Γιατί ο 2Pac χώρισε τη Madonna, πίσω στη δεκαετία του 1990;

Γράμμα της εποχής βγαίνει τώρα σε δημοπρασία, παρά τις προσπάθειες της Βασίλισσας της Ποπ να τη σταματήσει με νομικά μέσα

Skid Row

Skid Row και sold-out το 2019, γίνεται; Και όμως, γίνεται! Και όχι μόνο αυτό, αλλά όσοι δεν ήρθαν, πραγματικά έχασαν...

Τα 300 drones των Duran Duran

Το γκρουπ γιόρτασε με τον δικό του τρόπο τα 50 χρόνια από τότε που ο Άνθρωπος πάτησε στο Φεγγάρι

Omara Portuondo

Παρότι 88, πλέον, η Κουβανέζα βασίλισσα του Buena Vista Social Club απέδειξε στην Τεχνόπολη ότι έχει ακόμα μπόλικη φλόγα μέσα της, αποχαιρετώντας έτσι το ελληνικό κοινό με μια συναυλία που θα μείνει χαραγμένη με δέος μα και τρυφερότητα στις μνήμες...

  


search

HOT

Skid Row

Skid Row και sold-out το 2019, γίνεται; Και όμως, γίνεται! Και όχι μόνο αυτό, αλλά όσοι δεν ήρθαν, πραγματικά έχασαν...

Omara Portuondo

Παρότι 88, πλέον, η Κουβανέζα βασίλισσα του Buena Vista Social Club απέδειξε στην Τεχνόπολη ότι έχει ακόμα μπόλικη φλόγα μέσα της, αποχαιρετώντας…

60 χρόνια από τον θάνατο της Billie Holiday

Το «παράξενο φρούτο» της τζαζ μυθολογίας ήταν μια σαρωτική προσωπικότητα, με πονεμένο μα ταυτόχρονα τρυφερό στυλ, το οποίο επηρέασε κάθε αντρική και…

AthensRocks Festival 2019: Slayer + Rotting Christ, Leprous, Suicidal Angels

Σε μιάμιση ώρα οι Slayer περάσαν 37 χρόνια ιστορίας, σε μια αποχαιρετιστήρια συναυλία που έμοιαζε με το χάος ως αναγνώριση της βίας της ίδιας της…

Tindersticks

Κι αν κάτι έλειψε από τις ενορχηστρώσεις, το τραχύ βελούδο της φωνής του Stuart Staples και η αναδρομή σε 27 χρόνια συνεπούς ροκ μελαγχολίας,…

Avopolis Music Network: Μουσικά νέα, συναυλίες, κριτικές, συνεντεύξεις

Ίσως η τελευταία συνέντευξη που δίνει, σύμφωνα με τα λεγόμενά του; Αφορμή, ο πρόσφατος δίσκος με μελοποιήσεις σε Ντίνο Χριστιανόπουλο και η επικείμενη ζωντανή παρουσίασή του στη Θεσσαλονίκη (11/11)

Για τον Socos δεν χρειάζονται φλύαρες εισαγωγές: το καλύτερο είναι να τον γνωρίσει κανείς μέσα από την ήδη πλούσια δισκογραφία του. Αφορμή για την παρακάτω ανταλλαγή γραπτών ήταν βέβαια η τελευταία του εξόρμηση, με επίκεντρο την ποίηση του Ντίνου Χριστιανόπουλου (κυκλοφορεί από την Puzzlemusik) και η επικείμενη ζωντανή παρουσίασή της στις 11 Νοεμβρίου, στο BlackBox της Θεσσαλονίκης. Της διαδικτυακής κουβέντας προηγείται μια εισαγωγή του ίδιου του καλλιτέχνη:
 
Θα ήθελα οι αναγνώστες να γνωρίζουν ότι η συνέντευξη αυτή είναι του τύπου «σου στέλνω τις ερωτήσεις και εσύ στέλνεις τις απαντήσεις». Και ότι δεν έχει καμία σχέση με μια πιθανή συζήτηση δύο ανθρώπων, πάνω σε ένα αντικείμενο, όπου ο καθένας τους θα εκτίθετο αυθόρμητα, και θα υπήρχε αλληλοτροφοδότηση της συζήτησης. Σου δίνω και την είδηση ότι, αν δεν είναι η τελευταία μου συνέντευξη γενικώς, είναι σίγουρα η τελευταία αυτού του τύπου.
 
 
Πρόσφατα μάς παρουσίασες μια δουλειά πάνω στην ποίηση του Ντίνου Χριστιανόπουλου. Τι σε οδήγησε στην επιλογή του συγκεκριμένου ποιητή και πώς κατέληξες στα 8 ποιήματα που τελικά μελοποιήθηκαν;
 
Το 2009 ξεκίνησα να δουλεύω πάνω σε μια τριλογία μελοποιημένης ποίησης –χρησιμοποιώ αυτήν τη λέξη, τη μελοποίηση, ψιλοαμήχανα. Δεν πιστεύω ότι η ποίηση έχει ανάγκη κάποιας παρέμβασης, προσθήκης, ώστε να αναδεχθεί η μελωδικότητά της και το εσωτερικό της τραγούδι. Αυτό που κάνω, ουσιαστικά, είναι μια παρουσίαση του ηχητικού περιβάλλοντος που αποκτά μέσα μου υπόσταση κατά τη διάρκεια της ανάγνωσης ενός ποιήματος. Μάλλον δεν γνωρίζω τι με οδήγησε στην επιλογή του συγκεκριμένου ποιητή· και όσον αφορά στα ποιήματα πάνω στα οποία εργαστήκαμε, η επιλογή και το σύνολο της μελοποίησης έγιναν πολύ γρήγορα: σε διάστημα μίας εβδομάδας ήταν όλα έτοιμα. Τα κριτήρια ήταν πάλι πολύ εσωτερικά και μάλλον δυσκολεύομαι να τα μεταφέρω. Μάλλον δυσκολεύομαι και να τα κατανοήσω.
 
Στη δουλειά αυτή ακολούθησες μια λιτή προσέγγιση –και στην ενορχήστρωση, αλλά και στην υλοποίηση της έκδοσης. Ήθελες όλο το βάρος να δοθεί στον λόγο του ποιητή και στην ερμηνεία;
 
Έχουμε δύο φωνές κι ένα πολυφωνικό έγχορδο. Δεν ξέρω κατά πόσο μπορείς να πεις ότι η ενορχήστρωση είναι λιτή... Σίγουρα δεν είναι όσο θορυβώδης είναι σε άλλες δουλειές μας, όμως το λιτή ελέγχεται. Η λιτή προσέγγιση της έκδοσης ήρθε απλά ως αποτέλεσμα οικονομικής στενότητας. Τουλάχιστον καταφέραμε να αποφύγουμε αυτήν τη σιχαμένη πλαστική συσκευασία! 
 
Έχεις δηλώσει αναρχικός και αυτόνομος, όμως στη δισκογραφική σου διαδρομή έχεις (μέχρι στιγμής) επιλέξει να δραστηριοποιείσαι με τη βοήθεια μιας εταιρίας –ανεξάρτητης έστω– παρότι πλέον υπάρχουν τρόποι ώστε κάθε δημιουργός να είναι αυτοδύναμος και απόλυτος κυρίαρχος του έργου του. Γιατί αυτό; Πώς βλέπεις το όλο ιντερνετικό πεδίο, τα social media και τις διάφορες πλατφόρμες προώθησης μουσικής;
 
Καταλαβαίνεις φαντάζομαι ότι ένας αναρχικός δεν επιθυμεί να είναι απόλυτος κυρίαρχος πάνω σε καμία οντότητα. Πόσο μάλιστα στην πορεία της ίδιας του της έκφρασης. Όσον αφορά στις εταιρείες, δεν αντιλαμβάνομαι τη χρήση του όρου «ανεξάρτητη». Όλοι για κάποιον δουλεύουν, Μιχάλη. Και όλοι επιδιώκουν το μεγαλύτερο όφελος από τις κινήσεις τους. Συνεπώς κανείς δεν είναι πραγματικά ανεξάρτητος. Το αλισβερίσι μεταξύ περιοδικών, κριτικών, μαγαζιών και εταιρειών είναι διαρκές και βαθύτατο. Καμία ανεξαρτησία! 
 
Δεν ξέρω τι ακριβώς πιστεύει ο κόσμος ότι προσφέρει μια εταιρεία στις μέρες μας. Παλιότερα το κόλπο ήταν το εξής: αν κάποιος πίστευε σε εσένα, στο έργο σου, ή τέλος πάντων σε οτιδήποτε που θα μπορούσε να του αποφέρει κάποιο κέρδος, επένδυε σε αυτό ως προϊόν –και εξαντλούσε κάθε οδό απόδοσης του μέγιστου κέρδους. Στις μέρες μας πραγματικά δεν ξέρω πόσες εταιρείες επενδύουν σε ό,τι εμπορεύονται. Το κόλπο είναι φέρε τη δουλειά μιξαρισμένη, πλήρωσε και την κοπή (δεν το κάνουν όλες οι εταιρείες, το κάνει όμως η συντριπτική πλειονότητα αυτών), κι εγώ θα σου εξασφαλίσω την παρουσία του φυσικού προϊόντος στα καταστήματα και δυο-τρεις κριτικές σε έντυπα και ηλεκτρονικά μέσα. Παίζοντας εκεί με την πιθανότητα να πέσεις σε «μουσικοκριτικό» που αδυνατεί, σε ένα ηχογράφημα με ένα και μόνο όργανο, να διακρίνει τον ήχο της ακουστικής κιθάρας από εκείνον της κλασικής. Αυτό. Τέλος. Η ανοησία και η ξεπέτα δεν αγγίζουν την εταιρεία. Η δουλειά έχει γίνει.
 
Socostziaros_2
 
Επιστρέφω όμως στην αρχή της ερώτησής σου· θα σου δώσω κάποια στοιχεία σχετικά μόνο με τη διαχείριση και τη διακίνηση των έργων μου.
 
Το 2004 ηχογράφησα τα Δάκρυα Του Ονείρου. Το στούντιο πλήρωσε o David Kesselring και το μεγαλύτερο μέρος της κοπής ο Παναγιώτης Λάμπρου. Το 2007 τέλειωσα την εργασία μου πάνω στο έργο του Kafka και για να μπορέσω να το εκδώσω όπως ακριβώς ήθελα, πήρα δάνειο το οποίο ξεχρέωσα πριν από 2 χρόνια. Για το συγκεκριμένο θέμα, του δανείου, έχω φάει πολύ κρα, ως καπιταλολάγνος. Δεν κατάλαβα ποτέ το γιατί. Τι πιο έντιμο, από το να κάνεις ό,τι μπορείς με προσωπικό σου κόστος για να υλοποιήσεις την ιδέα σου; Το ’09 και το ’10 μάς βρήκαν με το Objects In Mirror Are Closer Than They Appear και την Ύδρα Των Πουλιών –και αυτά τα δύο έργα ολοκληρωτικά χρηματοδοτημένα από εμάς. Χρήματα έβαλε η b-otherside για να κυκλοφορήσει το Αντάρτικο Πόλεων σε βινύλιο, αφού πρώτα το δίναμε ελεύθερα από τη σελίδα των Live Project Band (ακόμα μπορεί όποιος θέλει να το κατεβάσει δωρεάν). Όσα οφέλη ήρθαν πίσω από τη διαχείριση των έργων, έχουν χρηματοδοτήσει τα επόμενα. 
 
Καταλαβαίνεις λοιπόν ότι η όποια μου σχέση με την Puzzlemusik δεν έχει να κάνει ούτε με κάποιο κέρδος, ούτε με κάποια ελάφρυνση του κόστους που παρουσιάζει το συγκεκριμένο χόμπι! Μάλλον πίσω από αυτήν τη σχέση κρύβεται μια εντύπωση κάποιας ανθρώπινης σχέσης. Τελικά, όμως, μόνο μια εντύπωση. Όσον αφορά στα «κόλπα» του ίντερνετ, κάτι προσπαθούμε να καταλάβουμε. Μην ξεχνάς ότι είμαστε και σχετικά παλαιάς κοπής!
 
Ηχογραφείς πάντα στο ίδιο στούντιο και με τους ίδιους ηχολήπτες, παρότι κάθε εργασία σου διαφέρει πολύ από την προηγούμενη. Από τη μία η ασφάλεια και η σταθερότητα, από την άλλη η αναζήτηση και το ρίσκο. Είναι θέμα διατήρησης των ισορροπιών τελικά;
 
Για μπες στη θέση του Alex όταν πρόκειται να ηχογραφήσουμε, να σου πω εγώ για ασφάλεια και σταθερότητα! Πέρα από την πλάκα, το να δουλεύεις με ανθρώπους που έχουν μάθει σε κάποιον βαθμό τη γλώσσα σου, σε γλιτώνει από περιττή κούραση και από την πιθανότητα αμφιβόλου ποιότητας αποτελέσματος. Η αναζήτηση και το ρίσκο όταν ξεκινάς κάτι διαφορετικό βγαίνουν πάντα μπροστά, έτσι κι αλλιώς. Επίσης, οι συγκεκριμένοι άνθρωποι διακρίνονται από πολλές ποιότητες –ανθρώπινες και τεχνικές. Με πρήζουν βέβαια να κουρδίζω τις κιθάρες μου πριν ηχογραφήσω, κάτι το οποίο αποφεύγω τα τελευταία χρόνια, αλλά ας είναι! Όπως λέει και ο ποιητής, όλα καυλά! 
 
Socostziaros_3
 
Συνήθως αποφεύγεις να δίνεις εξηγήσεις για το περιεχόμενο και τη σημασία του έργου σου –δεν είσαι ο μόνος βέβαια. Δεν βιώνεται, όμως, ένα έργο τέχνης βαθύτερα όταν γνωρίζουμε περισσότερα πράγματα για τις προθέσεις του δημιουργού του; Θα ήταν καλύτερα αν, για παράδειγμα, εξακολουθούσαμε να αντιλαμβανόμαστε το “Born In The U.S.A.” του Springsteen όπως το αντιλαμβανόταν ο Ronald Reagan;
 
Έχεις την εντύπωση ότι έχει κάποια σημασία για οποιονδήποτε να ξέρει τις προθέσεις του δημιουργού ενός έργου (χρησιμοποιώ τις δικές σου λέξεις); Δεν αντιλαμβάνομαι την έννοια του δημιουργού. Δεν πιστεύω στη δημιουργία. Είμαι ολοκληρωτικά άθεος. Ό,τι και να εξηγήσεις σχετικά με την έκφραση, καθείς καταλαβαίνει ό,τι και όσο μπορεί. Δεν χρειάζεται λοιπόν να τον μπερδεύεις. Άσε τον να φτιάχνει τις ιστορίες και τις εικόνες που έχει ανάγκη. Αυτό άλλωστε θα όφειλε να είναι ο προορισμός κάθε έκφρασης. Ο Delacroix έλεγε πως, για να μην είναι οι λέξεις κενές από νόημα, θα έπρεπε όλοι οι άνθρωποι να έχουν το ίδιο πνεύμα και τον ίδιο τρόπο αντίληψης των πραγμάτων. Ευτυχώς οι άνθρωποι απέχουν πολύ από κάτι τέτοιο. Πιστεύω ότι γίνεται μια παγκόσμια προσπάθεια να γίνουμε όλοι ίδιοι, αλλά ταυτόχρονα πιστεύω ότι η μοναδικότητα του καθενός μας είναι πιο ισχυρή. Όσον αφορά τώρα σε ανθρώπους σαν τον Ronald Reagan, εκφραστές δηλαδή μιας αρρωστημένης εξουσίας, αυτοί αντιλαμβάνονται πάντα μόνο ό,τι τους εξυπηρετεί ή ό,τι τους επιβάλλουν· ποτέ εκείνο που μπορούν ή θέλουν.
 
Διαφωνείς με τις ταμπέλες, θεωρείς ότι η μουσική είναι μία, έχεις όμως δηλώσει και ότι δεν υπήρξε ποτέ ροκ στην Ελλάδα. Δεν έρχονται σε αντίθεση οι δύο αυτές θέσεις; Μήπως οι διαχωρισμοί των ειδών –πέρα από το να διευκολύνουν τη συνεννόηση– επιτρέπουν και την κατανόηση των διαφορετικών προσεγγίσεων στη μουσική δημιουργία;
 
Οι ταμπέλες εξυπηρετούν μόνο  την ύπαρξή τους! Η μουσική, δεν θεωρώ εγώ ότι είναι μία: είναι μία. Αν έχεις οποιαδήποτε διαφορετική άποψη και επιχειρήματα, θα μπορούσαμε να το συζητήσουμε. Η μουσική δημιουργία μού είναι, όπως είπα και πιο πάνω, άγνωστη. Όσο αφορά στο ροκ, το ελληνικό… Για να μην παρανοούν οι αναγνώστες σας, copy  paste από το blog του Αντώνη Μποσκοΐτη, όπου και η μόνη μου αναφορά στο θέμα, http://bosko-hippydippy.blogspot.gr:
Συμφωνείτε πως ιστορικά η rock είχε μεγαλύτερη σχέση με την ποίηση στο εξωτερικό παρά στη χώρα μας;
Τι εννοείς στη χώρα μας; Στη χώρα μας δεν υπήρξε ποτέ rock. Περάσαμε από τη δηθενοαριστερή ελεκτρομπαλαντοκλαψομουνίαση κατευθείαν στα μέταλλα και στα διάφορα παρακλάδια του brit pop, τα οποία μάλιστα, αφού τα πνίξαμε και αυτά στην κλάψα, τα ονομάσαμε «έντεχνο». Γνωρίζω μόνο τρία ελληνικά rock album. Το πρώτο του Μήτσε και τα δυο τελευταία από Τρύπες. Υπάρχουν πάρα πολλά πράγματα που μου αρέσουν, αλλά δεν έχουν καμία σχέση με αυτό που εγώ αντιλαμβάνομαι ως rock.
 
Socostziaros_4
 
Με τον Μαρίνο Τζιάρο έχεις κι ένα ακόμα πρότζεκτ, το αγόριαstonilio, δημοσιοποιήσατε μάλιστα και κάποια βίντεο μέσα στη χρονιά. Τι ετοιμάζετε με αυτήν την ομάδα μουσικών, που περιλαμβάνει επίσης τον Κυριάκο Βοργιά και τον Ντίνο Ξαρχάκο;
 
Δεν θέλω να εκμεταλλευτώ τον χώρο που μου δίνεις για να διαφημίσω το συγκεκριμένο project. Συνεπώς σου δίνω τις ελάχιστες πληροφορίες: τα αγόριαstonilio έχουν ολοκληρώσει μίξεις και μέρος του mastering του πρώτου τους άλμπουμ. Τώρα το τι θα το κάνουμε, αποτελεί για όλους μας ένα αίνιγμα. Η συνεργασία μου με την Puzzlemusik έκλεισε με την κυκλοφορία του Το Πρώτο Απ’ Το Δεύτερο Και Το Δεύτερο Απ’ Το Τρίτο... Τα αγόρια, βέβαια, δεν είναι προσωπικό μου όχημα. Είναι ομαδική οντότητα, παίρνουμε όλοι μαζί αποφάσεις, και το κάθε βήμα συζητιέται πολύ. Λέμε σιγά-σιγά να αρχίσουμε να το βγάζουμε συναυλιακά προς τα έξω, να κάνει τη φασαρία του, και θα δείξει.
 
Σε λίγες μέρες παρουσιάζεις ζωντανά τα τραγούδια από Το Πρώτο Απ’ Το Δεύτερο Και Το Δεύτερο Απ’ Το Τρίτο... στη Θεσσαλονίκη. Θα ακουστούν με τη στουντιακή τους μορφή ή με κάποια διαφορετική προσέγγιση;
 
Την Τρίτη 11 Νοεμβρίου θα παρουσιάσουμε ζωντανά στη Θεσσαλονίκη –στο BlackBox– όλο το άλμπουμ, σε συνεργασία με τη χοροθεατρική ομάδα Pas.Par.Tu. Έπειτα θα το φέρουμε και προς Αθήνα. Η όλη performance θα έχει ηχητικά την απόδοση του άλμπουμ με ταυτόχρονη σύμπραξη δύο χορευτριών, της Σοφίας Μάντη και της Μαρίνας Πινιατώρου, σε χορογραφία της Μάντη.
 
Τέλος, ποια άλλα καλλιτεχνικά σχέδια κάνεις για το κοντινό μέλλον; 
 
Stonilio!
 


Top
Picks

Top Picks

FRESH NEWS | ΔΙΑΡΚΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

Γιατί ο 2Pac χώρισε τη Madonna, πίσω στη δεκαετία του 1990;

Γράμμα της εποχής βγαίνει τώρα σε δημοπρασία, παρά τις προσπάθειες της Βασίλισσας της Ποπ να τη σταματήσει με νομικά μέσα

Πέθανε ο Pat Kelly

Τέλος στα 70 για τον Τζαμαϊκανό τραγουδιστή που αποκάλεσαν ως «Sam Cooke της reggae»

"Pang!" από τον Gruff Rhys

Ο τραγουδιστής των Super Furry Animals σε νέες, σόλο περιπέτειες

Τα Δυο Νησιά της Γιώτας Νέγκα

Δείτε το νέο της βιντεοκλίπ

To Μαύρο Χιόνι των Pussy Riot

Δείτε το νέο βιντεοκλίπ της συζητημένης ρώσικης κολεκτίβας, που έρχεται τον Σεπτέμβριο στην Ελλάδα για πρώτη φορά

"Last Forever" από τον Nikonn

Indie dance με καλοκαιρινή γεύση για τον ηγέτη των Mikro 

Τα 300 drones των Duran Duran

Το γκρουπ γιόρτασε με τον δικό του τρόπο τα 50 χρόνια από τότε που ο Άνθρωπος πάτησε στο Φεγγάρι

Η Pink κατηγορείται για ασέβεια απέναντι στο Ολοκαύτωμα των Εβραίων

Της βγήκε ξινή η βόλτα που πήγε τα παιδιά της στο Βερολίνο 

Οι IDLES γίνονται χαρακτήρες σε ρετρό ηλεκτρονικό παιχνίδι

Δείτε το βιντεοκλίπ για το "Never Fight A Man With A Perm"

Ο Σωκράτης Μάλαμας συνεχίζει να βαδίζει στην Πρώτη Παράλληλο

Δείτε το βιντεοκλίπ για το νέο τραγούδι "Θέλω Να Γράψω Σ' Αγαπώ"

ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ | ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ

ΑΡΘΡΑ - ΔΙΕΘΝΗ

60 χρόνια από τον θάνατο της Billie Holiday

Ανδρέας Κύρκος
Το «παράξενο φρούτο» της τζαζ μυθολογίας ήταν μια σαρωτική προσωπικότητα, με πονεμένο μα ταυτόχρονα τρυφερό στυλ, το οποίο επηρέασε κάθε αντρική και γυναικεία φωνή που βγήκε μετά το 1950...

50 χρόνια Space Oddity

Σπύρος Χυτήρης
Μισό αιώνα ζωής συμπληρώνει σήμερα το πρώτο αριστούργημα του David Bowie, ο οποίος άφησε την παντομίμα και τον διαλογισμό για να αποτυπώσει κάτι από…

Give Sleep A Chance

Ελένη Τζαννάτου
50 χρόνια από το "Give Peace A Chance" και τα περίφημα bed-ins του John Lennon και της Yoko Ono, είναι όλα αυτά παρωχημένα; Ή παραμένουν μια επίκαιρη…

10+2 αγαπημένοι δίσκοι για τους Social Waste

Lucretia De Manchione, Γιώργος Δούκας, Γιάννης Μιχαηλίδης, Γιώργης Νίκας, Λεωνίδας Οικονομάκης, Γιάννης Σκουλατάκης, Πάνος Σκουτέρης & Χρήστος Στάικος
Μοιράζονται με τον Jamal τη 2η μέρα του επερχόμενου Urban Athens Festival (Τετάρτη 3, Πέμπτη 4, Παρασκευή 5, Σάββατο 6 Ιουλίου, στο Piraeus Academy),…

ΣΤΗΛΕΣ

THE PAST RECEDES

Mort Garson - Mother Earth’s Plantasia

Ελένη Τζαννάτου
Αν και δίσκος προορισμένος για φυτά, μοιάζει να έχει πολλή ανθρώπινη διορατικότητα. Και αυτό που τον κρατά γοητευτικό, είναι ίσως ότι δεν μπορείς να τον αποκωδικοποιήσεις πλήρως: όσο κι αν τον κάνεις κομματάκια, παραμένει ένα απάτητο έδαφος, το οποίο μπορείς να προσεγγίσεις μόνο διαισθητικά...
DIGGIN

Αγάπανθος

Ζώης Χαλκιόπουλος
Αγάπη και ανθός. Μπλε, αειθαλές, όμορφο φυτό. Columbia 1976, χωρίς καμία επανέκδοση. Μια τρέλα. Μες τη ζέστη του Καλοκαιριού...
INCOMING

The Greek Rap Freaks

Δημήτρης Λιλής
Μπορούν οι παρελθοντολάγνοι των Radiohead να «κράζουν» όσο θέλουν την τοποθέτηση του καινούριου κομματιού του Snik στα νέα του Avopolis, όμως ο…
THE PAST RECEDES

Πίσσα & Πούπουλα - Πίσσα & Πούπουλα [1993]

Ελένη Τζαννάτου
Βραχύβιοι αλλά ουσιώδεις, μεταξύ ηχογραφήσεων στο Αγροτικόν και ιδρωμένων live στη Villa Amalias, υπήρξαν ένα από εκείνα τα σχήματα που ο καθένας…

ΣΥΝΑΥΛΙΕΣ | ΗΜΑΣΤΑΝ ΕΚΕΙ!

Skid Row

Παναγιώτης Λουκάς
Skid Row και sold-out το 2019, γίνεται; Και όμως, γίνεται! Και όχι μόνο αυτό, αλλά όσοι δεν ήρθαν, πραγματικά έχασαν...

Omara Portuondo

Πέννυ Γέρου
Παρότι 88, πλέον, η Κουβανέζα βασίλισσα του Buena Vista Social Club απέδειξε στην Τεχνόπολη ότι έχει ακόμα μπόλικη…

AthensRocks Festival 2019: Slayer + Rotting Christ, Leprous, Suicidal Angels

Χριστίνα Κουτρουλού
Σε μιάμιση ώρα οι Slayer περάσαν 37 χρόνια ιστορίας, σε μια αποχαιρετιστήρια συναυλία που έμοιαζε με το χάος ως…

Tindersticks

Τάνια Σκραπαλιώρη
Κι αν κάτι έλειψε από τις ενορχηστρώσεις, το τραχύ βελούδο της φωνής του Stuart Staples και η αναδρομή σε 27 χρόνια…

Primer Festival 2019

Δημήτρης Λιλής
Ένα πλήθος 6.000 πιτσιρικάδων έδωσε βροντερό παρών στην Πλατεία Νερού για τον DJ Snake, αλλά και για τον J Balvin, που…

Μαρία Φαραντούρη - Πάμε Σινεμά;

Μιχάλης Τσαντίλας
Αν και η επιτυχία της βραδιάς έμοιαζε εγγυημένη, αρκετά πράγματα πήγαν τελικά στραβά στο Ηρώδειο –κυρίως γιατί το…

Μαρία Παπαγεωργίου - «Αυτό που Βλέπουν τα Πουλιά»

Πέννυ Γέρου
Μία από τις πιο ιδιαίτερες φωνές της εποχής μας, πρόσφερε απλόχερα ευαισθησία και αυθεντικότητα στον Κήπο του Μεγάρου…

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ | ΜΕ ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΤΗΣ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑΣ

Ματούλα Ζαμάνη: Λειτουργώ πολύ με το συναίσθημα και το ένστικτο, είναι ευλογία και βάσανο μαζί...

Πέννυ Γέρου
Δίνει στο κοινό της Αθήνας ένα μεγάλο καλοκαιρινό ραντεβού στην Τεχνόπολη (Τρίτη 16 Ιουλίου), τάζοντάς μας λαϊκοδημοτικούς ρυθμούς και τραγούδια για το ανέφικτο. Με αυτήν την αφορμή, συζητήσαμε για τα προπύργια, την αισθητική και τις πρόσφατες εκλογές...

Ride: Το Ηνωμένο Βασίλειο βρίσκεται σε μία βαθιά διχασμένη στιγμή της ιστορίας του...

Άγγελος Κλειτσίκας
Μία από τις σημαντικότερες μπάντες του shoegaze αφηγήματος επιστρέφει μετά από την επανένωση του 2014, στα πλαίσια του φετινού Ejekt Festival, το…

Rotting Christ: Τίποτα δεν μπορεί πλέον να γίνει θρυλικό –ό,τι βγαίνει, είναι απομυθοποιημένο...

Θανάσης Μπόγρης
Ορόσημο για τα ελληνικά metal πράγματα και παγκόσμια δύναμη εδώ και χρόνια, ξαναχτύπησαν φέτος με νέο δίσκο, αλλά και με επίσημη βιογραφία, που…

Νότης Μαυρουδής: Οι Ποιητές διαθέτουν τη δύναμη της μαντείας και του λόγου που οδηγεί στα πιο βαθιά μονοπάτια της ζωής...

Πέννυ Γέρου
Στον νέο του δίσκο Άγρυπνο Φεγγάρι, στρέφει το βλέμμα στον ποιητικό λόγο του 19ου και 20ου αιώνα, έχοντας στο πλάι του σπουδαίους ερμηνευτές (Νένα…

Dream Theater: Αν θέλεις να μείνεις πιστός σε αυτό που κάνεις, υπάρχουν φορές που πρέπει να ρισκάρεις...

Θανάσης Μπόγρης
Όνομα-ορόσημο για το progressive metal, αλλά και γκρουπ διαχρονικά αγαπημένο στην Ελλάδα, επιστρέφουν μετά από καιρό στα μέρη μας (Τρίτη 2 Ιουλίου,…

Tindersticks: Μετά από 27 χρόνια μαζί, επικοινωνούμε σχεδόν τηλεπαθητικά μεταξύ μας...

Ανδρέας Κύρκος
Το λατρεμένο συγκρότημα έρχεται ξανά στη χώρα μας, για μία και μοναδική συναυλία στο Ηρώδειο, το Σάββατο 13 Ιουλίου. Ιδανική λοιπόν η αφορμή για μια…

Dead Can Dance: Mε πολύ λίγους ανθρώπους έρχεσαι αληθινά κοντά. Και δεν είναι πάντα ευχάριστη εμπειρία...

Χάρης Συμβουλίδης
Οι Dead Can Dance επιστρέφουν στην Ελλάδα μετά από κάμποσο καιρό, για 2 συναυλίες σε Θεσσαλονίκη (Δευτέρα 1/7, Θέατρο Γης) και Αθήνα (Τετάρτη 3/7,…

MOVIEWORLD

Διακοπές στην Ίμπιζα (Ibiza)

Το νησί-μύθος μέσα από τα μάτια ενός μεσήλικα, σε μια κομεντί που δεν καταφέρνει να απογειωθεί στον ρυθμό του πάρτι...

Είσαι cine…ταινιάκιας; Stay tuned!

Οσκαρικές πρεμιέρες, μεγάλες ταινίες, γνωστές σειρές και ωραίες μουσικές

ΑΛΜΠΟΥΜ

ΚΡΑΑΚ - ΚΡΑΑΚ

Τάνια Σκραπαλιώρη
Ο ήχος της πρόσκρουσης του post-kraut με τον ελληνικό στίχο, σε ένα ντεμπούτο με καλοκεντημένο, θορυβώδες ροκ κράμα, το οποίο φλερτάρει με πολλές ταμπέλες, όμως δεν δείχνει τελικά να ησυχάζει κάτω από καμία...

Peter Perrett - Humanworld

Άγγελος Κλειτσίκας

Bruce Springsteen - Western Stars

Ανδρέας Κύρκος

The Dream Syndicate - These Times

Μιχάλης Τσαντίλας

Stephan Micus - White Night

Χάρης Συμβουλίδης

Possessed - Revelations Of Oblivion

Χρυσόστομος Τσαπραΐλης

Edwyn Collins - Badbea

Τάνια Σκραπαλιώρη

Alan Parsons - The Secret

Μιχάλης Τσαντίλας

ΠΡΟΤΑΣΗ

Η Trident δίνει γεύση στη στιγμή σου αλλά και χρώμα στην πόλη σου!

Το γκρίζο γίνεται χρωματιστό και η διάθεση αλλάζει

ΣΥΝΑΥΛΙΑΚΑ ΝΕΑ

New Long Festival 2019, μεγαλύτερο από ποτέ

Σάββατο 20 + Κυριακή 21 Ιουλίου, στο Πολιτιστικό & Αθλητικό Κέντρο Νέας Μάκρης

Ξεκινάει το Φεστιβάλ Πόζαρ 2019

Παρασκευή 19, Σάββατο 20 + Κυριακή 21 Ιουλίου στα Λουτρά Αλμωπίας, με headliners τους Λαυρέντη Μαχαιρίτσα & Νίκο…

Η Τραβιάτα του Τζουζέππε Βέρντι, για πρώτη φορά στο Ηρώδειο

Πρεμιέρα την Τετάρτη 27 Ιουλίου, για 4 παραστάσεις

MARKET

Havana Club FLEX ZONE: Το απόλυτο μουσικό street event με πρωταγωνιστή τον Kareem Kalokoh

To Havana Club γιόρτασε την κουλτούρα των δρόμων της Αθήνας στο απόλυτο μουσικό street event FLEX ZONE, με πρωταγωνιστή…

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΣΤΟ E-MAIL ΣΟΥ



Γίνε μέλος του Avopolis Music Network και λάβε ενημερώσεις για νέα, διαγωνισμούς και live!