View More
Ο Άρης Καζακόπουλος φτιάχνει λίστες, λίστες, λίστες. Στο τελευταίο του Listomania για το 2020, επιλέγει τους 40 κορυφαίους δίσκους που μένουν από τη χρονιά που ...
Κάθε εβδομάδα, ο Επίτροπος θα επαναφέρει την τάξη, ακόμη κι αν οι χατζημεταλλάδες δεν έχουν σωτηρία. Στο νέο του Παρατηρητήριο, βάζει τον Weeknd να πει "Vre Ante Grammys ...
Πόσο κοντά βρίσκονται τα ρεμπέτικα με τα blues;
Πολυφορεμένη η ατάκα: το Μέσο είναι το Μήνυμα. Το εν λόγω αξίωμα εκστομίστηκε για πρώτη φορά από τον καναδό επικοινωνιολόγο Μarshall McLuhan πριν πάνω ...
Πάντως, λίγο πριν η μουσικός επιχειρήσει το συγκεκριμένο ταξίδι δισκογραφικά (4/12, Inner Ear), πήγε μια βόλτα μέχρι την άκρη της πόλης για να εξηγήσει στον Άγγελο ...
Top story

Το μουσικό site δημοσίευσε την, ως είθισται, εκλεκτική του λίστα με τους 100 δίσκους που ξεχωρίζει για τη χρονιά που φεύγει. 

Ο μουσικός θα ερμηνεύσει αγαπημένα τραγούδια σε μια online συναυλία ειδικά σχεδιασμένη για το ΚΠΙΣΝ, την Τρίτη 1 Δεκεμβρίου.

H σταρ βρέθηκε στο Πακιστάν για να συνοδεύσει τον ελέφαντα Kaavan σε καταφύγιο στην Καμπότζη.

Το έτερον ήμισυ των Sleater-Kinney θα γράψει και θα σκηνοθετήσει το biopic για τη μπάντα από το Σιάτλ για λογαριασμό του Amazon.  

Μεταφέρουμε απλά τα δικά του λόγια...Ακούστε το "All You're Dreaming Of".

To Security By Shadow ηχογραφήθηκε στο Sugar Hill Supper Club του Μπρούκλιν το 2014.

Πρόσφατα το «Δεν Θέλω Να Γίνω Δυσάρεστος Αλλά Πρέπει Να Μιλήσουμε Για Κάτι Πολύ Σοβαρό», τη μουσική του οποίου υπογράφει η Kid Moxie βραβέυτηκε στο φεστιβάλ

U2, Brian May, Liam Gallagher, Primal Scream, Massive Attack, ανάμεσα στους μουσικούς που αποχαιρέτησαν από τα social media τον «Θεό» του ποδοσφαίρου που

Ακούστε το κομμάτι που θα περιλαμβάνεται στη deluxe έκδοση της φετινής της δουλειάς.

Είσαι καλλιτέχνης; Θέλεις να ανοίξεις τα φτερά σου στο εξωτερικό; Μπορείς να υποβάλεις την αίτησή σου μέχρι τις 23 Δεκεμβρίου.

Ακούστε το κομμάτι «Μισή Ζωή» από την επερχόμενη δουλειά της μπάντας.

Δείτε το βίντεο με χειροποίητο κολάζ της ίδιας της μουσικού.

Η πλήρης λίστα με όλους όσους διεκδικούν (όχι ο Weeknd) τα φετινά μουσικά  βραβεία.

Για να γιορτάσει το 1 δισ. views του βίντεο, η ποπ σταρ λανσάρει στο Youtube το πρώτο άπειρο μουσικό βίντεο στην ιστορία, το οποίο περιλαμβάνει χιλιάδες ...

Πασχάλης: Το look μου είναι κατά 90% αληθινό, ένα 10% είναι φτιαχτό. Αισθάνομαι υποχρεωμένος απέναντι στο κοινό που μεγάλωσε με τα τραγούδια μου να του θυμίζω εκείνον τον Πασχάλη, συνεχίζοντας να έχω το ίδιο στιλάκι...

Στυλιανός Τζιρίτας
Στυλιανός Τζιρίτας

 

Με τον Πασχάλη δεν ξεμπερδεύεις εύκολα κι ας τραγουδάει ποπ. Κι αυτό διότι υπηρετεί με συνέπεια το είδος του εδώ και δεκαετίες και μάλιστα με ηχογραφήσεις οι οποίες έχουν μείνει ανεξίτηλες στο ασυνείδητο του κοινού: με την πρώτη ευκαιρία, πιάνεις σχεδόν τον καθένα γύρω σου να έχει τουλάχιστον ένα τραγούδι του που να το γουστάρει, ακόμα και ως «guilty pleasure». Να λοιπόν μερικές ερωτήσεις για τον αδιαφιλονίκητο άρχοντα της ελληνικής ποπ, με την ευκαιρία της επικείμενης εμφάνισής του στο Gagarin την επόμενη Παρασκευή, 24 Φεβρουαρίου...

Κύριε Αρβανιτίδη, έχετε υπηρετήσει με συνέπεια την ελληνική ποπ. Θα ήθελα λοιπόν να σας ρωτήσω κάτι: υπήρξαν στιγμές στα 1980s που σας πλησίασαν παραγωγοί για να πάτε σε πιο λαϊκοπρεπές ρεπερτόριο, προς το οποίο και στράφηκαν τότε πολλοί συνάδελφοί σας;

Ναι, μου το πρότειναν αρκετές φορές, κυρίως συνθέτες. Εγώ όμως το είδος μου το αγαπώ, το στηρίζω και το υποστηρίζω.

Έχετε βιώσει την άνθηση της εγχώριας ποπ/ροκ σκηνής στα τέλη της δεκαετίας του 1960. Ποια ήταν τα συν και τα πλην της προσπάθειας ενός συγκροτήματος εκείνη την εποχή, σε σχέση με το σήμερα;

Τα συν στη δεκαετία του 1960 ήταν η παγκόσμια μουσική επανάσταση και η μόδα που παρέσυρε όλους τους νέους στη μουσική. Ένα συγκρότημα εύκολα αποκτούσε κοινό, θαυμαστές, μουσικά πρωινά να παίξει, club, εταιρείες δίσκων... Όλα αυτά σήμερα είναι δύσκολα έως ανύπαρκτα. Το μεγάλο συν τότε ήταν το πάθος που έδινε στην ψυχή. Σήμερα η απογοήτευση κόβει τα φτερά. Όμως εγώ πιστεύω ότι η μουσική κάνει κύκλους και οι νέοι θα αναζητήσουν πάλι τον άνθρωπο και όχι τα κομπιούτερ.

Ποιες μουσικές φόρμες σας συγκινούν ακόμα στις μέρες μας; Ποια είναι τα μουσικά ρεύματα που εξαρχής είχαν κερδίσει την καρδιά σας και εξακολουθούν να κερδίζουν στιγμές ακρόασης;

Όλες οι καλές μουσικές με γοητεύουν, με συγκινούν, με συνεπαίρνουν. Κάθε τι ξεχωριστό. Το αγαπημένο μου είδος είναι η pop country. Στιχουργικά πάλι μ' αρέσουν οι μπαλάντες, οι ιστορίες.

Paschalis_2Σας χαρακτήριζε πάντα ένα σαφέστατο νεανικό look. Από ένα σημείο και πέρα υπήρξε σαφής επιλογή αυτού, βάσει του να υπάρχει μια σταθερή αναφορά στην ποπ καταγωγή σας;

Το look μου είναι κατά 90% αληθινό, ένα 10% είναι φτιαχτό. Αισθάνομαι υποχρεωμένος απέναντι στο κοινό που μεγάλωσε με τα τραγούδια μου να του θυμίζω εκείνον τον Πασχάλη, συνεχίζοντας να έχω το ίδιο στιλάκι. Όμως μου αρέσει κιόλας, αφού έτσι νιώθω.

Οι διασκευές (πολλές και επιτυχημένες) στη διάρκεια της καριέρας σας δείχνουν έναν άνθρωπο ο οποίος είχε τα ώτα ανοικτά προς πολλές κατευθύνσεις. Ήταν συνήθως επιλογές δικές σας ή προτάσεις της παραγωγού εταιρείας;

Η πρώτη, το “Κορίτσι Του Μάη (Venus)” ήταν επιλογή της εταιρείας. Αργότερα διάλεγα κυρίως μόνος μου τι θα διασκευάσω και πρέπει να πω ότι το έκανα γιατί οι Έλληνες συνθέτες δεν έγραφαν ποπ τραγούδια και αναγκαζόμουν έτσι να ψάχνω στο ξένο ρεπερτόριο. 

Τι είναι αυτό που σας προβληματίζει (αν υπάρχει κάτι τέτοιο) στη σημερινή ελληνική σύνθεση και στη μορφή του ελληνικού τραγουδιού;

Οτιδήποτε γεννιέται από βιώματα έχει μια ψυχική κατάθεση. Ό,τι γίνεται όμως από κομπιούτερ είναι ψυχρό.

Το ότι είχατε το όνομα Πασχάλης σε μια εποχή όταν η αστική ρουτίνα είχε για τα καλά πιάσει τον Έλληνα δεν το φοβηθήκατε; Ή μήπως κόλλαγε απόλυτα με την εικόνα του «αγοριού της διπλανής πόρτας» (όπως ακριβώς και οι Beatles στη Βρετανία) και ερχόταν έτσι γάντι στην εικόνα που σας άρεσε να έχει το κοινό για εσάς;

Έχει πλάκα η ερώτηση. Έχετε την εντύπωση ότι εκείνη την εποχή σκεφτόμασταν τέτοια πράγματα; Όλα ήταν όπως τα έφερνε η τύχη...

Το μουσικό και κοινωνικό περιβάλλον στο οποίο μεγαλώσατε πόσο στήριξε την προσπάθειά σας για ανέλιξη στη μουσική βιομηχανία; Ήταν λογικό βήμα για την οικογένεια σας αυτό που επιλέξατε ή αντιμετωπίσατε περίσκεψη για το μέλλον της επιλογής σας;

Το μουσικό μου περιβάλλον ήταν οι Olympians. Το μεγάλο μου σχολείο! Όταν διέλυσε το σχήμα και κατέβηκα στην Αθήνα, ο παραγωγός μου –ο Φίλιππος Παπαθεοδώρου– υποστήριξε τις προσπάθειές μου και με τη βοήθειά του κάναμε πολλούς ωραίους δίσκους και μεγάλες επιτυχίες. Οι γονείς μου με άφησαν να κάνω τη νεανική μου τρέλα. Όταν όμως άκουσαν τον “Τρόπο”, μου δώσανε και την ευχή τους.

Paschalis_3

Τι αποκομίζει ένας μουσικός όπως εσείς μετά από τόσα χρόνια, πέραν της πείρας και της επιτυχίας/δόξας; Ποιο είναι αυτό το στοιχείο το οποίο σας κάνει περήφανο που το κατακτήσατε, εκτός βέβαια από τη δεδομένη αγάπη του κόσμου για τη μουσική και για τη φωνή σας;

Η σκέψη ότι με τα τραγούδια μου συντροφεύω και θα συντροφεύω ανθρώπους σε πολλές στιγμές της ζωής τους με κάνει ευτυχισμένο σε υπερθετικό βαθμό. Αισθάνομαι ότι περνάω από αυτή τη ζωή προσφέροντας σπουδαίες υπηρεσίες στο κοινωνικό σύνολο.


 

 

 
Top story

Ο Άρης Καζακόπουλος φτιάχνει λίστες, λίστες, λίστες. Στο τελευταίο του Listomania για το 2020, επιλέγει τους 40 κορυφαίους δίσκους που μένουν από τη χρονιά που φεύγει.

Κάθε εβδομάδα, ο Επίτροπος θα επαναφέρει την τάξη, ακόμη κι αν οι χατζημεταλλάδες δεν έχουν σωτηρία. Στο νέο του Παρατηρητήριο, βάζει τον Weeknd να πει "Vre Ante Grammys Sou" για τις φετινές υποψηφιότητες των βραβείων.

Πόσο κοντά βρίσκονται τα ρεμπέτικα με τα blues;

Πολυφορεμένη η ατάκα: το Μέσο είναι το Μήνυμα. Το εν λόγω αξίωμα εκστομίστηκε για πρώτη φορά από τον καναδό επικοινωνιολόγο Μarshall McLuhan πριν πάνω από μισό αιώνα, το 1964, κι αναφερόταν σε κάθε νέο Μέσο με δυνητική επιρροή…

Πάντως, λίγο πριν η μουσικός επιχειρήσει το συγκεκριμένο ταξίδι δισκογραφικά (4/12, Inner Ear), πήγε μια βόλτα μέχρι την άκρη της πόλης για να εξηγήσει στον Άγγελο Κλειτσίκα τι είναι αυτό που κινεί μια μουσικό να γράψει σε μια τέτοια περίοδο και τι κρατάει η ίδια για την ημέρα που θα έρθει η επόμενη, «κανονική» ζωή.

Στο νέο του Incoming, o Δημήτρης Λιλής επιλέγει πέντε επίκαιρες θέσεις του σπουδαίου παραγωγού, ηχολήπτη και μουσικού για την μουσική βιομηχανία που αξίζει να διαβαστούν.

Μια σκακιστική οπερέτα εποχής που κυλάει σαν νερό και θα σας καθηλώσει. Σύμφωνα με τον Ανδρέα Κύρκο, ακόμη κι αν αδιαφορείτε για το σκάκι.

Λίγο πριν κυκλοφορήσουν το Her Kind Fight Everything, οι 2 by bukowski μοιράζονται αποκλειστικά στο Avopolis το track "Mahone" από το νέο τους δίσκο και αφηγούνται μια μουσική πορεία 23 χρόνων  με κιθάρες, μάσκες του Elvis, αποκόμματα περιοδικών και μισοφαγωμένα τοστ.

Κάθε εβδομάδα, ο Άγγελος Κλειτσίκας κάνει μια γύρα σε αναλογικά και ψηφιακά στενά κι επιλέγει στιγμιότυπα απ' όσα είδε, άκουσε, σκέφτηκε και ένιωσε την ανάγκη να μοιραστεί.  Στο νέο του Snap(shots) βρίσκει (αναγκαστικά) καταφύγιο στον δικό του ποπ μικρόκοσμο, ξανά και ξανά.

Κάθε εβδομάδα, ο Επίτροπος θα επαναφέρει την τάξη, ακόμη κι αν οι χατζημεταλλάδες δεν έχουν σωτηρία. Στο νέο του Παρατηρητήριο, ασχολείται ενδελεχώς με το αγαπημένο φαινόμενο του «μονομεηντενισμού».

Η χρήση και η σημασία του όρου από τη δεκαετία του ‘30 ως τα τέλη των 70s.

Πέρα από το πρώτο ταξίδι που θέλει να κάνει όταν οι συνθήκες το επιτρέψουν, ο ηγέτης των Madrugada μίλησε στην Τάνια Σκραπαλιώρη για τις τωρινές συνθήκες των live εμφανίσεων στη Νορβηγία, αλλά και για το επερχόμενο προσωπικό ep του, Roses of Neurosis.

Στο νέο του Diggin', ο Ζώης Χαλκιόπουλος «τρώει» Μασημένη Τροφή Για Σκέψη από Το Σφάλμα και μαζί θαυμάζει τις παλιές ημέρες του ελληνικού hip hop.

Η Τάνια Σκραπαλιώρη ρίχνει μια ματιά στην πορεία του «τρομερού παιδιού» της αμερικάνικης λογοτεχνίας: από τις ιστορίες φαντεζί ενηλικίωσης του «Λιγότερο από Μηδέν» μέχρι τα εμπρηστικά δοκίμια του «Λευκός» (εκδόσεις Οξύ).

Ο Δημήτρης Λιλής φτιάχνει έναν κατατοπιστικό οδηγό των live streamings, με όσα είδαμε αλλά και όσα έπονται να μας κρατήσουν μουσική συντροφιά στο δεύτερο αυτό lockdown.

Instagram





Top