View More
Οι συντάκτες του Avopolis πάνε διακοπές και πακετάρουν μουσική, εικόνες και λέξεις για τις θερινές ώρες. Σε αυτό το επεισόδιο η Εύη Χουρσανίδη ...
Η Μάρω Αγγελοπούλου βουτάει στη διαχρονική επιρροή του αριστουργήματος της Amy Winehouse.
Το Avopolis πήγε στο Europavox Festival στη Γαλλία, γνωστό και ως σημείο συνάντησης για νέες μπάντες από κάθε γωνιά της Ευρώπης. Είδαμε, ακούσαμε και ...
Top story

Μη χάσετε το νέο video των Pixies,  με έναν ημίγυμνο άντρα-Ζορό, καβάλα σε ένα πόνυ, να πηγαίνει σε ένα  κατάστημα στο Χόλιγουντ...

Ο Φοίβος Δεληβοριάς ετοιμάζεται για την πρώτη ολοκληρωμένη παρουσίαση του ΑΝΙΜΕ

Ακούστε ένα previously unreleased demo του ομώνυμου κομματιού του δίσκου

Δείτε βίντεο της κοινής τους εμφάνισης, αλλά και επιπλέον υλικό όπου οι thrash pioneers ερμηνεύουν το John Bush-era cut του "Only"

Υπεύθυνος για επιτυχίες των The Supremes, The Four Tops, The Isley Brothers κ.α. R.I.P.

Ο John Travolta αποχαιρέτησε με τον πιο συγκινητικό τρόπο την πάλαι ποτέ συμπρωταγωνίστριά του που πέθανε στα 73 της

Ryan Adams - Ryan Adams

Μιχάλης Τσαντίλας
Μιχάλης Τσαντίλας
«I can’t talk, I got nothing to say» τραγουδάει ο Ryan Adams στο πρώτο κομμάτι (και σινγκλ) του νέου του άλμπουμ, βάζοντάς με σε σκέψεις για το αν οι στίχοι απαντούν στο αίτημα του τίτλου “Gimme Something Good”. Και είναι τελικά τραγικά ειρωνικό, αλλά αυτές οι λίγες λέξεις συνοψίζουν άριστα το περιεχόμενο τούτης της κυκλοφορίας.
 
Τα τελευταία 14 χρόνια η δισκογραφία του Αμερικανού τραγουδοποιού μετρά ισάριθμα άλμπουμ –χώρια τα EP, τα σινγκλ και ό,τι άλλο πλευρικό εμφανίζεται κατά καιρούς. Παρότι η φετινή επιστροφή του έρχεται έπειτα από τριετές διάλειμμα, συχνότητα τέτοιου είδους είναι μάλλον απίθανο να κρύβει πίσω της έναν ιδιαίτερα προσεκτικό δημιουργό. Πράγματι, όλον αυτόν τον καιρό ο Ryan Adams έχει καταθέσει ένα σώμα δουλειάς μεγάλης ποιοτικής διακύμανσης, με το βάρος να γέρνει προς το αρνητικό πρόσημο.
 
Στο φετινό άλμπουμ με τίτλο το όνομά του, πηγαίνει στον αντίποδα του country/folk ήχου του Ashes & Fire (2011), επιστρατεύοντας έναν ηλεκτρικό ήχο με έντονες παραπομπές στα 1980s και σε καλλιτέχνες όπως ο Bruce Springsteen και ο σχεδόν συνώνυμός του Bryan Adams. Ενώ όμως η παραγωγή ακούγεται γεμάτη και προσεγμένη στις λεπτομέρειές της, τα όσα καταθέτει ο τραγουδοποιός προκύπτουν άνευρα και αδιάφορα· γραμμένα, θα 'λεγες, στον αυτόματο πιλότο. Με τη θεματολογία τους να κινείται σε αόριστες και μάλλον στανταρισμένες «σκοτεινές» καταστάσεις και τις μελωδίες τους, όταν έχουν κάποιο ενδιαφέρον (“Gimme Something Good”, “Am I Safe”, “My Wrecking Ball”), όλο και κάτι άλλο να θυμίζουν –είτε από τη δική του δισκογραφία, είτε από αλλού– το άλμπουμ δεν τσουλάει με τίποτα.
 
Δημιουργεί έτσι απορίες η επιλογή του τίτλου, αφού (ως γνωστόν) συνηθίζεται το όνομα ενός δημιουργού να κοσμεί δουλειές στις οποίες γίνεται είτε μια σημαντική καλλιτεχνική δήλωση, είτε επαναπροσδιορισμός στόχων. Τίποτα από αυτά δεν ισχύει όμως για το Ryan Adams. Αντιθέτως, συναντάμε εδώ ένα πρόσωπο κουρασμένο, το οποίο έχουμε μάλιστα ξανασυναντήσει αρκετές ακόμα φορές στα σχεδόν 20 χρόνια της πορείας του –1995 ήταν, θυμίζω, το ντεμπούτο του με τους Whiskeytown. Ομολογώ βέβαια ότι δεν παρακολουθώ ιδιαίτερα την πορεία του Ryan Adams, αφού τις περισσότερες φορές που επιχείρησα ν' ακούσω δίσκους του δεν κατάφερα να βρω κάτι ικανό να με κρατήσει πέραν της πρώτης ακρόασης. Το ίδιο λοιπόν συμβαίνει και μ' αυτό το καινούριο του άλμπουμ, ίσως μάλιστα σε μεγαλύτερο βαθμό από ποτέ.
 
Δεν λέω φυσικά ότι τον ακυρώνω ως καλλιτέχνη, από την άλλη όμως δεν πρόκειται να ψαρώσω ξανά διαβάζοντας τα όσα μεγαλόσχημα του αποδίδει συνήθως ο μουσικός τύπος, εγχώριος και διεθνής. Έπειτα άλλωστε από όλα όσα έχει καταθέσει, γίνεται νομίζω ξεκάθαρο ότι μιλάμε για έναν δημιουργό μέτριου καλλιτεχνικού βεληνεκούς. Ή –για να είμαι πιο δίκαιος– για κάποιον που φαίνεται να προσπαθεί όσο του χρειάζεται και όχι όσο, ενδεχομένως, μπορεί.
 

Top story

Οι συντάκτες του Avopolis πάνε διακοπές και πακετάρουν μουσική, εικόνες και λέξεις για τις θερινές ώρες. Σε αυτό το επεισόδιο η Εύη Χουρσανίδη εκπνέει διαβάζοντας πολλά βιβλία και ξεκοκαλίζοντας τις λίστες του NPR και του Pitchfork. 

Η Μάρω Αγγελοπούλου βουτάει στη διαχρονική επιρροή του αριστουργήματος της Amy Winehouse.

Το Avopolis πήγε στο Europavox Festival στη Γαλλία, γνωστό και ως σημείο συνάντησης για νέες μπάντες από κάθε γωνιά της Ευρώπης. Είδαμε, ακούσαμε και καταγράψαμε τους καλλιτέχνες που πιθανότατα να μας απασχολήσουν και στο μέλλον.

Μια ονειρική τηλεοπτική μεταφορά του εμβληματικού comic του Neil Geiman που έμοιαζε ακατόρθωτη, πιστή στην καρδιά των χάρτινων αναζητήσεων του Ονείρου. 

Η Μάρω Αγγελοπούλου μετράει σημαντικές στιγμές σε ένα ακλόνητο brand name. (“Bow down, bitches!”)

Οι συντάκτες του Avopolis πάνε διακοπές και πακετάρουν μουσική, εικόνες και λέξεις για τις θερινές ώρες. Σε αυτό το επεισόδιο, η Ναταλία Πετρίτη ακούει Wet Leg και Siouxsie and the Banshees, προσποιείται ότι θα διαβάσει στην παραλία του Ρούκουνα και πακετάρει το backpack της βλέποντας The Bear.

Μια τηλεοπτική σειρά - love letter στο αριστούργημα του Francis Ford Coppola και στους απανταχού φίλους του The Godfather  που θα γίνει αφορμή για νέες επισκέψεις στις κινηματογραφικής περιπέτειες της Μαφίας του Mario Puzzo. 

Ο Βαγγέλης Κυριακάκης στήνει μια ακόμα μουσική λίστα για τις θερινές ώρες. 

Οι συντάκτες του Avopolis πάνε διακοπές και πακετάρουν μουσική, εικόνες και λέξεις για τις θερινές ώρες. Σε αυτό το επεισόδιο ο Ζώης Χαλκιόπουλος ετοιμάζει βαλίτσα, παραδοσιακά,  τελευταία στιγμή και πετάει μέσα Σtella, The Smile, Twin Peaks και Kleir Stefan. 

Οι Sisters of Mercy στη Μονή Λαζαριστών στη Θεσσαλονίκη επιβεβαίωσαν εν μέρει τις κακές φήμες που συνοδεύουν τα live τους, καταφέρνοντας ωστόσο να παραδώσουν ένα αποτέλεσμα καλύτερο από το αναμενόμενο. 

Βρεθήκαμε στο Sani Festival, απολαύσαμε μία από τις πιο απρόσμενα μαγευτικές εμφανίσεις της χρονιάς από τον Bob Geldof και ακούσαμε για ποιο λόγο η αντίδραση δεν μπορεί να έλθει πλέον μέσα από τη μουσική.

Λίγο πριν την πρεμιέρα της πολυανεμενόμενης τηλεοπτικής μεταφοράς του "Sandman" του Neil Geiman ο Βασίλης Σπανός ανατρέχει σε ένα top 5 αγαπημένων κινηματογραφικών και τηλεοπτικών στιγμών του σπουδαίου συγγραφέα του φανταστικού - και όχι μόνο,

Οι συντάκτες του Avopolis πάνε διακοπές και πακετάρουν μουσική, εικόνες και λέξεις για τις θερινές ώρες. Σε αυτό το επεισόδιο ο Άγγελος Κλειτσίκας ακούει tropicalia, θέτει ευγενείς αναγνωστικούς στόχους και περιμένει τις  τελευταίες τηλεοπτικές περιπέτειες του Saul Goodman.

Οι Calexico στα πρόθυρα των διακοπών, στην Τεχνόπολη, μας χάρισαν δύο ώρες γεμάτες με τραγούδια, μουσικές και συναισθήματα που μάταια τόσα χρόνια προσπαθούν οι δισκογραφικές εταιρίες και οι mainstream ραδιοφωνικοί σταθμοί  να κολλήσουν πάνω τους ετικέτες. 

Το Netflix αποτυγχάνει να ανοίξει έναν νέο δρόμο για την πλατφόρμα στο ψυχαγωγικό σινεμά αξιώσεων ενώ το σκηνοθετικό δίδυμο των αδελφών Russo χάνουν την ευκαιρία να δημιουργήσουν το δικό τους Mission Impossible. 

 Oι συντάκτες του Avopolis πάνε διακοπές και πακετάρουν μουσική, εικόνες και λέξεις για τις θερινές ώρες. Σε αυτό το επεισόδιο η Άννα Γεωργάτου πάει Σάμο - Χάλκη και Παρίσι Τέξας, βλέπει Αντονιόνι και Συζητήσεις με Φίλους, διαβάζει Καραγάτση και Ezra Pound και ακούει Dury Dava, Noda Pappa και Julee Cruise.

Σειρές που θα σε ξεγελάσουν μεταφέροντάς σε νοητά στην παραλία, ακόμη κι αν έχεις ξεμείνει φέτος στην έρημη πόλη

Οι συντάκτες του Avopolis πήγαν σε πάρα πολλές συναυλίες, άκουσαν μουσική, μαγεύτηκαν, χόρεψαν, στριμώχτηκαν, συγκινήθηκαν, ταξίδεψαν και εδώ προσπαθούν να διαλέξουν το αγαπημένο τους στιγμιότυπο από τα βράδια αυτού του τόσο πλούσιου, φετινού, μεγάλου συναυλιακού καλοκαιριού που τόσο είχαμε ανάγκη. 

Στο νέο του Diggin' o Ζώης Χαλκιόπουλος ετοιμάζεται για διακοπές με τα μαγικά πνευστά των Prince Lasha Quintet και Sonny Simmons στο The Cry!. 

Top