View More
Εν αναμονή της κυκλοφορίας του νέου δίσκου των Whereswilder, Movement In Place, από τη United We Fly στις 12 Νοεμβρίου και της live παρουσίασής του ...
Δεκαπέντε χρόνια πέρασαν από την κυκλοφορία του Back to Black και η Μάρω Αγγελοπούλου βουτάει στη διαχρονική επιρροή του αριστουργήματος της Amy ...
Η Αγγελική Λάλου συνάντησε τον Γιάννη Βεσλεμέ με αφορμή τη μουσική που γράφει για την παράσταση Παράδεισος που ανεβαίνει στη Στέγη Γραμμάτων και ...
Κάθε εβδομάδα, ο Επίτροπος θα επαναφέρει την τάξη, ακόμα κι αν οι χατζημεταλλάδες δεν έχουν σωτηρία. Στο νέο του Παρατηρητήριο γιορτάζει το Halloween ...
 Τα κομμάτια που ξεχωρίσαμε από τις νέες κυκλοφορίες αυτής της εβδομάδας για τη λίστα του Σαββατοκύριακου από το Avopolis Radio. 
Top story

Ο δίσκος με την εκρηκτική εμφάνιση του καλλιτέχνη, με τίτλο Live from the Acropolis, αναμένεται να κυκλοφορήσει στις 29 Οκτωβρίου

Το κομμάτι αποτελεί το τελικό preview για τη νέα δισκογραφική δουλειά του συγκροτήματος

Πότε θα κυκλοφορήσει το ντοκιμαντέρ για το αγαπημένο Beach Boy;

Ο δημοφιλής rapper τίμησε τη μητέρα του η οποία έφυγε από τη ζωή το προηγούμενο Σαββατοκύριακο σε ηλικία 70 ετών

Το νέο τους κομμάτι με τίτλο “ALYGATYR” κυκλοφόρησε εν μέσω της περιοδείας τους στο Ηνωμένο Βασίλειο

Η σειρά περιλαμβάνει νέες ηχογραφήσεις του "Lights", το οποίο συνοδεύεται από την ταινία μικρού μήκους του Lynch με τίτλο I Touch A Red Button Man

Το αγαπημένο Σκαθάρι εξήγησε ότι πάντα έβρισκε τη διαδικασία παράξενη

«Έχουμε μηδενική ανοχή ως προς ζητήματα κακοποίησης, τόσο σωματικής, όσο και λεκτικής, και αυτή η συμπεριφορά παρατηρείται εδώ και δύο εβδομάδες»

Σήμερα  7μμ με 8μμ παρουσιάζει το νέο της ep "1999".  

Ο Springsteen μίλησε με τον παρουσιαστή για το No Nukes concert film, τη φιλία του με τον Barack Obama και πολλά ακόμη

Ο δημοφιλής rapper ευχαρίστησε τόσο τον Snoop Dogg όσο και τους θαυμαστές του για τη στήριξη στις δύσκολες ώρες που περνά

Τα “West” και “25 Years” περιλαμβάνονται στο original score του Greenwood για το δραματικό western της Campion

Ο frontman των Pulp τραγουδά στα Γαλλικά υποδυόμενος τον pop τραγουδιστή Tip-Top

«Αν το ακούσει ποτέ αυτό ο Eddie [Vedder], φίλε σ’ αγαπώ και σ’ ευχαριστώ που ήσουν τόσο ευγενικός απέναντι στο συγκρότημά μας»

Η μήνυση που είχε ασκηθεί στο συγκρότημα είχε συγκροτηθεί στη βάση ότι το design της δημοφιλούς μπλούζας τους ήταν αντιγραφή ενός σχεδίου εμπνευσμένου από την Κόλαση του Δάντη.

Deteriorate Sound Festival II/μέρα 2

Δεν βελτιώθηκαν τα πράγματα σε επίπεδο προσέλευσης την Τρίτη, ωστόσο οι μουσικές που ακούστηκαν στο Six d.o.g.s. δεν ήταν «για λίγους» και όλοι οι συμμετέχοντες στάθηκαν στο ύψος των περιστάσεων...

Μιχάλης Τσαντίλας
Μιχάλης Τσαντίλας

Δεν βελτιώθηκαν τα πράγματα σε επίπεδο προσέλευσης την Τρίτη, ωστόσο οι μουσικές που ακούστηκαν στο Six d.o.g.s. δεν ήταν «για λίγους» και όλοι οι συμμετέχοντες στάθηκαν στο ύψος των περιστάσεων...

Όπως και στην πρώτη μέρα του Deteriorate Sound II (διαβάστε εδώ την ανταπόκριση του Στυλιανού Τζιρίτα), έτσι και στη δεύτερη η προσέλευση στο Six d.o.g.s. κινήθηκε σε πολύ χαμηλά νούμερα: το κοινό δεν ξεπέρασε σε καμία στιγμή της βραδιάς τη δύναμη των 30 ατόμων. Να πω ότι δεν το περίμενα; Θα πω ψέματα... Πάντως η μουσική που ακούστηκε το βράδυ της Τρίτης στην Αβραμιώτου –στις περισσότερες των περιπτώσεων– δεν ήταν «για λίγους».

Deteriorate142_2

Deteriorate142_3

 

Οι SunTank, ας πούμε, οι οποίοι έπαιξαν πρώτοι, είχαν να παρουσιάσουν μια ιδιαίτερα προσιτή ηχητική πρόταση. Ο Ορέστης Μπενέκας (σε πλήκτρα, λάπτοπ και διάφορα άλλα αναβοσβήνοντα μαραφέτια) και ο Θανάσης Τζίνγκοβιτς (σε ηλεκτρική κιθάρα περασμένη από μακρά αλυσίδα πετάλων) είναι άλλωστε μουσικοί σε συνεχή ζύμωση με πιο λαϊκές μουσικές φόρμες και ήξεραν καλά πώς να «πειραματιστούν», ρίχνοντας κατάλληλες γέφυρες προς το ακροατήριο. Έτσι, τα τείχη που ορθώνονταν από τις αλλεπάλληλες στρώσεις live looping της εξάχορδης και πλουμίζονταν από τους ήχους των συνθετητών, «άνοιγαν» σε καίρια σημεία για να αναδυθούν μελωδικά θέματα, σαμπλαρισμένοι ρυθμοί και φωνητικές ριπές –όλα τους φάροι για να μπορέσει κανείς να παρακολουθήσει την εξέλιξη. Παρότι εμφανώς υπήρξαν πολλά μέρη στο σετ τους, αυτά αφέθηκαν να εισέλθουν το ένα στο άλλο έτσι ώστε το μισάωρο σετ να παρουσιαστεί ως ένα ενιαίο κομμάτι. Κατά την άποψή μου, οι δύο μουσικοί ξεχώρισαν (ελαφρώς έστω) από τα υπόλοιπα σχήματα της βραδιάς.

Deteriorate142_4

Όχι ότι η τριπλέτα που ακολούθησε δεν είχε ωραία πράγματα να καταθέσει. Οι Γιάννης Αναστασάκης, Νίκος Γιούσεφ & Τζένη Καπάδαη ακολούθησαν μια κάπως διαφορετική συνθήκη: ο πρώτος άφηνε τους άλλους δύο να «σολάρουν», κατέγραφε τα μέρη τους και στη συνέχεια έπαιζε μαζί τους, λουπάροντας, σαμπλάροντας και επιθέτοντας επιπλέον στοιχεία από κιθάρες και σύνθια. Σε όλο αυτό ξαναέμπαιναν οι δύο σολίστες (η Καπάδαη στη φωνή και ο Γιούσεφ στο μουσικό πριόνι) και το όλο πράγμα μεταλλασσόταν συνεχώς. Παρότι υπήρξαν μερικές πραγματικά υποβλητικές στιγμές στο σετ και η φαντασία δεν έλειπε –η Καπάδαη χρησιμοποίησε λ.χ. τα κλικ της φωτογραφικής μηχανής της ως μετρονόμο και ο Γιούσεφ μετέτρεψε το πριόνι του σε κρουστό– ένιωσα ότι τίποτα δεν ξεπέρασε τις πρώτες στιγμές, κατά τις οποίες η κυρία της παρέας αφέθηκε σε έναν σχεδόν θρησκευτικής λογικής «μονόλογο».

Deteriorate142_5

Deteriorate142_6

 

Και οι UnderwaterChess έκαναν πάντως το «καθήκον» τους την Τρίτη. Εκείνοι βέβαια είχαν μόνο έγχορδα όργανα στα χέρια τους: μια ηλεκτρική κιθάρα σχήματος V ο Πάνος Παπάζογλου κι ένα βιολί ο Μιχάλης Βρεττάς. Φυσικά, αυτά πέρναγαν μέσα από τα απαραίτητα εφέ δημιουργώντας γκρούβες (κυρίως μέσω «κούφιων» συγχορδιών από την κιθάρα), πάνω στις οποίες κινούνταν οι φράσεις του βιολιού και τα φωνητικά-ψαλμωδίες του Βρέττα. Οι Underwater Chess κατέστρωσαν (σποραδικά) τις πιο καταιγιστικές ρυθμολογικά στιγμές της δεύτερης μέρας του φεστιβάλ, πράγμα που φάνηκε και από τις τάσεις χορού οι οποίες εμφανίστηκαν ανάμεσα στο κοινό. Από την άλλη, έχω την αίσθηση ότι τα 4-5 κομμάτια που έπαιξαν είχαν αρκετά παρόμοιες μεταξύ τους τροπές και εξελίξεις, δημιουργώντας έτσι την αίσθηση ότι άκουγες το ίδιο πάνω-κάτω πράγμα, ξανά και ξανά.

Deteriorate142_7

Το τέλος της βραδιάς βρήκε όλους τους συμμετέχνοντες επί σκηνής, σε έναν αυτοσχεδιασμό που ήταν επόμενο να «ψάχνεται» σε διάφορα σημεία. Ευτυχώς δεν δημιουργήθηκε χάος. Αντίθετα, υπήρξαν κάμποσες οάσεις στη ροή, έστω κι αν το κοινό αυτό σετ δεν κατάφερε να αγγίξει το ενδιαφέρον των όσων είχαν προηγηθεί. Σε κάθε περίπτωση, η δεύτερη μέρα του Deteriorate Sound II είχε πολλές συγκινήσεις να προσφέρει, με όλους τους συμμετέχοντες να στέκονται με άνεση στο ύψος των περιστάσεων.

Top story

Εν αναμονή της κυκλοφορίας του νέου δίσκου των Whereswilder, Movement In Place, από τη United We Fly στις 12 Νοεμβρίου και της live παρουσίασής του στο six d.o.g.s ο Άγγελος Κλειτσίκας συναντήθηκε μαζί τους, συζητώντας μεταξύ άλλων το γιατί η Billie Eilish είναι η ροκ μπάντα του σήμερα, την αδιαφορία της πολιτείας για τους μουσικούς και την

Δεκαπέντε χρόνια πέρασαν από την κυκλοφορία του Back to Black και η Μάρω Αγγελοπούλου βουτάει στη διαχρονική επιρροή του αριστουργήματος της Amy Winehouse.

Το πρώτο "In Women We Trust" event της χρονιάς από το Plisskën Festival και το British Council είναι γεγονός και θα το γιορτάσουν με ένα λαμπερό πάρτι με Female Only Line Up

Η Αγγελική Λάλου συνάντησε τον Γιάννη Βεσλεμέ με αφορμή τη μουσική που γράφει για την παράσταση Παράδεισος που ανεβαίνει στη Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών του Ιδρύματος Ωνάση. 

Κάθε εβδομάδα, ο Επίτροπος θα επαναφέρει την τάξη, ακόμα κι αν οι χατζημεταλλάδες δεν έχουν σωτηρία. Στο νέο του Παρατηρητήριο γιορτάζει το Halloween με 4 σύντομες και πέρα ως πέρα φανταστικές “επιστολές τρόμου”.

 Τα κομμάτια που ξεχωρίσαμε από τις νέες κυκλοφορίες αυτής της εβδομάδας για τη λίστα του Σαββατοκύριακου από το Avopolis Radio. 

Την ημέρα της κυκλοφορίας του νέου τους δίσκου, Sympathy for Life, ο μπροστάρης του γκρουπ, Andrew Savage μας μίλησε σχεδόν για τα πάντα: την κατάσταση του ροκ σήμερα, την πραγματική επανάσταση και για το πως οι Parquet Courts ήταν πάντα μία μπάντα για χορό. 

Στο νέο του Diggin o Ζώης Χαλκιόπουλος μεταφράζει τους Poll σε Αγάπη.
Εμπνευσμένος από τη ρήση του Neil Young, ο Ζώης Χαλκιόπουλος επιλέγει 5 τραγούδια που μοιάζει να ακούγονται καλύτερα στις live εκτελέσεις τους από τις πρωτότυπες ηχογραφήσεις. Συν ένα opposite effect - έκπληξη.
Kάθε εβδομάδα, ο Άγγελος Κλειτσίκας κάνει μια γύρα σε αναλογικά και ψηφιακά στενά κι επιλέγει στιγμιότυπα απ' όσα είδε, άκουσε, σκέφτηκε και ένιωσε την ανάγκη να μοιραστεί. Στο νέο του Snap(shots) ζει με δύο ταινίες που του πήραν το μυαλό.

Ο Κωνσταντίνος Τσάβαλος έγραψε το ελληνικό Trainspotting και επιλέγει ένα soundtrack εμπνευσμένο από 10 καρέ του βιβλίου.

Ο Άρης Καζακόπουλος φτιάχνει λίστες, λίστες, λίστες. Στο σημερινό Listomania -κατ' εξαίρεση- δεν φτιάχνει κάποια λίστα, αλλά αναλύει τα αποτελέσματα της ψηφοφορίας των αναγνωστών του Pitchfork για τους 200 καλύτερους δίσκους των 25 χρόνων λειτουργίας του. 

Με αφορμή τη συζήτηση που έχει ανοίξει ξανά γύρω από το διάσημο εξώφυλλο του Nevermind  των Nirvana, o Μάκης Μηλάτος σταχυολογεί 15 εμβληματικά  album covers που σήμερα, ίσως, δεν θα είχαν κυκλοφορήσει ποτέ.

Κάθε εβδομάδα, ο Επίτροπος θα επαναφέρει την τάξη, ακόμα κι αν οι χατζημεταλλάδες δεν έχουν σωτηρία. Στο νέο του Παρατηρητήριο ενώ φαινομενικά ασχολείται με το beef Πετράκου - Active Member ουσιαστικά σας προσφέρει "αμόλυβδη" Σωτηρία.

Top