Η Lana Del Rey αναζητά μια (άλλη) Αμερική

Ακούστε ένα καινούριο τραγούδι

Arthur Verocai - Arthur Verocai

Πετάμε πίσω στο 1972, στο Ρίο Ντε Τζανέιρο, για συναντήσουμε ένα μεγάλο δημιουργικό μυαλό, το οποίο ένωσε τη βραζιλιάνικη μουσική με τις αγαπημένες του ορχήστρες και την αμερικάνικη soul της εποχής...

Κι άλλο νέο τραγούδι για τον Liam Gallagher

Ακούστε το "One Of Us", το οποίο περιέχει αναφορά στο θρυλικό "Live Forever" των Oasis

Άγνωστο κομμάτι του John Coltrane στη δημοσιότητα

Ακούστε το "Blue World", από το μακρινό 1964

  


search

HOT

Arthur Verocai - Arthur Verocai

Πετάμε πίσω στο 1972, στο Ρίο Ντε Τζανέιρο, για συναντήσουμε ένα μεγάλο δημιουργικό μυαλό, το οποίο ένωσε τη βραζιλιάνικη μουσική με τις αγαπημένες…

David Toop - Ωκεανός του Ήχου: Αιθέριες Συνομιλίες, Περιβαλλοντικοί Ήχοι και…

Ξεκινώντας από το Παρίσι του 1889, όταν ο Claude Debussy πρωτάκουσε παραδοσιακή μουσική από την Ινδονησία, περνάει στα θρυλικά τζαμαϊκανά στούντιο…

Coti K. - Θέρος

Ο Αύγουστος συνεχίζεται ακάθεκτος, με καπελάκι, γυαλιά, ομπρελίτσα, τα κλασικά αξεσουάρ. Δίνοντάς μας την ευκαιρία να θυμηθούμε ένα ντοκουμέντο από…

An Artist Formerly Known As Purple: 35 Χρόνια Υπό Μωβ Βροχή Χωρίς Ομπρέλα

Με το κοντινότερο που έκανε ποτέ σε ροκ μπάντα στο πλάι του, ο Prince μίλησε στο Purple Rain για τον εαυτό του χωρίς όμως να αποκαλύψει πολλά και…

Ihsahn: Τι δίσκο θα κάναμε σήμερα ως Emperor; Και ποιες προσδοκίες θα…

Έρχεται για πρώτη φορά στην Ελλάδα ως σόλο καλλιτέχνης (Σάββατο 14 Σεπτεμβρίου, Fuzz), δίνοντάς μας μια καλή ευκαιρία για κουβέντα στο Skype –περί…

Avopolis Music Network: Μουσικά νέα, συναυλίες, κριτικές, συνεντεύξεις

Την ερχόμενη Κυριακή 1/12, και κάθε Κυριακή του Δεκέμβρη στο εξής, η Μάρθα Φριντζήλα –ηθοποιός, τραγουδίστρια και από τις πιο δραστήριες καλλιτεχνικές παρουσίες στη χώρα αυτή τη στιγμή– ανεβάζει στην Άνοδο την παράσταση The Kubara Project #3. Στην κουβέντα που είχαμε μαζί της, μάς μίλησε για το περιεχόμενό της, για κάποιες από τις πολυδιάστατες ενασχολήσεις της στο θέατρο και στο τραγούδι, αλλά και για όσα την κάνουν να μη θέλει να ξεφύγει ποτέ από τη δουλειά της...

Ανεβάζετε το Kubara Project #3 στην Άνοδο, τις Κυριακές του Δεκέμβρη. Τι θα περιλαμβάνει αυτή η τρίτη εκδοχή του;

Το Kubara Project ξεκίνησε πριν πολλά χρόνια, με σκοπό την κοινοποίηση των αγαπημένων τραγουδιών της παρέας μου. Η παρέα αυτή ήταν ο σύντροφός μου Βασίλης Μαντζούκης και ο κουμπάρος μου Παναγιώτης Τσεβάς. Αρχίσαμε ως τρίο και στην πορεία στη συντροφιά ήρθε ο Αντώνης Μαράτος, ο Κώστας Νικολόπουλος, ο Αντώνης Ανδρέου, ενώ πηγαινοέρχονταν κατά καιρούς ο Φώτης Σιώτας, ο Κλέων Αντωνίου, ο Βασίλης Παναγιωτόπουλος, η Ματούλα Ζαμάνη και άλλοι φίλοι. Φέτος, το Kubara Project #3 παρουσιάζει για πρώτη φορά στο κοινό μια σειρά τραγουδιών που τα παίζαμε στις γιορτές και στα πάρτυ μας, αλλά δεν τα είχαμε δοκιμάσει σε live: ινδοπρεπή του '60, πειραγμένα παραδοσιακά, άγνωστα ρεμπέτικα, δικές μας συνθέσεις, παιχνιδοτράγουδα. Το πρόγραμμα περιλαμβάνει και κάποια αριστουργήματα παγκοσμίου φήμης, όπως το “Ave Maria” του Schubert σε χορευτική μπλουζ διασκευή, το “O Sole Mio”, το “Kazatzok” και άλλα.

Marthfr_2

Και ο υπότιτλος «The Magical Mystery Tour», τι υποδηλώνει;

Ο υπότιτλος προέρχεται από τον αγαπημένο ομότιτλο δίσκο των Beatles. Τον βάλαμε γιατί αυτή η παρέα, μετά από τόσα χρόνια, μπορεί πια να λέει και να κάνει ό,τι θέλει –όσο πομπώδες και βαρύ κι αν ακούγεται κάτι τέτοιο.

Πώς λειτουργείτε αλήθεια επί σκηνής; Οι ρόλοι της ηθοποιού και της τραγουδίστριας διαχωρίζονται μέσα σας; Ή και στις δύο περιπτώσεις πρόκειται για το παίξιμο, διαφορετικών έστω, ρόλων;

Σίγουρα και στις δύο περιπτώσεις τον πρώτο λόγο τον έχει το έργο, είτε πρόκειται για τραγούδι, είτε για ρόλο. Βρίσκομαι στη σκηνή για να μεταφέρω τον κόσμο των τραγουδιών και των ρόλων. Γι' αυτό και τα τραγούδια μου δεν είναι σχεδόν ποτέ αυτοβιογραφικά. Μου αρέσει να μιλάω για λογαριασμό κάποιου άλλου, να μπαίνω στη θέση του, να προσπαθώ να τον φέρω στη ζωή. Λέω αντρικά τραγούδια, ας πούμε, ή γαλλικά, ιταλικά, ισπανικά, ακόμα και ρώσικα. Επιλέγω πάντα κομμάτια που θαυμάζω ή με συγκινούν, δεν με ενδιαφέρει καθόλου να με θυμίζουν ή να μου πάνε. Τα πάω εγώ.
 
Μεγαλώσατε στην Ελευσίνα. Τι είδους καλλιτεχνικά ερεθίσματα σας προσέφερε εκείνη την εποχή η πόλη και μέσα από ποιες εμπειρίες οδηγηθήκατε στην ενασχόληση με το θέατρο και το τραγούδι;

Πρώτη φορά έπαιξα θέατρο ως ερασιτέχνις ηθοποιός της θεατρικής ομάδας του Δήμου στα Μεγάλα Προπύλαια, στο Φεστιβάλ Αισχυλείων. Στο Τελεστήριο διάβαζα Καβάφη και Ρεμπώ με τα φιλαράκια μου. Στο Παλαιό Ελαιουργείο –όπου από φέτος φιλοξενείται το Αττικό Σχολείο Αρχαίου Δράματος και εδώ και χρόνια παίζουμε τις παραστάσεις μας– ήταν τόπος εξερευνήσεων στα εφηβικά μου χρόνια: εκεί μάλιστα έβγαλα και τις πρώτες «καλλιτεχνικές» φωτογραφίες. Οι δάσκαλοί μου στο σχολείο με παρότρυναν να ασχοληθώ με το τραγούδι και το θέατρο. Συγκεκριμένα ο κύριος Μπιτούλας, ο δάσκαλός μου στην έκτη δημοτικού, και η κυρία Τσουρέ, η καθηγήτρια της μουσικής στο γυμνάσιο.

Marthfr_3

Μιας και αναφέρατε το Αττικό Σχολείο Αρχαίου Δράματος, ως ιθύνων νους αυτού του θεσμού, θέλετε να μας πείτε λίγα λόγια σχετικά με το ερευνητικό πρόγραμμά του;

Το Αττικό Σχολείο Αρχαίου Δράματος είναι η πρόφαση για να δουλεύουμε όλον τον χρόνο πάνω στο θέατρο που αγαπάμε, να εκπαιδευόμαστε και να εκπαιδεύουμε όσους το αγαπούν. Στόχος της ομάδας είναι να ανεβάσει όλες τις σωζόμενες τραγωδίες των τριών μεγάλων τραγικών ποιητών. Κάθε χρόνο, όπως πέρυσι και φέτος, ξεκινάμε τον Οκτώβρη στο Baumstrasse να εργαζόμαστε πάνω σε μία παράσταση, με σκοπό να την ανεβάσουμε το καλοκαίρι: οργανώνουμε ημερίδες, φιλοξενούμε καθηγητές, καλλιτέχνες, δασκάλους, παρακολουθούμε εργαστήρια και σεμινάρια, κάνουμε προβολές, διαβάζουμε, παίζουμε, πηγαίνουμε εκπαιδευτικές εκδρομές. Και κάθε Ιούλιο, για 10 μέρες, μεταφερόμαστε στο Παλαιό Ελαιουργείο στην Ελευσίνα, όπου λειτουργούν εντατικά τμήματα υποκριτικής, μουσικής, χορού, μετάφρασης, φωνητικής και αγωγής του λόγου, και λαμβάνουν χώρα θεατρικά και μουσικά δρώμενα, παραστάσεις, προβολές, διαλέξεις και ομιλίες. Στο Baumstrasse και στο Αττικό Σχολείο συμμετέχουν σπουδαίοι καθηγητές και καλλιτέχνες. Απευθύνεται σε όσους αγαπούν το θέατρο και ειδικότερα το αρχαίο δράμα και θέλουν να εκπαιδευτούν στην τέχνη αυτή.

Ποια είναι μέχρι στιγμής η ανταπόκριση και το ενδιαφέρον από την τοπική κοινωνία αλλά και γενικότερα;

Η πρώτη χρονιά ήταν τόσο πυκνή και ενθουσιώδης, ώστε ακόμα δεν έχουμε συνέλθει. Η ανταπόκριση των Ελευσινίων μα και του κόσμου γενικότερα υπήρξε συγκινητική. Μακάρι να συνεχίσει έτσι. Φέτος στο πρόγραμμα ευελπιστούμε να εντάξουμε την τοπική κοινωνία πιο ενεργά, με εκπαιδευτικά προγράμματα στα σχολεία και με τη συμμετοχή καλλιτεχνικών ομάδων της πόλης. Το θέμα του φετινού Αττικού Σχολείου είναι οι τραγωδίες του Σοφοκλή και η ομάδα μου ετοιμάζει τον Αίαντα.

Marthfr_4

Ρίχνοντας μια ματιά στη δισκογραφία σας, διαπιστώνει κανείς ότι ο κύριος όγκος αποτελείται από ζωντανές ηχογραφήσεις και συμμετοχές σε δίσκους άλλων. Πώς και δεν έχετε κάνει περισσότερους προσωπικούς δίσκους;

Προέρχομαι από το θέατρο. Και το θέατρο είναι θνησιγενής τέχνη: τελειώνει η παράσταση και οι θεατές φεύγοντας την παίρνουν μαζί τους, στη μνήμη τους, στην ψυχή τους. Κι εκεί συνεχίζει να δουλεύει. Προτιμώ λοιπόν να παίζω, να βρίσκομαι στη σκηνή, κι ό,τι συμβαίνει να είναι μοναδικό κι ανεπανάληπτο. Ποτέ δεν σκέφτηκα να κάνω προσωπικό δίσκο. Όχι μόνο δεν το επεδίωξα, το αρνήθηκα κιόλας κάποιες φορές. Γιατί από τα 10-15 τραγούδια του κάθε δίσκου, μόνο 1-2 ένιωθα πραγματικά την ανάγκη να τα τραγουδήσω. Κι έτσι, όταν κάποια στιγμή μου δόθηκε η ευκαιρία να ηχογραφήσω την παράστασή μου, το έκανα με μεγάλη χαρά γιατί όλα τα τραγούδια ήταν πολύ αγαπημένα μου, διαλεγμένα ένα κι ένα. Κι αυτό σκέφτομαι να ξανακάνω φέτος με το Kubara Project #3. 

Με αφορμή την έντονη συζήτηση που γίνεται τις τελευταίες μέρες με αφορμή μια γελοιογραφία του Δημήτρη Χαντζόπουλου στην εφημερίδα Τα Νέα, θυμήθηκα ότι κι εσείς είχατε δεχτεί σκληρή κριτική όταν πριν κάποια χρόνια παρωδούσατε στίχους του Άλκη Αλκαίου και του Τάκη Μουσαφίρη σε συναυλίες σας. Τελικά πρέπει να υπάρχουν όρια στην καλλιτεχνική έκφραση; Και  ποιος πρέπει να τα θέτει;

Τα όρια στην καλλιτεχνική δημιουργία τα θέτει ο ίδιος ο καλλιτέχνης. Η τέχνη δεν έχει όρια. Και η κριτική επίσης δεν πρέπει να έχει όρια. Και σε καμία περίπτωση η κριτική, καλή ή κακή, δεν πρέπει να απασχολεί τον καλλιτέχνη. Η κριτική δεν απευθύνεται στον καλλιτέχνη, απευθύνεται στο κοινό, όπως και ο καλλιτέχνης. Το κοινό αποφασίζει και στις δύο περιπτώσεις σε ποιον θα πιστέψει.

Πρόσφατα είχαμε τη διακοπή μιας συναυλίας του Σωκράτη Μάλαμα από  αντιφασίστες ακτιβιστές, οι οποίοι ήθελαν να διαβάσουν ένα μήνυμά τους, παρότι ο ίδιος είχε κάνει σαφές ότι δεν το επιθυμούσε. Αν συνέβαινε σε δική σας εμφάνιση κάτι τέτοιο, ποια θα ήταν η αντίδρασή σας;

Δεν γνωρίζω. Εξαρτάται από πολλά πράγματα: τα πρόσωπα, τη στιγμή, τον τρόπο, τον τόπο και φυσικά τα αιτήματα της παρέμβασης. 

Μέσα από το προφίλ του στο Facebook, ο Αλέξανδρος Βούλγαρης (The Boy) υποστήριξε πρόσφατα ότι είναι χαζό να ερωτώνται οι καλλιτέχνες για πολιτική και ότι κάτι τέτοιο δείχνει τεμπελιά εκ μέρους των δημοσιογράφων. Εσείς έχετε ερωτηθεί και μιλήσει πολλές φορές για την πολιτική επικαιρότητα σε συνεντεύξεις σας. Θα προτιμούσατε να έλειπαν τέτοιες ερωτήσεις;

Ναι, έχω ερωτηθεί και η απάντησή μου σχεδόν πάντα ήταν πως η σοβαρή ενασχόληση με την τέχνη αποτελεί και πολιτική πράξη. Σημασία έχει το επίπεδο και η ποιότητα των ερωτήσεων. Έχω συναντήσει τεμπέληδες δημοσιογράφους κι έχω απαντήσει σε τεμπέλικες ερωτήσεις, αμιγώς καλλιτεχνικού περιεχομένου. Όταν με ενδιαφέρουν οι ερωτήσεις, απαντώ με ενδιαφέρον. Όταν αδιαφορώ, κάνω copy/paste από παλιότερες συνεντεύξεις δικές μου ή άλλων και όταν δεν γνωρίζω το θέμα απλά δεν απαντώ.

Τα τόσα διαφορετικά πεδία στα οποία κινείστε και εργάζεστε σάς αφήνουν καθόλου ελεύθερο χρόνο; Τι σας βοηθάει να ξεφεύγετε και να ανανεώνετε το ενδιαφέρον σας για τη δουλειά σας;

Δεν θέλω να ξεφύγω από τη δουλειά μου και δεν χάνω ποτέ το ενδιαφέρον μου για εκείνη. Αισθάνομαι πολύ τυχερή που μπορώ και ζω κάνοντας τη δουλειά την οποία αγαπώ. Ο ελεύθερος χρόνος μου γεμίζει συνήθως από πράγματα σχετικά με την τέχνη μου. Ή κάνω σχέδια για τις παραστάσεις που θέλω να ανεβάσω. Φέτος κάνω μαθήματα ενδογλωσσικής μετάφρασης, ώστε να μπορώ να δουλεύω καλύτερα τα αρχαία κείμενα. Διαβάζω, βλέπω ταινίες, ακούω μουσική, ζωγραφίζω. Όταν το μυαλό και το σώμα μου φτάνει κοντά στο κρασάρισμα, τα ίδια ακριβώς πράγματα τα κάνω στο σπιτάκι μου στην Αρκαδία, στη φύση, στο βουνό.

Top
Picks

Top Picks

FRESH NEWS | ΔΙΑΡΚΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

Η Lana Del Rey αναζητά μια (άλλη) Αμερική

Ακούστε ένα καινούριο τραγούδι

Η Chelsea Wolfe 137 μέτρα κάτω από το Έδαφος

Δείτε το βιντεοκλίπ για το καινούριο της τραγούδι "Be All Things"

Οι Ride στα Σύννεφα του Saint Marie

Βγήκε ο νέος δίσκος των Βρετανών πιονέρων του shoegaze, τους οποίους είδαμε πρόσφατα και στην Ελλάδα

Οι New Pornographers ξαναγυρνούν

Ακούστε το "Falling Down Τhe Stairs Οf Your Smile"

Ο συνθέτης των Simpsons μηνύει τους υπεύθυνους του δημοφιλούς σίριαλ

Υποστηρίζει ότι τον απέλυσαν για λόγους ηλικίας, ύστερα από 27 συνεχόμενα χρόνια στο πόστο

Ο Κύριος Κ. βρίσκεται σε Ρεπό

Δείτε το καινούριο του βιντεοκλίπ

Ο Mark Kozelek συνεργάζεται με τον Jim White (των Xylouris White) και τον Ben Boye

Ακούστε το 15άλεπτο "Where's Gilroy", για τις πρόσφατες ένοπλες επιθέσεις στην Αμερική

Κι άλλο νέο τραγούδι για τον Liam Gallagher

Ακούστε το "One Of Us", το οποίο περιέχει αναφορά στο θρυλικό "Live Forever" των Oasis

Άγνωστο κομμάτι του John Coltrane στη δημοσιότητα

Ακούστε το "Blue World", από το μακρινό 1964

O Bruce Springsteen και ο Χάρι Πότερ

Ακούστε το ακυκλοφόρητο τραγούδι "I'll Stand By You"

ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ | ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ

ΑΡΘΡΑ - ΔΙΕΘΝΗ

An Artist Formerly Known As Purple: 35 Χρόνια Υπό Μωβ Βροχή Χωρίς Ομπρέλα

Ελένη Τζαννάτου
Με το κοντινότερο που έκανε ποτέ σε ροκ μπάντα στο πλάι του, ο Prince μίλησε στο Purple Rain για τον εαυτό του χωρίς όμως να αποκαλύψει πολλά και εκτοξεύτηκε στη λίγκα του σταρ, στην οποία και παρέμεινε έκτοτε...

Roadrunner, roadrunner: 40 χρόνια Φορητής Μουσικής

Ελένη Τζαννάτου
Τα boomboxes των 1960s άνοιξαν τον δρόμο για την προνομιούχα απομόνωση που συνδέθηκε στα 1980s με το walkman, η οποία αποτέλεσε με τη σειρά της…

Ο Μύθος της 4ΑD, μέρος 6: 10+1 λιγότερο προβεβλημένα κομμάτια από τον κατάλογό της

Θάνος Σιόντορος
Μία επιλογή από τα outsiders της θρυλικής δισκογραφικής, που ξεκινάει από το 1980 και τελειώνει στο 2017...

Ο Μύθος της 4ΑD, μέρος 5: ο Vaughan Oliver + 10 singles που πρέπει να έχεις

Μάνος Μπούρας
Η απόφαση του Ivo Watts-Russell να του εμπιστευτεί την καλλιτεχνική ταυτότητα της εταιρείας, οδήγησε σε εξώφυλλα τα οποία άφησαν εποχή, καθιστώντας…

ΣΤΗΛΕΣ

DIGGIN

Arthur Verocai - Arthur Verocai

Ζώης Χαλκιόπουλος
Πετάμε πίσω στο 1972, στο Ρίο Ντε Τζανέιρο, για συναντήσουμε ένα μεγάλο δημιουργικό μυαλό, το οποίο ένωσε τη βραζιλιάνικη μουσική με τις αγαπημένες του ορχήστρες και την αμερικάνικη soul της εποχής...
MUSIC TYPES

David Toop - Ωκεανός του Ήχου: Αιθέριες Συνομιλίες, Περιβαλλοντικοί Ήχοι και Φανταστικοί Κόσμοι

Τάνια Σκραπαλιώρη
Ξεκινώντας από το Παρίσι του 1889, όταν ο Claude Debussy πρωτάκουσε παραδοσιακή μουσική από την Ινδονησία, περνάει στα θρυλικά τζαμαϊκανά στούντιο…
DIGGIN

Coti K. - Θέρος

Ζώης Χαλκιόπουλος
Ο Αύγουστος συνεχίζεται ακάθεκτος, με καπελάκι, γυαλιά, ομπρελίτσα, τα κλασικά αξεσουάρ. Δίνοντάς μας την ευκαιρία να θυμηθούμε ένα ντοκουμέντο από…
THE PAST RECEDES

Ataxia: Automatic Writing [2004]

Ελένη Τζαννάτου
Ο John Frusciante συναντά τον Joe Lally (των Fugazi) και τον (διάδοχό του στους Red Hot Chili Peppers) Josh Klinghoffer και ο ένας συμπληρώνει τον…

ΣΥΝΑΥΛΙΕΣ | ΗΜΑΣΤΑΝ ΕΚΕΙ!

Τζουζέππε Βέρντι/Τραβιάτα

Δημήτρης Μεντές
Αν και η Αμερικανίδα υψίφωνος Λιζέτ Οροπέσα έλαμψε ως Βιολέττα Βαλερύ χάρη στην ερμηνευτική ζεστασιά της και στον άψογο έλεγχο της φωνής της, η πρεμιέρα της περίφημης όπερας στο sold-out Ηρώδειο υπέφερε σκηνοθετικά, καθώς πάνω της απλώθηκε άκομψα μια μπροκάρ κουβέρτα χωρίς μανιφέστο, σκοπό και νόημα...

UNITE With Tomorrowland

Τάνια Σκραπαλιώρη
Η Αθήνα συνδέθηκε επιτυχώς με το Βέλγιο στην πρώτη εκδοχή του περίφημου φεστιβάλ στα μέρη μας, όμως ήταν ο Armin Van…

Grandmaster Flash + DJ Marble

Πέννυ Γέρου
Γέμισε beats, scratches και ηχηρά back spinnings το Ξέφωτο του Κέντρου Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος, σε μια…

Bon Jovi

Γιώργος Μυζάλης
Απογοήτευση στο Βουκουρέστι, καθώς το σώμα, η κορμοστασιά και το χαμόγελο του John Bon Jovi ήταν μεν παρόντα στην Piața…

Ejekt Festival 2019: The Cure + Michael Kiwanuka, Ride, Khruangbin, The Steams

Μιχάλης Τσαντίλας
Αποστομωτική εμφάνιση από τους Cure, οι οποίοι έβγαλαν sold-out την Πλατεία Νερού και έδωσαν μια συναυλία που θα…

Ματούλα Ζαμάνη + Βέβηλος, Imiterasu

Δημήτρης Μεντές
Παρά το επικείμενο μπουρίνι, η Βλάχα με τη φωνή που σείει τα ντουβάρια γέμισε την Τεχνόπολη και αποτυπώθηκε ως…

Full Moon Fiesta: Κατερίνα Ντούσκα + Minor Project, Matina Sous Peau

Πέννυ Γέρου
Ενώ στην Πλατεία Νερού γινόταν χαμός για τους Cure, η Τεχνόπολη γιόρτασε την καλοκαιρινή πανσέληνο με μια βραδιά στην…

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ | ΜΕ ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΤΗΣ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑΣ

Ihsahn: Τι δίσκο θα κάναμε σήμερα ως Emperor; Και ποιες προσδοκίες θα ικανοποιούσε;

Χάρης Συμβουλίδης
Έρχεται για πρώτη φορά στην Ελλάδα ως σόλο καλλιτέχνης (Σάββατο 14 Σεπτεμβρίου, Fuzz), δίνοντάς μας μια καλή ευκαιρία για κουβέντα στο Skype –περί των «συνόρων» του black metal, της νορβηγικής ευδαιμονίας και του γιατί δεν είναι καλή ιδέα να περιμένουμε δίσκο επιστροφής από τους θρυλικούς Emperor...

Βασιλικός: Τη μικροαστική ψωροϋπερηφάνεια ανάμεσα στις μπάντες, τη βιώνω από το πρώτο λάιβ το 1991...

Μιχάλης Τσαντίλας
Ιδιαίτερα αγαπητός χάρη στους Raining Pleasure αλλά και ακριβοθώρητος, ο Βασιλικός Σακκάς επέστρεψε φέτος με πολύ καλό δίσκο. Με αυτήν την αφορμή,…

Johnny Labelle: Η απόλυτη ησυχία, με εμπνέει περισσότερο από όλα...

Άγγελος Κλειτσίκας
Ο αινιγματικός Αθηναίος μουσικός ετοιμάζεται να παρουσιάσει την πυκνή, ατμοσφαιρική του pop στο Four Days in Aegina 2019 (25, 26, 17 & 28…

Νίκος Χαλβατζής: Το Φεστιβάλ Θέρος προϋποθέτει από εμάς διάθεση για ξεβόλεμα, τριβή, μοίρασμα, επικοινωνία...

Πέννυ Γέρου
Παρουσιάζει το πρώτο Φεστιβάλ Θέρος στην Κοζάνη, όπου κατοικεί μόνιμα (Παρασκευή 26, Σάββατο 27 + Κυριακή 28 Ιουλίου, στο κτήμα Νειός), δίνοντάς μας…

Smalfeels: Μπορεί ο λόγος που μου αρέσει να γράφω «μινιμαλιστική μουσική» να είναι ότι είμαι πολύ χαοτικός...

Δημήτρης Μεντές
Με μία σχεδόν αρχιτεκτονική θεώρηση του ήχου, o Νίκος Γιαννακάκης, έφτιαξε ένα δροσιστικό, ευαίσθητο και μινιμαλιστικό ΕΡ, το οποίο τον φέρνει τώρα…

Ματούλα Ζαμάνη: Λειτουργώ πολύ με το συναίσθημα και το ένστικτο, είναι ευλογία και βάσανο μαζί...

Πέννυ Γέρου
Δίνει στο κοινό της Αθήνας ένα μεγάλο καλοκαιρινό ραντεβού στην Τεχνόπολη (Τρίτη 16 Ιουλίου), τάζοντάς μας λαϊκοδημοτικούς ρυθμούς και τραγούδια για…

Pavlo: Πιστεύω ότι ο κόσμος χρειάζεται περισσότερες κιθάρες...

Χάρης Συμβουλίδης
Όσοι πήγαν φέτος στη Loreena McKennitt, είδαν στο πλάι της τον Παύλο Σιμτικίδη: έναν από τους Έλληνες μουσικούς της διασποράς, ο οποίος έχει χρόνια…


MOVIEWORLD

Η Ληστεία της Στοκχόλμης (Stockholm)

Αν η ληστεία του Μπρούκλιν ενέπνευσε τη Σκυλίσια Μέρα, η ληστεία στη Στοκχόλμη ενέπνευσε την καλή αυτή ταινία του Ρόμπερτ Μπουντρό, με τον πρωταγωνιστή Ίθαν Χοκ να γοητεύει και να προκαλεί…

Διακοπές στην Ίμπιζα (Ibiza)

Το νησί-μύθος μέσα από τα μάτια ενός μεσήλικα, σε μια κομεντί που δεν καταφέρνει να απογειωθεί στον ρυθμό του πάρτι...

ΑΛΜΠΟΥΜ

The Divine Comedy - Office Politics

Μιχάλης Τσαντίλας
Αν και δεν συγκαταλέγεται στους καλύτερους δίσκους που μας έχει δώσει ο Neil Hannon μέχρι σήμερα, είναι ένα ευχάριστο, στιλιστικά πολυδιάστατο και ενίοτε αλλοπρόσαλλο ακρόαμα...

Hollywood Vampires - Rise

Ανδρέας Κύρκος

Waste Of Space Orchestra - Syntheosis

Χάρης Συμβουλίδης

The Lord Weird Slough Feg - New Organon

Χρυσόστομος Τσαπραΐλης

The Raconteurs - Help Us Stranger

Άγγελος Κλειτσίκας

Διάφοροι - Grecospectiva 90s

Τάνια Σκραπαλιώρη

Solange - When I Get Home

Μιχάλης Τσαντίλας

Manila Luzon - Rules!

Χριστίνα Κουτρουλού

ΠΡΟΤΑΣΗ

Η Trident δίνει γεύση στη στιγμή σου αλλά και χρώμα στην πόλη σου!

Το γκρίζο γίνεται χρωματιστό και η διάθεση αλλάζει

ΣΥΝΑΥΛΙΑΚΑ ΝΕΑ

Μουσικό Χωριό 2019, στον Άγιο Λαυρέντιο Πηλίου

Δείτε το πρόγραμμα συναυλιών της 4ης Περιόδου, από Δευτέρα 26 Αυγούστου ως (και) το Σάββατο 31 του μήνα

Οι Barcelona Gipsy Balkan Orchestra στην Αθήνα

Τη Δευτέρα 2 Σεπτεμβρίου, στην Τεχνόπολη

Μουσικό Χωριό 2019, στον Άγιο Λαυρέντιο Πηλίου

Δείτε το πρόγραμμα συναυλιών της 3ης Περιόδου, από σήμερα Δευτέρα 19 Αυγούστου ως (και) την Κυριακή 25 του μήνα

Οι Soen στην Ελλάδα, για πρώτη φορά

Τετάρτη 4 + Πέμπτη 5 Σεπτεμβρίου, σε Θεσσαλονίκη (Principal) και σε Αθήνα (Gagarin) αντίστοιχα

MARKET

H νέα ποδοσφαιρική σεζόν ξεκινάει με το Hardwired Pack, τη νέα χρωματική έκδοση των ποδοσφαιρικών παπουτσιών της adidas

- To Hardwired Pack περιλαμβάνει τις νέες εκδόσεις των τεσσάρων ποδοσφαιρικών μοντέλων της adidas: COPA, PREDATOR, X…

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΣΤΟ E-MAIL ΣΟΥ



Γίνε μέλος του Avopolis Music Network και λάβε ενημερώσεις για νέα, διαγωνισμούς και live!