Γιατί ο 2Pac χώρισε τη Madonna, πίσω στη δεκαετία του 1990;

Γράμμα της εποχής βγαίνει τώρα σε δημοπρασία, παρά τις προσπάθειες της Βασίλισσας της Ποπ να τη σταματήσει με νομικά μέσα

Skid Row

Skid Row και sold-out το 2019, γίνεται; Και όμως, γίνεται! Και όχι μόνο αυτό, αλλά όσοι δεν ήρθαν, πραγματικά έχασαν...

Τα 300 drones των Duran Duran

Το γκρουπ γιόρτασε με τον δικό του τρόπο τα 50 χρόνια από τότε που ο Άνθρωπος πάτησε στο Φεγγάρι

Omara Portuondo

Παρότι 88, πλέον, η Κουβανέζα βασίλισσα του Buena Vista Social Club απέδειξε στην Τεχνόπολη ότι έχει ακόμα μπόλικη φλόγα μέσα της, αποχαιρετώντας έτσι το ελληνικό κοινό με μια συναυλία που θα μείνει χαραγμένη με δέος μα και τρυφερότητα στις μνήμες...

  


search

HOT

Skid Row

Skid Row και sold-out το 2019, γίνεται; Και όμως, γίνεται! Και όχι μόνο αυτό, αλλά όσοι δεν ήρθαν, πραγματικά έχασαν...

Omara Portuondo

Παρότι 88, πλέον, η Κουβανέζα βασίλισσα του Buena Vista Social Club απέδειξε στην Τεχνόπολη ότι έχει ακόμα μπόλικη φλόγα μέσα της, αποχαιρετώντας…

60 χρόνια από τον θάνατο της Billie Holiday

Το «παράξενο φρούτο» της τζαζ μυθολογίας ήταν μια σαρωτική προσωπικότητα, με πονεμένο μα ταυτόχρονα τρυφερό στυλ, το οποίο επηρέασε κάθε αντρική και…

AthensRocks Festival 2019: Slayer + Rotting Christ, Leprous, Suicidal Angels

Σε μιάμιση ώρα οι Slayer περάσαν 37 χρόνια ιστορίας, σε μια αποχαιρετιστήρια συναυλία που έμοιαζε με το χάος ως αναγνώριση της βίας της ίδιας της…

Tindersticks

Κι αν κάτι έλειψε από τις ενορχηστρώσεις, το τραχύ βελούδο της φωνής του Stuart Staples και η αναδρομή σε 27 χρόνια συνεπούς ροκ μελαγχολίας,…

Avopolis Music Network: Μουσικά νέα, συναυλίες, κριτικές, συνεντεύξεις

Τρίο πλέον, κυκλοφόρησαν πρόσφατα το 4o άλμπουμ τους Eclipse, ενώ ετοιμάζονται και για ένα λάιβ στο Ρομάντσο (21/12)

Ενεργοί πλέον για περισσότερα από 10 χρόνια, οι Film κυκλοφόρησαν πρόσφατα το 4ο τους άλμπουμ, Eclipse, το οποίο τους βρίσκει ως τρίο: ο Κώστας Μπόρσης στα τύμπανα, ο Μανώλης Ζαβιτσάνος στις κιθάρες και στα πλήκτρα και ο Δημήτρης Μπόρσης σε πλήκτρα, sampler και φωνητικά. Παράλληλα, ετοιμάζονται και για λάιβ –θα βρεθούν στη σκηνή του Ρομάντσο την Κυριακή, 21 του Δεκέμβρη. Όλα όσα θελήσαμε λοιπόν να μάθουμε γύρω από την παρούσα κατάσταση της μπάντας (και όχι μόνο) ξετυλίγονται παρακάτω...
 
 
Νέο άλμπουμ με τίτλο Eclipse, 5 χρόνια μετά το Persona. Ποιος είναι ο χαρακτήρας του και τι πραγματεύονται τα τραγούδια του;
 
Το Eclipse το αντιμετωπίζουμε σαν ένα νοσταλγικό, μυστηριώδες sci-fi ρομποτικό ρομαντικό soundtrack. Είναι πιο «κινηματογραφικό» σε σχέση με τα προηγούμενά μας άλμπουμ και χτίστηκε πάνω στις αντίστοιχες αναφορές και επιρροές μας, ενώ υπάρχουν και πολλά ποπ στοιχεία τα οποία ενσωματώθηκαν σε αυτό το κλίμα. Στιχουργικά δεν υπάρχει καθορισμένη ερμηνεία –έτσι κι αλλιώς πολλά από τα τραγούδια μας δεν ξέρουμε για τι ακριβώς μιλάνε, αυτό που μας ενδιαφέρει είναι η αίσθηση που αποπνέουν. Στο Eclipse υπάρχει γενικά μια πιο νοσταλγική κατεύθυνση.
 
Για ποιους λόγους μεσολάβησε τόσο μεγάλο διάστημα μεταξύ των δύο κυκλοφοριών;
 
Χρειαστήκαμε χρόνο για να πειραματιστούμε με τον νέο ήχο. Δεν ήταν βέβαια κάτι εντελώς καινούριο για μας, αλλά ουσιαστικά σήμανε την επανεκκίνηση της μπάντας από το μηδέν. Δεν μας δυσκόλεψε, πάντα όμως δοκιμάζουμε αρκετό υλικό μέχρι να καταλήξουμε σε αυτό που τελικά κρατάμε. 
 
Εκτός από τον όρο «κινηματογραφικό» (τον οποίο αναφέρατε και πριν) στο δελτίο τύπου βρίσκουμε και τον χαρακτηρισμό «μοντερνιστικό». Ποια στοιχεία σας θεωρείτε ότι ταιριάζουν στον κάθε όρο και ποιες επιρροές (μουσικές και άλλες) σάς οδήγησαν σε μία ακόμα αλλαγή ήχου;
 
Η πιο ισχυρή επιρροή του άλμπουμ είναι οι συνθέσεις του Βαγγέλη Παπαθανασίου, κυρίως το soundtrack του Blade Runner. Τα επικά θέματα με τα αναλογικά synth και η γενικότερη κατεύθυνση είναι λοιπόν η αναφορά στον κινηματογραφικό όρο, ενώ η χρήση αναλογικών ηλεκτρονικών ήχων είναι το στοιχείο του «μοντερνισμού», όπως έγινε αισθητός την εποχή που όλα αυτά τα οποία τώρα θεωρούμε «ρετρό» και «vintage» (vocoder, sequencer κλπ.) χρησιμοποιούνταν ως νέα μέσα. 
 
Πάντα είχαμε επιρροές από την ηλεκτρονική σκηνή, αλλά με το που βάλαμε ένα synth του 1980 στο στούντιο, όλες οι αναφορές που είχαμε στο μυαλό μας πέρασαν αυθόρμητα σε εκείνο που παίζαμε. Μάλλον είναι ένας συνδυασμός των πιο concept ακουσμάτων μας –στα οποία, εκτός από τον Παπαθανασίου, περιλαμβάνονται και οι Kraftwerk, ο Jean-Michel Jarre, οι Space, ο Mike Oldfield– και της ποπ φόρμας των 1980s (Pet Shop Boys, Eurythmics, Alphaville κ.ά.). Τα παραπάνω στοιχεία λειτουργούν νοσταλγικά στην ατμόσφαιρα του Eclipse, υπάρχει δε και μια δόση χιούμορ σε αυτό. Η κάθε αλλαγή στον ήχο είναι αναπόφευκτη όταν έχεις αποφασίσει να εξελίσσεσαι.
 
Film14_3
 
Την παραγωγή ανέλαβε ο παλιός σας συνεργάτης Χρήστος Λαϊνάς. Πώς δουλεύει το όλο πράγμα στο στούντιο και πόσο μεγάλη ήταν η συμβολή του στο τελικό αποτέλεσμα;
 
Με τον Χρήστο, λόγω φιλίας χρόνων, έχουμε αναπτύξει την ίδια αντίληψη για τη μουσική και τον πειραματισμό, μα και την ίδια «ανησυχία» να εξελισσόμαστε και να τολμάμε διαφορετικά πράγματα. Οπότε ενεργούμε αυτόματα. Λειτούργησε μάλιστα ως παραπάνω από παραγωγός, γιατί «έζησε» το άλμπουμ μαζί μας· και διαμόρφωσε το αντίστοιχο αποτέλεσμα προσεγγίζοντάς το αναλογικά, αποφεύγοντας τις «εύκολες» λύσεις που παίζουν (ψηφιακά συνήθως) σε ηλεκτρονικά άλμπουμ, δίνοντάς του αυτόν τον ρετρό χαρακτήρα. Ήταν καθοριστική η συμβολή του: το Eclipse έχει έναν περίεργο συνδυασμό  αναφορών και χωρίς το background που έχει ο Χρήστος το αποτέλεσμα δεν θα διέθετε την απαραίτητη ισορροπία.
 
Στο site της Inner Ear βλέπω ότι κυκλοφορήσατε το Eclipse και σε κασέτα, έκδοση που έχει μάλιστα εξαντληθεί. Πώς εξηγείτε το ανανεωμένο ενδιαφέρον για μέσα που είχαν εγκαταλειφθεί για χρόνια; 
 
Αυτό που ουσιαστικά επανέρχεται τα τελευταία χρόνια ως μέσο ακρόασης, με εντυπωσιακούς ρυθμούς, είναι το βινύλιο. Κανείς δεν μπορεί να πει όχι στο βινύλιο: είναι αναντικατάστατο, αλλά και σημείο αναφοράς για τους μουσικόφιλους· έχει καταγραφεί στη συνείδησή τους ως το «ολοκληρωμένο» έργο, ο «δίσκος», ενώ το CD και το mp3 έχουν μια αίσθηση υποκατάστατου. Το βινύλιο δεν μπορεί να σπάσει σε κομμάτια και να γίνει share, είναι «αυστηρά» το άλμπουμ, χειροπιαστό και ολόκληρο –και απαιτεί σεβασμό. Η κασέτα πάλι έχει πιο αναμνηστικό χαρακτήρα, περισσότερο σαν φορητό αντικείμενο της ποπ κουλτούρας του 1980. Δεν είναι λοιπόν και τόσο χρηστική σήμερα.
 
Film14_2
 
Εσείς από ποια πηγή προτιμάτε να ακούτε μουσική;
 
Εμείς ακούμε μουσική με όλα τα μέσα. Αλλά σημασία έχει ότι το βινύλιο μας έμαθε να ακούμε και να ζούμε ολοκληρωμένα ένα άλμπουμ κι όχι αποσπασματικά, άσχετα από ποιο μέσο ακούμε.      
 
Έχετε εμφανιστεί με διάφορα line-up κι έχετε δοκιμάσει διάφορα πράγματα στον ήχο σας. Ποια στοιχεία θεωρείτε όμως ότι αποτελούν τον σκληρό πυρήνα των Film; Τι παραμένει δηλαδή αναλλοίωτο όλα αυτά τα χρόνια;
 
Δεν μπορούμε να το προσδιορίσουμε ακριβώς, υπάρχει μόνο η αίσθηση ότι διατηρείται μια ταυτότητα ανεξάρτητα με το τι αλλαγές γίνονται. Δεν το έχουμε αναλύσει ιδιαίτερα... Ίσως έχει να κάνει με την αίσθηση που μας δημιουργείται όταν ολοκληρώνουμε κάτι και το νιώθουμε ΟΚ, ασχέτως αν έχουμε γράψει κάτι εντελώς καινούριο για μας. 
 
Σε συναυλιακό επίπεδο, σημειώσατε αρκετές επιτυχίες: και εντός συνόρων, όπου έχετε ανοίξει συναυλίες μεγάλων ονομάτων, αλλά και εκτός, αποσπώντας πολύ θετικά σχόλια όπου εμφανιστήκατε. Ποιες διαφορές εντοπίζετε συγκρίνοντας το κοινό και τις συναυλιακές συνθήκες σε κάθε περίπτωση;
 
Οι συναυλίες εκτός Ελλάδας άρχιζαν ακριβώς την ώρα που είχαν προγραμματιστεί. Εδώ για την προσέλευση συνήθως ισχύει άλλο timezone, +2 ή +3 ώρες από την προγραμματισμένη! (γέλια) Είναι μια ιδιαιτερότητα, ξέρουμε πια ότι όταν ακούς 9 σημαίνει 11, για κάποιον λόγο. Οι συναυλιακές συνθήκες διαφοροποιούνται τώρα ανάλογα με το στάτους της μπάντας και τη φύση της τοπικής σκηνής. Στην Αγγλία λ.χ. έχουμε παίξει και σε μικρό μπαρ, με κουβάδες μπογιάς για στηρίγματα των ντραμς –κάτι τέτοιο δεν το έχουμε συναντήσει εδώ. Είναι άλλη η κλίμακα της μουσικής σκηνής εντός συνόρων. Επειδή όμως μιλάμε για ένα κοινό που γενικώς έχει μια πιο «συναυλιακή» κουλτούρα, είναι σχεδόν παντού το ίδιο· μόνο μικρές ιδιομορφίες υπάρχουν. Η μεγάλη διαφορά είναι ότι εκτός συνόρων το μπλα-μπλα κατά τη διάρκεια ενός λάιβ είναι πολύ λιγότερο, αν και όχι πάντα. Κι εδώ έχουμε παίξει δηλαδή σε συναυλίες στις οποίες το κοινό ήταν πιο συγκεντρωμένο στο να ακούει. Έχει συμβεί κι αυτό.  
 
Film14_4
 
Πώς θα παρουσιάσετε το Eclipse επί σκηνής; Θα μείνετε πιστοί στη στουντιακή αποτύπωση ή θα κάνετε κάτι διαφορετικό; Επίσης, θα επιχειρήσετε κάποιο «φρεσκάρισμα» των παλιών τραγουδιών ώστε να σταθούν ομοιόμορφα δίπλα στα καινούρια;
 
Μετά τον δίσκο τα τραγούδια εξακολουθούν να εξελίσσονται, οπότε υπάρχουν κάποιες διαφοροποιήσεις σε σχέση με τη στούντιο εκδοχή τους. Η βάση τους παραμένει βέβαια όπως στην ηχογράφηση, ενώ όμως διατηρείται η ίδια ατμόσφαιρα, μερικά ακούγονται κάπως πιο «ακατέργαστα» –πάντα μας συνέβαινε αυτό με τις ζωντανές εκτέλεσεις. Από τα παλιά τραγούδια παίζουμε πράγματι μερικά εντελώς αλλαγμένα, ακριβώς για να διατηρείται το ίδιο ηχητικό concept. 
 
Συνηθίζεται στην τελευταία ερώτηση να κάνουμε την κλισέ ερώτηση για τα μελλοντικά σχέδια του εκάστοτε καλλιτέχνη. Πείτε μας για αυτά, λοιπόν, αλλά μιλήστε μας και για τα όνειρα που κάνατε όταν ξεκινούσατε. Ποια πραγματοποιήθηκαν, ποια όχι και ποιο είναι το πιο τολμηρό πράγμα που ονειρεύεστε τώρα;
 
Σχεδιάζουμε να κάνουμε κάποιες συναυλίες εδώ και, αν προκύψουν, και στο εξωτερικό, όπου έχουμε πάντα στραμμένη την προσοχή μας. Γενικά τη μπάντα δεν την ονειρευόμασταν ποτέ σαν καριέρα με προσεκτικά βήματα κλπ. Οι επιλογές μας ή τα όποια σχέδια έχουν λοιπόν να κάνουν καθαρά με το τι θεωρούμε ενδιαφέρον σαν αποτέλεσμα. Αυτό που θα θέλαμε και δεν το έχουμε κάνει μέχρι τώρα είναι να γράψουμε τη μουσική για μια ταινία μεγάλου μήκους.
 


Top
Picks

Top Picks

FRESH NEWS | ΔΙΑΡΚΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

Γιατί ο 2Pac χώρισε τη Madonna, πίσω στη δεκαετία του 1990;

Γράμμα της εποχής βγαίνει τώρα σε δημοπρασία, παρά τις προσπάθειες της Βασίλισσας της Ποπ να τη σταματήσει με νομικά μέσα

Πέθανε ο Pat Kelly

Τέλος στα 70 για τον Τζαμαϊκανό τραγουδιστή που αποκάλεσαν ως «Sam Cooke της reggae»

"Pang!" από τον Gruff Rhys

Ο τραγουδιστής των Super Furry Animals σε νέες, σόλο περιπέτειες

Τα Δυο Νησιά της Γιώτας Νέγκα

Δείτε το νέο της βιντεοκλίπ

To Μαύρο Χιόνι των Pussy Riot

Δείτε το νέο βιντεοκλίπ της συζητημένης ρώσικης κολεκτίβας, που έρχεται τον Σεπτέμβριο στην Ελλάδα για πρώτη φορά

"Last Forever" από τον Nikonn

Indie dance με καλοκαιρινή γεύση για τον ηγέτη των Mikro 

Τα 300 drones των Duran Duran

Το γκρουπ γιόρτασε με τον δικό του τρόπο τα 50 χρόνια από τότε που ο Άνθρωπος πάτησε στο Φεγγάρι

Η Pink κατηγορείται για ασέβεια απέναντι στο Ολοκαύτωμα των Εβραίων

Της βγήκε ξινή η βόλτα που πήγε τα παιδιά της στο Βερολίνο 

Οι IDLES γίνονται χαρακτήρες σε ρετρό ηλεκτρονικό παιχνίδι

Δείτε το βιντεοκλίπ για το "Never Fight A Man With A Perm"

Ο Σωκράτης Μάλαμας συνεχίζει να βαδίζει στην Πρώτη Παράλληλο

Δείτε το βιντεοκλίπ για το νέο τραγούδι "Θέλω Να Γράψω Σ' Αγαπώ"

ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ | ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ

ΑΡΘΡΑ - ΔΙΕΘΝΗ

60 χρόνια από τον θάνατο της Billie Holiday

Ανδρέας Κύρκος
Το «παράξενο φρούτο» της τζαζ μυθολογίας ήταν μια σαρωτική προσωπικότητα, με πονεμένο μα ταυτόχρονα τρυφερό στυλ, το οποίο επηρέασε κάθε αντρική και γυναικεία φωνή που βγήκε μετά το 1950...

50 χρόνια Space Oddity

Σπύρος Χυτήρης
Μισό αιώνα ζωής συμπληρώνει σήμερα το πρώτο αριστούργημα του David Bowie, ο οποίος άφησε την παντομίμα και τον διαλογισμό για να αποτυπώσει κάτι από…

Give Sleep A Chance

Ελένη Τζαννάτου
50 χρόνια από το "Give Peace A Chance" και τα περίφημα bed-ins του John Lennon και της Yoko Ono, είναι όλα αυτά παρωχημένα; Ή παραμένουν μια επίκαιρη…

10+2 αγαπημένοι δίσκοι για τους Social Waste

Lucretia De Manchione, Γιώργος Δούκας, Γιάννης Μιχαηλίδης, Γιώργης Νίκας, Λεωνίδας Οικονομάκης, Γιάννης Σκουλατάκης, Πάνος Σκουτέρης & Χρήστος Στάικος
Μοιράζονται με τον Jamal τη 2η μέρα του επερχόμενου Urban Athens Festival (Τετάρτη 3, Πέμπτη 4, Παρασκευή 5, Σάββατο 6 Ιουλίου, στο Piraeus Academy),…

ΣΤΗΛΕΣ

THE PAST RECEDES

Mort Garson - Mother Earth’s Plantasia

Ελένη Τζαννάτου
Αν και δίσκος προορισμένος για φυτά, μοιάζει να έχει πολλή ανθρώπινη διορατικότητα. Και αυτό που τον κρατά γοητευτικό, είναι ίσως ότι δεν μπορείς να τον αποκωδικοποιήσεις πλήρως: όσο κι αν τον κάνεις κομματάκια, παραμένει ένα απάτητο έδαφος, το οποίο μπορείς να προσεγγίσεις μόνο διαισθητικά...
DIGGIN

Αγάπανθος

Ζώης Χαλκιόπουλος
Αγάπη και ανθός. Μπλε, αειθαλές, όμορφο φυτό. Columbia 1976, χωρίς καμία επανέκδοση. Μια τρέλα. Μες τη ζέστη του Καλοκαιριού...
INCOMING

The Greek Rap Freaks

Δημήτρης Λιλής
Μπορούν οι παρελθοντολάγνοι των Radiohead να «κράζουν» όσο θέλουν την τοποθέτηση του καινούριου κομματιού του Snik στα νέα του Avopolis, όμως ο…
THE PAST RECEDES

Πίσσα & Πούπουλα - Πίσσα & Πούπουλα [1993]

Ελένη Τζαννάτου
Βραχύβιοι αλλά ουσιώδεις, μεταξύ ηχογραφήσεων στο Αγροτικόν και ιδρωμένων live στη Villa Amalias, υπήρξαν ένα από εκείνα τα σχήματα που ο καθένας…

ΣΥΝΑΥΛΙΕΣ | ΗΜΑΣΤΑΝ ΕΚΕΙ!

Skid Row

Παναγιώτης Λουκάς
Skid Row και sold-out το 2019, γίνεται; Και όμως, γίνεται! Και όχι μόνο αυτό, αλλά όσοι δεν ήρθαν, πραγματικά έχασαν...

Omara Portuondo

Πέννυ Γέρου
Παρότι 88, πλέον, η Κουβανέζα βασίλισσα του Buena Vista Social Club απέδειξε στην Τεχνόπολη ότι έχει ακόμα μπόλικη…

AthensRocks Festival 2019: Slayer + Rotting Christ, Leprous, Suicidal Angels

Χριστίνα Κουτρουλού
Σε μιάμιση ώρα οι Slayer περάσαν 37 χρόνια ιστορίας, σε μια αποχαιρετιστήρια συναυλία που έμοιαζε με το χάος ως…

Tindersticks

Τάνια Σκραπαλιώρη
Κι αν κάτι έλειψε από τις ενορχηστρώσεις, το τραχύ βελούδο της φωνής του Stuart Staples και η αναδρομή σε 27 χρόνια…

Primer Festival 2019

Δημήτρης Λιλής
Ένα πλήθος 6.000 πιτσιρικάδων έδωσε βροντερό παρών στην Πλατεία Νερού για τον DJ Snake, αλλά και για τον J Balvin, που…

Μαρία Φαραντούρη - Πάμε Σινεμά;

Μιχάλης Τσαντίλας
Αν και η επιτυχία της βραδιάς έμοιαζε εγγυημένη, αρκετά πράγματα πήγαν τελικά στραβά στο Ηρώδειο –κυρίως γιατί το…

Μαρία Παπαγεωργίου - «Αυτό που Βλέπουν τα Πουλιά»

Πέννυ Γέρου
Μία από τις πιο ιδιαίτερες φωνές της εποχής μας, πρόσφερε απλόχερα ευαισθησία και αυθεντικότητα στον Κήπο του Μεγάρου…

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ | ΜΕ ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΤΗΣ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑΣ

Ματούλα Ζαμάνη: Λειτουργώ πολύ με το συναίσθημα και το ένστικτο, είναι ευλογία και βάσανο μαζί...

Πέννυ Γέρου
Δίνει στο κοινό της Αθήνας ένα μεγάλο καλοκαιρινό ραντεβού στην Τεχνόπολη (Τρίτη 16 Ιουλίου), τάζοντάς μας λαϊκοδημοτικούς ρυθμούς και τραγούδια για το ανέφικτο. Με αυτήν την αφορμή, συζητήσαμε για τα προπύργια, την αισθητική και τις πρόσφατες εκλογές...

Ride: Το Ηνωμένο Βασίλειο βρίσκεται σε μία βαθιά διχασμένη στιγμή της ιστορίας του...

Άγγελος Κλειτσίκας
Μία από τις σημαντικότερες μπάντες του shoegaze αφηγήματος επιστρέφει μετά από την επανένωση του 2014, στα πλαίσια του φετινού Ejekt Festival, το…

Rotting Christ: Τίποτα δεν μπορεί πλέον να γίνει θρυλικό –ό,τι βγαίνει, είναι απομυθοποιημένο...

Θανάσης Μπόγρης
Ορόσημο για τα ελληνικά metal πράγματα και παγκόσμια δύναμη εδώ και χρόνια, ξαναχτύπησαν φέτος με νέο δίσκο, αλλά και με επίσημη βιογραφία, που…

Νότης Μαυρουδής: Οι Ποιητές διαθέτουν τη δύναμη της μαντείας και του λόγου που οδηγεί στα πιο βαθιά μονοπάτια της ζωής...

Πέννυ Γέρου
Στον νέο του δίσκο Άγρυπνο Φεγγάρι, στρέφει το βλέμμα στον ποιητικό λόγο του 19ου και 20ου αιώνα, έχοντας στο πλάι του σπουδαίους ερμηνευτές (Νένα…

Dream Theater: Αν θέλεις να μείνεις πιστός σε αυτό που κάνεις, υπάρχουν φορές που πρέπει να ρισκάρεις...

Θανάσης Μπόγρης
Όνομα-ορόσημο για το progressive metal, αλλά και γκρουπ διαχρονικά αγαπημένο στην Ελλάδα, επιστρέφουν μετά από καιρό στα μέρη μας (Τρίτη 2 Ιουλίου,…

Tindersticks: Μετά από 27 χρόνια μαζί, επικοινωνούμε σχεδόν τηλεπαθητικά μεταξύ μας...

Ανδρέας Κύρκος
Το λατρεμένο συγκρότημα έρχεται ξανά στη χώρα μας, για μία και μοναδική συναυλία στο Ηρώδειο, το Σάββατο 13 Ιουλίου. Ιδανική λοιπόν η αφορμή για μια…

Dead Can Dance: Mε πολύ λίγους ανθρώπους έρχεσαι αληθινά κοντά. Και δεν είναι πάντα ευχάριστη εμπειρία...

Χάρης Συμβουλίδης
Οι Dead Can Dance επιστρέφουν στην Ελλάδα μετά από κάμποσο καιρό, για 2 συναυλίες σε Θεσσαλονίκη (Δευτέρα 1/7, Θέατρο Γης) και Αθήνα (Τετάρτη 3/7,…

MOVIEWORLD

Διακοπές στην Ίμπιζα (Ibiza)

Το νησί-μύθος μέσα από τα μάτια ενός μεσήλικα, σε μια κομεντί που δεν καταφέρνει να απογειωθεί στον ρυθμό του πάρτι...

Είσαι cine…ταινιάκιας; Stay tuned!

Οσκαρικές πρεμιέρες, μεγάλες ταινίες, γνωστές σειρές και ωραίες μουσικές

ΑΛΜΠΟΥΜ

ΚΡΑΑΚ - ΚΡΑΑΚ

Τάνια Σκραπαλιώρη
Ο ήχος της πρόσκρουσης του post-kraut με τον ελληνικό στίχο, σε ένα ντεμπούτο με καλοκεντημένο, θορυβώδες ροκ κράμα, το οποίο φλερτάρει με πολλές ταμπέλες, όμως δεν δείχνει τελικά να ησυχάζει κάτω από καμία...

Peter Perrett - Humanworld

Άγγελος Κλειτσίκας

Bruce Springsteen - Western Stars

Ανδρέας Κύρκος

The Dream Syndicate - These Times

Μιχάλης Τσαντίλας

Stephan Micus - White Night

Χάρης Συμβουλίδης

Possessed - Revelations Of Oblivion

Χρυσόστομος Τσαπραΐλης

Edwyn Collins - Badbea

Τάνια Σκραπαλιώρη

Alan Parsons - The Secret

Μιχάλης Τσαντίλας

ΠΡΟΤΑΣΗ

Η Trident δίνει γεύση στη στιγμή σου αλλά και χρώμα στην πόλη σου!

Το γκρίζο γίνεται χρωματιστό και η διάθεση αλλάζει

ΣΥΝΑΥΛΙΑΚΑ ΝΕΑ

New Long Festival 2019, μεγαλύτερο από ποτέ

Σάββατο 20 + Κυριακή 21 Ιουλίου, στο Πολιτιστικό & Αθλητικό Κέντρο Νέας Μάκρης

Ξεκινάει το Φεστιβάλ Πόζαρ 2019

Παρασκευή 19, Σάββατο 20 + Κυριακή 21 Ιουλίου στα Λουτρά Αλμωπίας, με headliners τους Λαυρέντη Μαχαιρίτσα & Νίκο…

Η Τραβιάτα του Τζουζέππε Βέρντι, για πρώτη φορά στο Ηρώδειο

Πρεμιέρα την Τετάρτη 27 Ιουλίου, για 4 παραστάσεις

MARKET

Havana Club FLEX ZONE: Το απόλυτο μουσικό street event με πρωταγωνιστή τον Kareem Kalokoh

To Havana Club γιόρτασε την κουλτούρα των δρόμων της Αθήνας στο απόλυτο μουσικό street event FLEX ZONE, με πρωταγωνιστή…

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΣΤΟ E-MAIL ΣΟΥ



Γίνε μέλος του Avopolis Music Network και λάβε ενημερώσεις για νέα, διαγωνισμούς και live!