View More
Οι συντάκτες του Avopolis πάνε διακοπές και πακετάρουν μουσική, εικόνες και λέξεις για τις θερινές ώρες. Σε αυτό το επεισόδιο ο Ζώης Χαλκιόπουλος ...
Οι Sisters of Mercy στη Μονή Λαζαριστών στη Θεσσαλονίκη επιβεβαίωσαν εν μέρει τις κακές φήμες που συνοδεύουν τα live τους, καταφέρνοντας ωστόσο να ...
Βρεθήκαμε στο Sani Festival, απολαύσαμε μία από τις πιο απρόσμενα μαγευτικές εμφανίσεις της χρονιάς από τον Bob Geldof και ακούσαμε για ποιο λόγο η ...
Top story

Το κομμάτι που ακούστηκε για πρώτη φορά ζωντανά στο Mad Cool Festival της Μαδρίτης είναι και το πρώτο δείγμα μουσικής του συγκροτήματος μετά το Pressure Machine του 2021

Ο πρώτος full-length δίσκος του συγκροτήματος εδώ και 10 χρόνια είναι γεγονός

Με ταχύτατους ρυθμούς εξαφανίζονται τα εισιτήρια της συναυλίας

Το δεύτερο preview του συνεργατικού τους LP με τίτλο Reset είναι εδώ

Honey Dijon, will.i.am, Terry Hunter και Nita Aviance αναλαμβάνουν τις εναλλακτικές εκδοχές του lead single του Renaissance

Στο Life Moves Pretty Fast box set θα περιλαμβάνονται μουσικές που αγαπήθηκαν από τις ταινίες Pretty in Pink, Ferris Bueller's Day Off, The Breakfast Club και πολλές ακόμη

Ένα κομμάτι που σύμφωνα με τον Brett Anderson έχει να κάνει με την πρώτη φορά που ένας άνθρωπος ερωτεύεται

Sin?ad O’Connor - I’m Not Bossy, I’m The Boss

Μιχάλης Τσαντίλας
Μιχάλης Τσαντίλας
Στο μυαλό μου, η Sinéad O’Connor είχε καταχωρηθεί ως προσωπικότητα μάλλον γραφική. H εντύπωση, βέβαια, δεν μου έχει μείνει εξ αιτίας της μουσικής της δραστηριότητας, αλλά λόγω εξωμουσικών κινήσεων και δηλώσεών της: για παράδειγμα, το δημόσιο κάλεσμά της για ερωτικό σύντροφο ή η πρόσφατη φραστική επίθεσή της στη Miley Cyrus. Επειδή όμως αυτή η «τακτοποίηση» από τη μία δεν με είχε αφήσει να προσεγγίσω την παραγωγή της των τελευταίων χρόνων και από την άλλη μού φαινόταν ότι «έμπαζε», είπα να δώσω μια δεύτερη ευκαιρία στην αγαπημένη φωνή από τα παλιά.
 
Το I’m Not Bossy, I’m The Boss εμπνέεται τον τίτλο του από μια φεμινιστική καμπάνια με σκοπό την απάλειψη του χαρακτηρισμού «bossy» (και των σεξιστικών συνειρμών αυτού) και είναι το 10ο άλμπουμ της Ιρλανδής ερμηνεύτριας. Όπως και στο προ διετίας How About I Be Me (And You Be You)?, στο κάθισμα του παραγωγού κάθεται ο John Reynolds, ο οποίος υπήρξε κάποτε και σύζυγος της O’Connor. Σε εκείνον τον δίσκο η συνεργασία τους ευτύχησε να καρποφορήσει σε μεγάλο βαθμό, αλλά τούτη τη φορά τα πράγματα δεν πήγαν το ίδιο καλά –χωρίς πάντως να χωρίζει και ποιοτικό χάος τις δύο κυκλοφορίες.
 
Αν κάτι χαρακτηρίζει το I’m Not Bossy, I’m The Boss είναι μια τυπικότητα, ένας κακώς εννοούμενος επαγγελματισμός: όλα δηλαδή είναι υπερβολικά καλοβαλμένα στα 12 αυτά νέα τραγούδια, υπερβολικά καθώς πρέπει. Από καλλιτέχνες ωστόσο όπως η Sinéad O’Connor, ζητάς εκ προοιμίου εκείνο το πάθος που μπορεί να κάνει τα πράγματα να πάρουν φωτιά –την ολίγον λοξή ματιά η οποία ανακατεύει την τράπουλα και αναδεικνύει ενδιαφέρουσες αποκλίσεις. Αυτό λοιπόν το στοιχείο λείπει και μάλιστα σε βαθμό ανησυχητικό. Ούτε τα άνευρα τραγούδια, ούτε ο προκάτ τρόπος με τον οποίον αποτυπώνονται έχουν να προσφέρουν ιδιαίτερες συγκινήσεις.
 
Τι μένει, επομένως; Ίσως το εναρκτήριο “How About I Be Me”, που θυμίζει κάτι από τα παλιά κατορθώματα της Sinéad O’ Connor, ίσως και τα “Harbour” και “James Brown”, τα οποία απελευθερώνουν έναν δυναμισμό που λείπει από τον υπόλοιπο δίσκο. Κρατάω επίσης τη φωνή της Ιρλανδής, η οποία αντέχει πολύ καλά και σε κάνει ανά στιγμές να νιώσεις ότι, αν είχε το κατάλληλο υλικό, θα μπορούσε να καταπλήξει. Από την άλλη, παρότι οι σκέψεις περί γραφικότητας για τις οποίες σάς έλεγα στην αρχή υποχώρησαν εντελώς, στη θέση τους ήρθε ο χαρακτηρισμός «προβλέψιμη». 
 
Ειλικρινά, δεν ξέρω ποιο από τα δύο είναι χειρότερο...
 

Top story
Οι συντάκτες του Avopolis πάνε διακοπές και πακετάρουν μουσική, εικόνες και λέξεις για τις θερινές ώρες. Σε αυτό το επεισόδιο ο Ζώης Χαλκιόπουλος ετοιμάζει βαλίτσα, παραδοσιακά,  τελευταία στιγμή και πετάει μέσα Σtella, The Smile, Twin Peaks και Kleir Stefan. 

Οι Sisters of Mercy στη Μονή Λαζαριστών στη Θεσσαλονίκη επιβεβαίωσαν εν μέρει τις κακές φήμες που συνοδεύουν τα live τους, καταφέρνοντας ωστόσο να παραδώσουν ένα αποτέλεσμα καλύτερο από το αναμενόμενο. 

Βρεθήκαμε στο Sani Festival, απολαύσαμε μία από τις πιο απρόσμενα μαγευτικές εμφανίσεις της χρονιάς από τον Bob Geldof και ακούσαμε για ποιο λόγο η αντίδραση δεν μπορεί να έλθει πλέον μέσα από τη μουσική.

Λίγο πριν την πρεμιέρα της πολυανεμενόμενης τηλεοπτικής μεταφοράς του "Sandman" του Neil Geiman ο Βασίλης Σπανός ανατρέχει σε ένα top 5 αγαπημένων κινηματογραφικών και τηλεοπτικών στιγμών του σπουδαίου συγγραφέα του φανταστικού - και όχι μόνο,

Οι συντάκτες του Avopolis πάνε διακοπές και πακετάρουν μουσική, εικόνες και λέξεις για τις θερινές ώρες. Σε αυτό το επεισόδιο ο Άγγελος Κλειτσίκας ακούει tropicalia, θέτει ευγενείς αναγνωστικούς στόχους και περιμένει τις  τελευταίες τηλεοπτικές περιπέτειες του Saul Goodman.

Οι Calexico στα πρόθυρα των διακοπών, στην Τεχνόπολη, μας χάρισαν δύο ώρες γεμάτες με τραγούδια, μουσικές και συναισθήματα που μάταια τόσα χρόνια προσπαθούν οι δισκογραφικές εταιρίες και οι mainstream ραδιοφωνικοί σταθμοί  να κολλήσουν πάνω τους ετικέτες. 

Το Netflix αποτυγχάνει να ανοίξει έναν νέο δρόμο για την πλατφόρμα στο ψυχαγωγικό σινεμά αξιώσεων ενώ το σκηνοθετικό δίδυμο των αδελφών Russo χάνουν την ευκαιρία να δημιουργήσουν το δικό τους Mission Impossible. 

 Oι συντάκτες του Avopolis πάνε διακοπές και πακετάρουν μουσική, εικόνες και λέξεις για τις θερινές ώρες. Σε αυτό το επεισόδιο η Άννα Γεωργάτου πάει Σάμο - Χάλκη και Παρίσι Τέξας, βλέπει Αντονιόνι και Συζητήσεις με Φίλους, διαβάζει Καραγάτση και Ezra Pound και ακούει Dury Dava, Noda Pappa και Julee Cruise.

Σειρές που θα σε ξεγελάσουν μεταφέροντάς σε νοητά στην παραλία, ακόμη κι αν έχεις ξεμείνει φέτος στην έρημη πόλη

Οι συντάκτες του Avopolis πήγαν σε πάρα πολλές συναυλίες, άκουσαν μουσική, μαγεύτηκαν, χόρεψαν, στριμώχτηκαν, συγκινήθηκαν, ταξίδεψαν και εδώ προσπαθούν να διαλέξουν το αγαπημένο τους στιγμιότυπο από τα βράδια αυτού του τόσο πλούσιου, φετινού, μεγάλου συναυλιακού καλοκαιριού που τόσο είχαμε ανάγκη. 

Στο νέο του Diggin' o Ζώης Χαλκιόπουλος ετοιμάζεται για διακοπές με τα μαγικά πνευστά των Prince Lasha Quintet και Sonny Simmons στο The Cry!. 

Μια κουβέντα με τον frontman των Black Midi, Geordie Greep με αφορμή την κυκλοφορία του τρίτου album τους Hellfire,  που προσθέτει ένα ακόμα ορόσημο στο πειραματικό μουσικό τους όραμα. 

Οι Slipknot έκλεισαν ιδανικά και ισοπεδωτικά αυτό το πλούσιο συναυλιακό καλοκαίρι τη δωδέκατη, τελευταία και πολυπληθέστερη ημέρα του φετινού Release Athens Festival, παρέα με τους ορεξάτους Sepultura, τους άξιους Jinjer, και support acts από Vended,  Maplerun και τους Renegade και ποιος καλύτερος ανταποκριτής από τον Επίτροπο για αυτή τη ...

Κάθε εβδομάδα, ο Επίτροπος θα επαναφέρει την τάξη, ακόμα κι αν οι χατζημεταλλάδες δεν έχουν σωτηρία. Στο νέο του Παρατηρητήριο πάει New Long Fest και ετοιμάζεται να γράψει τον επίλογο του πιο πλούσιου συναυλιακού καλοκαιριού των τελευταίων ετών. 

 Παρά τις φιλότιμες προσπάθειες του Stefan Olsdal και τη διάθεση του κόσμου η συγκυρία φαίνεται να μην ευνόησε τον Brian Molko και τους Placebo που σε μια "χλιαρή" βραδιά απέδειξαν τη μειωμένη δυναμική τους. 

Α night to remember τόσο για τους οπαδούς των Epica και Blind Guardian, όσο και για τους πολυπληθέστατους οπαδούς των Sabaton.

 Όλα όσα έγιναν στη δέκατη μέρα του φετινού Release Athens Festival με μεγάλους πρωταγωνιστές τους Clutch και τους The Hellacopters και δυναμικές εμφανίσεις από Blues Pills, Deaf Radio και ΛΔΛΜ.

Ένα κερδισμένο στοίχημα με ένα διαφορετικό, σκοτεινό παραμύθι για την "πριγκίπισσα του λαού".

O Μάκης Μηλάτος επιλέγει 5 επανεκδόσεις, κασετίνες και ειδικές κυκλοφορίες για το κατακαλόκαιρο γιατί οι συλλογές δεν σταματούν ποτέ. 

Top