View More
Μόνο για τα εγγεγραμμένα μέλη: Once Were Brothers, Greek Rock Revolution, Madonna and the Breakfast Club, The Harder They Come, Nick Cave - Straight To You και 1991: The Year Punk Broke, όποια στιγμή επιθυμείτε!
H ταινία που σύστησε τη reggae στον κόσμο, έρχεται στο Backstage Film Festival. 
 Ο Ανδρέας Κύρκος προτείνει τα Your Honor, The Good Lord Bird και WandaVision, που θα σας ανταμείψουν για τον χρόνο του binge watching σας.
Η μπάντα κυκλοφόρησε πριν λίγο καιρό το Maze και ο Γιώργος Καρανικόλας μιλάει στον Θανάση Μήνα για τη δημιουργία του άλμπουμ.
Κάθε εβδομάδα, ο Επίτροπος θα επαναφέρει την τάξη, ακόμα κι αν οι χατζημεταλλάδες δεν έχουν σωτηρία. Αυτή την εβδομάδα γιορτάζει 1 χρόνο και 50 Παρατηρητήρια επιτυχίες, με μια εποικοδομητική συζήτηση με την Ελένη Τζαννάτου αλλά και δίνοντας το μικρόφωνο στα μέλη του ΚΨΜ.
Top story

Special mix και αφιερώματα, online party, συνεντεύξεις, 50 βιβλία Μεθυσμένο Ημερολόγιο για εσάς και ταινίες με πολλή μουσική! 

Η προγραμματισμένη για φέτος εμφάνιση των Pet Shop Boys μεταφέρεται για του χρόνου. 'Ετσι, θα εμφανιστούν στην Πλατεία Νερού την Πέμπτη 30 Ιουνίου 2022. Μάθετε τι ισχύει για τα εισιτήρια.

To "Memories of the Age of Anxiety" γράφτηκε για app διαλογισμού, γι' αυτό, πατήστε play και χαλαρώστε.

Ακούστε τη νέα εκδοχή του τραγουδιού της ποπ σταρ με τη συμμετοχή του sir Elton John.

Ο μουσικός έδωσε μια μικρή γεύση από αυτό σε Instagram live.

Μια εκ νέου επίσκεψη στον θαυμαστό κόσμο της Επιθεώρησης έρχεται τον Ιούνιο στο Βεάκειο Θέατρο.

Μια ακόμα ζωντανή εμφάνιση, από το 2005 αυτή τη φορά, που γίνεται διαθέσιμη.

Το 7'' λέγεται Grief και το ένα κομμάτι προέρχεται από απάντηση του Cave σε γράμμα στο Red Hand Files.

«Να ζήσει στον πραγματικό κόσμο» ήταν η προτροπή προς τη Madonna και εκείνη δεν το άφησε να πέσει κάτω.

Το φεστιβάλ θα διοργανωθεί φέτος σε μια υβριδική εκδοχή, από  27 έως 29 Μαΐου.

Οι πρώτες συσκευές ξεκίνησαν να αποστέλλονται σε ενδιαφέρομενους από τις Η.Π.Α. για δοκιμή. Και μαντέψτε τι θα καταγράφουν...

"Δεν δοκιμάσαμε να γράψουμε ακόμα ένα 'Tainted Love'. Ίσως θα έπρεπε!", δήλωσε ο Dave Ball

«Ήρθαμε σε επαφή με τα συγκροτήματα που μας αρέσουν, ώστε να τους προτείνουμε να φτιάξουμε τα άλμπουμ τους ή και να επανεκδώσουμε παλαιότερες δουλειές τους», λένε οι ιδρυτές του.

Προετοιμασίες για ένα μεγάλο (online, τι άλλο) event, με κομμάτια που δεν έχουν ξαναπαίξει.

Γιώργος Νταλάρας + Ανδριάνα Μπάμπαλη

Διονύσης Κοτταρίδης
Διονύσης Κοτταρίδης

Πάτησε τη σκηνή με μια συστολή, μια συγκέντρωση, μυαλό και σώμα, ψαλτάδες μου θύμισε. Για να πιάσει ευθύς το νέο υλικό απ’ την πολύ πρόσφατη συνεργασία του με τον Νίκο Αντύπα, ο οποίος είχε ήδη λάβει θέση όπισθεν του ντραμ-κιτ. Μετά του απαραίτητου καλωσορίσματος, βεβαίως, και του προλόγου περί Πειραιά και του νέου κοινωνικού παύλα μουσικού τοπίου.

Κι η φτώχεια η καταραμένη του καινούριου άλμπουμ σα να διαλύθηκε στην αυτονόητη αμεσότητα της συνθήκης ενός οποιουδήποτε λάιβ, και στην επίσης αυτονόητη άσκηση ηχητικού περφεξιονισμού μιας οποιασδήποτε συναυλίας του Νταλάρα. Για κοντά 3 ώρες και άνευ της πιο αμυδρής εξαίρεσης, η φωνή εκεί πάνω (40 χρόνια), η ορχήστρα εκεί πάνω, η Ανδριάνα Μπάμπαλη εκεί πάνω, ο ήχος εκεί απάνω. Είναι εμπειρία όχι μόνο ν’ ακούς όλα αυτά τα τραγούδια, μα και να τ’ ακούς κι έτσι.

ntalpass2a

Όχι πως δύναται η σπουδή να παίξει τον ρόλο της ανοιχτής φλόγας –άντε να σε κάνει να ξεχαστείς για λίγο, ή για λίγο περισσότερο. Μπορεί δηλαδή η νέα εσοδεία να κέρδιζε σε αντιληπτική πληθωρικότητα, ζέση, αμεσότητα, ωστόσο εξίσου άμεση ήταν και η αποτύπωση των στενών ορίων της στα πλαίσια αυτής της αρχαιοροκίζουσας αισθητικής –ορίστε άλλη μια ομοιότητα του ας το πούμε  καθ' ημάς «έντεχνο», με το ας το πούμε καθ' ημάς «εμπορικό». Αισθητική που διέτρεχε σημαντικό μέρος του σετ και προφανώς αντιστοιχούσε στις προαναγγελίες περί διαφορετικής ενορχηστρωτικής προσέγγισης δια χειρός Αντύπα, στο επιλεγμένο για τη βραδιά μέρος της παρακαταθήκης του Νταλάρα. Από U2 μέχρι Bad Seeds διακρίναμε, με μια λογική δεκαετίας του 1970 στον ήχο (στα μέτρα βεβαίως της συνθήκης και όσο το επέτρεπε το κύτταρο των κλασικών), μα και κούραση, τυπικότητα, αυτοματοποίηση. Για μπουζούκι δε, ούτε λόγος...

ntalpass10aΚι εδώ τίθεται το εύλογο ερώτημα: σε ποιον απευθύνονταν αυτά, εάν τελοσπάντων υφίσταται και μια τέτοια γραμμή σκέψης; Στο παραδοσιακό κοινό του Νταλάρα, το οποίο και έδωσε έντονο το παρών στο PassPort; Ούτε λόγος... Ή μήπως σε κάποιους νεότερους που τέτοια πράγματα τα θεωρούν από τυπικά έως ξεπερασμένα, πέραν δηλαδή της ψευτο-ιδεολογικής πιπίλας που έχουν καταπιεί για το ποιόν του Νταλάρα; Κι αν αυτό το κόλπο με τη ροκοποίηση της σύγχρονης μπουζουκλερί λειτούργησε γιατί το ροκ εντ ρολ και το μπουζούκι ενέχουν το ξόδεμα (όσο και να μην αρέσει σε κάποιους), εδώ η φάση ήταν άλλου τύπου. Κι επειδή, επίσης, το PassPort δεν είναι στούντιο, κι ο κόσμος ήταν εκεί, από κάτω, κολλητά, βρέθηκε ένας θεός –ας τον πούμε Γιάννη– που δεν άντεξε και το πέταξε κάπου στα τρία τέταρτα της βραδιάς: «Σκεβρώσαμε, Γιώργοοο!» –έτσι, με τραβηγμένο το «ο». Δεν γύρευε τίποτα γύρες ο άνθρωπος, καθιστός ήταν, καθιστός έμεινε.

Στα σίγουρα ενοχλήθηκε ο Νταλάρας, αλλά υπό μία έννοια τον άκουσε κιόλας, άσχετα αν φαντάζομαι πως η ροή ήταν προκαθορισμένη. Είχε έρθει η ώρα να πιάσει το τρίχορδο έτσι κι αλλιώς δηλαδή, αλλά το σήκωσε με πρόσθετη μανία και υγράνθηκε ο τόπος. Για να πει τα ρεμπέτικα απ' την πειραιώτικη μήτρα τους μέχρι τον Άκη Πάνου, τόσο καθαρά και τόσο βρώμικα ώστε πέφτανε ομαδόν σαγόνια και κόβανε βόλτες στα πατώματα του PassPort –κι αν ήταν εκεί το μούσι του Πανούση, πιθανότατα θ' ακολουθούσε την ίδια διαδρομή. Το “Παλτό”, για το οποίο μας έπρηξε το πάγκρεας θορυβώδης θαμώνας, τον “Σαλταδόρο” κατόπιν στεντόρειου αιτήματος του συναδέλφου και γνωστού νταλαρικού Στυλιανού Τζιρίτα, “Χαροκόπου 1942-1953”, “Μεσ' Τον Τεκέ Της Μαριγώς”... Κι αν τον ήξερα τον άνθρωπο που ανέφερα πιο πάνω, θα τον ρωτούσα αμέσως μετά: «νιώθεις ακόμα σκεβρωμένος, Γιάννηηη;;;».

ntalpass16a

Top story

 Ο Ανδρέας Κύρκος προτείνει τα Your Honor, The Good Lord Bird και WandaVision, που θα σας ανταμείψουν για τον χρόνο του binge watching σας.

Η μπάντα κυκλοφόρησε πριν λίγο καιρό το Maze και ο Γιώργος Καρανικόλας μιλάει στον Θανάση Μήνα για τη δημιουργία του άλμπουμ.

Κάθε εβδομάδα, ο Επίτροπος θα επαναφέρει την τάξη, ακόμα κι αν οι χατζημεταλλάδες δεν έχουν σωτηρία. Αυτή την εβδομάδα γιορτάζει 1 χρόνο και 50 Παρατηρητήρια επιτυχίες, με μια εποικοδομητική συζήτηση με την Ελένη Τζαννάτου αλλά και δίνοντας το μικρόφωνο στα μέλη του ΚΨΜ.

Η Τάνια Σκραπαλιώρη γράφει για τον δίσκο που πριν 3 δεκαετίες, έβαλε το trip hop στον μουσικό χάρτη.

Με αφορμή τον νέο δίσκο των Brockhampton, ο Δημήτρης Λιλής παρουσιάζει εκείνες τις rap παρέες που άλλαξαν τους όρους στο παιχνίδι.

Άλλωστε, με τον Jim Thompson, τα πράγματα δεν είναι ποτέ όπως φαίνονται. Θα το διαπιστώσετε και με το βιβλίο του που κυκλοφόρησε πρόσφατα στα ελληνικά από τις εκδόσεις Οξύ και στο οποίο θα βασίζεται η επόμενη ταινία του Γιώργου Λάνθιμου.

Ο Δημήτρης Λιλής διαλέγει 7 διεθνή και 3 εγχώρια ονόματα που δίνουν ελπίδα για το μέλλον της rap.

Στο νέο του Diggin', o Ζώης Χαλκιόπουλος βρήκε ήδη τον δικό του κορυφαίο δίσκο του 2021. Σας δίνει και Promises γι' αυτό.

Ο Ζώης Χαλκιόπουλος είδε τα «μικροσκοπικά» live του NPR και διάλεξε τα 10 που δε χορταίνει με τίποτα.

Το ιστορικό metal σχήμα κυκλοφόρησε το At Night We Prey και ο Ευθύμης Καραδήμας μίλησε στον Αλέξανδρο Τοπιντζή για όλα εκείνα, τα μουσικά και προσωπικά, που τον έφεραν ως εδώ.

Κάθε εβδομάδα, ο Άγγελος Κλειτσίκας κάνει μια γύρα σε αναλογικά και ψηφιακά στενά κι επιλέγει στιγμιότυπα απ' όσα είδε, άκουσε, σκέφτηκε και ένιωσε την ανάγκη να μοιραστεί. Στο νέο του Snap(shots) τελειώνει projects και ατενίζει μπροστά.

Το Backstage Festival επιστρέφει. Και πάλι, δωρεάν! Με αγαπημένους μουσικούς ήρωες ή stars (Kurt Cobain, Iggy Pop, Madonna, Johnny Cash, Nick Cave, Michael Hutchence) - και όχι μόνο.

Κάθε εβδομάδα, ο Επίτροπος θα επαναφέρει την τάξη, ακόμα κι αν οι χατζημεταλλάδες δεν έχουν σωτηρία. Στο νέο του Παρατηρητήριο, τα λέει με τον Απόστολο Παπαδημητρίου των ντεθοθρασομεταλλάδων (ή θρασοντεθάδων;) Rapture.

Γίνεται, όταν μπαίνουν στο Eightball στη Θεσσαλονίκη και τους σκηνοθετεί ο Χρήστος Σαρρής, στο πλαίσιο του Stages A/Live. Λίγο πριν απολαύσουμε τη συναυλία τους στο κανάλι του Ιδρύματος Ωνάση στο YouTube (4/4. 21:00), η μπάντα μίλησε στο Avopolis γι' αυτή την παράξενη εμπειρία.

Στο νέο του Incoming, o Δημήτρης Λιλής διαλέγει 7 φρέσκα βίντεο που ...
Top