Ο Ανδρέας Κύρκος διαλέγει και ζυγίζει τα υπέρ και τα κατά από τις πιο πολλά υποσχόμενες σειρές που περιμένουμε στη μικρή οθόνη.
Κάθε εβδομάδα, ο Άγγελος Κλειτσίκας κάνει μια γύρα σε αναλογικά και ψηφιακά στενά κι επιλέγει στιγμιότυπα απ' όσα είδε, άκουσε, σκέφτηκε και ένιωσε την ανάγκη να ...
Στο τελευταίο του Incoming για τον Αύγουστο, ο Δημήτρης Λιλής κοιτά με απορία την επικαιρότητα και ψάχνει τη θέση των μουσικών σε αυτή.
Στο τελευταίο του Diggin' πριν τις διακοπές, ο Ζώης Χαλκιόπουλος ακούει το The Mosaic of  Transformation της Kaitlyn Aurelia Smith.
Η Τάνια Σκραπαλιώρη διάβασε το πρώτο βιβλίο της τριλογίας της Virginie Despentes που χτίζει ένα σύμπαν γεμάτο αντι-ήρωες και πολλή μουσική στο φόντο. ...
Top story

Το οποίο είναι όσο λαμπερό αρμόζει στο πρώτο single από την επερχόμενη δουλειά της που λέγεται -πώς αλλιώς;- Disco.

Στο οποίο θα δείτε, μεταξύ άλλων, την Kylie Jenner, τη Rosaliá και τη Normani.

Κι αυτό γιατί η Lady Gaga ετοιμάζεται να ξεκινήσει τη ραδιοφωνική της εκπομπή στο Apple Music.

Μετά από μια σεζόν, το Hulu ακυρώνει τη σειρά με την Zoë Kravitz.

Το φεστιβάλ έγινε την Παρασκευή 31 Ιουλίου στο Θέατρο της Ανατολικής Τάφρου.

Μιας και ο πρόεδρος των ΗΠΑ χρησιμοποίησε χωρίς άδεια μουσική του Καναδού.

Στα credits του Club Future Nostalgia θα δούμε ονόματα όπως αυτά της Madonna, της Gwen Stefani και της Missy Elliott.

Από το φθινόπωρο, τη θέση του θα πάρει σταδιακά το YouTube Music, με περισσότερα από 60 εκατομμύρια κομμάτια.

Μπάμπης Παπαδόπουλος - Μέσα Στον Πόνο Είν’ Η Χαρά, Μεσ’ Στη Χαρά Είναι Ο Πόνος

Μιχάλης Τσαντίλας
Μιχάλης Τσαντίλας
Για κάποιον που ξεκίνησε ξεπατικώνοντας τα ριφ των Gang Of Four, η μουσική πορεία του Μπάμπη Παπαδόπουλου εκτυλίχθηκε με τρόπο αναπάντεχο και συναρπαστικό. Όχι μόνο βοήθησε ο Θεσσαλονικιός κιθαρίστας τους Τρύπες να βρουν τη φωνή τους και να αναδειχθούν στη σημαντικότερη περίπτωση στο βασίλειο της εγχώριας ροκαρίας, αλλά επέδειξε στη συνέχεια θαυμαστή οξύνεια στις επιλογές του. Έτσι, τον απολαύσαμε ως ψυχεδελικό σαμάνο των προφητειών του Θανάση Παπακωνσταντίνου, ως άφοβο πειραματιστή των ελευθεριακών τζαζοκαταστάσεων δίπλα στον Φλώρο Φλωρίδη και τον Nicky Scopelitis, αλλά και ως εξερευνητή της ορχηστρικής μουσικής μέσα από τις σόλο δουλειές του –τις «κανονικές», αλλά κι αυτές που έκανε για τον κινηματογράφο.
 
Η δεύτερη κυκλοφορία του Παπαδόπουλου για το 2014 (προηγήθηκε το soundtrack για το Μικρό Ψάρι του Γιάννη Οικονομίδη, δες την κριτική του Βαγγέλη Πούλιου εδώ) τον βρίσκει να εξερευνά και πάλι τον ορχηστρικό, ακουστικό ήχο, με την κιθάρα του να πλαισιώνεται από το μπουζούκι του Δημήτρη Βλαχομήτρου, το όρθιο μπάσο του Διονύση Μακρή, το βιολί του Μιχάλη Βρέτα και το βιολί και τη βιόλα του Φώτη Σιώτα. Κάποιοι από εσάς ίσως αναγνωρίσουν στα προαναφερθέντα ονόματα τους μουσικούς που τον συνοδεύουν στις ζωντανές του εμφανίσεις τον τελευταίο καιρό. Νομίζω ότι η εξοικείωση μεταξύ τους έχει παίξει σημαντικό ρόλο στο να είναι ο παρών δίσκος ο καλύτερος, κατά την άποψή μου, στη μέχρι στιγμής πορεία του εν λόγω δημιουργού.
 
Το παραπάνω συμπέρασμα πρέπει να πω ότι μού προέκυψε αβίαστα. Δεν χρειάστηκε δηλαδή να ακούσω δεύτερη φορά, να εστιάσω σε επί μέρους σημεία ή να το αιτιολογήσω στον εαυτό μου: τέτοια ήταν η συγκίνηση που άντλησα από την ακρόαση της δουλειάς, τόσο άμεση η μετάδοση των μηνυμάτων και τόσο απαράμιλλη η ικανότητα του ήχου να με πάρει σηκωτό μαζί του. Σε επόμενες ακροάσεις, βέβαια, μπήκα και στη διαδικασία των σκέψεων και κατέληξα σε διάφορα συμπεράσματα. Όπως, για παράδειγμα, ότι δεν είναι απλά μια μελωδική δεινότητα που κάνει αυτά τα 11 κομμάτια σπουδαία, αλλά το ότι την υποστηρίζει μια μουσικότητα αρχαία μα και σύγχρονη συνάμα· μια φαντασία τολμηρή αλλά και οικονομημένη, ένα πνεύμα που αναζητά ολούθε το καινούριο, ενώ απορρίπτει με σπουδή το σκάρτο και το περιττό.
 
Είναι δύσκολο, πάντως, να γράψεις κριτική αντάξια ενός εξαιρετικού δίσκου. Καμιά φορά ίσως πρέπει να κάνεις λίγο πίσω και να αρκεστείς στο να τονίσεις ότι η εργασία με την οποία καταπιάστηκες απλά αξίζει να ακουστεί. Νιώθω λοιπόν ότι το Μέσα Στον Πόνο Είν’ Η Χαρά, Μεσ’ Στη Χαρά Είναι Ο Πόνος (τίτλος δανεισμένος από ένα κρητικό τραγούδι του Γιάννη Δερμιτζάκη) είναι ένα άλμπουμ που μπορεί να «μιλήσει» στον οποιονδήποτε, ότι είναι αδύνατον δηλαδή να μην σε αγγίξουν κομμάτια όπως τα "Άνοιξη", "Αντίο" και "Μ’ Έναν Φίλο Απ’ Τα Παλιά". 
 
Είναι, εν ολίγοις, τούτο το πόνημα ένα «instant classic» όπως λένε στην αλλοδαπή. Ένας δίσκος μαεστρικά ισορροπημένος, βαθύς και μεστός, ο καλύτερος εγχώριος αλλά κι ένας από τους καλύτερους γενικότερα για το 2014. Αν δεν με πιστεύετε, είμαι σίγουρος ότι μια δοκιμή θα σας πείσει...
 

Top story

Ο Ανδρέας Κύρκος διαλέγει και ζυγίζει τα υπέρ και τα κατά από τις πιο πολλά υποσχόμενες σειρές που περιμένουμε στη μικρή οθόνη.

Κάθε εβδομάδα, ο Άγγελος Κλειτσίκας κάνει μια γύρα σε αναλογικά και ψηφιακά στενά κι επιλέγει στιγμιότυπα απ' όσα είδε, άκουσε, σκέφτηκε και ένιωσε την ανάγκη να μοιραστεί. Στο τελευταίο Snap(shots) του καλοκαιριού, ταξιδεύει από την Ιρλανδία μέχρι το Palm Springs.

Στο τελευταίο του Incoming για τον Αύγουστο, ο Δημήτρης Λιλής κοιτά με απορία την επικαιρότητα και ψάχνει τη θέση των μουσικών σε αυτή.

Στο τελευταίο του Diggin' πριν τις διακοπές, ο Ζώης Χαλκιόπουλος ακούει το The Mosaic of  Transformation της Kaitlyn Aurelia Smith.

Η Τάνια Σκραπαλιώρη διάβασε το πρώτο βιβλίο της τριλογίας της Virginie Despentes που χτίζει ένα σύμπαν γεμάτο αντι-ήρωες και πολλή μουσική στο φόντο. Κάτι, δηλαδή, σαν την σκοτεινή εκδοχή του High Fidelity...

Ο αγαπημένος σεφ δεν έχει μόνο αγάπη για την κουζίνα, αλλά και για την καλή μουσική και την καλή ελληνική μπύρα.

Κάθε εβδομάδα, ο Επίτροπος θα επαναφέρει την τάξη, ακόμη κι αν οι χατζημεταλλάδες δεν έχουν σωτηρία. Στο νέο του Παρατηρητήριο, σας εύχεται καλές διακοπές με ένα καλοκαιρινό διήγημα.

Κάθε μήνα το Avopolis θα συγκεντρώνει τους δίσκους που έμειναν λίγο παραπάνω στα ακουστικά του. Λίγο πριν πακετάρουμε για καλοκαιρινές διακοπές, βγάλαμε το καπέλο σε μερικές κυρίες της μουσικής βιομηχανίας -και όχι μόνο.

Φεγγάρι, ψυχεδελικός φωτισμός, κατανυκτική ατμόσφαιρα, ένας ήχος άλλοτε απογυμνωμένος, άλλοτε ήρεμος και διαλογιστικός και άλλοτε κλειστοφοβικός ή καταιγιστικός ήταν οι πρωταγωνιστές των 110 περίπου λεπτών που χρειάστηκαν για να απολαύσουμε ζωντανά ένα δύσκολο άλμπουμ με ιδιαίτερες διασκευές.

O Θανάσης Μήνας αποχαιρετά τον βρετανό σκηνοθέτη που πέθανε στα 76 του χρόνια, «ξαναβλέποντας» 7 ταινίες του. 

Κάθε εβδομάδα, ο Άγγελος Κλειτσίκας κάνει μια γύρα σε αναλογικά και ψηφιακά στενά κι επιλέγει στιγμιότυπα απ' όσα είδε, άκουσε, σκέφτηκε και ένιωσε την ανάγκη να μοιραστεί. Στο νέο του Snap(shots), σταχυολογεί την indie επικαιρότητα, σιγοτραγουδώντας Taylor Swift.

Η γερμανική σειρά είναι ένα ασυμμάζευτο αίνιγμα με πολλά επίπεδα που ολοκληρώθηκε με τον τρίτο κύκλο και προκαλεί τους θεατές να το αποκρυπτογραφήσουν από την αρχή.

O Άρης Καζακόπουλος φτιάχνει λίστες, λίστες, λίστες. Στο νέο του Listomania, με αφορμή τον δίσκο-έκπληξη, Folklore, ανατρέχει στη δισκογραφία μιας από τις μεγαλύτερες pop stars της τελευταίας δεκαπενταετίας.

Λίγο πριν την απονομή των τηλεοπτικών βραβείων της βρετανικής ακαδημίας (31/7), ο Ανδρέας Κύρκος ρίχνει μια ματιά στις υποψηφιότητες της κατηγορίας μίνι σειρών, που αποτελούν και τον κρυμμένο άσσο στο μανίκι της φετινής διοργάνωσης.

Στο νέο του Diggin', o Ζώης Χαλκιόπουλος ακούει το soundtrack της τελευταίας ταινίας του The Boy. 

Instagram





Top