View More
Στο νέο του Incoming o Δημήτρης Λιλής γράφει για την house παράδοση του Frankie Knuckles που επιστρέφει μαζικά στην Αμερική αλλά απαξιώνεται σταδιακά ...
Αυτό το Σαββατοκύριακο που ακόμα και η γιαγιά μας θα πατήσει να δει πώς επέστρεψε η Adele,  ο Δημήτρης Λιλής επιλέγει 8 νέες κυκλοφορίες για μια ...
O Μάνος Νομικός επιλέγει 6 σειρές και ταινίες για όσους τελείωσαν την πολυσυζητημένη σειρά του Netflix,  Squid Game και δεν ξέρουν τι να δουν μετά. 
Ο Βαγγέλης Κυριακάκης επιλέγει 10 samples που βοήθησαν με το σωστό timing 10 μεγάλες μουσικές επιτυχίες. 
Top story

20+1 χρόνια μετά την πρώτη εμφάνιση της μπάντας στη δισκογραφία, οι Μέντα επιστρέφουν με συνεργασίες με μερικούς από τους πιο αγαπημένους καλλιτέχνες του εγχώριου πενταγράμμου

Ο  Dj Atsou των Madoras In Da House ξεκινάει το μηνιαίο του residency και ο C Da Afro έχει το guest mix της Παρασκευής. 

Γεμάτο από disco-esque beats και με R&B παραγωγές, το Music of the Spheres είναι πλέον γεγονός, ενώ περιέχει συνεργασίες με τους BTS και Max Martin

Ο δημοφιλής μουσικός μοιράστηκε με το κοινό του ένα απόσπασμα του νέου του δίσκου που περιλαμβάνει δύο μουσικά κομμάτια

Ο James Hetfield μας γυρνά στην πρώιμη περίοδο των Metallica, όταν το δημοφιλές συγκρότημα έψαχνε για διαφορετικό frontman

Η μπαλάντα είναι το πρώτο κομμάτι από τον επικείμενο δίσκο της δημοφιλούς τραγουδίστριας με τίτλο “30”

Ο πρώην κιθαρίστας των Smiths και ιδιαίτερα επιτυχημένος σόλο καλλιτέχνης τοποθετείται για την αγαπημένη του μουσική συνεργασία

Ποιος θα είναι τελικά ο τίτλος της πολυαναμενόμενης επιστροφής της στη δισκογραφία;

Πότε θα κυκλοφορήσει η νέα δισκογραφική δουλειά τους με τίτλο Barn;

Τα ευχάριστα συναυλιακά νέα της ημέρας!

Το Keep On With Falling, είναι το πρώτο άλμπουμ του συγκροτήματος χωρίς τον βασικό τους στιχουργό, Martin Carr

Το πρώτο κομμάτι του Kiwanuka εδώ και δύο χρόνια περιλαμβάνεται στο νέο ντοκιμαντέρ του Netflix με τίτλο Convergence: Courage in a Crisis

Eversor - Lacrima Of Iris

Τάσος Μαγιόπουλος
Τάσος Μαγιόπουλος

Τον γνωρίσαμε ως μέλος των Phase 3, έπειτα ως σόλο καλλιτέχνη, μετά ως παραγωγό με συμμετοχές σε δουλειές του εξωτερικού, τελευταία ως αποκλειστικό νου πίσω από τις πρόσφατες κυκλοφορίες του Εισβολέα και του Anser (των Flowjob). Χάρη λοιπόν στα παραπάνω, όταν μιλάμε για beat makers από τη γωνιά του πλανήτη όπου γεννηθήκαμε, ο Eversor είναι ένα από τα πρώτα ονόματα που –δικαιολογημένα– πέφτουν στο τραπέζι. Την τελευταία όμως φορά που είχα μιλήσει μαζί του (κάνε κλικ εδώ) μού είχε αναφέρει στις επερχόμενες κινήσεις του κάποια projects που ακόμα δεν έχουμε δει, αλλά όχι το Lacrima Of Iris. Τι συνέβη τελικά κι έγινε αλλαγή πλεύσης;

Συνέβη πως ο Eversor κόλλησε στο μεταξύ με τον ήχο του progressive και του ψυχεδελικού ροκ των 1970s και 1980s, ενώ ανέπτυξε και μια έντονη εσωτερική επιθυμία να δημιουργήσει μια δουλειά πιο κοντά στους δίσκους (και το γενικότερο καλλιτεχνικό όραμα) του DJ Shadow και του RJD2. Εκεί δηλαδή που τα samples δεν χρησιμοποιούνται απλά για να φτιάξουν μια εθιστική λούπα –στην οποία θα κληθεί έπειτα να πατήσει κάποιος ικανός MC– μα κυρίως για να δημιουργήσουν κάτι καινούργιο, αυτόνομο και μεγαλύτερο από τα επιμέρους κομμάτια που το αποτελούν.

Το Lacrima Οf Iris προκύπτει λοιπόν γεμάτο ηχητικά δείγματα, φωνητικά samples από πασίγνωστα κουπλέ παλαιότερων ραπ επιτυχιών, αλλά και από κάθε λογής περίεργα καλούδια –όπως π.χ. το λογύδριο του Bill Hicks περί μουσικών και ναρκωτικών στο τέλος του “Oliver Stoned”. Ξεκινάει με το κινηματογραφικής υφής “Chessgame Of Your Life”, το οποίο μας μπάζει (μετά την εισαγωγή του) σε έναν κόσμο γεμάτο πιανιστικές λούπες, ηλεκτρονικά συμπληρώματα, πιτσαρισμένα φωνητικά και μοντέρνας κοπής beats. Και συνεχίζει με το “Oliver Stoned”, που αποτελεί την εκδοχή του Eversor για αυτό που ονομάζουμε «smokers anthem».

Λίγο αργότερα τα “Iris” και “Oxy 80s” επιδεικνύουν τα μελωδικά synths τους γύρω από τα οποία στήνεται η δομή τους, ενώ τα "Styx River Blues" και “The Crash” πατάνε επάνω σε λυπημένα πιανιστικά riffs για να στήσουν μελαγχολικά μανιφέστα που σε βυθίζουν σε σκέψεις και σε οδηγούν αβίαστα σε περισυλλογή· και τα δύο είναι εξαιρετικά δείγματα της συνθετικής ικανότητας του Εβέρσορα. Μη νομίζετε ωστόσο πως θα βρείτε εδώ μόνο αργόσυρτα και μελωδικά κατασκευάσματα: δεν έχετε παρά να βουτήξετε στη μπασοθεραπεία των “One, Two”, “Lo Dirty Bastrd” και “Rudeboy Mathematics” ή στη μοχθηρή μανία των “Bring Da Ruckus” και “Hardcore Like P.F.B.” για να πειστείτε για το αντίθετο. Για το τέλος, πάλι, έχουμε το μοναδικό κομμάτι του άλμπουμ που περιέχει φωνητικά, το πιθανό hit “Netherworld” –με συμμετοχή του Gio από τους The Hype.

Τελικά τι είναι το Lacrima Οf Iris; Ένα προσωπικό απωθημένο του Eversor; Μια προσπάθεια να αποτινάξει την ταυτότητα ενός αποκλειστικά χιπ χοπ παραγωγού; Η ευκαιρία να μπει στο μάτι του κάθε κολλημένου εγχώριου χιπ-χοπά; Νοιάζεται αλήθεια κανείς για ταμπέλες; Γιατί να μη μείνουμε στην ουσία του πράγματος, ότι έχουμε εδώ μια δουλειά διεθνούς επιπέδου, επεξεργασμένη μέχρι τελευταίου ηχητικού στρώματος, προσεγμένη έως την παραμικρή λεπτομέρεια –τόσο στο μουσικό, όσο και στο εικαστικό κομμάτι– με έκδηλη την αγάπη και το πάθος για την εξέλιξη του beat driven ήχου;

Θα σε κάνει έτσι να κουνήσεις ρυθμικά το κεφάλι το Lacrima Οf Iris, θα σε πάρει από το χέρι και θα σε πάει (νοητική) βόλτα στα πιο απίθανα λημέρια του εγκεφάλου σου, θα σου θυμίσει παλιές αγάπες και φιλίες και θα γεμίσει τις νύχτες σου με ένα καινούργιο soundtrack. Η όλη εξάλλου πορεία του Eversor μέχρι τώρα μας προϊδέαζε πως κάποια μέρα θα έκανε την υπέρβαση και θα ξέφευγε από τα όρια του χιπ χοπ, βάζοντας πλώρη για νέα καλλιτεχνικά πελάγη. Κρίνοντας από το αποτέλεσμα, ο καπετάνιος αποδείχθηκε θαλασσόλυκος. Και πιστεύω το ίδιο θα συμβεί και στη λάιβ παρουσίαση του άλμπουμ, αύριο (Παρασκευή 13 Ιουνίου) στο Κ44...

Στο νέο του Incoming o Δημήτρης Λιλής γράφει για την house παράδοση του Frankie Knuckles που επιστρέφει μαζικά στην Αμερική αλλά απαξιώνεται σταδιακά στην Αθήνα.

Αυτό το Σαββατοκύριακο που ακόμα και η γιαγιά μας θα πατήσει να δει πώς επέστρεψε η Adele,  ο Δημήτρης Λιλής επιλέγει 8 νέες κυκλοφορίες για μια εναλλακτική μουσική συντροφιά. 

O Μάνος Νομικός επιλέγει 6 σειρές και ταινίες για όσους τελείωσαν την πολυσυζητημένη σειρά του Netflix,  Squid Game και δεν ξέρουν τι να δουν μετά. 

Ο Βαγγέλης Κυριακάκης επιλέγει 10 samples που βοήθησαν με το σωστό timing 10 μεγάλες μουσικές επιτυχίες. 

Ο Άγγελος Κλειτσίκας εγκλωβίστηκε πρόθυμα στον κλειστοφοβικό, πυρηνικό εφιάλτη που έστησε η Ισλανδή συνθέτρια και η ομάδα της μέσα σε μία βιομηχανική αποθήκη στην Πειραιώς και μεταδίδει την έκθεση στην ηχητική της ραδιενέργεια ως μια ψυχοσωματική εμπειρία στα άκρα. 

Ο Δημήτρης Λιλής ανοίγει τον φάκελο “ψυχική υγεία” στη σύγχρονη μουσική ιστορία.

Κάθε εβδομάδα, ο Επίτροπος θα επαναφέρει την τάξη, ακόμα κι αν οι χατζημεταλλάδες δεν έχουν σωτηρία. Στο νέο του Παρατηρητήριο επιστρατεύει προσωπικές φαντασιώσεις κόντρα στο #facebookdown. 

Με αφορμή την κυκλοφορία του πολυαναμενόμενου No Time To Die, ξαναθυμόμαστε τα Bond Girls του αγαπημένου κινηματογραφικού franchise με πρωταγωνιστή τον πράκτορα 007

Κάθε Παρασκευή ο Δημήτρης Λιλής επιλέγει φρέσκια μουσική για το Σαββατοκύριακο. Σήμερα μας πάει από την Cat Power κα τις Los Bitchos στους Bad Bad Not Good και την ανθεμική house του Diplo.

Στο νέο του Diggin o Ζώης Χαλκιόπουλος επιλέγει προσεκτικά έναν δίσκο αποσυμφόρησης και μουσική για το ξεκίνημα του Οκτώβρη στην πόλη. 

Το πρώτο video από το επερχόμενο album του Prins Obi  είναι εδώ και παίζει αποκλειστικά μόνο για τους αναγνώστες του Avopolis. 

Κάθε εβδομάδα, ο Άγγελος Κλειτσίκας κάνει μια γύρα σε αναλογικά και ψηφιακά στενά κι επιλέγει στιγμιότυπα απ' όσα είδε, άκουσε, σκέφτηκε και ένιωσε την ανάγκη να μοιραστεί. Στο νέο του Snap(shots) επιστρέφει στις κινηματογραφικές αίθουσες

Ο Άρης Καζακόπουλος φτιάχνει λίστες, λίστες, λίστες. Στο σημερινό Listomania επιλέγει και ιεραρχεί τους 10 καλύτερους δίσκους του περασμένου τριμήνου.

Top