View More
Μόνο για τα εγγεγραμμένα μέλη: Once Were Brothers, Greek Rock Revolution, Madonna and the Breakfast Club, The Harder They Come, Nick Cave - Straight To You και 1991: The Year Punk Broke, όποια στιγμή επιθυμείτε!
H ταινία που σύστησε τη reggae στον κόσμο, έρχεται στο Backstage Film Festival. 
Η Ζώης Χαλκιόπουλος ξεσκονίζει τα συνθεσάιζερ "made in Greece", μαζί με μια Spotify λίστα που συνεχώς θα μεγαλώνει.
 Ο Ανδρέας Κύρκος προτείνει τα Your Honor, The Good Lord Bird και WandaVision, που θα σας ανταμείψουν για τον χρόνο του binge watching σας.
Η μπάντα κυκλοφόρησε πριν λίγο καιρό το Maze και ο Γιώργος Καρανικόλας μιλάει στον Θανάση Μήνα για τη δημιουργία του άλμπουμ.
Top story

Special mix και αφιερώματα, online party, συνεντεύξεις, 50 βιβλία Μεθυσμένο Ημερολόγιο για εσάς και ταινίες με πολλή μουσική! 

Η προγραμματισμένη για φέτος εμφάνιση των Pet Shop Boys μεταφέρεται για του χρόνου. 'Ετσι, θα εμφανιστούν στην Πλατεία Νερού την Πέμπτη 30 Ιουνίου 2022. Μάθετε τι ισχύει για τα εισιτήρια.

To "Memories of the Age of Anxiety" γράφτηκε για app διαλογισμού, γι' αυτό, πατήστε play και χαλαρώστε.

Ακούστε τη νέα εκδοχή του τραγουδιού της ποπ σταρ με τη συμμετοχή του sir Elton John.

Ο μουσικός έδωσε μια μικρή γεύση από αυτό σε Instagram live.

Μια εκ νέου επίσκεψη στον θαυμαστό κόσμο της Επιθεώρησης έρχεται τον Ιούνιο στο Βεάκειο Θέατρο.

Μια ακόμα ζωντανή εμφάνιση, από το 2005 αυτή τη φορά, που γίνεται διαθέσιμη.

Το 7'' λέγεται Grief και το ένα κομμάτι προέρχεται από απάντηση του Cave σε γράμμα στο Red Hand Files.

«Να ζήσει στον πραγματικό κόσμο» ήταν η προτροπή προς τη Madonna και εκείνη δεν το άφησε να πέσει κάτω.

Το φεστιβάλ θα διοργανωθεί φέτος σε μια υβριδική εκδοχή, από  27 έως 29 Μαΐου.

Οι πρώτες συσκευές ξεκίνησαν να αποστέλλονται σε ενδιαφέρομενους από τις Η.Π.Α. για δοκιμή. Και μαντέψτε τι θα καταγράφουν...

"Δεν δοκιμάσαμε να γράψουμε ακόμα ένα 'Tainted Love'. Ίσως θα έπρεπε!", δήλωσε ο Dave Ball

«Ήρθαμε σε επαφή με τα συγκροτήματα που μας αρέσουν, ώστε να τους προτείνουμε να φτιάξουμε τα άλμπουμ τους ή και να επανεκδώσουμε παλαιότερες δουλειές τους», λένε οι ιδρυτές του.

Προετοιμασίες για ένα μεγάλο (online, τι άλλο) event, με κομμάτια που δεν έχουν ξαναπαίξει.

Ryan Adams - Ryan Adams

Μιχάλης Τσαντίλας
Μιχάλης Τσαντίλας
«I can’t talk, I got nothing to say» τραγουδάει ο Ryan Adams στο πρώτο κομμάτι (και σινγκλ) του νέου του άλμπουμ, βάζοντάς με σε σκέψεις για το αν οι στίχοι απαντούν στο αίτημα του τίτλου “Gimme Something Good”. Και είναι τελικά τραγικά ειρωνικό, αλλά αυτές οι λίγες λέξεις συνοψίζουν άριστα το περιεχόμενο τούτης της κυκλοφορίας.
 
Τα τελευταία 14 χρόνια η δισκογραφία του Αμερικανού τραγουδοποιού μετρά ισάριθμα άλμπουμ –χώρια τα EP, τα σινγκλ και ό,τι άλλο πλευρικό εμφανίζεται κατά καιρούς. Παρότι η φετινή επιστροφή του έρχεται έπειτα από τριετές διάλειμμα, συχνότητα τέτοιου είδους είναι μάλλον απίθανο να κρύβει πίσω της έναν ιδιαίτερα προσεκτικό δημιουργό. Πράγματι, όλον αυτόν τον καιρό ο Ryan Adams έχει καταθέσει ένα σώμα δουλειάς μεγάλης ποιοτικής διακύμανσης, με το βάρος να γέρνει προς το αρνητικό πρόσημο.
 
Στο φετινό άλμπουμ με τίτλο το όνομά του, πηγαίνει στον αντίποδα του country/folk ήχου του Ashes & Fire (2011), επιστρατεύοντας έναν ηλεκτρικό ήχο με έντονες παραπομπές στα 1980s και σε καλλιτέχνες όπως ο Bruce Springsteen και ο σχεδόν συνώνυμός του Bryan Adams. Ενώ όμως η παραγωγή ακούγεται γεμάτη και προσεγμένη στις λεπτομέρειές της, τα όσα καταθέτει ο τραγουδοποιός προκύπτουν άνευρα και αδιάφορα· γραμμένα, θα 'λεγες, στον αυτόματο πιλότο. Με τη θεματολογία τους να κινείται σε αόριστες και μάλλον στανταρισμένες «σκοτεινές» καταστάσεις και τις μελωδίες τους, όταν έχουν κάποιο ενδιαφέρον (“Gimme Something Good”, “Am I Safe”, “My Wrecking Ball”), όλο και κάτι άλλο να θυμίζουν –είτε από τη δική του δισκογραφία, είτε από αλλού– το άλμπουμ δεν τσουλάει με τίποτα.
 
Δημιουργεί έτσι απορίες η επιλογή του τίτλου, αφού (ως γνωστόν) συνηθίζεται το όνομα ενός δημιουργού να κοσμεί δουλειές στις οποίες γίνεται είτε μια σημαντική καλλιτεχνική δήλωση, είτε επαναπροσδιορισμός στόχων. Τίποτα από αυτά δεν ισχύει όμως για το Ryan Adams. Αντιθέτως, συναντάμε εδώ ένα πρόσωπο κουρασμένο, το οποίο έχουμε μάλιστα ξανασυναντήσει αρκετές ακόμα φορές στα σχεδόν 20 χρόνια της πορείας του –1995 ήταν, θυμίζω, το ντεμπούτο του με τους Whiskeytown. Ομολογώ βέβαια ότι δεν παρακολουθώ ιδιαίτερα την πορεία του Ryan Adams, αφού τις περισσότερες φορές που επιχείρησα ν' ακούσω δίσκους του δεν κατάφερα να βρω κάτι ικανό να με κρατήσει πέραν της πρώτης ακρόασης. Το ίδιο λοιπόν συμβαίνει και μ' αυτό το καινούριο του άλμπουμ, ίσως μάλιστα σε μεγαλύτερο βαθμό από ποτέ.
 
Δεν λέω φυσικά ότι τον ακυρώνω ως καλλιτέχνη, από την άλλη όμως δεν πρόκειται να ψαρώσω ξανά διαβάζοντας τα όσα μεγαλόσχημα του αποδίδει συνήθως ο μουσικός τύπος, εγχώριος και διεθνής. Έπειτα άλλωστε από όλα όσα έχει καταθέσει, γίνεται νομίζω ξεκάθαρο ότι μιλάμε για έναν δημιουργό μέτριου καλλιτεχνικού βεληνεκούς. Ή –για να είμαι πιο δίκαιος– για κάποιον που φαίνεται να προσπαθεί όσο του χρειάζεται και όχι όσο, ενδεχομένως, μπορεί.
 

Top story

Η Ζώης Χαλκιόπουλος ξεσκονίζει τα συνθεσάιζερ "made in Greece", μαζί με μια Spotify λίστα που συνεχώς θα μεγαλώνει.

 Ο Ανδρέας Κύρκος προτείνει τα Your Honor, The Good Lord Bird και WandaVision, που θα σας ανταμείψουν για τον χρόνο του binge watching σας.

Η μπάντα κυκλοφόρησε πριν λίγο καιρό το Maze και ο Γιώργος Καρανικόλας μιλάει στον Θανάση Μήνα για τη δημιουργία του άλμπουμ.

Κάθε εβδομάδα, ο Επίτροπος θα επαναφέρει την τάξη, ακόμα κι αν οι χατζημεταλλάδες δεν έχουν σωτηρία. Αυτή την εβδομάδα γιορτάζει 1 χρόνο και 50 Παρατηρητήρια επιτυχίες, με μια εποικοδομητική συζήτηση με την Ελένη Τζαννάτου αλλά και δίνοντας το μικρόφωνο στα μέλη του ΚΨΜ.

Η Τάνια Σκραπαλιώρη γράφει για τον δίσκο που πριν 3 δεκαετίες, έβαλε το trip hop στον μουσικό χάρτη.

Με αφορμή τον νέο δίσκο των Brockhampton, ο Δημήτρης Λιλής παρουσιάζει εκείνες τις rap παρέες που άλλαξαν τους όρους στο παιχνίδι.

Άλλωστε, με τον Jim Thompson, τα πράγματα δεν είναι ποτέ όπως φαίνονται. Θα το διαπιστώσετε και με το βιβλίο του που κυκλοφόρησε πρόσφατα στα ελληνικά από τις εκδόσεις Οξύ και στο οποίο θα βασίζεται η επόμενη ταινία του Γιώργου Λάνθιμου.

Ο Δημήτρης Λιλής διαλέγει 7 διεθνή και 3 εγχώρια ονόματα που δίνουν ελπίδα για το μέλλον της rap.

Στο νέο του Diggin', o Ζώης Χαλκιόπουλος βρήκε ήδη τον δικό του κορυφαίο δίσκο του 2021. Σας δίνει και Promises γι' αυτό.

Ο Ζώης Χαλκιόπουλος είδε τα «μικροσκοπικά» live του NPR και διάλεξε τα 10 που δε χορταίνει με τίποτα.

Το ιστορικό metal σχήμα κυκλοφόρησε το At Night We Prey και ο Ευθύμης Καραδήμας μίλησε στον Αλέξανδρο Τοπιντζή για όλα εκείνα, τα μουσικά και προσωπικά, που τον έφεραν ως εδώ.

Κάθε εβδομάδα, ο Άγγελος Κλειτσίκας κάνει μια γύρα σε αναλογικά και ψηφιακά στενά κι επιλέγει στιγμιότυπα απ' όσα είδε, άκουσε, σκέφτηκε και ένιωσε την ανάγκη να μοιραστεί. Στο νέο του Snap(shots) τελειώνει projects και ατενίζει μπροστά.

Το Backstage Festival επιστρέφει. Και πάλι, δωρεάν! Με αγαπημένους μουσικούς ήρωες ή stars (Kurt Cobain, Iggy Pop, Madonna, Johnny Cash, Nick Cave, Michael Hutchence) - και όχι μόνο.

Κάθε εβδομάδα, ο Επίτροπος θα επαναφέρει την τάξη, ακόμα κι αν οι χατζημεταλλάδες δεν έχουν σωτηρία. Στο νέο του Παρατηρητήριο, τα λέει με τον Απόστολο Παπαδημητρίου των ντεθοθρασομεταλλάδων (ή θρασοντεθάδων;) Rapture.

Γίνεται, όταν μπαίνουν στο Eightball στη Θεσσαλονίκη και τους σκηνοθετεί ο Χρήστος Σαρρής, στο πλαίσιο του Stages A/Live. Λίγο πριν απολαύσουμε τη συναυλία τους στο κανάλι του Ιδρύματος Ωνάση στο YouTube (4/4. 21:00), η μπάντα μίλησε στο Avopolis γι' αυτή την παράξενη εμπειρία.

Top