View More
Ολοένα και περισσότερα μαγαζιά στην Αθήνα διαθέτουν DJ booth που προβλέπει επιλογή μουσικής από βινύλιο. Ο Ζώης Χαλκιόπουλος, έμπειρος digger και επαγγελματίας δισκοθέτης, σχολιάζει το νέο trend και ...
Κάθε εβδομάδα, ο Επίτροπος θα επαναφέρει την τάξη, ακόμη κι αν οι χατζημεταλλάδες δεν έχουν σωτηρία. Στο νέο του Παρατηρητήριο ασχολείται με την βαρύτητα της απόσυρσης Ozzy, αλλά  και το ...
Από Stephen King μέχρι James Ellroy κι από θρίλερ της μεγάλης οθόνης μέχρι δημοσιογραφική κατασκοπεία αυτά είναι 12 αστυνομικά και βιβλία μυστηρίου τελευταίας εσοδείας για να περάσετε τα καθιερωμένα ...
Top story

Harry Styles, Beyoncé, Brandi Carlile, Lizzo και Kendrick Lamar ανάμεσα στους μεγάλους νικητές της βραδιάς

The Supremes, Nile Rogers και Slick Rick υπήρξαν ανάμεσα στους καλλιτέχνες που επίσης τιμήθηκαν στο event

Η Queen Bey είναι και επίσημα η πιο πολυβραβευμένη τραγουδίστρια όλων των εποχών για τον ιστορικό μουσικό θεσμό

Δείτε βιντεοσκοπημένο υλικό του medley με τους Grandmaster Flash, Melle Mel, Run DMC, Salt-N-Pepa, Public Enemy, De La Soul, Busta Rhymes και Queen Latifah μεταξύ άλλων

Ο πρώτος του ελληνόφωνος δίσκος, μια δεκαετία μετά την «Πάρνηθα»

O «Aρχάγγελος» είναι το 3ο single από το επερχόμενο album των Echo Tides,  Ανδρομέδα FM

Δείτε το συνοδευτικό βίντεο του κομματιού, που ηχογραφήθηκε στο σπίτι της Δήμητρας Γαλάνη

Ακούστε το νέο κομμάτι του συγκροτήματος, που οι ίδιοι αφιερώνουν στους θαυμαστές τους

Γκαγκαντίν: Οι Γενναίοι της Νύχτας

Δεν θέλω πάντως να κλείσω με γκρίνιες. Η παράσταση έχει τις στιγμές της, προσφέρει κάμποσες στιγμές γέλιου, διαθέτει τεράστιο καστ, μπόλικο μπουρλέσκ, φώτα, πυροτεχνήματα –ακόμα και ολίγον από... γυμνό! Έχει, πάνω απ’ όλα, έναν Σαββόπουλο που (όπως πάντα) ξέρει να συγκινεί, έναν Ζουγανέλη που και μόνο να βλέπεις την κινησιολογία και τις γκριμάτσες του γελάς κι έναν ηρωικό και μάχιμο Μπουλά, ο οποίος δίνει μαθήματα ζωής με την παρουσία του...

Μιχάλης Τσαντίλας
Μιχάλης Τσαντίλας

Δεν θέλω πάντως να κλείσω με γκρίνιες. Η παράσταση έχει τις στιγμές της, προσφέρει κάμποσες στιγμές γέλιου, διαθέτει τεράστιο καστ, μπόλικο μπουρλέσκ, φώτα, πυροτεχνήματα –ακόμα και ολίγον από... γυμνό! Έχει, πάνω απ’ όλα, έναν Σαββόπουλο που (όπως πάντα) ξέρει να συγκινεί, έναν Ζουγανέλη που και μόνο να βλέπεις την κινησιολογία και τις γκριμάτσες του γελάς κι έναν ηρωικό και μάχιμο Μπουλά, ο οποίος δίνει μαθήματα ζωής με την παρουσία του...

 

Ξεκίνησα για την Ακτή Πειραιώς με αρκετά μεγάλες προσδοκίες το βράδυ της Παρασκευής. Η αποστολή, μάλιστα, δεν μου ανατέθηκε ως υποχρέωση –αντιθέτως ζήτησα να είμαι αυτός που θα καλύψει τη συγκεκριμένη παράσταση. Ήθελα βλέπετε να δω πώς θα στέκονταν πάνω στη σκηνή και πώς θα αλληλεπιδρούσαν δύο από τους τραγουδοποιούς που με μεγάλωσαν, ο Διονύσης Σαββόπουλος και ο Λαυρέντης Μαχαιρίτσας. Αλλά πριν ακόμα μπω στην αίθουσα, οι προσδοκίες αυτές συντρίφθηκαν από τα λόγια του πορτιέρη, ο οποίος ανακοίνωνε στους προσερχόμενους ότι ο Μαχαιρίτσας είχε αποκλειστεί (λόγω καιρού) στη Ρόδο και ότι τη θέση του θα έπαιρνε εκτάκτως η Ελεονώρα Ζουγανέλη. «Τώρα τον ήπιαμε», είπα από μέσα μου –και δεν διαψεύστηκα, δυστυχώς...  Περισσότερα όμως γι’ αυτό στη συνέχεια.

Η παράσταση Γκαγκαντίν - Οι Γενναίοι της Νύχτας έχει χαρακτήρα μουσικοθεατρικό. Τραγούδια των Σαββόπουλου, Μαχαιρίτσα, Γιάννη Ζουγανέλη και Σάκη Μπουλά μπλέκονται με κωμικά/σατυρικά σκετσάκια, με guest εμφανίσεις και με στιγμές διάδρασης με το κοινό (λέγε με καραόκε). Πρόκειται για μια πλούσια παραγωγή, η οποία φέρει ευδιάκριτη τη σαββοπουλική σφραγίδα, παρότι ο ίδιος δήλωσε από σκηνής ότι πρόκειται για μια ισότιμη συνεργασία: «κανείς μας δεν θεωρεί αυτό το πρόγραμμα ιδιοκτησία του», ήταν τα ακριβή λόγια του.

Σίγουρα η συγκεκριμένη βραδιά, λόγω της απουσίας Μαχαιρίτσα (είχε μαζί του και τον Αλκιβιάδη Κωνσταντόπουλο, ο οποίος επίσης συμμετέχει στους Γενναίους της Νύχτας), δεν αποτελεί το καταλληλότερο δείγμα για να βγάλει κανείς ένα ασφαλές συμπέρασμα για το πρόγραμμα. Παρ’ όλα αυτά, η γενική εικόνα δύσκολα θα ανατρεπόταν θεαματικά αν ο απών δεν είχε πέσει θύμα των καιρικών συνθηκών. Ήταν δε μια γενική εικόνα που με άφησε με ανάμεικτα συναισθήματα. Και σε αυτό συνετέλεσε ένα σύνολο παραγόντων.

Gagantin_2

Θα ξεκινήσω από το... μικρότερο κακό, την προσθήκη δηλαδή της Ελεωνόρας Ζουγανέλη. Δεν θέλει και πολλή φαντασία για να φτάσει κανείς στο συμπέρασμα ότι πολύ δύσκολα θα κόλλαγε στο όλο οικοδόμημα η συγκεκριμένη ερμηνεύτρια. Πράγματι, εμφανίστηκε στη δεύτερη ώρα (από τις τρεισήμισι σχεδόν) του προγράμματος, είπε 7 τραγούδια και αποχώρησε, χωρίς να καταφέρει να συνεπάρει το κοινό. Η ευθύνη βέβαια δεν είναι δική της –άλλωστε έκανε πολύ καλά αυτό που ξέρει. Απλά ήταν μια «ξένη» που... διακτινίστηκε για λίγο στην Ακτή Πειραιώς, φέρνοντας μια εντελώς διαφορετική αισθητική, διάθεση και ήχο από ό,τι επικρατεί στο υπόλοιπο Γκαγκαντίν.

Gagantin_3Αν όμως μπορεί κανείς να δει με απόλυτη κατανόηση μια τέτοια έκτακτη συμμετοχή, δεν ισχύει το ίδιο για σεβαστό μέρος της υπόλοιπης παράστασης. Στέκομαι ιδιαιτέρως στα κείμενα, τα οποία φέρουν την υπογραφή και των Σαββόπουλου/Ζουγανέλη, μεταξύ άλλων. Μπορεί να έκαναν το κοινό να γελάσει, αλλά προσωπικά τα βρήκα αδύναμα, σε πολλές μάλιστα περιπτώσεις. Αρκετά από τα αστεία (για τα αυτιά του Μπουλά ή για την ξινίλα του Μαχαιρίτσα λ.χ.) και τους διάλογους –ειδικά τα σημεία της συμμετοχής του Γιάννη Ζουγανέλη– τα έχουμε ξανακούσει και σε παλαιότερες παραστάσεις. Επίσης, τα σκετσάκια με τις ηθοποιούς, μα και η ίδια η δομή καθώς και οι εναλλαγές του προγράμματος, ένιωσα ότι έχαναν σε ολοκλήρωση και ενσωμάτωση. Τουτέστιν, παρατήρησα αρκετές περίεργες μεταπτώσεις της καμπύλης του ενδιαφέροντος και εντόπισα αρκετές αμήχανες στιγμές, κυρίως όσες σχετίζονταν με τις αναφορές στο έτος Καβάφη.

Ούτε πάντως το μουσικό πρόγραμμα με ικανοποίησε ιδιαίτερα. Ίσως φταίει το ότι έχω παρακολουθήσει τον Διονύση Σαββόπουλο περισσότερες φορές από όσες θα «έπρεπε», ώστε πλέον είναι δύσκολο να εκπλαγώ. Ένιωσα ωστόσο ότι θα μπορούσε ο μεγάλος μας καλλιτέχνης να έχει συμπεριλάβει περισσότερα από εκείνα τα λιγότερο ακουσμένα τραγούδια του, ενώ οπωσδήποτε θα μου άρεσε αν άκουγα περισσότερο ενδιαφέρουσες ενορχηστρωτικές προσεγγίσεις από τη διαολεμένα ικανή ορχήστρα (Γιώτης Κιουρτσόγλου, DavidLynch και δεν συμμαζεύεται). Η Πέννυ Μπαλτατζή, τέλος, ως guest της συγκεκριμένης βραδιάς –παρότι έδειξε δείγματα του ταλέντου της– δεν είχε τον χρόνο για να προσφέρει κάτι παραπάνω από ένα μουσικό διάλειμμα.

Gagantin_4

Δεν θέλω πάντως να κλείσω με γκρίνιες, άλλωστε δεν πέρασα άσχημα την Παρασκευή στην Ακτή Πειραιώς. Η παράσταση έχει τις στιγμές της, προσφέρει κάμποσες στιγμές γέλιου, διαθέτει τεράστιο καστ, μπόλικο μπουρλέσκ, φώτα, πυροτεχνήματα –ακόμα και ολίγον από... γυμνό! Έχει, πάνω απ’ όλα, έναν Σαββόπουλο που (όπως πάντα) ξέρει να συγκινεί, έναν Ζουγανέλη που και μόνο να βλέπεις την κινησιολογία και τις γκριμάτσες του γελάς κι έναν ηρωικό και μάχιμο Σάκη Μπουλά, ο οποίος δίνει μαθήματα ζωής με την παρουσία του. Συνολικά θα έλεγα ότι πρόκειται για ένα πρόγραμμα με το οποίο διασκεδάζεις, ξεσκάς, αλλά φεύγοντας για το σπίτι δεν παίρνεις και πολλά μαζί σου. Τώρα που το ξανασκέφτομαι, βέβαια, στους καιρούς που ζούμε μάλλον πρόκειται για τη συνταγή της επιτυχίας...

Gagantin_5

Υ.Γ.: Για μένα πάντως που δεν φάνηκα τόσο ενθουσιώδης όσο το κοινό που γέμισε εκείνο το βράδυ την Ακτή Πειραιώς, υπήρχε ως... μπόνους ο Σταύρος Ξαρχάκος, καθισμένος πρώτο τραπέζι πίστα. Του οποίου τις αντιδράσεις είχα την ευκαιρία να παρακολουθώ καθ’ όλη τη διάρκεια του προγράμματος. Θα μπορούσα λοιπόν να γράψω πολλά σχετικά, έχετε χάρη όμως που δεν είμαι κουσκουσιάρης...

Gagantin_6

Setlist:

Σωματική Ανάγκη

Το Τσακάλι

Παράβαση

Λαϊκός Τραγουδιστής

Το Χειμώνα Ετούτο

Πεθαίνω Για Σένα

Έλα Ψυχούλα Μου

Στάσιμο

Εξωτικό Χαρμάνι

Γυφτάκι

Έρωτας Είναι Ο Γιάννης

Εμείς Οι Νεολαίοι

Ο Γιαννάκης

Δεν Είμαστε Καλά

Σαν Τη Χαλκιδική Δεν Έχει

Τα Λέμε

Εγώ Μιλάω Για Δύναμη

Κόψε Και Μοίρασε

Μονάχα Εγώ

Ακρογιαλιές Δειλινά

Η Επιμονή Σου

Καίγομαι Καίγομαι

Μπανάκι Μανάκι

Το Φλασάκι

Η Δημοσθένους Λέξις

Ένας Τούρκος Στο Παρίσι

Μέρες Του 1903

Ζεϊμπέκικο

Θαλασσογραφία

Η Παράγκα

Μαύρη Θάλασσα

Άγγελος Εξάγγελος

Η Δημοσθένους Λέξις

Κανείς Εδώ Δεν Τραγουδά

Έρχεται Βροχή, Έρχεται Μπόρα

Στη Συγκέντρωση (Της Ε.Φ.Ε.Ε.)

Εμείς Του ‘60

Και Τι Ζητάω

Συννεφούλα/Τρίγωνα Κάλαντα

Ο Μακρυμάλλης

Τι Να Τα Κάνω Τα Τραγούδια Σας

Όνειρο Απατηλό

Πεθαίνω Για Σένα

Σαν Τον Καραγκιόζη

Ας Κρατήσουν Οι Χοροί

Encore

 

Το Μαρτυριάρικο Πουλί

Μέρες Καλύτερες Θα 'Ρθουν

Ξημερώνει Και Βραδιάζει

 

Top story
 Η Άννα Γεωργάτου συνομιλεί με το μουσικό δίδυμο μια μέρα με ακραία κακοκαιρία αλλά τεράστια χαμόγελα.

Ολοένα και περισσότερα μαγαζιά στην Αθήνα διαθέτουν DJ booth που προβλέπει επιλογή μουσικής από βινύλιο. Ο Ζώης Χαλκιόπουλος, έμπειρος digger και επαγγελματίας δισκοθέτης, σχολιάζει το νέο trend και προτείνει έξι αθηναϊκά στέκια με πικάπ. 

Κάθε εβδομάδα, ο Επίτροπος θα επαναφέρει την τάξη, ακόμη κι αν οι χατζημεταλλάδες δεν έχουν σωτηρία. Στο νέο του Παρατηρητήριο ασχολείται με την βαρύτητα της απόσυρσης Ozzy, αλλά  και το φαινόμενο  Måneskin.

Από Stephen King μέχρι James Ellroy κι από θρίλερ της μεγάλης οθόνης μέχρι δημοσιογραφική κατασκοπεία αυτά είναι 12 αστυνομικά και βιβλία μυστηρίου τελευταίας εσοδείας για να περάσετε τα καθιερωμένα χιόνια πριν την άνοιξη. 

Δύο συντάκτες του Avopolis βρέθηκαν το τελευταίο Σάββατο του Γενάρη στο Ρομάντσο για να δουν live δύο εγχώρια σχήματα δουλεμένα, ανερχόμενα και πολλά υποσχόμενα. Αυτές είναι οι εντυπώσεις τους (κι ένα παράπονο) από το βράδυ εκείνο.

O Βασίλης Σπανός ψάχνει τη χρυσή τομή μεταξύ εμπορικής και καλλιτεχνικής φύσης των βραβείων Oscar, καθώς για πρώτη φορά μετά από αρκετά χρόνια, τα θηρία box-office δείχνουν να επανέρχονται στον θεσμό.

Πριν 30 χρόνια, η μουσική τους ήρθε σαν παλίρροια από βιωματικούς στίχους να μεταμορφώσει ριζικά το έρημο τότε τοπίο της εγχώριας ηλεκτρονικής σκηνής.  Aυτή είναι η ιστορία των Στέρεο Νόβα, όπως την αφηγήθηκε ο Ανδρέας Κύρκος στο ειδικό τεύχος του SONIK για την ελληνική ηλεκτρονική μουσική.

Οι πιο επίκαιρες, πολυσυζητημένες, αναπάντεχες, αδιανόητες και ζουμερές ειδήσεις από τον χώρο της showbiz. Κάθε Παρασκευή στο Avopolis.

Επαγγελματίες DJs απαντούν στο ερωτηματολόγιο του Δημήτρη Λιλή και δειγματίζουν τον ήχο τους μέσα από ένα συνοδευτικό mixtape.

Ο δημοφιλής ράπερ έφερε όλον τον αέρα του label της Griselda Records στην Αθήνα και έβαλε φωτιά στη Λιοσίων με μια συνάντηση-έκπληξη με τον Westside Gunn.

Αυτό το Σάββατο σπεύδουμε στο Gagarin 205 για να δούμε ξανά live την βρετανική μπάντα που συμπλήρωσε τέσσερις δεκαετίες ζωής και σπουδαίας μουσικής δημιουργίας.

Σαν σήμερα, 2 Φεβρουαρίου, γεννήθηκε ο James Joyce, αλλά και ο Οδυσσέας του. Αυτό είναι το συναρπαστικό χρονολόγιο της ζωής του θρυλικού αυτού συγγραφέα και μυθιστορήματος. Του Θανάση Μήνα.

Ο Δημήτρης Λιλής ξεχωρίζει κάθε εβδομάδα τις καλύτερες νέες κυκλοφορίες και τις παρουσιάζει μέσω podcast, Spotify playlist και YouTube videos. Πατήστε play.

Πολυαναμενόμενες κινηματογραφικές πρεμιέρες, νέες τηλεοπτικές εμμονές, άχαστα live, ολοκαίνουργια εστιατόρια και μπαρ. Της Εύης Χουρσανίδη.

Το Rudu Bar έλαμψε με κόκκινα νέον και μερικά από τα πιο ενδιαφέροντα ονόματα της αθηναϊκής σκηνής ανεξάρτητης σκηνής στα σύνορα των Πετραλώνων.

Top