View More
Εν αναμονή της κυκλοφορίας του νέου δίσκου των Whereswilder, Movement In Place, από τη United We Fly στις 12 Νοεμβρίου και της live παρουσίασής του ...
Δεκαπέντε χρόνια πέρασαν από την κυκλοφορία του Back to Black και η Μάρω Αγγελοπούλου βουτάει στη διαχρονική επιρροή του αριστουργήματος της Amy ...
Η Αγγελική Λάλου συνάντησε τον Γιάννη Βεσλεμέ με αφορμή τη μουσική που γράφει για την παράσταση Παράδεισος που ανεβαίνει στη Στέγη Γραμμάτων και ...
Κάθε εβδομάδα, ο Επίτροπος θα επαναφέρει την τάξη, ακόμα κι αν οι χατζημεταλλάδες δεν έχουν σωτηρία. Στο νέο του Παρατηρητήριο γιορτάζει το Halloween ...
 Τα κομμάτια που ξεχωρίσαμε από τις νέες κυκλοφορίες αυτής της εβδομάδας για τη λίστα του Σαββατοκύριακου από το Avopolis Radio. 
Top story

Ο δίσκος με την εκρηκτική εμφάνιση του καλλιτέχνη, με τίτλο Live from the Acropolis, αναμένεται να κυκλοφορήσει στις 29 Οκτωβρίου

Το κομμάτι αποτελεί το τελικό preview για τη νέα δισκογραφική δουλειά του συγκροτήματος

Πότε θα κυκλοφορήσει το ντοκιμαντέρ για το αγαπημένο Beach Boy;

Ο δημοφιλής rapper τίμησε τη μητέρα του η οποία έφυγε από τη ζωή το προηγούμενο Σαββατοκύριακο σε ηλικία 70 ετών

Το νέο τους κομμάτι με τίτλο “ALYGATYR” κυκλοφόρησε εν μέσω της περιοδείας τους στο Ηνωμένο Βασίλειο

Η σειρά περιλαμβάνει νέες ηχογραφήσεις του "Lights", το οποίο συνοδεύεται από την ταινία μικρού μήκους του Lynch με τίτλο I Touch A Red Button Man

Το αγαπημένο Σκαθάρι εξήγησε ότι πάντα έβρισκε τη διαδικασία παράξενη

«Έχουμε μηδενική ανοχή ως προς ζητήματα κακοποίησης, τόσο σωματικής, όσο και λεκτικής, και αυτή η συμπεριφορά παρατηρείται εδώ και δύο εβδομάδες»

Σήμερα  7μμ με 8μμ παρουσιάζει το νέο της ep "1999".  

Ο Springsteen μίλησε με τον παρουσιαστή για το No Nukes concert film, τη φιλία του με τον Barack Obama και πολλά ακόμη

Ο δημοφιλής rapper ευχαρίστησε τόσο τον Snoop Dogg όσο και τους θαυμαστές του για τη στήριξη στις δύσκολες ώρες που περνά

Τα “West” και “25 Years” περιλαμβάνονται στο original score του Greenwood για το δραματικό western της Campion

Ο frontman των Pulp τραγουδά στα Γαλλικά υποδυόμενος τον pop τραγουδιστή Tip-Top

«Αν το ακούσει ποτέ αυτό ο Eddie [Vedder], φίλε σ’ αγαπώ και σ’ ευχαριστώ που ήσουν τόσο ευγενικός απέναντι στο συγκρότημά μας»

Η μήνυση που είχε ασκηθεί στο συγκρότημα είχε συγκροτηθεί στη βάση ότι το design της δημοφιλούς μπλούζας τους ήταν αντιγραφή ενός σχεδίου εμπνευσμένου από την Κόλαση του Δάντη.

James Blake - Overgrown

Μιχάλης Τσαντίλας
Μιχάλης Τσαντίλας

Παρά τα όσα διθυραμβικά ακούστηκαν και γράφτηκαν προ διετίας, το ντεμπούτο του James Blake ήταν κάπως ημιτελές και αδύναμο, έστω κι αν πράγματι παρουσίασε δυνατότητες ενδιαφέρουσες και με προοπτικές. Ο Λονδρέζος είναι κατ' ουσίαν ένας σόουλ/γκόσπελ τραγουδοποιός –αυτό τουλάχιστον θέλησε να γίνει έπειτα από τα βουτηγμένα στο dubstep αρχικά του EP– με ιδέες που στο James Blake έμεναν συχνά στη σκαριφηματική τους μορφή, αφηνόμενες στη στουντιακή μαεστρία του δημιουργού τους για να καταστούν δημοσιοποιήσιμες. Αλλά η ακρόαση του φετινού Overgrown σχηματίζει μια διαφορετική εικόνα.

Από το εναρκτήριο, ομώνυμο του δίσκου τραγούδι, γίνεται σαφής η απόσταση που έχει καλύψει ο Blake στο μεσοδιάστημα. Τα beat βρίσκονται πλέον πιο χαμηλά στη μίξη και εκατέρωθεν του κέντρου του στερεοφωνικού φάσματος, αφήνοντας έτσι χώρο σε μια διευρυμένη παλέτα ηχοχρωμάτων και στουντιακών τερτιπιών, τα οποία μοιάζουν περισσότερο προσανατολισμένα στο να υπηρετήσουν τη διάθεση των μελωδιών, παρά να στήσουν αυτά τα ίδια την ατμόσφαιρα. Επιπλέον, το dubstep αποτελεί πια ένα μικρό μόνο κομμάτι της ηχητικής πίτας.

Είναι βέβαια και η συνθετική ποιότητα που παρουσιάζεται ανεβασμένη. Αν και το μελαγχολικό, υπαινικτικό ύφος παραμένει σταθερό, βελτιώνεται το περιεχόμενο: οι μελωδικές γραμμές κινούνται με περισσότερη τόλμη και αναπτύσσονται με περισσότερη φροντίδα και στόχευση. Το κάπως μονοδιάστατο κλίμα, βέβαια, αποδεικνύεται σ' ένα από τα μειονεκτήματα του Overgrown (κάτι που ίσχυε και για το James Blake σε μεγαλύτερο βαθμό), αλλά σε γενικές γραμμές η τραγουδοποιία του Blake καταφέρνει να απλωθεί σε κάθε γωνιά της περιοχής που τον ενδιαφέρει να εξερευνήσει, διατηρώντας το ενδιαφέρον σε υψηλά επίπεδα.

Υπάρχουν και δύο βαρύνουσες συμμετοχές εδώ, σημάδια του υψηλού και συνεχώς αυξανόμενου στάτους που απολαμβάνει ο καλλιτέχνης από συναδέλφους του. Στο "Digital Lion" παρακολουθούμε μια αναμέτρηση με τον Brian Eno –ambient ακόρντα εναντίον ρυθμολογίας– ενώ στο "Take A Fall For Me" υπάρχει μια μεγαλύτερη έκπληξη, μια απόπειρα περιδιάβασης hip hop μονοπατιών με τη βοήθεια του RZA. Και οι δύο περιπτώσεις καταχωρούνται στα θετικά, έστω κι αν στη δεύτερη η σύμπραξη κάπως ξενίζει. Αντίθετα, στο "Voyeur" συναντά κανείς μία από τις χειρότερες στιγμές του άλμπουμ.

Το κυριότερο λοιπόν επίτευγμα του James Blake στο Overgrown είναι ότι καταφέρνει να στήσει ένα ισχυρό σύνολο μέσα από μία χαώδη (φαινομενικά) αλχημική διαδικασία ενσωμάτωσης –αλλά και απόρριψης– ετερόκλητων στοιχείων. Και νομίζω ότι η διάθεσή του να απαγκιστρωθεί από τις ετικέτες τις οποίες του κόλλησαν τύπος και κοινό, μαζί με τις αδιαμφισβήτητες ικανότητές του για να καταφέρει κάτι τέτοιο, προμηνύουν μια ακόμα πιο ενδιαφέρουσα συνέχεια.

 

 

Top story

Εν αναμονή της κυκλοφορίας του νέου δίσκου των Whereswilder, Movement In Place, από τη United We Fly στις 12 Νοεμβρίου και της live παρουσίασής του στο six d.o.g.s ο Άγγελος Κλειτσίκας συναντήθηκε μαζί τους, συζητώντας μεταξύ άλλων το γιατί η Billie Eilish είναι η ροκ μπάντα του σήμερα, την αδιαφορία της πολιτείας για τους μουσικούς και την

Δεκαπέντε χρόνια πέρασαν από την κυκλοφορία του Back to Black και η Μάρω Αγγελοπούλου βουτάει στη διαχρονική επιρροή του αριστουργήματος της Amy Winehouse.

Το πρώτο "In Women We Trust" event της χρονιάς από το Plisskën Festival και το British Council είναι γεγονός και θα το γιορτάσουν με ένα λαμπερό πάρτι με Female Only Line Up

Η Αγγελική Λάλου συνάντησε τον Γιάννη Βεσλεμέ με αφορμή τη μουσική που γράφει για την παράσταση Παράδεισος που ανεβαίνει στη Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών του Ιδρύματος Ωνάση. 

Κάθε εβδομάδα, ο Επίτροπος θα επαναφέρει την τάξη, ακόμα κι αν οι χατζημεταλλάδες δεν έχουν σωτηρία. Στο νέο του Παρατηρητήριο γιορτάζει το Halloween με 4 σύντομες και πέρα ως πέρα φανταστικές “επιστολές τρόμου”.

 Τα κομμάτια που ξεχωρίσαμε από τις νέες κυκλοφορίες αυτής της εβδομάδας για τη λίστα του Σαββατοκύριακου από το Avopolis Radio. 

Την ημέρα της κυκλοφορίας του νέου τους δίσκου, Sympathy for Life, ο μπροστάρης του γκρουπ, Andrew Savage μας μίλησε σχεδόν για τα πάντα: την κατάσταση του ροκ σήμερα, την πραγματική επανάσταση και για το πως οι Parquet Courts ήταν πάντα μία μπάντα για χορό. 

Στο νέο του Diggin o Ζώης Χαλκιόπουλος μεταφράζει τους Poll σε Αγάπη.
Εμπνευσμένος από τη ρήση του Neil Young, ο Ζώης Χαλκιόπουλος επιλέγει 5 τραγούδια που μοιάζει να ακούγονται καλύτερα στις live εκτελέσεις τους από τις πρωτότυπες ηχογραφήσεις. Συν ένα opposite effect - έκπληξη.
Kάθε εβδομάδα, ο Άγγελος Κλειτσίκας κάνει μια γύρα σε αναλογικά και ψηφιακά στενά κι επιλέγει στιγμιότυπα απ' όσα είδε, άκουσε, σκέφτηκε και ένιωσε την ανάγκη να μοιραστεί. Στο νέο του Snap(shots) ζει με δύο ταινίες που του πήραν το μυαλό.

Ο Κωνσταντίνος Τσάβαλος έγραψε το ελληνικό Trainspotting και επιλέγει ένα soundtrack εμπνευσμένο από 10 καρέ του βιβλίου.

Ο Άρης Καζακόπουλος φτιάχνει λίστες, λίστες, λίστες. Στο σημερινό Listomania -κατ' εξαίρεση- δεν φτιάχνει κάποια λίστα, αλλά αναλύει τα αποτελέσματα της ψηφοφορίας των αναγνωστών του Pitchfork για τους 200 καλύτερους δίσκους των 25 χρόνων λειτουργίας του. 

Με αφορμή τη συζήτηση που έχει ανοίξει ξανά γύρω από το διάσημο εξώφυλλο του Nevermind  των Nirvana, o Μάκης Μηλάτος σταχυολογεί 15 εμβληματικά  album covers που σήμερα, ίσως, δεν θα είχαν κυκλοφορήσει ποτέ.

Κάθε εβδομάδα, ο Επίτροπος θα επαναφέρει την τάξη, ακόμα κι αν οι χατζημεταλλάδες δεν έχουν σωτηρία. Στο νέο του Παρατηρητήριο ενώ φαινομενικά ασχολείται με το beef Πετράκου - Active Member ουσιαστικά σας προσφέρει "αμόλυβδη" Σωτηρία.

Top