View More
Εν αναμονή της κυκλοφορίας του νέου δίσκου των Whereswilder, Movement In Place, από τη United We Fly στις 12 Νοεμβρίου και της live παρουσίασής του ...
Δεκαπέντε χρόνια πέρασαν από την κυκλοφορία του Back to Black και η Μάρω Αγγελοπούλου βουτάει στη διαχρονική επιρροή του αριστουργήματος της Amy ...
Η Αγγελική Λάλου συνάντησε τον Γιάννη Βεσλεμέ με αφορμή τη μουσική που γράφει για την παράσταση Παράδεισος που ανεβαίνει στη Στέγη Γραμμάτων και ...
Κάθε εβδομάδα, ο Επίτροπος θα επαναφέρει την τάξη, ακόμα κι αν οι χατζημεταλλάδες δεν έχουν σωτηρία. Στο νέο του Παρατηρητήριο γιορτάζει το Halloween ...
 Τα κομμάτια που ξεχωρίσαμε από τις νέες κυκλοφορίες αυτής της εβδομάδας για τη λίστα του Σαββατοκύριακου από το Avopolis Radio. 
Top story

Ο δίσκος με την εκρηκτική εμφάνιση του καλλιτέχνη, με τίτλο Live from the Acropolis, αναμένεται να κυκλοφορήσει στις 29 Οκτωβρίου

Το κομμάτι αποτελεί το τελικό preview για τη νέα δισκογραφική δουλειά του συγκροτήματος

Πότε θα κυκλοφορήσει το ντοκιμαντέρ για το αγαπημένο Beach Boy;

Ο δημοφιλής rapper τίμησε τη μητέρα του η οποία έφυγε από τη ζωή το προηγούμενο Σαββατοκύριακο σε ηλικία 70 ετών

Το νέο τους κομμάτι με τίτλο “ALYGATYR” κυκλοφόρησε εν μέσω της περιοδείας τους στο Ηνωμένο Βασίλειο

Η σειρά περιλαμβάνει νέες ηχογραφήσεις του "Lights", το οποίο συνοδεύεται από την ταινία μικρού μήκους του Lynch με τίτλο I Touch A Red Button Man

Το αγαπημένο Σκαθάρι εξήγησε ότι πάντα έβρισκε τη διαδικασία παράξενη

«Έχουμε μηδενική ανοχή ως προς ζητήματα κακοποίησης, τόσο σωματικής, όσο και λεκτικής, και αυτή η συμπεριφορά παρατηρείται εδώ και δύο εβδομάδες»

Σήμερα  7μμ με 8μμ παρουσιάζει το νέο της ep "1999".  

Ο Springsteen μίλησε με τον παρουσιαστή για το No Nukes concert film, τη φιλία του με τον Barack Obama και πολλά ακόμη

Ο δημοφιλής rapper ευχαρίστησε τόσο τον Snoop Dogg όσο και τους θαυμαστές του για τη στήριξη στις δύσκολες ώρες που περνά

Τα “West” και “25 Years” περιλαμβάνονται στο original score του Greenwood για το δραματικό western της Campion

Ο frontman των Pulp τραγουδά στα Γαλλικά υποδυόμενος τον pop τραγουδιστή Tip-Top

«Αν το ακούσει ποτέ αυτό ο Eddie [Vedder], φίλε σ’ αγαπώ και σ’ ευχαριστώ που ήσουν τόσο ευγενικός απέναντι στο συγκρότημά μας»

Η μήνυση που είχε ασκηθεί στο συγκρότημα είχε συγκροτηθεί στη βάση ότι το design της δημοφιλούς μπλούζας τους ήταν αντιγραφή ενός σχεδίου εμπνευσμένου από την Κόλαση του Δάντη.

Sin?ad O’Connor - I’m Not Bossy, I’m The Boss

Μιχάλης Τσαντίλας
Μιχάλης Τσαντίλας
Στο μυαλό μου, η Sinéad O’Connor είχε καταχωρηθεί ως προσωπικότητα μάλλον γραφική. H εντύπωση, βέβαια, δεν μου έχει μείνει εξ αιτίας της μουσικής της δραστηριότητας, αλλά λόγω εξωμουσικών κινήσεων και δηλώσεών της: για παράδειγμα, το δημόσιο κάλεσμά της για ερωτικό σύντροφο ή η πρόσφατη φραστική επίθεσή της στη Miley Cyrus. Επειδή όμως αυτή η «τακτοποίηση» από τη μία δεν με είχε αφήσει να προσεγγίσω την παραγωγή της των τελευταίων χρόνων και από την άλλη μού φαινόταν ότι «έμπαζε», είπα να δώσω μια δεύτερη ευκαιρία στην αγαπημένη φωνή από τα παλιά.
 
Το I’m Not Bossy, I’m The Boss εμπνέεται τον τίτλο του από μια φεμινιστική καμπάνια με σκοπό την απάλειψη του χαρακτηρισμού «bossy» (και των σεξιστικών συνειρμών αυτού) και είναι το 10ο άλμπουμ της Ιρλανδής ερμηνεύτριας. Όπως και στο προ διετίας How About I Be Me (And You Be You)?, στο κάθισμα του παραγωγού κάθεται ο John Reynolds, ο οποίος υπήρξε κάποτε και σύζυγος της O’Connor. Σε εκείνον τον δίσκο η συνεργασία τους ευτύχησε να καρποφορήσει σε μεγάλο βαθμό, αλλά τούτη τη φορά τα πράγματα δεν πήγαν το ίδιο καλά –χωρίς πάντως να χωρίζει και ποιοτικό χάος τις δύο κυκλοφορίες.
 
Αν κάτι χαρακτηρίζει το I’m Not Bossy, I’m The Boss είναι μια τυπικότητα, ένας κακώς εννοούμενος επαγγελματισμός: όλα δηλαδή είναι υπερβολικά καλοβαλμένα στα 12 αυτά νέα τραγούδια, υπερβολικά καθώς πρέπει. Από καλλιτέχνες ωστόσο όπως η Sinéad O’Connor, ζητάς εκ προοιμίου εκείνο το πάθος που μπορεί να κάνει τα πράγματα να πάρουν φωτιά –την ολίγον λοξή ματιά η οποία ανακατεύει την τράπουλα και αναδεικνύει ενδιαφέρουσες αποκλίσεις. Αυτό λοιπόν το στοιχείο λείπει και μάλιστα σε βαθμό ανησυχητικό. Ούτε τα άνευρα τραγούδια, ούτε ο προκάτ τρόπος με τον οποίον αποτυπώνονται έχουν να προσφέρουν ιδιαίτερες συγκινήσεις.
 
Τι μένει, επομένως; Ίσως το εναρκτήριο “How About I Be Me”, που θυμίζει κάτι από τα παλιά κατορθώματα της Sinéad O’ Connor, ίσως και τα “Harbour” και “James Brown”, τα οποία απελευθερώνουν έναν δυναμισμό που λείπει από τον υπόλοιπο δίσκο. Κρατάω επίσης τη φωνή της Ιρλανδής, η οποία αντέχει πολύ καλά και σε κάνει ανά στιγμές να νιώσεις ότι, αν είχε το κατάλληλο υλικό, θα μπορούσε να καταπλήξει. Από την άλλη, παρότι οι σκέψεις περί γραφικότητας για τις οποίες σάς έλεγα στην αρχή υποχώρησαν εντελώς, στη θέση τους ήρθε ο χαρακτηρισμός «προβλέψιμη». 
 
Ειλικρινά, δεν ξέρω ποιο από τα δύο είναι χειρότερο...
 

Top story

Εν αναμονή της κυκλοφορίας του νέου δίσκου των Whereswilder, Movement In Place, από τη United We Fly στις 12 Νοεμβρίου και της live παρουσίασής του στο six d.o.g.s ο Άγγελος Κλειτσίκας συναντήθηκε μαζί τους, συζητώντας μεταξύ άλλων το γιατί η Billie Eilish είναι η ροκ μπάντα του σήμερα, την αδιαφορία της πολιτείας για τους μουσικούς και την

Δεκαπέντε χρόνια πέρασαν από την κυκλοφορία του Back to Black και η Μάρω Αγγελοπούλου βουτάει στη διαχρονική επιρροή του αριστουργήματος της Amy Winehouse.

Το πρώτο "In Women We Trust" event της χρονιάς από το Plisskën Festival και το British Council είναι γεγονός και θα το γιορτάσουν με ένα λαμπερό πάρτι με Female Only Line Up

Η Αγγελική Λάλου συνάντησε τον Γιάννη Βεσλεμέ με αφορμή τη μουσική που γράφει για την παράσταση Παράδεισος που ανεβαίνει στη Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών του Ιδρύματος Ωνάση. 

Κάθε εβδομάδα, ο Επίτροπος θα επαναφέρει την τάξη, ακόμα κι αν οι χατζημεταλλάδες δεν έχουν σωτηρία. Στο νέο του Παρατηρητήριο γιορτάζει το Halloween με 4 σύντομες και πέρα ως πέρα φανταστικές “επιστολές τρόμου”.

 Τα κομμάτια που ξεχωρίσαμε από τις νέες κυκλοφορίες αυτής της εβδομάδας για τη λίστα του Σαββατοκύριακου από το Avopolis Radio. 

Την ημέρα της κυκλοφορίας του νέου τους δίσκου, Sympathy for Life, ο μπροστάρης του γκρουπ, Andrew Savage μας μίλησε σχεδόν για τα πάντα: την κατάσταση του ροκ σήμερα, την πραγματική επανάσταση και για το πως οι Parquet Courts ήταν πάντα μία μπάντα για χορό. 

Στο νέο του Diggin o Ζώης Χαλκιόπουλος μεταφράζει τους Poll σε Αγάπη.
Εμπνευσμένος από τη ρήση του Neil Young, ο Ζώης Χαλκιόπουλος επιλέγει 5 τραγούδια που μοιάζει να ακούγονται καλύτερα στις live εκτελέσεις τους από τις πρωτότυπες ηχογραφήσεις. Συν ένα opposite effect - έκπληξη.
Kάθε εβδομάδα, ο Άγγελος Κλειτσίκας κάνει μια γύρα σε αναλογικά και ψηφιακά στενά κι επιλέγει στιγμιότυπα απ' όσα είδε, άκουσε, σκέφτηκε και ένιωσε την ανάγκη να μοιραστεί. Στο νέο του Snap(shots) ζει με δύο ταινίες που του πήραν το μυαλό.

Ο Κωνσταντίνος Τσάβαλος έγραψε το ελληνικό Trainspotting και επιλέγει ένα soundtrack εμπνευσμένο από 10 καρέ του βιβλίου.

Ο Άρης Καζακόπουλος φτιάχνει λίστες, λίστες, λίστες. Στο σημερινό Listomania -κατ' εξαίρεση- δεν φτιάχνει κάποια λίστα, αλλά αναλύει τα αποτελέσματα της ψηφοφορίας των αναγνωστών του Pitchfork για τους 200 καλύτερους δίσκους των 25 χρόνων λειτουργίας του. 

Με αφορμή τη συζήτηση που έχει ανοίξει ξανά γύρω από το διάσημο εξώφυλλο του Nevermind  των Nirvana, o Μάκης Μηλάτος σταχυολογεί 15 εμβληματικά  album covers που σήμερα, ίσως, δεν θα είχαν κυκλοφορήσει ποτέ.

Κάθε εβδομάδα, ο Επίτροπος θα επαναφέρει την τάξη, ακόμα κι αν οι χατζημεταλλάδες δεν έχουν σωτηρία. Στο νέο του Παρατηρητήριο ενώ φαινομενικά ασχολείται με το beef Πετράκου - Active Member ουσιαστικά σας προσφέρει "αμόλυβδη" Σωτηρία.

Top