View More
Στο νέο του Incoming, o Δημήτρης Λιλής ψάχνει να βρει την άκρη του νήματος στο πώς η μουσική θα επιβιώσει, όσο η πανδημία εξαπλώνεται.
Ο Ανδρέας Κύρκος είδε το The Haunting of Bly Manor και το remake του Ρεβέκκα στη δημοφιλή πλατφόρμα. Ίσως δεν τρόμαξε όσο θα ήθελε.
Κάθε εβδομάδα, ο Άγγελος Κλειτσίκας κάνει μια γύρα σε αναλογικά και ψηφιακά στενά κι επιλέγει στιγμιότυπα απ' όσα είδε, άκουσε, σκέφτηκε και ένιωσε την ανάγκη να ...
Άσματα (δευτερο) παγκοσμιοπολεμικής εμψύχωσης - σε έναν πόλεμο που είχε και ιδεολογική χροιά.
Top story

Ακούστε το “Mork N Mindy" από το επερχόμενο Spare Ribs, στο οποίο συναντάμε τη Billy Nomates -και καθόλου εντύπωση δεν μας κάνει...

Στη 13:00, καλεσμένοι στην εκπομπή Incoming  με τον Δημήτρη Λιλή.

Το Lost Themes III: Alive After Death θα είναι ο τρίτος δίσκος με μη κινηματογραφική μουσική του «άρχοντα του τρόμου». Ακούστε το "Weeping Ghost".

«Δεκαεφτά μονόλογοι για ένα γυμναστήριο που δεν υπάρχει πουθενά».

Ακούστε το "Fever" στο οποίο μας συστήνει τη βελγίδα τραγουδίστρια, Angèle.

Ακούστε τη συνεργασία των δύο μουσικών στη διασκευή της κλασικής επιτυχίας του David Bowie και των Queen.

Δείτε το νέο βίντεο κλιπ του μουσικού.

Άλλη μια φορά που ο πρόεδρος των ΗΠΑ χρησιμοποίησε αυτοβούλως μουσική για προεκλογικούς σκοπούς και ο δημιουργός της δεν το πήρε πολύ καλά...

Η ποπ σταρ έπαιξε το κομμάτι της "XS" στο The Tonight Show.

Λίγο μετά τις 12:00 θα βρίσκεται ζωντανά στο στούντιο της Ασκληπιού και την εκπομπή Incoming με τον Δημήτρη Λιλή.

Επίδομα για Σεπτέμβριο και Οκτώβριο, με δυνατότητα παράτασης για τους ανθρώπους του πολιτισμού. Όλες οι λεπτομέρειες και η διαδικασία λήψης της ...

Μιχάλης Χανιώτης - Κανένας Δεν Το Ξέρει...

Μιχάλης Τσαντίλας
Μιχάλης Τσαντίλας
Είναι ιδιαίτερα αραιή η μέχρι στιγμής δισκογραφική παρουσία του Μιχάλη Χανιώτη, καθώς ακολουθεί το «δόγμα» του ενός άλμπουμ ανά δεκαετία: Ζωή Λαθραία το 1997, Πάντα Υπάρχει Κάτι το 2005 και Κανένας Δεν Το Ξέρει... στην εκπνοή περίπου του 2014. Μια τέτοια στάση, παρότι δεν μπορεί κανείς να ξέρει αν οφείλεται σε δυστοκία ή υπερβολική αυστηρότητα του δημιουργού απέναντι στο υλικό του, σε κάθε περίπτωση τον απαλλάσσει από υποψίες περί καριερίστικης λογικής και άγχους για ευρεία αναγνώριση.
 
Ακόμα κι αν δεν γνωρίζεις το ιστορικό του Κοζανίτη δημιουργού, εύκολα μπορείς να μαντέψεις το ύφος της νέας του δουλειάς, αν ρίξεις μια ματιά στο εξώφυλλό της: η λιτή εικόνα, τα μουντά χρώματα, το αράδιασμα της στρατιάς των συμμετεχόντων ερμηνευτών, ακόμα και η επιλογή της γραμματοσειράς, όλα μαρτυρούν ότι μάλλον σε 1990s έντεχνα νερά θα κολυμπήσουμε. Και πράγματι, παρότι η λατίνα καρδιά του εναρκτήριου (ομώνυμου του άλμπουμ) τραγουδιού προδιαθέτει για κάτι ελαφρώς διαφορετικό, εντεχνο-λαϊκός είναι ο βασικός χαρακτήρας τούτης της δουλειάς. Συγκεκριμένα, η συνθετική ταυτότητα του Μιχάλη Χανιώτη συγκροτείται μέσω επιρροών από τραγουδοποιούς όπως ο Σωκράτης Μάλαμας και ο Θανάσης Παπακωνσταντίνου.
 
Αν και ο προαναφερθείς χαρακτήρας γίνεται αμέσως εμφανής και δεν ανατρέπεται σε κανένα σχεδόν σημείο του άλμπουμ (ορίζοντας ομολογουμένως ένα σχετικά χαμηλό καλλιτεχνικό ταβάνι γι' αυτό), ο Χανιώτης αποδεικνύεται ικανότατος μελωδός, αλλά και απόλυτα αληθινός και πιστευτός σε ό,τι κάνει. Δεν περνάνε δηλαδή τα τραγούδια του ως στημένα με βάση μια πατέντα, αλλά ρέουν με τρόπο που μαρτυρά βιωματικότητα και γνώση. Και, παρότι δεν ισχύει το ίδιο για τους στίχους (των Βαγγέλη Καπράλου, Παντελή Τσοπάνογλου, Ελένης Τζούκα, Μάρθας Φριντζήλα και του ίδιου του Χανιώτη) –οι οποίοι σε πολλά σημεία αναλώνονται σε έντεχνα κλισέ και ευκολίες που έχουμε ξανακούσει πολλάκις– το πάντρεμα μεταξύ των δύο προκύπτει λειτουργικό.
 
Στον ερμηνευτικό τομέα, όπως προανέφερα, συμμετέχει κόσμος και κοσμάκης: Λιζέτα Καλημέρη, Μελίνα Κανά, Μάρθα Φριντζήλα, Ορφέας Περίδης, Σωκράτης Μάλαμας, Εύα Σταμπολίδου, Σάκης Βλαχάβας, Λένα Ντίνα. Οι συμμετοχές αυτές βοηθάνε στο επικοινωνιακό κομμάτι, αλλά δεν οδηγούν πάντα σε ενδιαφέροντα αποτελέσματα: η Φριντζήλα στο "Σε Βαθύ Πηγάδι" καταθέτει το γνωστό της πάθος, η Κανά στο "Κανένας Δεν Το Ξέρει" μεταμορφώνεται σε μούσα απόμακρη μα συνάμα απτή, οι υπόλοιποι, όμως, μάλλον κινούνται στο ρελαντί. Προσωπικά πάντως βρήκα μια χαρά τις γοητευτικά ακατέργαστες προσπάθειες του ίδιου του Χανιώτη σε κάποια από τα τραγούδια και νομίζω ότι, αν είχε αποφευχθεί η τόση πολυκοσμία, το αποτέλεσμα θα ήταν πιο συμπαγές.
 
Φαντάζομαι ότι για τους θιασώτες του λαϊκότροπου έντεχνου ήχου, η κυκλοφορία αυτού του δίσκου θα αποτελεί αφορμή για να ανοίξουν σαμπάνιες. Και είναι αλήθεια ότι το Κανένας Δεν Το Ξέρει... διαθέτει αρετές που δεν συναντά κανείς κάθε μέρα. Από την άλλη, όμως, πάσχει σε ορισμένους καίριους τομείς, με τρόπο που δεν επιτρέπει να μιλάμε για μια σπουδαία δουλειά, αλλά μάλλον για έναν δίσκο «απλά» καλό και τίμιο.
 

 

 
Top story

Στο νέο του Incoming, o Δημήτρης Λιλής ψάχνει να βρει την άκρη του νήματος στο πώς η μουσική θα επιβιώσει, όσο η πανδημία εξαπλώνεται.

Ο Ανδρέας Κύρκος είδε το The Haunting of Bly Manor και το remake του Ρεβέκκα στη δημοφιλή πλατφόρμα. Ίσως δεν τρόμαξε όσο θα ήθελε.

Κάθε εβδομάδα, ο Άγγελος Κλειτσίκας κάνει μια γύρα σε αναλογικά και ψηφιακά στενά κι επιλέγει στιγμιότυπα απ' όσα είδε, άκουσε, σκέφτηκε και ένιωσε την ανάγκη να μοιραστεί. Στο νέο του Snap(shots), εκφράζει τις υπαρξιακές του ανησυχίες μέσα από τις σελίδες ενός βιβλίου και τη μικρή οθόνη.

Άσματα (δευτερο) παγκοσμιοπολεμικής εμψύχωσης - σε έναν πόλεμο που είχε και ιδεολογική χροιά.

Κάθε εβδομάδα, ο Επίτροπος θα επαναφέρει την τάξη, ακόμη κι αν οι χατζημεταλλάδες δεν έχουν σωτηρία. Στο νέο του Παρατηρητήριο, επιστρέφει στο σχολιασμό της επικαιρότητας.

«Παράξενα φρούτα» και μηχανές που σκοτώνουν φασίστες

Στο νέο του Diggin', o Ζώης Χαλκιόπουλος χάνεται στα αυλάκια του Primal Prayer του Bevery Glenn Copeland.

Η μεγάλη λαϊκή τραγουδίστρια σχολιάζει το τραγούδι «Ανθρωποφάγοι», στο οποίο συναντά τη Λένα Πλάτωνος και τη Μυρτώ Κοντοβά και δεν μπορεί να κρύψει πως «η χαρά είναι απερίγραπτη. Απερίγραπτη».

Το Behaviour των Pet Shop Boys είναι από τις περιπτώσεις διαχρονικών άλμπουμ που επισκέπτεσαι ξανά και ξανά σε διαφορετικές περιόδους στη ζωή σου. Από την αρχή του, άλλωστε, δηλώνει ξεκάθαρα ότι παρακολουθεί τη ζωή: τη μετάβαση από την εφηβεία στην ενηλικίωση, μέχρι τον θάνατο.

H μίνι σειρά 2 επεισοδίων του Showtime σε αναγκάζει είτε να μηδενίσεις το πολιτικό σου φίλτρο ή να πας με τα νερά της ατζέντας της. Για τον Ανδρέα Κύρκο, πάντως, δύσκολα κινείται πέρα από την απολιτίκ πρακτική του "good guy"/"bad guy".

Στο νέο του Incoming, ο Δημήτρης Λιλής αναρωτιέται γιατί όσα φρέσκα συμβαίνουν έξω, δεν φτάνουν πάντα στα εγχώρια αυτιά -και μαζί, παρουσιάζει τέσσερις περιπτώσεις καλλιτεχνών που ενισχύουν αυτό το «Γιατί;».

Κάθε εβδομάδα, ο Επίτροπος θα επαναφέρει την τάξη, ακόμη κι αν οι χατζημεταλλάδες δεν έχουν σωτηρία. Στο νέο του Παρατηρητήριο, τα λέει καλά, τα εξηγεί ωραία με τον Άρη Λάμπο των System Decay, αλλά και δημιουργό του comic Μεταλλάδες.

Iδιάζοντα σύμβολα μίας καταπιεσμένης σεξουαλικότητας;

Είκοσι ολόκληρα χρόνια συμπληρώνονται από την πρεμιέρα της… pretty pretty pretty good κωμικής σειράς του Larry David και ο Ανδρέας Κύρκος βρίσκει τους λόγους για να γίνει το comfort comedy που θα σας συνοδεύσει -αν αυτό δεν συμβαίνει ήδη.

Instagram





Top