Το "Spirit" της Beyoncé αποκτά και επίσημο βιντεοκλίπ

Η Αμερικανίδα σταρ παρέχει πλήρη στήριξη στον νέο Βασιλιά των Λιονταριών με ένα «γράμμα αγάπης προς την Αφρική»

Curtis Harding + The Big Nose Attack

Στην πρώτη του επίσκεψη στην Αθήνα έβγαλε sold-out την ταράτσα του Gazarte, με τη νοσταλγική χροιά της φωνής του και τη χειμαρρώδη του ενέργεια να κουμπώνουν όμορφα με soul συνθέσεις παλαιάς σχολής...

Οι Korn δίνουν συναυλία μέσα στην έρημο

Δείτε το καινούριο τους βιντεοκλίπ για το "You'll Never Find Me"

Η Ληστεία της Στοκχόλμης (Stockholm)

Αν η ληστεία του Μπρούκλιν ενέπνευσε τη Σκυλίσια Μέρα, η ληστεία στη Στοκχόλμη ενέπνευσε την καλή αυτή ταινία του Ρόμπερτ Μπουντρό, με τον πρωταγωνιστή Ίθαν Χοκ να γοητεύει και να προκαλεί ....σύνδρομα

  


search

HOT

5 ECM ορόσημα από το παρελθόν, για πρώτη φορά σε βινύλιο

Τι παράδοξο, να βρίσκεις ξανά μπροστά σου, σε δίσκους, εκείνα τα έργα που στην εποχή τους είχαν βγει «μόνο σε CD». Όμως αυτή η επαν-επίσκεψη στον…

The getaway

Την περίσσεια δύναμη τη θέλει και πρέπει να τη βρει αυτός που είναι πρόθυμος να σκάψει σε εκτός των ελληνικών συνόρων αγορές. Γι' αυτό και η…

Skid Row

Skid Row και sold-out το 2019, γίνεται; Και όμως, γίνεται! Και όχι μόνο αυτό, αλλά όσοι δεν ήρθαν, πραγματικά έχασαν...

Omara Portuondo

Παρότι 88, πλέον, η Κουβανέζα βασίλισσα του Buena Vista Social Club απέδειξε στην Τεχνόπολη ότι έχει ακόμα μπόλικη φλόγα μέσα της, αποχαιρετώντας…

60 χρόνια από τον θάνατο της Billie Holiday

Το «παράξενο φρούτο» της τζαζ μυθολογίας ήταν μια σαρωτική προσωπικότητα, με πονεμένο μα ταυτόχρονα τρυφερό στυλ, το οποίο επηρέασε κάθε αντρική και…

Avopolis Music Network: Μουσικά νέα, συναυλίες, κριτικές, συνεντεύξεις

Με πρόσφατο δεύτερο άλμπουμ στα δισκοπωλεία (Little Things Buried In Concrete), ο LogOut παραμένει μία αποστασιοποιημένη και εθελουσίως μυστηριώδης φιγούρα της εγχώριας σκηνής. Με αφορμή τις επικείμενες εμφανίσεις του στο Six d.o.g.s. (Παρασκευή 19/7, είσοδος ελεύθερη) και κατόπιν στην έναρξη του τριήμερου Up Festival στην παραλία Πορί στο Άνω Κουφονήσι (Πέμπτη 25, Παρασκευή 26 & Σάββατο 27/6 –επίσης είσοδος ελεύθερη), προσπαθήσαμε να αποσαφηνίσουμε τον τρόπο σκέψης του, όπως και τις απόψεις του και γενικά τη δημιουργική διαδικασία την οποία επιλέγει...

Νέος δίσκος, αστικής θεματολογίας. Ήταν η ζωή σε κάποια συγκεκριμένη πόλη (στην Αθήνα, στο Άμστερνταμ) που σε οδήγησε να γράψεις τα συγκεκριμένα τραγούδια;

Τα κομμάτια του Little Things Buried In Concrete γράφτηκαν σε διάστημα περίπου πέντε χρόνων και κάποια στιγμή ομαδοποιήθηκαν για να πουν αυτή την ιστορία κατάδυσης στα ενδότερα μυστικά διαφόρων φανταστικών «χαρακτήρων». Δεν είναι απαραίτητα συνδεδεμένα με μια συγκεκριμένη πόλη, αλλά πιο πολύ με το τσιμέντο σαν υλικό: έχει τη σοβαρή και λειτουργική όψη την οποία έχουν και οι άνθρωποι στο μετρό ή στις δουλειές τους.

Lugot_4

Διάλεξες τον Χρήστο Λαϊνά για τη θέση του παραγωγού. Αυτή η επιλογή έγινε επειδή φανταζόσουν εξ αρχής την ηχητική κατεύθυνση του δίσκου ή θέλησες απλά να δεις προς τα πού θα πήγαινε τα τραγούδια σου εκείνος; Πώς ήταν η συνεργασία σας και πόσο κοντά σε σένα βρίσκεις το τελικό αποτέλεσμα;

Η ιστορία της ηχογράφησης του άλμπουμ ξεκίνησε το 2010, όταν φτιάχτηκε ένα EP με 5 κομμάτια, το οποίο περιείχε το “Broken Mirror”, το “Global Love” αλλά και το “Departure” του πρώτου δίσκου. Το EP είχε σταλεί στην Ιnner Ear, η οποία πρότεινε τα δύο πρώτα κομμάτια να δουλευτούν λίγο παραπάνω μαζί με τον Λαϊνά, για να έβγαινε ίσως κάποιο single. Όταν λοιπόν αυτά ηχογραφήθηκαν και πήγαν καλά, αποφασίστηκε να επεκταθεί το project για να βγει σαν δίσκος. Παράλληλα, το “Departure” δουλεύτηκε μαζί με τα κομμάτια του Paper Plane Flight Recorder, που τελικά τελείωσε και κυκλοφόρησε πολύ νωρίτερα. Η συνεργασία με τον Χρήστο Λαϊνά στάθηκε πάρα πολύ ενδιαφέρουσα. Υπήρχε κοινό ενορχηστρωτικό όραμα, με διάθεση για δοκιμές αλλά και διατήρηση μόνο όσων στοιχείων χρειάζονταν σε κάθε κομμάτι.

Lugot_3Το Little Things Buried In Concrete κυκλοφορεί σε βινύλιο και σε ψηφιακή μορφή. Εσύ έχεις προτίμηση σε κάποιο από τα φυσικά φορμάτ αποτύπωσης της μουσικής ή έχεις προσαρμοστεί στη νέα κατάσταση με το ίντερνετ κτλ.;

Όλα τα φορμάτ έχουν τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματά τους. Τα mp3 έχουν το θετικό ότι μπορείς να αποκτήσεις τραγούδια γρήγορα και δεν χρειάζεται αποθηκευτικός χώρος. Με ένα φυσικό αντικείμενο μπορείς όμως να αλληλεπιδράσεις και να δεθείς με περισσότερους τρόπους.

Μέχρι στιγμής, τα άλμπουμ σου μοιάζουν να έχουν –έστω και χαλαρά– χαρακτήρα concept. Πώς δουλεύεις; Επιλέγεις το θέμα και μετά γράφεις τα τραγούδια που θα το προσεγγίσουν; Ή ομαδοποιείς σκόρπια κομμάτια με κοινή θεματολογία;

Και τα δύο, αλλά κυρίως το δεύτερο: εφ’ όσον υπάρχει ήδη μεγάλος αριθμός τραγουδιών, μπορούν να χρησιμοποιούνται σαν «παλέτα» για τη δημιουργία ενός άλμπουμ. Έτσι ομαδοποιούνται ώστε να λένε μαζί μια ιστορία ή να μεταδίδουν μία αίσθηση ή να ταιριάζουν σε ένα κοινό ενορχηστρωτικό και ιδεολογικό κόνσεπτ. Από την άλλη, εφ' όσον έχει δημιουργηθεί αυτό, μπορεί να γραφτούν κάποια κομμάτια για να το υπογραμμίσουν και να το ανακεφαλαιώσουν. Ως τέτοια λειτούργησαν, για παράδειγμα, το "An Inside Joke" του πρώτου δίσκου και το "Hymn To Concrete" του φετινού.

Έχεις πει σε συνέντευξή σου ότι «είναι σημαντική παράμετρος η ευκολία στην τέχνη, αν κάτι χρειάζεται μεγάλη προσπάθεια μπορεί εύκολα να χάσει κανείς το συναίσθημα της αρχικής ιδέας στην πορεία» ενώ σε άλλη περίπτωση δήλωσες: «δεν είναι απαραίτητο η τέχνη να είναι εύκολη, άμεση και κατανοητή». Πού στέκεσαι σήμερα σε ό,τι αφορά το συγκεκριμένο θέμα;

Οι δύο παραπάνω ευκολίες αναφέρονταν σε διαφορετικά πράγματα, αν και ίσως αυτό να μην υπήρξε πολύ σαφές: η πρώτη ευκολία αναφέρεται στη δημιουργική διαδικασία, ενώ η δεύτερη στη διαδικασία υποδοχής ενός έργου από τον θεατή/ακροατή. Στη δημιουργική διαδικασία είναι σημαντικό να μπορείς να αποτυπώσεις μια ιδέα γρήγορα και ολοκληρωμένα, διότι διαφορετικά είναι πιθανό να τη χάσεις. Στη διαδικασία τώρα της υποδοχής από τον ακροατή, έχει σημασία να μην είναι όλα προμασημένα, ώστε να μπορεί εκείνος να παραμένει ενεργός κατά την ακρόαση –προκειμένου να βγει σε ξέφωτα που ίσως δεν είχε καν φανταστεί ο δημιουργός του έργου. Από την άλλη, κάθε φάση γνωριμίας με ένα έργο πρέπει να είναι ανταποδοτική. Αυτό σημαίνει ότι, ακόμα κι αν στην αρχή δεν καταλαβαίνεις πλήρως έναν πίνακα ή μια ταινία (για παράδειγμα), πρέπει να ξεκινήσεις να απολαμβάνεις τα χρώματα, το στήσιμο ή τις εναλλαγές, ώστε κάτι τέτοιο να σε κρατάει και να σε προσκαλεί να ανακαλύψεις (ή να δημιουργήσεις) και άλλα επίπεδα μέσα του.

Στην προσωπική σου ιστοσελίδα μπορεί κανείς να βρει καταχωρημένες όλες τις δισκοκριτικές που γράφτηκαν για τα άλμπουμ σου, όχι όμως και τις συνεντεύξεις σου. Αποτελούν ένα «αναγκαίο κακό» για σένα; Μοιάζεις να μην απολαμβάνεις την έκθεση μέσα από αυτές...

Οι συνεντεύξεις είναι ενδιαφέρουσα διαδικασία, από την άλλη όμως είναι και κάπως σαν αποδοχή της ήττας ή της ελαττωματικότητας ενός έργου: αν ένα έργο είναι πλήρες, κανονικά πρέπει να εμπεριέχει όλα τα στοιχεία που χρειάζονται για την κατανόησή του. Εφόσον γεννώνται ερωτήματα σημαίνει ότι κάτι δεν έχει δοθεί σωστά. Επίσης, ένα έργο πρέπει να μην αφήνει απ’ έξω τίποτα απ' όσα θέλει να μοιραστεί ο δημιουργός του. Επομένως, οι ερωτήσεις που δεν έχουν σχέση με ένα έργο αφορούν μάλλον σε στοιχεία που ο δημιουργός θεωρεί άσχετα με εκείνο και όχι τόσο ενδιαφέροντα. Αν κάποια ιδέα διαθέτει ενδιαφέρον, θα είχε γίνει τραγούδι για να μην ξεχαστεί. Τα παραπάνω βέβαια είναι ιδεατά. Εφ' όσον δεν επιτυγχάνεται εύκολα η εν λόγω δημιουργική αυτάρκεια και πληρότητα, ευτυχώς υπάρχει κι αυτή η δυνατότητα –των διευκρινήσεων και των συμπληρώσεων.

Lugot_2

Με δεδομένο τον πλουσιότερο ήχο του Little Things Buried In Concrete, σκέφτεσαι να συνεχίσεις με τη σόλο λογική του live-looping στις ζωντανές εμφανίσεις σου ή θα σε δούμε παρέα με άλλους μουσικούς;

Γενικά ο μετασχηματισμός των κομματιών σε διάφορες μορφές (πιο «άδειες», πιο «γεμάτες», μικρότερες, μεγαλύτερες, ακουστικές, με λούπες, με μπάντα) τα αναζωογονεί κατά κάποιον τρόπο. Επομένως, το πώς κάτι έχει ηχογραφηθεί δεν λέει κάτι για το πώς πρέπει να παιχτεί ζωντανά. Σε μια παραλία ή σε ένα παγκάκι, η σωστή ενορχήστρωση διαφέρει απ' ό,τι σ' ένα στάδιο. Άρα ο χώρος επιβάλλει την ενορχήστρωση πιο πολύ απ’ ό,τι το ίδιο το τραγούδι. Αυτή η ομιλία του David Byrne πάνω στο θέμα είναι πολύ ενδιαφέρουσα: http://blog.ted.com/2010/06/11/how_architectur/. Άλλωστε ένα πρότζεκτ με τίτλο LogOut φέρει μια επιταγή για συνεχή μετασχηματισμό...

Ετοιμάζεις δύο ζωντανές εμφανίσεις, στις 19 Ιουλίου στο Six d.o.g.s. και στις 25 Ιουλίου στο Up Festival, στα Κουφονήσια. Τι περίπου περιλαμβάνει συνήθως μια ζωντανή εμφάνισή σου; Υπάρχει περίπτωση να σε ξαναδούμε σε πεντάωρο σετ, όπως συνέβη σε κάποιο προηγούμενο λάιβ σου;

Πριν έναν χρόνο στο Six d.o.g.s. είχε γίνει και δωδεκάωρο λάιβ, αυτή πάντως τη φορά το πλάνο εστιάζει σε κάτι πιο μαζεμένο. Σε κάθε λάιβ γίνεται προσπάθεια να δοκιμάζεται και κάτι καινούργιο, κυρίως γιατί αυτό φέρνει μαζί μια δόση ενθουσιασμού, αλλά και περιέργειας για την έκβαση των νέων «πειραμάτων». Αυτή λοιπόν τη φορά το λάιβ θα είναι επικεντρωμένο στην απόδοση των περισσότερων κομματιών του Little Things Buried In Concrete, τα οποία ουσιαστικά ξαναχτίστηκαν για τη λάιβ εκτέλεσή τους από τα midi-controller και τα synth του Oρέστη και του Pulsars & Dyingstars.

Σύμφωνα με δηλώσεις σου, έχεις έτοιμο υλικό και για επόμενους δίσκους ενώ συνέχεια γράφεις καινούργια τραγούδια. Πόσο εύκολο είναι για σένα να ακολουθείς τις «κανονικές» ταχύτητες της δισκογραφίας; Υπάρχει περίπτωση να δούμε κάποια επόμενη κυκλοφορία σου πολύ σύντομα;

Αυτή η λογική καθυστέρηση της δισκογραφίας είναι πολύ χρήσιμη στο να βλέπεις αν τα κομμάτια έχουν ενδιαφέρον, μετά τον πρώτο ενθουσιασμό –όταν πια έχει κυλήσει κάποιος χρόνος από τη δημιουργία τους. Από την άλλη, ανεβαίνουν και στο soundblog του logoutweb.com κάποιες μουσικές αναζητήσεις για να γεμίζουν το κενό ανάμεσα στις κυκλοφορίες και να δίνουν κάποιο στίγμα για τις κατευθύνσεις που ψάχνονται κατά καιρούς. Πάντως οι επόμενες κυκλοφορίες δεν είναι κανονισμένες ακόμα.


Top
Picks

Top Picks

FRESH NEWS | ΔΙΑΡΚΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

Δείτε το πρώτο επίσημο trailer της επικείμενης ταινίας του Roger Waters

Βασίζεται στην περίφημη περιοδεία Us + Them, με την οποία γύρισε για 18 μήνες όλον τον πλανήτη

Ο Ηρακλής του Common

Δείτε το νέο του βιντεοκλίπ, στο οποίο αποτρέπει μια ληστεία σε μαγαζί όπου ταμίας είναι ο ...Vince Staples! 

The Streets ξανά, μετά από 8 χρόνια

Ο Mike Skinner ξαναχτυπά με το "How Long's It Been?", μια συνεργασία με την ανερχόμενη ράπερ Flohio 

Η Νότιος Αφρική πενθεί τον Johnny Clegg

Τέλος στα 66 για τον θρυλικό «λευκό Ζουλού»

Πέθανε ο Pat Kelly

Τέλος στα 70 για τον Τζαμαϊκανό τραγουδιστή που αποκάλεσαν ως «Sam Cooke της reggae»

Τελικά, θα γίνει και 3η συναυλία Florence + The Machine στην Αθήνα

Το Σάββατο 21 Σεπτεμβρίου, στο Ολυμπιακό Κέντρο Γαλατσίου

Γιατί ο 2Pac χώρισε τη Madonna, πίσω στη δεκαετία του 1990;

Γράμμα της εποχής βγαίνει τώρα σε δημοπρασία, παρά τις προσπάθειες της Βασίλισσας της Ποπ να τη σταματήσει με νομικά…

Τα 300 drones των Duran Duran

Το γκρουπ γιόρτασε με τον δικό του τρόπο τα 50 χρόνια από τότε που ο Άνθρωπος πάτησε στο Φεγγάρι

Η Pink κατηγορείται για ασέβεια απέναντι στο Ολοκαύτωμα των Εβραίων

Της βγήκε ξινή η βόλτα που πήγε τα παιδιά της στο Βερολίνο 

ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ | ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ

ΑΡΘΡΑ - ΔΙΕΘΝΗ

5 ECM ορόσημα από το παρελθόν, για πρώτη φορά σε βινύλιο

Χάρης Συμβουλίδης
Τι παράδοξο, να βρίσκεις ξανά μπροστά σου, σε δίσκους, εκείνα τα έργα που στην εποχή τους είχαν βγει «μόνο σε CD». Όμως αυτή η επαν-επίσκεψη στον Nils Petter Molvaer, στον Jan Garbarek, στον Anouar Brahem, στον Charles Lloyd και στη Γειτονιά του Manu Katché, έχει πολλά να μας δείξει ως προς το πώς αποτιμάμε τα σημερινά μουσικά πράγματα...

60 χρόνια από τον θάνατο της Billie Holiday

Ανδρέας Κύρκος
Το «παράξενο φρούτο» της τζαζ μυθολογίας ήταν μια σαρωτική προσωπικότητα, με πονεμένο μα ταυτόχρονα τρυφερό στυλ, το οποίο επηρέασε κάθε αντρική και…

50 χρόνια Space Oddity

Σπύρος Χυτήρης
Μισό αιώνα ζωής συμπληρώνει σήμερα το πρώτο αριστούργημα του David Bowie, ο οποίος άφησε την παντομίμα και τον διαλογισμό για να αποτυπώσει κάτι από…

Give Sleep A Chance

Ελένη Τζαννάτου
50 χρόνια από το "Give Peace A Chance" και τα περίφημα bed-ins του John Lennon και της Yoko Ono, είναι όλα αυτά παρωχημένα; Ή παραμένουν μια επίκαιρη…

ΣΤΗΛΕΣ

INCOMING

The getaway

Δημήτρης Λιλής
Την περίσσεια δύναμη τη θέλει και πρέπει να τη βρει αυτός που είναι πρόθυμος να σκάψει σε εκτός των ελληνικών συνόρων αγορές. Γι' αυτό και η τελευταία στήλη πριν το καλοκαιρινό διάλειμμα, κεντράρει στις περιπτώσεις του Europavox και του Μusic Export Greece...
THE PAST RECEDES

Mort Garson - Mother Earth’s Plantasia

Ελένη Τζαννάτου
Αν και δίσκος προορισμένος για φυτά, μοιάζει να έχει πολλή ανθρώπινη διορατικότητα. Και αυτό που τον κρατά γοητευτικό, είναι ίσως ότι δεν μπορείς να…
DIGGIN

Αγάπανθος

Ζώης Χαλκιόπουλος
Αγάπη και ανθός. Μπλε, αειθαλές, όμορφο φυτό. Columbia 1976, χωρίς καμία επανέκδοση. Μια τρέλα. Μες τη ζέστη του Καλοκαιριού...
INCOMING

The Greek Rap Freaks

Δημήτρης Λιλής
Μπορούν οι παρελθοντολάγνοι των Radiohead να «κράζουν» όσο θέλουν την τοποθέτηση του καινούριου κομματιού του Snik στα νέα του Avopolis, όμως ο…

ΣΥΝΑΥΛΙΕΣ | ΗΜΑΣΤΑΝ ΕΚΕΙ!

Skid Row

Παναγιώτης Λουκάς
Skid Row και sold-out το 2019, γίνεται; Και όμως, γίνεται! Και όχι μόνο αυτό, αλλά όσοι δεν ήρθαν, πραγματικά έχασαν...

Omara Portuondo

Πέννυ Γέρου
Παρότι 88, πλέον, η Κουβανέζα βασίλισσα του Buena Vista Social Club απέδειξε στην Τεχνόπολη ότι έχει ακόμα μπόλικη…

AthensRocks Festival 2019: Slayer + Rotting Christ, Leprous, Suicidal Angels

Χριστίνα Κουτρουλού
Σε μιάμιση ώρα οι Slayer περάσαν 37 χρόνια ιστορίας, σε μια αποχαιρετιστήρια συναυλία που έμοιαζε με το χάος ως…

Tindersticks

Τάνια Σκραπαλιώρη
Κι αν κάτι έλειψε από τις ενορχηστρώσεις, το τραχύ βελούδο της φωνής του Stuart Staples και η αναδρομή σε 27 χρόνια…

Primer Festival 2019

Δημήτρης Λιλής
Ένα πλήθος 6.000 πιτσιρικάδων έδωσε βροντερό παρών στην Πλατεία Νερού για τον DJ Snake, αλλά και για τον J Balvin, που…

Μαρία Φαραντούρη - Πάμε Σινεμά;

Μιχάλης Τσαντίλας
Αν και η επιτυχία της βραδιάς έμοιαζε εγγυημένη, αρκετά πράγματα πήγαν τελικά στραβά στο Ηρώδειο –κυρίως γιατί το…

Μαρία Παπαγεωργίου - «Αυτό που Βλέπουν τα Πουλιά»

Πέννυ Γέρου
Μία από τις πιο ιδιαίτερες φωνές της εποχής μας, πρόσφερε απλόχερα ευαισθησία και αυθεντικότητα στον Κήπο του Μεγάρου…

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ | ΜΕ ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΤΗΣ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑΣ

Ματούλα Ζαμάνη: Λειτουργώ πολύ με το συναίσθημα και το ένστικτο, είναι ευλογία και βάσανο μαζί...

Πέννυ Γέρου
Δίνει στο κοινό της Αθήνας ένα μεγάλο καλοκαιρινό ραντεβού στην Τεχνόπολη (Τρίτη 16 Ιουλίου), τάζοντάς μας λαϊκοδημοτικούς ρυθμούς και τραγούδια για το ανέφικτο. Με αυτήν την αφορμή, συζητήσαμε για τα προπύργια, την αισθητική και τις πρόσφατες εκλογές...

Ride: Το Ηνωμένο Βασίλειο βρίσκεται σε μία βαθιά διχασμένη στιγμή της ιστορίας του...

Άγγελος Κλειτσίκας
Μία από τις σημαντικότερες μπάντες του shoegaze αφηγήματος επιστρέφει μετά από την επανένωση του 2014, στα πλαίσια του φετινού Ejekt Festival, το…

Rotting Christ: Τίποτα δεν μπορεί πλέον να γίνει θρυλικό –ό,τι βγαίνει, είναι απομυθοποιημένο...

Θανάσης Μπόγρης
Ορόσημο για τα ελληνικά metal πράγματα και παγκόσμια δύναμη εδώ και χρόνια, ξαναχτύπησαν φέτος με νέο δίσκο, αλλά και με επίσημη βιογραφία, που…

Νότης Μαυρουδής: Οι Ποιητές διαθέτουν τη δύναμη της μαντείας και του λόγου που οδηγεί στα πιο βαθιά μονοπάτια της ζωής...

Πέννυ Γέρου
Στον νέο του δίσκο Άγρυπνο Φεγγάρι, στρέφει το βλέμμα στον ποιητικό λόγο του 19ου και 20ου αιώνα, έχοντας στο πλάι του σπουδαίους ερμηνευτές (Νένα…

Dream Theater: Αν θέλεις να μείνεις πιστός σε αυτό που κάνεις, υπάρχουν φορές που πρέπει να ρισκάρεις...

Θανάσης Μπόγρης
Όνομα-ορόσημο για το progressive metal, αλλά και γκρουπ διαχρονικά αγαπημένο στην Ελλάδα, επιστρέφουν μετά από καιρό στα μέρη μας (Τρίτη 2 Ιουλίου,…

Tindersticks: Μετά από 27 χρόνια μαζί, επικοινωνούμε σχεδόν τηλεπαθητικά μεταξύ μας...

Ανδρέας Κύρκος
Το λατρεμένο συγκρότημα έρχεται ξανά στη χώρα μας, για μία και μοναδική συναυλία στο Ηρώδειο, το Σάββατο 13 Ιουλίου. Ιδανική λοιπόν η αφορμή για μια…

Dead Can Dance: Mε πολύ λίγους ανθρώπους έρχεσαι αληθινά κοντά. Και δεν είναι πάντα ευχάριστη εμπειρία...

Χάρης Συμβουλίδης
Οι Dead Can Dance επιστρέφουν στην Ελλάδα μετά από κάμποσο καιρό, για 2 συναυλίες σε Θεσσαλονίκη (Δευτέρα 1/7, Θέατρο Γης) και Αθήνα (Τετάρτη 3/7,…

MOVIEWORLD

Διακοπές στην Ίμπιζα (Ibiza)

Το νησί-μύθος μέσα από τα μάτια ενός μεσήλικα, σε μια κομεντί που δεν καταφέρνει να απογειωθεί στον ρυθμό του πάρτι...

Είσαι cine…ταινιάκιας; Stay tuned!

Οσκαρικές πρεμιέρες, μεγάλες ταινίες, γνωστές σειρές και ωραίες μουσικές

ΑΛΜΠΟΥΜ

Sleaford Mods - Eton Alive

Μιχάλης Τσαντίλας
Είναι λυτρωτικό το άκουσμα του βρετανικού διδύμου, παρηγορητική η στάση τους, και καθησυχαστικό το γεγονός ότι μπορούν και συνεχίζουν ακάθεκτοι...

ΚΡΑΑΚ - ΚΡΑΑΚ

Τάνια Σκραπαλιώρη

Peter Perrett - Humanworld

Άγγελος Κλειτσίκας

Bruce Springsteen - Western Stars

Ανδρέας Κύρκος

The Dream Syndicate - These Times

Μιχάλης Τσαντίλας

Stephan Micus - White Night

Χάρης Συμβουλίδης

Possessed - Revelations Of Oblivion

Χρυσόστομος Τσαπραΐλης

Edwyn Collins - Badbea

Τάνια Σκραπαλιώρη

ΠΡΟΤΑΣΗ

Η Trident δίνει γεύση στη στιγμή σου αλλά και χρώμα στην πόλη σου!

Το γκρίζο γίνεται χρωματιστό και η διάθεση αλλάζει

ΣΥΝΑΥΛΙΑΚΑ ΝΕΑ

Έρχεται το Φεστιβάλ Θέρος, με μουσική, θέατρο και παράλληλες δράσεις

Στο κτήμα Νειός έξω από την Κοζάνη, Παρασκευή 26, Σάββατο 27 + Κυριακή 28 Ιουλίου

Four Days In Aegina με Larry Gus, Acid Baby Jesus, Άγγελο Κυρίου και πολλούς ακόμα

Πέμπτη 25, Παρασκευή 26, Σάββατο 27 + Κυριακή 28 Ιουλίου, σε 6 διαφορετικά σημεία της Αίγινας

Villagers Of Ioannina City και Γιάννης Χαρούλης στη ΛελέΚιο Φιέστα του 2019

Παρασκευή 26 + Σάββατο 27 Ιουλίου, στη Νέα Κίο

UNITE with Tomorrowland για πρώτη φορά στην Ελλάδα, με headliner τον Armin Van Buuren

Το Σάββατο 27 Ιουλίου, στον ανοιχτό χώρο του Ολυμπιακού Κέντρου Ξιφασκίας

MARKET

Havana Club FLEX ZONE: Το απόλυτο μουσικό street event με πρωταγωνιστή τον Kareem Kalokoh

To Havana Club γιόρτασε την κουλτούρα των δρόμων της Αθήνας στο απόλυτο μουσικό street event FLEX ZONE, με πρωταγωνιστή…

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΣΤΟ E-MAIL ΣΟΥ



Γίνε μέλος του Avopolis Music Network και λάβε ενημερώσεις για νέα, διαγωνισμούς και live!