View More
Ο Ανδρέας Κύρκος είδε το The Haunting of Bly Manor και το remake του Ρεβέκκα στη δημοφιλή πλατφόρμα. Ίσως δεν τρόμαξε όσο θα ήθελε.
Κάθε εβδομάδα, ο Άγγελος Κλειτσίκας κάνει μια γύρα σε αναλογικά και ψηφιακά στενά κι επιλέγει στιγμιότυπα απ' όσα είδε, άκουσε, σκέφτηκε και ένιωσε την ανάγκη να ...
Άσματα (δευτερο) παγκοσμιοπολεμικής εμψύχωσης - σε έναν πόλεμο που είχε και ιδεολογική χροιά.
Κάθε εβδομάδα, ο Επίτροπος θα επαναφέρει την τάξη, ακόμη κι αν οι χατζημεταλλάδες δεν έχουν σωτηρία. Στο νέο του Παρατηρητήριο, επιστρέφει στο σχολιασμό της ...
Top story

Ακούστε το “Mork N Mindy" από το επερχόμενο Spare Ribs, στο οποίο συναντάμε τη Billy Nomates -και καθόλου εντύπωση δεν μας κάνει...

Στη 13:00, καλεσμένοι στην εκπομπή Incoming  με τον Δημήτρη Λιλή.

Το Lost Themes III: Alive After Death θα είναι ο τρίτος δίσκος με μη κινηματογραφική μουσική του «άρχοντα του τρόμου». Ακούστε το "Weeping Ghost".

«Δεκαεφτά μονόλογοι για ένα γυμναστήριο που δεν υπάρχει πουθενά».

Ακούστε το "Fever" στο οποίο μας συστήνει τη βελγίδα τραγουδίστρια, Angèle.

Ακούστε τη συνεργασία των δύο μουσικών στη διασκευή της κλασικής επιτυχίας του David Bowie και των Queen.

Δείτε το νέο βίντεο κλιπ του μουσικού.

Άλλη μια φορά που ο πρόεδρος των ΗΠΑ χρησιμοποίησε αυτοβούλως μουσική για προεκλογικούς σκοπούς και ο δημιουργός της δεν το πήρε πολύ καλά...

Η ποπ σταρ έπαιξε το κομμάτι της "XS" στο The Tonight Show.

Λίγο μετά τις 12:00 θα βρίσκεται ζωντανά στο στούντιο της Ασκληπιού και την εκπομπή Incoming με τον Δημήτρη Λιλή.

Επίδομα για Σεπτέμβριο και Οκτώβριο, με δυνατότητα παράτασης για τους ανθρώπους του πολιτισμού. Όλες οι λεπτομέρειες και η διαδικασία λήψης της ...

Τάκι Τσαν + Supreme

Δεν έπεφτε καρφίτσα στο An Club προχθές το βράδυ. Πανικός στο "Μυστικό Συστατικό", πανζουρλισμός και έκσταση στη "Σούζη", άνοιξε δε ακόμα και ο Πρώτος Τόμος των Ζήτα Νι...

Μιχάλης Τσαντίλας
Μιχάλης Τσαντίλας

Δεν έπεφτε καρφίτσα στο An Club προχθές το βράδυ. Πανικός στο "Μυστικό Συστατικό", πανζουρλισμός και έκσταση στη "Σούζη", άνοιξε δε ακόμα και ο Πρώτος Τόμος των Ζήτα Νι...

 
«Κάνε την αλητεία σου με ρεπό ή κοπάνα από το σχολείο και έλα!», καλούσε σε άψογα greeklish το ποστ στη σελίδα του Τάκι Τσαν στο Facebook. Και πήγαμε. Και ήμασταν πολλοί. Πάρα πολλοί. Στο An Club κυριολεκτικά δεν έπεφτε καρφίτσα το βράδυ της Δευτέρας.
 
Το τελετουργικό άρχισε με δύο νεαρούς σχολικής ηλικίας (έτσι μου φάνηκαν εμένα τουλάχιστον), οι οποίοι, έπειτα από ένα ραπάρισμα με μηνύματα κατά της πρέζας, επιδόθηκαν σε ακατάπαυστο beatboxing με χιουμοριστικές προεκτάσεις. Ό,τι έλειπε σε αρτιότητα και σχεδιασμό από το σύντομο σετ τους, το αναπλήρωναν με τον χαβαλέ τους και με μια αμηχανία που σε κέρδιζε. Δυστυχώς κανείς τριγύρω δεν ήξερε τα ονόματά τους οπότε είναι ευπρόσδεκτος όποιος θέλει να μας διαφωτίσει στα σχόλια.
 
Takitsan_2
 
Στη συνέχεια, στη σκηνή ανέβηκε ο Supreme από τους RNS, το επίσημο support της βραδιάς δηλαδή. Με έναν ιδιαίτερα δημιουργικό DJ να τον υποστηρίζει, ο hardcore rapper προσπάθησε πολύ για να δώσει ένα δυνατό σόου, αλλά προδόθηκε από το άγχος του. Το ομολόγησε και ο ίδιος («είμαι χεσμένος» μάς είπε) καθότι αυτή ήταν η πρώτη φορά που εμφανιζόταν χωρίς το συγκρότημά του. Σε καμία περίπτωση δεν ήταν πάντως κακή η παρουσία του, βοηθήθηκε δε και από κάποιους γκεστ τους οποίους ανέβασε· όμως ήταν φανερό ότι όλοι αδημονούσαν για το μεγάλο όνομα της βραδιάς. Η επαναλαμβανόμενη ιαχή «Ζήτα Νι» ακουγόταν άλλωστε εξ αρχής ανάμεσα στα κομμάτια.
 
Takitsan_3
 
Όταν τελικά ήρθε η ώρα του Τάκι Τσαν να βγει στο πάλκο, λίγο πριν τις 22.00, το An κόντεψε να γκρεμιστεί. Ήταν η στιγμή που η όλη ατμόσφαιρα πέρασε το κρίσιμο κατώφλι και το εξαρχειώτικο κλαμπ μετατράπηκε σε σκηνικό μάζωξης όλων των πολεμοχαρών φυλών της Χιπχοπίας. Οι λιποθυμίες πήγαιναν σύννεφο και η οπτική επαφή με τη σκηνή (αλλά και η δυνατότητα να κρατήσω στοιχειώδεις σημειώσεις) περιορίστηκε κατά πολύ. Ο δε Τάκι Τσαν ξεκίνησε με το "Ρίμα Για Χρήμα" κι όλα γύρω πήραν φωτιά. Και το πλήθος –σε ασφυκτική πυκνότητα πλέον– έγινε ένα θηρίο με δική του συνείδηση.
 
Takitsan_4
 
Για τα πρώτα τρία τέταρτα (περίπου) του σετ, ο Τάκι Τσαν ανέβαζε ταχύτητα συνεχώς. Πανικός στο "Μυστικό Συστατικό", πανζουρλισμός και έκσταση στη "Σούζη", τρέλα στο "Όσο Μεγαλώνω", ενώ η συνέχεια έφερε και βουτιές στο παρελθόν και το άνοιγμα του Πρώτου Τόμου των Ζωντανών Νεκρών. Η αίσθησή μου, πάντως, είναι ότι από ένα σημείο και μετά η όλη φάση άρχισε να πέφτει, αργά αλλά σταθερά· αφού προηγουμένως, όμως, είχε ανέβει και ο Greenman στο σανίδι, φέρνοντας μαζί του και τα απαραίτητα σύνεργα για το ξεχαρμάνιασμα.
 
Takitsan_5
 
Η συνέχεια είχε κι άλλες εκπλήξεις, όπως τη συμμετοχή του Εισβολέα, ο οποίος έμεινε μάλιστα κι αρκετά επί σκηνής, κάνοντας και τις κόντρες του με τον οικοδεσπότη. Όμως το πέρασμα της ώρας και το ξετύλιγμα του ρεπερτορίου του Τάκι Τσαν αποκάλυψε σιγά-σιγά τα επαναλαμβανόμενα στιχουργικά και μουσικά μοτίβα, ρίχνοντας το ενδιαφέρον. Ο δημοφιλής ράπερ αποδείχθηκε πάντως μέγας μάστερ στη διαχείρηση του πλήθους, το οποίο κρεμόταν από τα χείλη του, ενώ φρόντιζε να δείνει διαταγές ακόμα και για τα φώτα: «φώτα σβηστά», «μόνο πράσινα» ή «μόνο κόκκινα τώρα».
 
Takitsan_6
 
Η αναγγελία του τέλους της βραδιάς ήρθε λίγα λεπτά πριν τα μεσάνυχτα, με τον πρωταγωνιστή να μάς αποχαιρετά με το "Φίλοι Και Εχθροί". Φυσικά η «φάση» δεν τελείωσε εκεί, καθώς στη συνέχεια δόθηκε το μικρόφωνο σε όλους όσους είχαν περάσει από τη σκηνή ως προσκεκλημένοι. Λυπάμαι που δεν μπορώ να μεταφέρω τι συνέβη από εκεί και μετά, αλλά η σωματική αντοχή μου σε εκείνο το σημείο είχε πια φτάσει στα όριά της.
 

 

 
Top story

Ο Ανδρέας Κύρκος είδε το The Haunting of Bly Manor και το remake του Ρεβέκκα στη δημοφιλή πλατφόρμα. Ίσως δεν τρόμαξε όσο θα ήθελε.

Κάθε εβδομάδα, ο Άγγελος Κλειτσίκας κάνει μια γύρα σε αναλογικά και ψηφιακά στενά κι επιλέγει στιγμιότυπα απ' όσα είδε, άκουσε, σκέφτηκε και ένιωσε την ανάγκη να μοιραστεί. Στο νέο του Snap(shots), εκφράζει τις υπαρξιακές του ανησυχίες μέσα από τις σελίδες ενός βιβλίου και τη μικρή οθόνη.

Άσματα (δευτερο) παγκοσμιοπολεμικής εμψύχωσης - σε έναν πόλεμο που είχε και ιδεολογική χροιά.

Κάθε εβδομάδα, ο Επίτροπος θα επαναφέρει την τάξη, ακόμη κι αν οι χατζημεταλλάδες δεν έχουν σωτηρία. Στο νέο του Παρατηρητήριο, επιστρέφει στο σχολιασμό της επικαιρότητας.

«Παράξενα φρούτα» και μηχανές που σκοτώνουν φασίστες

Στο νέο του Diggin', o Ζώης Χαλκιόπουλος χάνεται στα αυλάκια του Primal Prayer του Bevery Glenn Copeland.

Η μεγάλη λαϊκή τραγουδίστρια σχολιάζει το τραγούδι «Ανθρωποφάγοι», στο οποίο συναντά τη Λένα Πλάτωνος και τη Μυρτώ Κοντοβά και δεν μπορεί να κρύψει πως «η χαρά είναι απερίγραπτη. Απερίγραπτη».

Το Behaviour των Pet Shop Boys είναι από τις περιπτώσεις διαχρονικών άλμπουμ που επισκέπτεσαι ξανά και ξανά σε διαφορετικές περιόδους στη ζωή σου. Από την αρχή του, άλλωστε, δηλώνει ξεκάθαρα ότι παρακολουθεί τη ζωή: τη μετάβαση από την εφηβεία στην ενηλικίωση, μέχρι τον θάνατο.

H μίνι σειρά 2 επεισοδίων του Showtime σε αναγκάζει είτε να μηδενίσεις το πολιτικό σου φίλτρο ή να πας με τα νερά της ατζέντας της. Για τον Ανδρέα Κύρκο, πάντως, δύσκολα κινείται πέρα από την απολιτίκ πρακτική του "good guy"/"bad guy".

Στο νέο του Incoming, ο Δημήτρης Λιλής αναρωτιέται γιατί όσα φρέσκα συμβαίνουν έξω, δεν φτάνουν πάντα στα εγχώρια αυτιά -και μαζί, παρουσιάζει τέσσερις περιπτώσεις καλλιτεχνών που ενισχύουν αυτό το «Γιατί;».

Κάθε εβδομάδα, ο Επίτροπος θα επαναφέρει την τάξη, ακόμη κι αν οι χατζημεταλλάδες δεν έχουν σωτηρία. Στο νέο του Παρατηρητήριο, τα λέει καλά, τα εξηγεί ωραία με τον Άρη Λάμπο των System Decay, αλλά και δημιουργό του comic Μεταλλάδες.

Iδιάζοντα σύμβολα μίας καταπιεσμένης σεξουαλικότητας;

Είκοσι ολόκληρα χρόνια συμπληρώνονται από την πρεμιέρα της… pretty pretty pretty good κωμικής σειράς του Larry David και ο Ανδρέας Κύρκος βρίσκει τους λόγους για να γίνει το comfort comedy που θα σας συνοδεύσει -αν αυτό δεν συμβαίνει ήδη.

Από το “Pop Club” του Γιάννη Πετρίδη και το “Ρόδα, Τσάντα Και Κοπάνα”, ως την Εφημερίδα των Συντακτών

Instagram





Top