View More
Οι συντάκτες του Avopolis πάνε διακοπές και πακετάρουν μουσική, εικόνες και λέξεις για τις θερινές ώρες. Σε αυτό το επεισόδιο ο Ζώης Χαλκιόπουλος ...
Οι Sisters of Mercy στη Μονή Λαζαριστών στη Θεσσαλονίκη επιβεβαίωσαν εν μέρει τις κακές φήμες που συνοδεύουν τα live τους, καταφέρνοντας ωστόσο να ...
Βρεθήκαμε στο Sani Festival, απολαύσαμε μία από τις πιο απρόσμενα μαγευτικές εμφανίσεις της χρονιάς από τον Bob Geldof και ακούσαμε για ποιο λόγο η ...
Top story

Το κομμάτι που ακούστηκε για πρώτη φορά ζωντανά στο Mad Cool Festival της Μαδρίτης είναι και το πρώτο δείγμα μουσικής του συγκροτήματος μετά το Pressure Machine του 2021

Ο πρώτος full-length δίσκος του συγκροτήματος εδώ και 10 χρόνια είναι γεγονός

Με ταχύτατους ρυθμούς εξαφανίζονται τα εισιτήρια της συναυλίας

Το δεύτερο preview του συνεργατικού τους LP με τίτλο Reset είναι εδώ

Honey Dijon, will.i.am, Terry Hunter και Nita Aviance αναλαμβάνουν τις εναλλακτικές εκδοχές του lead single του Renaissance

Στο Life Moves Pretty Fast box set θα περιλαμβάνονται μουσικές που αγαπήθηκαν από τις ταινίες Pretty in Pink, Ferris Bueller's Day Off, The Breakfast Club και πολλές ακόμη

Ένα κομμάτι που σύμφωνα με τον Brett Anderson έχει να κάνει με την πρώτη φορά που ένας άνθρωπος ερωτεύεται

The Pains Of Being Pure At Heart - Days Of Abandon

Μιχάλης Τσαντίλας
Μιχάλης Τσαντίλας
'Σχωράτε με, αλλά με τρώει να το πω: δεν κατάλαβα ποτέ όρους όπως «noise pop» και «indie pop», τις ετικέτες δηλαδή που αποδίδονται στους Pains Of Being Pure At Heart (και σε πολλούς ακόμα). Αντιλαμβάνομαι ότι αυτές οι λέξεις εξυπηρετούν μια ανάγκη για μη περιφραστική επικοινωνία και συνεννόηση, από την άλλη όμως δημιουργούν μια αίσθηση ότι –τάχα μου– όποιος άκουσε περισσότερο My Bloody Valentine και Jesus And Mary Chain και μετά κάθισε να γράψει ποπ τραγούδια είναι σε διαφορετική κατηγορία από κάποιον άλλο, που το επιχείρησε έχοντας στο μυαλό του τους Beatles και τους Beach Boys. Αστεία πράγματα...
 
Αλλά για μια στιγμή... Είναι ακουστική κιθάρα αυτό που ακούω στο εναρκτήριο τραγούδι του νέου δίσκου των Αμερικανών ή με γελούν τ’ αυτιά μου; Και πιο κάτω, δεν είναι γλυκά γυναικεία φωνητικά, πνευστά, σύνθια και τζανγκλοκιθάρες που δίνουν τον τόνο; Πού πήγαν οι shoegaze (άντε πάλι...) κιθαρισμοί και η μουντάδα του ήχου που πρέσβευε μέχρι πρότινος το γκρουπ; Τι συνέβη στα παιδιά και το 'ριξαν στον... κλασικισμό; 
 
Οι ειδήσεις από το παρασκήνιο λένε ότι ο ηγέτης Kip Berman αποφάσισε να πάρει όλο το πράγμα πάνω του και να συνεργάζεται στο εξής με όποιον του καπνίσει, παραμένοντας μόνος κυρίαρχος του γκρουπ. Σε αυτόν οφείλεται λοιπόν η ξεκάθαρη αλλαγή ηχητικής κατεύθυνσης στο Days Of Abandon, με το κέντρο βάρους να βρίσκεται πλέον στα χωράφια μιας εϊτίλας η οποία φέρνει στο μυαλό τους Cure, τους Smiths και άλλους μικρούς και μεγάλους ήρωες της εν λόγω περιόδου, προσθέτοντας και κάτι από '00s και μπάντες τύπου New Pornographers στο όλο μίγμα.  
 
Κι άντε αντάλλαξαν τη σκιά με το φως, κι άντε αντικατέστησαν τις τραχιές επιφάνειες με καλογυαλισμένα κρύσταλλα... Ποιο είναι, αλήθεια, το αποτέλεσμα για τους Pains Of Being Pure At Heart; Έχω την εντύπωση ότι στο τέλος της ακρόασης του νέου τους δίσκου μένει μια αίσθηση ανικανοποίητου. Γιατί μπορεί η ηχητική καραμέλα να σε γλυκαίνει αρχικά, όμως τα τραγούδια (που ως ύφος δεν διαφέρουν από τα παλιότερα) δεν λειτουργούν πέρα από μια λογική «μπαινάκης-βγαινάκης». Τουτέστιν, οι μελωδίες ρέουν ωραία αλλά δεν σου μένουν, οι στίχοι δεν λένε τίποτα πέραν των χιλιοτραγουδισμένων και το τέλος σε βρίσκει σε μια κατάσταση tabula rasa.
 
Εν κατακλείδι, με τη μετακόμιση από τις 1990s αναφορές σε κάποιες άλλες των 1980s, ο Kip Berman και οι συνεργάτες του δεν καταφέρνουν, νομίζω, να κερδίσουν τις εντυπώσεις. Μπορεί η εγκατάλειψη του ήχου που τους έκανε αγαπητούς να φαντάζει ως θαρραλέα κίνηση (και είναι, ως έναν βαθμό), όμως δεν συνδυάζεται με μια στάθμη ποιότητας αντίστοιχη των τραγουδιών των δύο προηγούμενων άλμπουμ. Κάπως έτσι, το Days Of Abandon προκύπτει ένα συμπαθές μα εύκολο να ξεχαστεί ποπ άλμπουμ. Ποπ σκέτο.
 

Top story
Οι συντάκτες του Avopolis πάνε διακοπές και πακετάρουν μουσική, εικόνες και λέξεις για τις θερινές ώρες. Σε αυτό το επεισόδιο ο Ζώης Χαλκιόπουλος ετοιμάζει βαλίτσα, παραδοσιακά,  τελευταία στιγμή και πετάει μέσα Σtella, The Smile, Twin Peaks και Kleir Stefan. 

Οι Sisters of Mercy στη Μονή Λαζαριστών στη Θεσσαλονίκη επιβεβαίωσαν εν μέρει τις κακές φήμες που συνοδεύουν τα live τους, καταφέρνοντας ωστόσο να παραδώσουν ένα αποτέλεσμα καλύτερο από το αναμενόμενο. 

Βρεθήκαμε στο Sani Festival, απολαύσαμε μία από τις πιο απρόσμενα μαγευτικές εμφανίσεις της χρονιάς από τον Bob Geldof και ακούσαμε για ποιο λόγο η αντίδραση δεν μπορεί να έλθει πλέον μέσα από τη μουσική.

Λίγο πριν την πρεμιέρα της πολυανεμενόμενης τηλεοπτικής μεταφοράς του "Sandman" του Neil Geiman ο Βασίλης Σπανός ανατρέχει σε ένα top 5 αγαπημένων κινηματογραφικών και τηλεοπτικών στιγμών του σπουδαίου συγγραφέα του φανταστικού - και όχι μόνο,

Οι συντάκτες του Avopolis πάνε διακοπές και πακετάρουν μουσική, εικόνες και λέξεις για τις θερινές ώρες. Σε αυτό το επεισόδιο ο Άγγελος Κλειτσίκας ακούει tropicalia, θέτει ευγενείς αναγνωστικούς στόχους και περιμένει τις  τελευταίες τηλεοπτικές περιπέτειες του Saul Goodman.

Οι Calexico στα πρόθυρα των διακοπών, στην Τεχνόπολη, μας χάρισαν δύο ώρες γεμάτες με τραγούδια, μουσικές και συναισθήματα που μάταια τόσα χρόνια προσπαθούν οι δισκογραφικές εταιρίες και οι mainstream ραδιοφωνικοί σταθμοί  να κολλήσουν πάνω τους ετικέτες. 

Το Netflix αποτυγχάνει να ανοίξει έναν νέο δρόμο για την πλατφόρμα στο ψυχαγωγικό σινεμά αξιώσεων ενώ το σκηνοθετικό δίδυμο των αδελφών Russo χάνουν την ευκαιρία να δημιουργήσουν το δικό τους Mission Impossible. 

 Oι συντάκτες του Avopolis πάνε διακοπές και πακετάρουν μουσική, εικόνες και λέξεις για τις θερινές ώρες. Σε αυτό το επεισόδιο η Άννα Γεωργάτου πάει Σάμο - Χάλκη και Παρίσι Τέξας, βλέπει Αντονιόνι και Συζητήσεις με Φίλους, διαβάζει Καραγάτση και Ezra Pound και ακούει Dury Dava, Noda Pappa και Julee Cruise.

Σειρές που θα σε ξεγελάσουν μεταφέροντάς σε νοητά στην παραλία, ακόμη κι αν έχεις ξεμείνει φέτος στην έρημη πόλη

Οι συντάκτες του Avopolis πήγαν σε πάρα πολλές συναυλίες, άκουσαν μουσική, μαγεύτηκαν, χόρεψαν, στριμώχτηκαν, συγκινήθηκαν, ταξίδεψαν και εδώ προσπαθούν να διαλέξουν το αγαπημένο τους στιγμιότυπο από τα βράδια αυτού του τόσο πλούσιου, φετινού, μεγάλου συναυλιακού καλοκαιριού που τόσο είχαμε ανάγκη. 

Στο νέο του Diggin' o Ζώης Χαλκιόπουλος ετοιμάζεται για διακοπές με τα μαγικά πνευστά των Prince Lasha Quintet και Sonny Simmons στο The Cry!. 

Μια κουβέντα με τον frontman των Black Midi, Geordie Greep με αφορμή την κυκλοφορία του τρίτου album τους Hellfire,  που προσθέτει ένα ακόμα ορόσημο στο πειραματικό μουσικό τους όραμα. 

Οι Slipknot έκλεισαν ιδανικά και ισοπεδωτικά αυτό το πλούσιο συναυλιακό καλοκαίρι τη δωδέκατη, τελευταία και πολυπληθέστερη ημέρα του φετινού Release Athens Festival, παρέα με τους ορεξάτους Sepultura, τους άξιους Jinjer, και support acts από Vended,  Maplerun και τους Renegade και ποιος καλύτερος ανταποκριτής από τον Επίτροπο για αυτή τη ...

Κάθε εβδομάδα, ο Επίτροπος θα επαναφέρει την τάξη, ακόμα κι αν οι χατζημεταλλάδες δεν έχουν σωτηρία. Στο νέο του Παρατηρητήριο πάει New Long Fest και ετοιμάζεται να γράψει τον επίλογο του πιο πλούσιου συναυλιακού καλοκαιριού των τελευταίων ετών. 

 Παρά τις φιλότιμες προσπάθειες του Stefan Olsdal και τη διάθεση του κόσμου η συγκυρία φαίνεται να μην ευνόησε τον Brian Molko και τους Placebo που σε μια "χλιαρή" βραδιά απέδειξαν τη μειωμένη δυναμική τους. 

Α night to remember τόσο για τους οπαδούς των Epica και Blind Guardian, όσο και για τους πολυπληθέστατους οπαδούς των Sabaton.

 Όλα όσα έγιναν στη δέκατη μέρα του φετινού Release Athens Festival με μεγάλους πρωταγωνιστές τους Clutch και τους The Hellacopters και δυναμικές εμφανίσεις από Blues Pills, Deaf Radio και ΛΔΛΜ.

Ένα κερδισμένο στοίχημα με ένα διαφορετικό, σκοτεινό παραμύθι για την "πριγκίπισσα του λαού".

O Μάκης Μηλάτος επιλέγει 5 επανεκδόσεις, κασετίνες και ειδικές κυκλοφορίες για το κατακαλόκαιρο γιατί οι συλλογές δεν σταματούν ποτέ. 

Top