View More
Στο νέο του Diggin', ο Ζώης Χαλκιόπουλος γυρνάει στα 90s και τα ambient αυλάκια του Aphex Twin, για να φτιάξει ένα mix που θα μας στείλει στη λήθη.
Ο Ανδρέας Κύρκος επιλέγει τις 10 ταινίες της award season που εικάζει πως θα κεντρίσουν το ενδιαφέρον και όταν έρθει η ώρα, θα «σηκώσουν» τα βραβεία της χρονιάς.
Η Τάνια Σκραπαλιώρη αποχαιρετά τον σπουδαίο συγγραφέα που έφυγε από τη ζωή, αφού άφησε το δικό του αποτύπωμα στην ελληνική γραμματεία. Άλλωστε, ήταν από τις πένες που ...
Κάθε εβδομάδα, ο Άγγελος Κλειτσίκας κάνει μια γύρα σε αναλογικά και ψηφιακά στενά κι επιλέγει στιγμιότυπα απ' όσα είδε, άκουσε, σκέφτηκε και ένιωσε την ανάγκη να ...
Κάθε εβδομάδα, ο Επίτροπος θα επαναφέρει την τάξη, ακόμη κι αν οι χατζημεταλλάδες δεν έχουν σωτηρία. Στο νέο του Παρατηρητήριο κάνει μια ανθολογία με τους πιο ...
Top story

Ο μουσικός εμφανίστηκε στο Fox News για να τα βάλει με την cancel culture και να κρίνει ως επιτυχημένο πρόεδρο των ΗΠΑ τον Donald Trump. Ο Tucker ...

Σε αυτόν θα ακούσουμε ακόμα τον Brian Eno και τον Nick Cave.

Η εταιρεία του Kendrick Lamar, pgLang, ανακοινώνει ένα νέο πρότζεκτ και έχουμε αρκετούς λόγους να πιστεύουμε ότι μπορεί να ακούσουμε νέα μουσική του ...

Τα χρήματα προήλθαν από τα έσοδα του νέου διπλού δίσκου του μουσικού με τίτλο "Αχ Αγάπη - Αχ Έρωτα".

Έπαιξαν το τελευταίο τους single "Plastic Beach".

Η κυκλοφορία του οποίου θα συμπέσει με τα 90 χρόνια λειτουργίας των θρυλικών στούντιο.

Στο The United States VS. Billie Holiday τον πρωταγωνιστικό ρόλο αναλαμβάνει η Andra Day.

H παραγωγή της σειράς του FX θα ξεκινήσει τον Μάρτιο.

Melentini & Running Blue Orchestra

Στυλιανός Τζιρίτας
Στυλιανός Τζιρίτας

Μπορεί να άργησαν να ανέβουν στη σκηνή ενός γεμάτου Six d.o.g.s. η Melentini με τους Running Blue Orchestra (το ρολόι μου έδειχνε 10+36) και να μην έκαναν την αρμόζουσα είσοδο, αλλά σύντομα η βραδιά της Παρασκευής θα λάμβανε θετική τροπή και πρόσημο.

Από τη στιγμή που είχε ιδιοκατασκευαστεί ένα πάνινο σκέλεθρο στα δεξιά των πλήκτρων της Melentini, οριζόταν ένα άτυπο καταστατικό• περίμενες λοιπόν τους μουσικούς να μπουν με έναν τρόπο που να ταίριαζε στη λυρική και μυστηριακή αυτή ατμόσφαιρα, κάτι το οποίο δεν συνέβη. Η ταινία πάντως που είχε επιλεχθεί να παίζει σε λούπα πίσω τους –το επί της παιδιατρικής εστιαζόμενο Our Childer του 1918– ήταν μια καλή πρόγευση, μιας και περιείχε δύο ζητήματα με τα οποία ασχολείται και η Melentini στους στίχους του Explosions Around, The Desert Inside: την παραισθητική παρελθοντολογία και την παιδική ηλικία.

Mlnt_2

Στο αμιγώς συναυλιακό κομμάτι, θα πρέπει κατ' αρχάς να εξαίρουμε τον καλό ήχο και ειδικότερα τη θαυμάσια μίξη των οργάνων στην κονσόλα. Η Melentini διακρινόταν αρχικά από τρακ, φανερό σε κάποια λάθη της φωνής κατά τα δύο-τρία πρώτα τραγούδια, το οποίο εξαφανίστηκε όμως όσο περνούσε η ώρα. Ήταν και λογικό βέβαια, καθώς δεν είχε ζεσταθεί ακόμα αρκετά ώστε να πιάνει αμέσως το απαιτούμενο ύψος. Η φωνή της είναι ιδιαίτερη. Και θα μου επιτρέψετε να πω ότι, αν τη χρησιμοποιούσε καταχρηστικά, θα μπορούσε και να κουράζει συχνοτικά. Αλλά, όπως συμβαίνει και στον δίσκο, έτσι και στη συναυλία η Melentini απέδειξε ότι διαθέτει την αυτοκαθοδήγηση εκείνη που αφενός της επιτρέπει να αποφεύγει υπερβολές και περιττές νταλκάντζες κι αφετέρου σε βάζει στην πρίζα ώστε να ανακαλύψεις τον εσώτερο κόσμο του κάθε τραγουδιού: λειτουργεί όχι μόνο ως οδηγός των συνθέσεων, μα και σαν καμβάς, όπου απλώνεται η στιχοπλοκία και η ενορχήστρωση.

Mlnt_3

Πόνος, κυνισμός, απώλεια, θυμός. Γνωστό πακέτο, ωστόσο την Παρασκευή είδαμε στη σκηνή του Six d.o.g.s. τις δυναμικές του, υποβοηθημένες από μια θαυμάσια μπάντα. Όχι μόνο το σωστό βιμπράτο του φαγκότο στα αριστερά της Melentini, αλλά και η πολυσχιδής ηλεκτρική κιθάρα στα δεξιά της (καθώς κι ένα σοφό μπάσο στα μετόπισθεν) αναπαρήγαγαν με ενδελέχεια το κλίμα του πρόσφατου δίσκου, δείχνοντας την ποιότητα της δουλειάς που έχει γίνει. Μόνο παράπονο η παρεΐστικη αναφορικότητα στους ενδιάμεσους των κομματιών λόγους της τραγουδοποιού, η οποία ενίοτε μείωνε την απήχησή της  προς το σύνολο του κοινού.

Όταν πάντως τελείωσε το λάιβ τρία λεπτά μετά τα μεσάνυχτα, δεν μπορούσες να πεις τίποτα άλλο, παρά ότι είδες μια πραγματικά καλή ζωντανή εμφάνιση. 

Mlnt_4

 



Top story

Στο νέο του Diggin', ο Ζώης Χαλκιόπουλος γυρνάει στα 90s και τα ambient αυλάκια του Aphex Twin, για να φτιάξει ένα mix που θα μας στείλει στη λήθη.

Ο Ανδρέας Κύρκος επιλέγει τις 10 ταινίες της award season που εικάζει πως θα κεντρίσουν το ενδιαφέρον και όταν έρθει η ώρα, θα «σηκώσουν» τα βραβεία της χρονιάς.

Η Τάνια Σκραπαλιώρη αποχαιρετά τον σπουδαίο συγγραφέα που έφυγε από τη ζωή, αφού άφησε το δικό του αποτύπωμα στην ελληνική γραμματεία. Άλλωστε, ήταν από τις πένες που μπορούσε να πει τα πάντα με μία μόνο λέξη: την πρώτη του.

Κάθε εβδομάδα, ο Άγγελος Κλειτσίκας κάνει μια γύρα σε αναλογικά και ψηφιακά στενά κι επιλέγει στιγμιότυπα απ' όσα είδε, άκουσε, σκέφτηκε και ένιωσε την ανάγκη να μοιραστεί. Στο νέο του Snap(shots) σαλπάρει για ΗΠΑ: από το Καπιτώλιο του 2021, μέχρι τη βαθιά Αμερική των 30s και των αδελφών Coen.

Κάθε εβδομάδα, ο Επίτροπος θα επαναφέρει την τάξη, ακόμη κι αν οι χατζημεταλλάδες δεν έχουν σωτηρία. Στο νέο του Παρατηρητήριο κάνει μια ανθολογία με τους πιο ψεκασμένους στίχους των Iced Earth. Όλοι ξέρουμε γιατί...

Στο πρώτο του Incoming για το 2021, ο Δημήτρης Λιλής βάζει στόχο να ακούσει φέτος όση περισσότερη και διαφορετική μουσική μπορεί. Χωρίς να ξεχνάει, όσα δίδαξαν οι παλιοί.

Ο Francis Ford Coppola προσφέρει μια ελαφρώς διαφορετική εκδοχή του τρίτου Νονού και ο Ανδρέας Κύρκος ανατρέχει στα παρασκήνια ενός από τα εμβληματικότερα κινηματογραφικά saga όλων των εποχών. Όσο για τον «νέο» Νονό,  συμπεραίνει ότι ο Coppola, στα γεράματά του, έγινε ο Michael Corleone.

Κάθε εβδομάδα, ο Άγγελος Κλειτσίκας κάνει μια γύρα σε αναλογικά και ψηφιακά στενά κι επιλέγει στιγμιότυπα απ' όσα είδε, άκουσε, σκέφτηκε και ένιωσε την ανάγκη να μοιραστεί. Στο πρώτο Snap(shots) του 2021 σταχυολογεί την ποπ κουλτούρα που του κράτησε συντροφιά στην αλλαγή της σκυτάλης της χρονιάς.

Ο Μάκης Μηλάτος επιλέγει μερικές από τις πιο πολυαναμενόμενες δισκογραφικές κυκλοφορίες της νέας χρονιάς.

Κάθε εβδομάδα, ο Επίτροπος θα επαναφέρει την τάξη, ακόμη κι αν οι χατζημεταλλάδες δεν έχουν σωτηρία. Στο πρώτο Παρατηρητήριο του 2021, επιλέγει 8 metal κυκλοφορίες που αναμένουμε μέσα στη χρονιά -για καλό ή για κακό, θα δείξει.

Η Ελένη Τζαννάτου ανατρέχει στα στιγμιότυπα που όρισαν, με τον έναν ή τον άλλο τρόπο, τη μουσική στην πιο δύσκολη χρονιά των τελευταίων, πολλών ετών.

Στο τελευταίο Diggin' της χρονιάς, ο Ζώης Χαλκιόπουλος γράφει για τον νέο δίσκο της Nalyssa Green, Ταξίδι Αστρικό.

Κάθε εβδομάδα, ο Επίτροπος θα επαναφέρει την τάξη, ακόμη κι αν οι χατζημεταλλάδες δεν έχουν σωτηρία. Στο τελευταίο Παρατηρητήριο του 2020, κάνει το καθήκον του και ξεχωρίζει τις 60 κορυφαίες metal κυκλοφορίες της χρονιάς.

Στο τελευταίο του Incoming για φέτος, ο Δημήτρης Λιλής επιλέγει τις φέτες ποπ κουλτούρας που έκαναν λίγο καλύτερη τη χρονιά του.

Ο Δημήτρης Λιλής επιλέγει τα τραγούδια εκείνα που, ακόμη κι αν γράφτηκαν για άλλους λόγους, ακούει κάθε χρόνο κάτω από το χριστουγεννιάτικο δέντρο.

Instagram





Top