγάπανθος

Ζώης Χαλκιόπουλος
Αγάπη και ανθός. Μπλε, αειθαλές, όμορφο φυτό. Columbia 1976, χωρίς καμία επανέκδοση. Μια τρέλα. Μες τη ζέστη του Καλοκαιριού...
INCOMING

The Greek Rap Freaks

Δημήτρης Λιλής
Μπορούν οι παρελθοντολάγνοι των Radiohead να «κράζουν» όσο θέλουν την τοποθέτηση του καινούριου κομματιού του Snik στα νέα του Avopolis, όμως ο…
THE PAST RECEDES

Πίσσα & Πούπουλα - Πίσσα & Πούπουλα [1993]

Ελένη Τζαννάτου
Βραχύβιοι αλλά ουσιώδεις, μεταξύ ηχογραφήσεων στο Αγροτικόν και ιδρωμένων live στη Villa Amalias, υπήρξαν ένα από εκείνα τα σχήματα που ο καθένας…

ΣΥΝΑΥΛΙΕΣ | ΗΜΑΣΤΑΝ ΕΚΕΙ!

Skid Row

Παναγιώτης Λουκάς
Skid Row και sold-out το 2019, γίνεται; Και όμως, γίνεται! Και όχι μόνο αυτό, αλλά όσοι δεν ήρθαν, πραγματικά έχασαν...

Omara Portuondo

Πέννυ Γέρου
Παρότι 88, πλέον, η Κουβανέζα βασίλισσα του Buena Vista Social Club απέδειξε στην Τεχνόπολη ότι έχει ακόμα μπόλικη…

AthensRocks Festival 2019: Slayer + Rotting Christ, Leprous, Suicidal Angels

Χριστίνα Κουτρουλού
Σε μιάμιση ώρα οι Slayer περάσαν 37 χρόνια ιστορίας, σε μια αποχαιρετιστήρια συναυλία που έμοιαζε με το χάος ως…

Tindersticks

Τάνια Σκραπαλιώρη
Κι αν κάτι έλειψε από τις ενορχηστρώσεις, το τραχύ βελούδο της φωνής του Stuart Staples και η αναδρομή σε 27 χρόνια…

Primer Festival 2019

Δημήτρης Λιλής
Ένα πλήθος 6.000 πιτσιρικάδων έδωσε βροντερό παρών στην Πλατεία Νερού για τον DJ Snake, αλλά και για τον J Balvin, που…

Μαρία Φαραντούρη - Πάμε Σινεμά;

Μιχάλης Τσαντίλας
Αν και η επιτυχία της βραδιάς έμοιαζε εγγυημένη, αρκετά πράγματα πήγαν τελικά στραβά στο Ηρώδειο –κυρίως γιατί το…

Μαρία Παπαγεωργίου - «Αυτό που Βλέπουν τα Πουλιά»

Πέννυ Γέρου
Μία από τις πιο ιδιαίτερες φωνές της εποχής μας, πρόσφερε απλόχερα ευαισθησία και αυθεντικότητα στον Κήπο του Μεγάρου…

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ | ΜΕ ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΤΗΣ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑΣ

Ματούλα Ζαμάνη: Λειτουργώ πολύ με το συναίσθημα και το ένστικτο, είναι ευλογία και βάσανο μαζί...

Πέννυ Γέρου
Δίνει στο κοινό της Αθήνας ένα μεγάλο καλοκαιρινό ραντεβού στην Τεχνόπολη (Τρίτη 16 Ιουλίου), τάζοντάς μας λαϊκοδημοτικούς ρυθμούς και τραγούδια για το ανέφικτο. Με αυτήν την αφορμή, συζητήσαμε για τα προπύργια, την αισθητική και τις πρόσφατες εκλογές...

Ride: Το Ηνωμένο Βασίλειο βρίσκεται σε μία βαθιά διχασμένη στιγμή της ιστορίας του...

Άγγελος Κλειτσίκας
Μία από τις σημαντικότερες μπάντες του shoegaze αφηγήματος επιστρέφει μετά από την επανένωση του 2014, στα πλαίσια του φετινού Ejekt Festival, το…

Rotting Christ: Τίποτα δεν μπορεί πλέον να γίνει θρυλικό –ό,τι βγαίνει, είναι απομυθοποιημένο...

Θανάσης Μπόγρης
Ορόσημο για τα ελληνικά metal πράγματα και παγκόσμια δύναμη εδώ και χρόνια, ξαναχτύπησαν φέτος με νέο δίσκο, αλλά και με επίσημη βιογραφία, που…

Νότης Μαυρουδής: Οι Ποιητές διαθέτουν τη δύναμη της μαντείας και του λόγου που οδηγεί στα πιο βαθιά μονοπάτια της ζωής...

Πέννυ Γέρου
Στον νέο του δίσκο Άγρυπνο Φεγγάρι, στρέφει το βλέμμα στον ποιητικό λόγο του 19ου και 20ου αιώνα, έχοντας στο πλάι του σπουδαίους ερμηνευτές (Νένα…

Dream Theater: Αν θέλεις να μείνεις πιστός σε αυτό που κάνεις, υπάρχουν φορές που πρέπει να ρισκάρεις...

Θανάσης Μπόγρης
Όνομα-ορόσημο για το progressive metal, αλλά και γκρουπ διαχρονικά αγαπημένο στην Ελλάδα, επιστρέφουν μετά από καιρό στα μέρη μας (Τρίτη 2 Ιουλίου,…

Tindersticks: Μετά από 27 χρόνια μαζί, επικοινωνούμε σχεδόν τηλεπαθητικά μεταξύ μας...

Ανδρέας Κύρκος
Το λατρεμένο συγκρότημα έρχεται ξανά στη χώρα μας, για μία και μοναδική συναυλία στο Ηρώδειο, το Σάββατο 13 Ιουλίου. Ιδανική λοιπόν η αφορμή για μια…

Dead Can Dance: Mε πολύ λίγους ανθρώπους έρχεσαι αληθινά κοντά. Και δεν είναι πάντα ευχάριστη εμπειρία...

Χάρης Συμβουλίδης
Οι Dead Can Dance επιστρέφουν στην Ελλάδα μετά από κάμποσο καιρό, για 2 συναυλίες σε Θεσσαλονίκη (Δευτέρα 1/7, Θέατρο Γης) και Αθήνα (Τετάρτη 3/7,…

MOVIEWORLD

Διακοπές στην Ίμπιζα (Ibiza)

Το νησί-μύθος μέσα από τα μάτια ενός μεσήλικα, σε μια κομεντί που δεν καταφέρνει να απογειωθεί στον ρυθμό του πάρτι...

Είσαι cine…ταινιάκιας; Stay tuned!

Οσκαρικές πρεμιέρες, μεγάλες ταινίες, γνωστές σειρές και ωραίες μουσικές

ΑΛΜΠΟΥΜ

ΚΡΑΑΚ - ΚΡΑΑΚ

Τάνια Σκραπαλιώρη
Ο ήχος της πρόσκρουσης του post-kraut με τον ελληνικό στίχο, σε ένα ντεμπούτο με καλοκεντημένο, θορυβώδες ροκ κράμα, το οποίο φλερτάρει με πολλές ταμπέλες, όμως δεν δείχνει τελικά να ησυχάζει κάτω από καμία...

Peter Perrett - Humanworld

Άγγελος Κλειτσίκας

Bruce Springsteen - Western Stars

Ανδρέας Κύρκος

The Dream Syndicate - These Times

Μιχάλης Τσαντίλας

Stephan Micus - White Night

Χάρης Συμβουλίδης

Possessed - Revelations Of Oblivion

Χρυσόστομος Τσαπραΐλης

Edwyn Collins - Badbea

Τάνια Σκραπαλιώρη

Alan Parsons - The Secret

Μιχάλης Τσαντίλας

ΠΡΟΤΑΣΗ

Η Trident δίνει γεύση στη στιγμή σου αλλά και χρώμα στην πόλη σου!

Το γκρίζο γίνεται χρωματιστό και η διάθεση αλλάζει

ΣΥΝΑΥΛΙΑΚΑ ΝΕΑ

New Long Festival 2019, μεγαλύτερο από ποτέ

Σάββατο 20 + Κυριακή 21 Ιουλίου, στο Πολιτιστικό & Αθλητικό Κέντρο Νέας Μάκρης

Ξεκινάει το Φεστιβάλ Πόζαρ 2019

Παρασκευή 19, Σάββατο 20 + Κυριακή 21 Ιουλίου στα Λουτρά Αλμωπίας, με headliners τους Λαυρέντη Μαχαιρίτσα & Νίκο…

Η Τραβιάτα του Τζουζέππε Βέρντι, για πρώτη φορά στο Ηρώδειο

Πρεμιέρα την Τετάρτη 27 Ιουλίου, για 4 παραστάσεις

MARKET

Havana Club FLEX ZONE: Το απόλυτο μουσικό street event με πρωταγωνιστή τον Kareem Kalokoh

To Havana Club γιόρτασε την κουλτούρα των δρόμων της Αθήνας στο απόλυτο μουσικό street event FLEX ZONE, με πρωταγωνιστή…

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΣΤΟ E-MAIL ΣΟΥ



Γίνε μέλος του Avopolis Music Network και λάβε ενημερώσεις για νέα, διαγωνισμούς και live!