Ο Ανδρέας Κύρκος είδε τη σειρά που προσπαθεί να αφουγκραστεί τη γενιά του τώρα σε λονδρέζικο φόντο και κατέληξε πως κάποιες φορές πετυχαίνει το σκοπό της, ...
Στο νέο του Incoming, ο Δημήτρης Λιλής ακούει δυνατά τσιτωμένο hardcore, από την Ουάσινγκτον μέχρι την Αθήνα κι από εκεί στο Λος Άντζελες.
Στο νέο του Diggin', ο Ζώης Χαλκιόπουλος ξανακούει την πρώτη κυκλοφορία του Madlib ως Quasimoto και απολαμβάνει το καρτουνίστικο alter ego του, Lord Quas.
Το Avopolis αποχαιρετά τον σπουδαίο συνθέτη που έφυγε από τη ζωή στα 91 του χρόνια, ξανακούγοντας 10 εμβληματικά soundtracks του.
Κάθε εβδομάδα, ο Επίτροπος θα επαναφέρει την τάξη, ακόμη κι αν οι χατζημεταλλάδες δεν έχουν σωτηρία. Στο νέο του Παρατηρητήριο, ξεχύνεται και πάλι σε chats συγκροτημάτων ...
 

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 10/7 ΣΤΟ BACKSTAGE FESTIVAL: Havana Club x Kareem Kalokoh: Beyond ATH music film


Το νέο poster boy στην street κουλτούρα της Αθήνας είναι ο Kareem Kalokoh. Τα κλιπ του έγιναν “talk of the town” και στους μουσικούς κύκλους οι μικρότεροι είδαν τον ήχο του δρόμου να γίνεται αποδεκτός από τα μουσικά μέσα των μεγάλων. Ένας συνομήλικός τους, με καταγωγή από την Σιέρα Λεόνε αλλά μεγαλωμένος στα Πατήσια, ντυνόταν και ράπαρε το ίδιο αν όχι και καλύτερα ακόμα και από τους μεγάλους παίχτες του εξωτερικού που κυριαρχούν στα charts.

Δείτε -εκτάκτως- σήμερα στο Backstage Festival το ντοκιμαντέρ Beyond ATH και ανακαλύψτε τον απολαμβάνοντας όπως πάντα τις αγαπημένες γεύσεις από την Pizza της Χρυσής Ζύμης.. Περισσότερα εδώ.


 


 

Top story

Οι Massive Attack συνεργάζονται με τους Algiers, τον Saul Williams και τους Young Fathers στο νέο τους υλικό που μας προετοιμάζει για την εμφάνισή τους

Στις 4 Σεπτεμβρίου ο 11ος δίσκος των Stones θα είναι και πάλι διαθέσιμος με νέα ακυκλοφόρητα τραγούδια σε ποικίλες deluxe εκδοχές και όχι

43 χρόνια μετά κυκλοφορεί ένα επίσημο clip του κομματιού.

Ο Kevin Parker έκατσε σε μια καρέκλα μόνο με την κιθάρα του για να παίξει το κομμάτι από τον τελευταίο δίσκο της μπάντας του, The Slow Rush.

Ο μουσικός θα εμφανιστεί το Σάββατο 19 Σεπτεμβρίου στην Τεχνόπολη Δήμου Αθηναίων.

Η νέα δουλειά του ντουέτου θα είναι ένα τριπλό CD με συμμετοχές από Oneohtrix Point Never και Yo La Tengo, μεταξύ άλλων.

Η ταινία θα περιλαμβάνει υλικό από εμφανίσεις του Johansen στο νεοϋορκέζικο Café Carlyle.

Ο frontman αφήνει τη μπάντα του για «προσωπικούς λόγους».

Δείτε το μονόωρο σετ διασκευών του frontman των Wilco από την καραντίνα.

Μετά τους Queen και ο sir Elton αποκτά το δικό του βρετανικό νόμισμα.

Πάνος Μουζουράκης - Στόχος

Μιχάλης Τσαντίλας
Μιχάλης Τσαντίλας

Πάνε κάτι μήνες τώρα που γράφω, σβήνω, διορθώνω και φτου κι απ' την αρχή με τούτη τη δισκοκριτική. Κάπως έτσι φτάνω τώρα να την παραδίδω με τεράστια καθυστέρηση και εκτός επικαιρότητας. Για αυτό το τελευταίο, βέβαια, δεν είμαι και πολύ σίγουρος: έχω την εντύπωση ότι από τη στιγμή που ένα ηχογράφημα γίνεται διαθέσιμο στο Spotify και στις λοιπές streaming πλατφόρμες, μια συζήτηση για την αξία του δεν μπορεί να είναι ποτέ άκαιρη.

Σαν να σας ακούω τώρα να αναφωνείτε «καλά ρε παλικάρι, αν κόλλησες έτσι με δίσκο του Μουζού, πού να σου δώσουνε και τίποτα πιο σύνθετο...». Επιτρέψτε μου να διευκρινήσω, λοιπόν, ότι η δυσκολία δεν βρισκόταν στο να ξεκαθαρίσω μέσα μου αν έβρισκα καλό το νέο πόνημα του δημοφιλούς ερμηνευτή/τραγουδοποιού –αυτό συνέβη σχετικά γρήγορα. Κόλλαγα όμως στην αιτιολόγηση: ένιωθα δηλαδή ότι κάτι μου διέφευγε, ότι οι εξηγήσεις που έφερνα στο τραπέζι δεν ήταν αρκετές για να δικαιολογήσουν τη θέση μου.

Βλέπετε, η παγίδα με δίσκους όπως ο Στόχος (που, τηρουμένων των αναλογιών, ακολουθεί το διεθνές ποπ ήθος της εποχής) είναι ότι τυλίγουν το περιεχόμενό τους –τα όποια σπουδαία, καλά ή χάλια τραγούδια τους– με ένα ακαταμάχητο ηχητικό πέπλο. Έτσι κι εδώ, είναι αδύνατο να μη χαζέψεις με τα καλογυαλισμένα πνευστά, τους ροκ-φανκ κιθαρισμούς, τα στακάτα κρουστά και όλα τα υπόλοιπα άψογα εκτελεσμένα ενορχηστρωτικά κόλπα. Και είναι εύκολο να πέσεις στη λούμπα αυτή και να αρχίσεις να ψάχνεις αν και τι σου φταίει στον τεχνικό τομέα. Τα πραγματικά προβλήματα αρχίζουν, πάντως, όταν ξεκολλήσεις από το ηχητικό «μέλι» και ρίξεις μια ματιά στα τραγούδια.

Και σε αυτόν τον τομέα, ο Στόχος ακολουθεί τη διεθνή και εγχώρια πεπατημένη· επιστρατεύει μια πολυσυλλεκτική ομάδα δημιουργών (Παντελής Αμπατζής, Θέμης Καραμουρατίδης, Νίκος Μωραΐτης, Αντώνης Σκόκος κ.ά.), αλλά ψαρεύει και από την ευρωπαϊκή βιομηχανία επιτυχιών, ακολουθώντας τα χνάρια του επιτυχημένου "Φίλα Με Ακόμα". Η συγκεκριμένη πρακτική έχει βέβαια αποδειχθεί πολλάκις αναποτελεσματική στο παρελθόν και το ίδιο συμβαίνει κι εδώ: ετούτα τα ετερόκλητα τραγούδια αποτυγχάνουν να φτιάξουν ένα λειτουργικό και πιστευτό προφίλ του καλλιτέχνη Μουζουράκη.

Ο κυριότερος λόγος της αποτυχίας τους είναι ότι δεν υπάρχει συμπόρευση τρόπων και στόχων. Στο "Κάτι Καλύτερο", ας πούμε, η μελωδία και η big band αντιμετώπισή της κάνουν αδύνατο να συμπονέσεις το μοναχικό κορίτσι της υπόθεσης –κάτι που ο Φοίβος Δεληβοριάς, στου οποίου τα νερά κινείται το συγκεκριμένο κομμάτι, θα είχε για ψωμοτύρι. Το "Σκουμπιντουμπιντουμπιντού", από την άλλη, στην προσπάθειά του να βγάλει μια αλλοπαρμένη παιδικότητα, σκοντάφτει τελικά μέσα στην πολυπραγμοσύνη του κι έτσι όπως μοιράζεται μεταξύ ελληνικών και αγγλικών στίχων.

Όσο για τα «χιουμοριστικά» στιγμιότυπα της δουλειάς, αντί να σε κάνουν να μειδιάσεις, σε αφήνουν απλά με ανοιχτό το στόμα –από απορία, μα και από δυσάρεστη έκπληξη. Δεν ξέρω για εσάς, πάντως εγώ δεν βρήκα καθόλου διασκεδαστικό το ζευγάρωμα λέξεων όπως «χαμάμ», «ιμάμ», «Σαντάμ», «Γης Μαδιάμ» και όλων των εις «-αμ» στο "Madame (Padam Padam)", τον ανασκολοπισμό δηλαδή του γνωστού τραγουδιού της Edith Piaf, ο οποίος αγγίζει μάλιστα τα όρια του εγκλήματος από τη στιγμή που περιλαμβάνει και σαμπλ της μεγάλης ερμηνεύτριας. Το ότι το συγκεκριμένο κομμάτι επιλέχθηκε ως ραδιοφωνική αιχμή του άλμπουμ, δείχνει σαφώς ότι κάποιοι στις (πάλαι ποτέ) μεγάλες δισκογραφικές παραμένουν ανεπίδεκτοι μαθήσεως...

Σημαντική ευθύνη για τη χαμηλή πτήση του Στόχου φέρει όμως και ο ίδιος ο Μουζουράκης. Πέρα από το ότι υπογράφει σχεδόν το ένα τρίτο των συνθέσεων, δεν καταφέρνει πάντα με τις ερμηνείες του να δώσει ψυχή, να πείσει για όσα τραγουδάει. Ακόμα κι όταν του τυχαίνει ένα πραγματικά καλό τραγούδι –όπως το "Θεριά Όνειρα" των Απόστολου Βαλαρούτσου & Κώστα Ξηρομερίτη– μοιάζει να μην ξέρει πώς να το διαχειριστεί, εκφέροντας τα κουπλέ με έναν εντελώς εκτός κλίματος στόμφο. Αντίθετα, τα πιο ροκ στιγμιότυπα, όπως το ρεφραίν του προαναφερθέντος τραγουδιού ή το σοουλάτο "Απλά", αποδεικνύονται μεν στο δυνατό του σημείο, αποτελούν δε μειοψηφία στο συνολικό υλικό.

«Είναι δύσκολο να είσαι αστέρι, να είσαι τόσο γαμάτος όσο εγώ», τραγουδάει ο Πάνος Μουζουράκης στο ακροτελεύτιο κομμάτι του Στόχου, “Σονάτα Σε Ντο Μείζονα Για Πιάνο, Τέσσερα Χέρια Και Φωνάρα”. Και, ξέρετε, προσωπικά τον συμπονώ. Γιατί δεν είναι ό,τι καλύτερο να καλείται να κάνει τον ζογκλέρ για χάρη της... αστεροσύνης και του κυνηγιού του ραδιοφωνικού χιτ, ισορροπώντας ανάμεσα στο γκροτέσκο και στο ρομαντικό, στη σαχλαμάρα και στην ουσία, στην (αμπελο)φιλοσοφία και στην πεζότητα. Είναι δύσκολα εγχειρήματα αυτά και παρότι εδώ έγινε πράγματι προσπάθεια να ειπωθούν κάποια πράγματα (τουλάχιστον σε σχέση με τις προηγούμενες δουλειές του καλλιτέχνη), η τελική «στρογγυλοποίηση» τα έφερε έτσι ώστε στα αυλάκια του Στόχου να μη διασώζονται παρά ελάχιστα ψήγματα από τις καλλιτεχνικές προθέσεις όσων ανακατεύτηκαν στη δημιουργία του.

 

Top story

Ο Ανδρέας Κύρκος είδε τη σειρά που προσπαθεί να αφουγκραστεί τη γενιά του τώρα σε λονδρέζικο φόντο και κατέληξε πως κάποιες φορές πετυχαίνει το σκοπό της, αλλά πρέπει να προσπαθήσει περισσότερο.

Στο νέο του Incoming, ο Δημήτρης Λιλής ακούει δυνατά τσιτωμένο hardcore, από την Ουάσινγκτον μέχρι την Αθήνα κι από εκεί στο Λος Άντζελες.

Στο νέο του Diggin', ο Ζώης Χαλκιόπουλος ξανακούει την πρώτη κυκλοφορία του Madlib ως Quasimoto και απολαμβάνει το καρτουνίστικο alter ego του, Lord Quas.

Το Avopolis αποχαιρετά τον σπουδαίο συνθέτη που έφυγε από τη ζωή στα 91 του χρόνια, ξανακούγοντας 10 εμβληματικά soundtracks του.

Κάθε εβδομάδα, ο Επίτροπος θα επαναφέρει την τάξη, ακόμη κι αν οι χατζημεταλλάδες δεν έχουν σωτηρία. Στο νέο του Παρατηρητήριο, ξεχύνεται και πάλι σε chats συγκροτημάτων για να αλιεύσει απαντήσεις σε απίθανες ερωτήσεις. Αυτή τη φορά, θύματα οι Church of Man.

Η σκηνοθέτρια της Ταξιδιάρας Ψυχής μίλησε στην Ιλένα Μπόγρη και το allyou.gr για το ντοκιμαντέρ που γύρισε ακολουθώντας τον Γιάννη Αγγελάκα, λίγο πριν αυτό προβληθεί στο Backstage Film Festival, τη Δευτέρα 6/7.

Ο Ανδρέας Κύρκος είδε το «μικρό πνευματικό αδερφάκι» του Big Little Lies που θέλει να κάνει τους τηλεθεατές να έρθουν σε σπουδαία συμπεράσματα, καθώς θα γνέφουν θετικά και τα βουρκωμένα μάτια τους θα μαρτυρούν κατανόηση.

Κάθε μήνα το Avopolis θα συγκεντρώνει τους δίσκους που έμειναν λίγο παραπάνω στα ακουστικά του. Ο Ιούνιος συνέχισε το σερί πολύ δυνατών κυκλοφοριών και μεταξύ άλλων, βρήκαμε κάποιους από τους δίσκους που θα φιγουράρουν ψηλά στις λίστες της χρονιάς.

Η Τάνια Σκραπαλιώρη είδε τη νέα πολυσυζητημένη σειρά του Netflix κι ένιωσε ανάμικτα συναισθήματα στο κενό μεταξύ παρωδίας και κωμωδίας. Αλλά, ευτυχώς, θα έχουμε για πάντα τον John Malkovich.

Στο νέο του Diggin', ο Ζώης Χαλκιόπουλος βάζει να παίζει -στο CD player, αυτή τη φορά- το Absent Friends των Divine Comedy και σκαλίζει αναμνήσεις.

Από μπόλικη επιστημονική φαντασία, μέχρι την επιστροφή των Muppets, o Άγγελος Κλειτσίκας επιλέγει 5 τηλεοπτικές σειρές που θα μας κάνουν αυτό το καλοκαίρι να ανυπομονούμε περισσότερο για binge watching.

 

Η ηχομπάρα Bluetooth Soundbar CASB240 της Crystal Audio υπόσχεται κορυφαία ποιότητα ήχου στην τηλεόρασή σας ενώ...κόβεται στα δύο και μετατρέπεται σε δύο ηχεία-δορυφόρους, για να ταιριάζει στις ανάγκες σας. 

 

Ο Άρης Καζακόπουλος φτιάχνει λίστες, λίστες, λίστες. Στο νέο του Listomania, κάνει τον δισκογραφικό απολογισμό του για το πρώτο μισό του 2020, που αποδείχθηκε κάτι παραπάνω από δυνατό.

Κάθε εβδομάδα, ο Επίτροπος θα επαναφέρει την τάξη, ακόμη κι αν οι χατζημεταλλάδες δεν έχουν σωτηρία. Στο νέο του Παρατηρητήριο, αφήνει για λίγο στην άκρη τα μαθήματα κλασικού ροκ για να εγκαινιάσει το δικό του Between Two Ferns, τσατάροντας με τους Great Black Shark.

Κάθε εβδομάδα, ο Άγγελος Κλειτσίκας κάνει μια γύρα σε αναλογικά και ψηφιακά στενά κι επιλέγει στιγμιότυπα απ' όσα είδε, άκουσε, σκέφτηκε και ένιωσε την ανάγκη να μοιραστεί. Στο νέο του Snap(shots), τα βάζει με τους επαναστάτες του καναπέ, βλέπει το Da 5 Bloods του Spike Lee και σας φτιάχνει και μια playlist.

Instagram





Top