View More
Κάθε εβδομάδα, ο Άγγελος Κλειτσίκας κάνει μια γύρα σε αναλογικά και ψηφιακά στενά κι επιλέγει στιγμιότυπα απ' όσα είδε, άκουσε, σκέφτηκε και ένιωσε την ανάγκη να ...
O αρχηγός της μπάντας από το Μπρίστολ μίλησε στην Ελένη Τζαννάτου για το νέο τους δίσκο, Ultra Mono, που αποτελεί μια ευγενική υπενθύμιση του να αποδέχεστε και να ...
Στο νέο του Diggin', ο Ζώης Χαλκιόπουλος ακούει το Today των αυστραλών Babe Rainbow.
Η Τάνια Σκραπαλιώρη φτιάχνει τον χάρτη της πρωτεύουσας με 7 δισκάδικα που συμμετέχουν στην δεύτερη RSD για το 2020, για να τα επισκεφθείτε διαβασμένοι το ...
Ο αναμφίβολα πιο αναγνωρίσιμος μουσικοκριτικός της εποχής μας μιλάει στην Ελένη Τζαννάτου και το Avopolis για τη βίντεο-κριτική που στην περίπτωσή του αποδείχθηκε ...
Top story

Η εκδοχή τους στο "How Lucky" είναι η δεύτερη ηχογράφηση του John Prine που ακούμε μετά τον θάνατό του. 

Ακούστε το "Ghosts" που ο μουσικός κυκλοφόρησε λίγο μετά τα 71α γενέθλιά του. 

Με πάνω από μισό αιώνα καριέρα, η, μεταξύ άλλων, «Μούσα του Υπαρξισμού» έφυγε από τη ζωή στα 93 της χρόνια. 

Οι προγραμματισμένες παραστάσεις του Φοίβου Δεληβοριά για τις 24/9 και 1/10 μεταφέρθηκαν στις 6 και 8/10, αντίστοιχα.

Τα έσοδα της μουσικής συλλογής θα διατεθούν εξ' ολοκλήρου για την αγορά αγαθών για τους πρόσφυγες.

Δείτε το βίντεο για το "Nowhere, Man".

Αυτό, πάντως, δείχνουν τα στοιχεία έρευνας που έγινε στη Μεγάλη Βρετανία.

Το δεύτερο από την επερχόμενη δουλειά της, Disco.

Ο συνθέτης «σήκωσε» το πρώτο του Emmy με το βραβείο «Εξαίρετης Μουσικής Σύνθεσης για Σειρά».

Στο Γαλατά Ψιλή Βροχή

Μουσική «κατήχηση» σε ένα σημαντικότατο κομμάτι της παράδοσής μας, μίνι μάθημα ιστορίας, κι ένα δίωρο με μπόλικο γέλιο και διασκέδαση. Α, και στο τέλος κερνάνε και λουκουμάκι...

Μιχάλης Τσαντίλας
Μιχάλης Τσαντίλας

Μουσική «κατήχηση» σε ένα σημαντικότατο κομμάτι της παράδοσής μας, μίνι μάθημα ιστορίας, κι ένα δίωρο με μπόλικο γέλιο και διασκέδαση. Α, και στο τέλος κερνάνε και λουκουμάκι...

 
Δεν ήξερα τι να περιμένω από την παράσταση Στο Γαλατά Ψιλή Βροχή. Στον δρόμο μάλιστα προς το 206 της Πειραιώς –για εκεί δηλαδή όπου βρίσκεται το Ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης– προετοίμαζα τον εαυτό μου για μια ίσως αδιάφορη αλλά τουλάχιστον ξεκούραστη βραδιά. Στο δεύτερο έπεσα μέσα. Για το πρώτο ούτε λόγος.
 
Κι όμως, μπαίνοντας στην αίθουσα και αντικρίζοντας το λιτό σκηνικό με τη γκραβούρα της Πόλης για φόντο και τα... χριστουγεννιάτικα φωτάκια(!) γύρω της, ήμουν σίγουρος ότι θα επιβεβαιώνονταν οι προβλέψεις μου. Αλλά και κατά τα πρώτα λεπτά, μετά τη σύντομη εισαγωγή από τον Πάνο Σκουρολιάκο, δεν έβρισκα κάτι το ιδιαίτερο και αναρωτήθηκα έτσι πώς και η συγκεκριμένη παράσταση πέτυχε τόσο, ώστε να συνεχίσει να παίζεται για 2η χρονιά. Είχε βέβαια να κάνει αυτή μου η εκτίμηση και με το μουδιασμένο ξεκίνημα των τεσσάρων μουσικών που σηκώνουν το μεγαλύτερο βάρος του προγράμματος: του Haig Yazdjian (ούτι, φωνή), της Θεοδοσίας Στίγκα (φωνή), του Μάνου Κουτσαγγελίδη (κανονάκι, φωνή) και του Φώτη Τσορανίδη (κιθάρα, φωνή).
 
Galata_2
 
Εκεί που άλλαξε εντελώς το κλίμα ήταν στην πρώτη αφήγηση από τον Σκουρολιάκο. Ο γνωστός (και συμπαθέστατος) ηθοποιός ήταν τόσο πηγαίος και άνετος στο «πέρασμα» των κειμένων προς το κοινό, ώστε πράγματικά σε πήγαινε στην εποχή κατά την οποία γράφτηκαν. Έτσι, οι ιστορίες του Νικηφόρου Ρωμανού ή του Μιλτιάδη Χουρμούζη, μα και οι αφηγήσεις ανώνυμων ανθρώπων από τη ζωή στην Πόλη, στη Σμύρνη και σε άλλα μέρη της καθ' ημάς Ανατολής, ζωντάνεψαν μπροστά μας. Σε συνδυασμό και με τα τραγούδια που έπαιζε η ορχήστρα, με ολοένα και αυξανόμενη αυτοπεποίθηση και μπρίο.
 
Galata_3
 
Και τι τραγούδια ε; "Σαν Τα Μάρμαρα Της Πόλης", "Αραμπάς Περνά", "Κι Από Λίγο Λίγο", "Μισιρλού", "Μυστικά Πως Σ’ Αγαπώ", "Δημητρούλα Μου", "Τα Παιδιά Της Γειτονιάς Σου", "Από Ξένο Τόπο" και το ομώνυμο της παράστασης (το οποίο την άνοιξε και την έκλεισε), είναι μόνο μερικά από όσα ακούστηκαν, μαζί με γέφυρες προς τη Συρία και τον Λίβανο. Η αισθαντική Στίγκα, ο κατανυκτικός Yazdjian, ο εξωστρεφής Κουτσαγγελίδης και ο στιβαρός Τσορανίδης, αφού βρήκαν νωρίς-νωρίς τον βηματισμό τους, μάς πήραν σηκωτούς και μάς ταξίδεψαν στους τόπους και στους τρόπους που γέννησαν όλον αυτόν τον μουσικό πλούτο και πολιτισμό.
 
Galata_4
 
Σημαντικότατο κλου της βραδιάς, πάντως, ήταν και η εμφάνιση του νεότατου καραγκιοζοπαίχτη Κώστα Σπυρόπουλου και του βοηθού του (ας με συγχωρέσει, δεν συγκράτησα το όνομά του) κάπου στο μέσο της παράστασης. Για μένα τουλάχιστον, που είχα από χρόνια ξεγράψει τη συμπαθή φιγούρα των παιδικών μου χρόνων ως κάτι που δεν μπορεί να με αφορά πια, η σύντομη παράσταση με τον Καραγκιόζη να προβληματίζεται για τη Μέρκελ και τον Ε.Ν.Φ.Ι.Α., υπήρξε αποκαλυπτική. Για να μη σας πω ότι τα γέλια όσων βρισκόμασταν στην αίθουσα πρέπει να ακούστηκαν μέχρι την... Ομόνοια!
 
Galata_5
 
Εν κατακλείδι, αξίζει να την παρακολουθήσει κανείς τη συγκεκριμένη παράσταση. Διαπίστωση που ισχύει όχι μόνο για τους 40 και άνω (όσοι βρέθηκαν στη μισογεμάτη αίθουσα του Ιδρύματος Κακογιάννη τη Δευτέρα άνηκαν σχεδόν αποκλειστικά στο εν λόγω ηλικιακό φάσμα), αλλά και για τους φιλότεχνους κάθε ηλικίας. Κι αυτό γιατί έχει να προσφέρει πολλά πράγματα στη συσκευασία τους ενός: και μουσική «κατήχηση» σε ένα σημαντικότατο κομμάτι της μουσικής μας παράδοσης, και μίνι μάθημα ιστορίας, και ένα δίωρο με μπόλικο γέλιο και διασκέδαση.
 
Α, και στο τέλος κερνάνε λουκουμάκι...
 

 

 
Top story

Κάθε εβδομάδα, ο Άγγελος Κλειτσίκας κάνει μια γύρα σε αναλογικά και ψηφιακά στενά κι επιλέγει στιγμιότυπα απ' όσα είδε, άκουσε, σκέφτηκε και ένιωσε την ανάγκη να μοιραστεί. Κι αναρωτιέται, αλήθεια, πότε θα πάψουμε να «χαϊδεύουμε» την εγχώρια μουσική παραγωγή;

O αρχηγός της μπάντας από το Μπρίστολ μίλησε στην Ελένη Τζαννάτου για το νέο τους δίσκο, Ultra Mono, που αποτελεί μια ευγενική υπενθύμιση του να αποδέχεστε και να αγαπάτε τον εαυτό σας.

Στο νέο του Diggin', ο Ζώης Χαλκιόπουλος ακούει το Today των αυστραλών Babe Rainbow.

Η Τάνια Σκραπαλιώρη φτιάχνει τον χάρτη της πρωτεύουσας με 7 δισκάδικα που συμμετέχουν στην δεύτερη RSD για το 2020, για να τα επισκεφθείτε διαβασμένοι το Σάββατο 26/9.

Ο αναμφίβολα πιο αναγνωρίσιμος μουσικοκριτικός της εποχής μας μιλάει στην Ελένη Τζαννάτου και το Avopolis για τη βίντεο-κριτική που στην περίπτωσή του αποδείχθηκε μονόδρομος, τη σημασία του γραπτού λόγου αλλά και το μέλλον της pop μουσικής που διαγράφεται παγκόσμιο.

Ο Ανδρέας Κύρκος βρήκε ευρηματικό και διασκεδαστικό το sequel του Karate Kid στο Netflix και ανυπομονεί ήδη για τον επόμενο κύκλο της σειράς.

Κάθε εβδομάδα, ο Επίτροπος θα επαναφέρει την τάξη, ακόμη κι αν οι χατζημεταλλάδες δεν έχουν σωτηρία. Στο νέο του Παρατηρητήριο, κοιτά στη σκοτεινή πλευρά των Pink Floyd.

Κάθε εβδομάδα, ο Άγγελος Κλειτσίκας κάνει μια γύρα σε αναλογικά και ψηφιακά στενά κι επιλέγει στιγμιότυπα απ' όσα είδε, άκουσε, σκέφτηκε και ένιωσε την ανάγκη να μοιραστεί. Πλέον αναπολεί όσα γινονταν μετά τα μεσάνυχτα στα αναλογικά στενά και βρίσκει το δρόμο του στα ψηφιακά.

Στο νέο του Incoming, ο Δημήτρης Λιλής αναρωτιέται πώς γίνεται τη στιγμή που ο Iggy Pop παίζει στο BBC Radio 6 μια garage μπάντα από την Αθήνα (Nerrves), εδώ να χειροκροτάμε τα  αθηναϊκά FM όταν ακούμε Stooges.

Ακριβώς 50 χρόνια μετά το θάνατο του σπουδαίου κιθαρίστα, ο Άγγελος Κλειτσίκας ψάχνει ανάμεσα στις ρίμες και βρίσκει τα samples του Jimi Hendrix που «έκοψαν και έραψαν» hip hop καλλιτέχνες, από τους A Tribe Called Quest μέχρι  τους Death Grips.

Η Τάνια Σκραπαλιώρη αναζήτησε απαντήσεις από διοργανωτές, μέσα στο ρευστό σκηνικό που διανύουμε και εκείνοι συνιστούν υπομονή.

Ο Ανδρέας Κύρκος επιλέγει τις ταινίες εκείνες που θα μας κάνουν τους επόμενους μήνες να καθίσουμε στη σκοτεινή αίθουσα με μάσκα -αλλά και στον καναπέ μας, μπροστά στις streaming πλατφόρμες.

Κάθε εβδομάδα, ο Επίτροπος θα επαναφέρει την τάξη, ακόμη κι αν οι χατζημεταλλάδες δεν έχουν σωτηρία. Συνεχίζοντας σε εκπαιδευτικό κλίμα, ξετυλίγει το κεφάλαιο Λεντ Ζέππελιν.

Κάθε εβδομάδα, ο Άγγελος Κλειτσίκας κάνει μια γύρα σε αναλογικά και ψηφιακά στενά κι επιλέγει στιγμιότυπα απ' όσα είδε, άκουσε, σκέφτηκε και ένιωσε την ανάγκη να μοιραστεί. Περνάει το νέο του Snap(shots) κάπου ανάμεσα στον Charile Kaufman, τον  Lionel Messi και τους Radiohead.

O Travis Scott λανσάρει μαξιλάρι-γιγάντια κοτομπουκιά McDonald’s κι η Ελένη Τζαννάτου βουτάει στα άδυτα του μουσικού merchandise κι αναρωτιέται «Γιατί;».

Instagram





Top